Er zijn nog meer topics buiten de SC, écht.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:32 schreef Arliator het volgende:
Op Mediawatchers is trouwens te lezen dat het kort geding van Endemol tegen GJ en de telegraaf is afgeblazen.
Nu er toch niks gebeurt, kan dit er ook wel even in.
Dit even ter info en vermaak![]()
Tja, ik heb het gisteren al eens gezegd:quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef I_doubt het volgende:
Lolita Lieske het vindicate materialistje
Bah!
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Muerte het volgende:
-test- kan ineens geen caps meer plaatsen in dit topic.![]()
[afbeelding]
Ik zag ineens ook geen plaatjes meer.... maar na restart alles weer ok...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Muerte het volgende:
-test- kan ineens geen caps meer plaatsen in dit topic.![]()
Nee hoor. Just perfect!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Tja, ik heb het gisteren al eens gezegd:![]()
....
Of gaat dit te ver?![]()
BB wil ook weer eens lekker vroeg slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Oke, bij deze geen BB nachten meer, helaas....
Afkicken vast wel even, maar kan het ook vrij makkelijk weer achter me laten.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef weyden het volgende:
[..]
Ook hallo. Moet je ook afkicken?? En wie denk jij dat er gaat winnen
Ik heb echt eerst in de andere topics gekeken, maar ik kon niks vinden.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zijn nog meer topics buiten de SC, écht.![]()
Dat de Goden ook deze keer je verzoek inwilligenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Afkicken vast wel even, maar kan het ook vrij makkelijk weer achter me laten.
Ingrid gaat winnen, maar met Joost ben ik ook tevreden.
Andere jaren had ik het ook goed, dus wie weet.
Ik ga vanaf vrijdag mij weer onder de mensen begevenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Afkicken vast wel even, maar kan het ook vrij makkelijk weer achter me laten.
Ingrid gaat winnen, maar met Joost ben ik ook tevreden.
Andere jaren had ik het ook goed, dus wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |