Maar Roel gaat ook niet winnen tot het einde van de uitslag.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Tussen door ff een tukje doen, doet Roel ook![]()
Nog even geduld, dan krijg je ze alle 4 in beeldquote:Op woensdag 21 december 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
Kunnen we Ing en Lieske niet in beeld krijgen?
Zingende Joost of zwijgende Roel, ik kan maar niet kiezen, zo opwindend
Moeilijk eigenlijk he?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan krijg je ze alle 4 in beeld
Eerste topic geopend bedoelde ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Aks je mij bedoelt is het antwoord "Ja"
Maar de eerste keer waarvan?![]()
That's the question
Ik hoop daar voor morgenavond antwoord op te krijgen, anders zal deze vraag me de rest van m'n leven blijven achtervolgenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moeilijk eigenlijk he?
Je hebt 4 bewoners.....
Je hebt 4 streams....
Wat moet je daar nu mee??????
kap toch eens met vindicat. Ik ben er helemaal KLAAAAAAAAAR meequote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Lolita Lieske heeft al love handles
Goed voor het Vindicat syndicaat
Jij bent al een beetje aangeschoten, no doubt!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Nee, binnen BB de tweede.quote:
Misschien een hele domme vraag die al 1000 keer is gesteld, maarre...wat is dat?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Dat is nog maar het begin. Als die 4 jaar bier gaat zuipen wordt ze 2 keer zo dik. Met haar extreem lage vetpercentage.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Valt dat nu al op?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent al een beetje aangeschoten, no doubt!![]()
Misschien wil een modje er "één na" bij zetten.quote:
Ik wed dat je ergernis na morgen over is....quote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
Ik ga me steeds meer ergeren aan dat taalgebruik van Roel, met zijn matties, vet, cool![]()
En die een man vervolgens mag gebruiken, terwijl ze buiten de deur zijn?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef Pijlemans het volgende:
I_doubt heeft met gezeliige meeëters meegedronken om vervolgens
haar 2 grootste meeëters eens buiten de deur te laten eten?![]()
Je bent er al weerquote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Goeieavond....
Het is weer flink saai in het huis merk ik.
he die is van mijquote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent al een beetje aangeschoten, no doubt!![]()
Maar nog steeds een stuk beter dan toen Dido er nog in zat.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
Ik ga me steeds meer ergeren aan dat taalgebruik van Roel, met zijn matties, vet, cool![]()
Antwoord komt in het 1000ste topic?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag die al 1000 keer is gesteld, maarre...wat is dat?
ik denk dat we die al voorbij zijn voor de finale begintquote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef Xalopalyps het volgende:
Nou komop!
Nog even doorposten en we halen #1000
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
En die een man vervolgens mag gebruiken, terwijl ze buiten de deur zijn?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien wil een modje er "één na" bij zetten.
Toen zei hij bijna helemaal niks in de groep, of alleen chagerijnigquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar nog steeds een stuk beter dan toen Dido er nog in zat.![]()
We kenden er buiten het bruidspaar helemaal niemandquote:Op woensdag 21 december 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Je bent er al weerWas het wel een leuke bruiloft?
![]()
Mag ikquote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag die al 1000 keer is gesteld, maarre...wat is dat?
Zeker weten! Ik hoop dat je het ooit nog eens gaat meemaken zodat je het met ons kan delen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:24 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jij bent vast en zeker benieuwd hoe zoe iets gaat
(Ik ook)
Dat lukt vast welquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk dat we die al voorbij zijn voor de finale begint
Lolita Lieske is student in Groningenquote:
Alleen als TS hier om vraagt...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien wil een modje er "één na" bij zetten.
komt morgen nogquote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
Waarom krijgt er niemand een smak geld aangeboden als hij/zij oprot?
Is dat geen traditie?
Duidelijk! dankje.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Lolita Lieske is student in Groningen
In groningen is een studenten vereniging
Vindicat, op de Grote Markt
het corps van de universiteit Groningen
Dat is heel leuk (zegt Lolita Lieske)
oké! Voor hoeveel rot je op?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
Is dat geen traditie?
Ik snap niet helemaal waar Pinball om vraagt, maar als dat de TT ten goede komt: graag!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen als TS hier om vraagt...
*check*quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waar Pinball om vraagt, maar als dat de TT ten goede komt: graag!
Van hartequote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef PH52 het volgende:
Kijk, ik ben de 1.000 gepasseerd, ik was van plan tegelijk met het 1.000ste topic te scoren maar ik kon het niet meer inhouden..![]()
![]()
Gefeli!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef PH52 het volgende:
Kijk, ik ben de 1.000 gepasseerd, ik was van plan tegelijk met het 1.000ste topic te scoren maar ik kon het niet meer inhouden..![]()
![]()
gefeliciteerd met je duizendenéénste...!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef PH52 het volgende:
![]()
Nu snap ik het.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waar Pinball om vraagt, maar als dat de TT ten goede komt: graag!
Huldequote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef PH52 het volgende:
![]()
Ik zou zo verliefd op je kunnen worden... hahahahaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Lolita Lieske is student in Groningen
In groningen is een studenten vereniging
Vindicat, op de Grote Markt
het corps van de universiteit Groningen
Dat is heel leuk (zegt Lolita Lieske)
En hoe voelt dat nou.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef PH52 het volgende:
![]()
iets zegt me dat jij geen Lieske fan bent, zo maar een gokje hoor..quote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou zo verliefd op je kunnen worden... hahahaha
Ik ben geboren Groninger, maar geen student...
En dan dat ene snolletje in BB, die HEEL Groningen belachelijk maakt.....
Ik zit er al aan te denken om haar mee te nemen naar het panne(n)koekschip (afhankelijk van de spelling) En haar overboord te gooien en tijdens de "redding" koppie onder te houden, tot ze geen "ECHT ECHT ECHT" meer kan zeggen..... "Ja, God, ik zeg maar echt echt , ik bedoel, nou echt, ja God... Ik dacht, echt, ja God... zeg maar , dat ik er niet meer was, echt, echt, maar God ja, toch echt, ik zeg maar, ik ben er nog.... zeg maar... "
helemaal mee eens, maar het waren 2 snolletjes uit Groningenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit er al aan te denken om haar mee te nemen naar het panne(n)koekschip (afhankelijk van de spelling) En haar overboord te gooien en tijdens de "redding" koppie onder te houden, tot ze geen "ECHT ECHT ECHT" meer kan zeggen..... "Ja, God, ik zeg maar echt echt , ik bedoel, nou echt, ja God... Ik dacht, echt, ja God... zeg maar , dat ik er niet meer was, echt, echt, maar God ja, toch echt, ik zeg maar, ik ben er nog.... zeg maar... "
Nou, voor ¤100.000 zie je mij niet meer terug in het BB5 forum. Kom maar op.quote:
SHIT! Heb ik net effe niet bij me...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, voor ¤100.000 zie je mij niet meer terug in het BB5 forum. Kom maar op.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Ja, God, ik zeg maar echt echt , ik bedoel, nou echt, ja God... Ik dacht, echt, ja God... zeg maar , dat ik er niet meer was, echt, echt, maar God ja, toch echt, ik zeg maar, ik ben er nog.... zeg maar... "
Het spijt me inderdaad voor Groningenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal naast je staan, je toejuichenquote:Ik zit er al aan te denken om haar mee te nemen naar het panne(n)koekschip (afhankelijk van de spelling) En haar overboord te gooien en tijdens de "redding" koppie onder te houden, tot ze geen "ECHT ECHT ECHT" meer kan zeggen..... "Ja, God, ik zeg maar echt echt , ik bedoel, nou echt, ja God... Ik dacht, echt, ja God... zeg maar , dat ik er niet meer was, echt, echt, maar God ja, toch echt, ik zeg maar, ik ben er nog.... zeg maar... "
Nouja verdeeld.....quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef cuall het volgende:
Ze hebben alle spullen al verdeeld, incluisief de pillen![]()
¤10.000 is ook goed, ik ben niet zo'n geldwolf.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
SHIT! Heb ik net effe niet bij me...
"showbizzpaar"quote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef Dropkick het volgende:
Meer twijfels bij ex bewoners van BB.
http://www.goorsnieuws.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=671
Wie is die andere griezel op die foto?quote:
Please!!!!!!!!!!!!!!!! Geen vindicat mag ik hopen he?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef I_doubt het volgende:
Het spijt me inderdaad voor Groningen
Want Groningen is een pracht van een stad.
Ik heb daar hele leuke herinneringen liggen
En ze vond het nodig om het restant te verdelen toen Roel in het badje zat.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nouja verdeeld.....
Lieske heeft geloof ik 80% van de spullen opgeeist. 15% gunde ze Ingrid en de resterende 5% gaf ze met erg veel moeite weg aan de mannen. Roel kreeg na 10 minuten rellen met Lies uiteindelijk de oogdruppels.![]()
Dat staat er onder.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef Mike1964 het volgende:
Wie is die andere griezel op die foto?
heb geen streams , welke spullen? alles is toch van BB?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef cuall het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Please!!!!!!!!!!!!!!!! Geen vindicat mag ik hopen he?
Je weet wel, dat is een studentenvereniging daar, maar dat zal je vast wel ergens gelezen hebben.....
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef I_doubt het volgende:
ja duhhh....quote:
Ja, Lieske was de dealer....quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef cuall het volgende:
En dat gezeik tegen Joost.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef Pijlemans het volgende:
En ze vond het nodig om het restant te verdelen toen Roel in het badje zat.![]()
Dat is toch meer zo'n tent: wanneer je daar een hand naar binnen steekt,quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn o.a. drie zusjes op de Grote Markt en die is heel uitnodigend en gezellig.
Kan ik iedereen aanbevelen.![]()
Ik vind Groningen de op één na leukste stad van Nederland, jammer dat het voor mij zo'n rot eind rijden is er naar toe.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[..]
Ik zal naast je staan, je toejuichen
En als je aandacht even verslapt, helpen, met deze sociale maatschappelijke belangrijke daad.![]()
20 jaar geleden was de Grote Griet gezelliger...... Maar is al 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn o.a. drie zusjes op de Grote Markt en die is heel uitnodigend en gezellig.
Kan ik iedereen aanbevelen.![]()
Bah ik vond dat vanmiddag zó ontzettend laag van d'r. Dat ze ook nog eens gaat zitten uitdelen terwijl Roel in bad zit vind ik echt walgelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
En ze vond het nodig om het restant te verdelen toen Roel in het badje zat.![]()
.....
Ja dat viel mij ook op.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Dat is toch meer zo'n tent: wanneer je daar een hand naar binnen steekt,
en je trekt hem terug, dan zit er altijd wel iets aan je vinger?![]()
Van de tutatuutroadshow, ken je die niet dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef Mike1964 het volgende:
ja duhhh....
Maar wie is in hemelsnaam Geert Endeman ?
Heel jammer inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind Groningen de op één na leukste stad van Nederland, jammer dat het voor mij zo'n rot eind rijden is er naar toe.
Tja, ik snap het wel. Wat wil je ook met zulke meeëtersquote:Op woensdag 21 december 2005 20:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op.
Ze komen gelijk naast je zitten
Als vliegen op de stroop sprongen de Groningers op mij af (een van mijn lievelingsdromen)
Ik hoop dat ze mij kiezen dit jaar!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
Is dat geen traditie?
Niet te vroeg juichen. 'iteejer' kan nog roet in het eten gooienquote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zal Hummie balen, dat we de 1000 halen
(dat rijmt ook nog)
Nou niet alleen bij hun hoor, ik twijfel al jaren, en word steeds vaker bevestigd dat er achter de schermen wordt gemanipuleerdquote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef Dropkick het volgende:
Meer twijfels bij ex bewoners van BB.
http://www.goorsnieuws.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=671
Veel lager dan Lolita Lieske kan je inderdaad niet scoren.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Bah ik vond dat vanmiddag zó ontzettend laag van d'r. Dat ze ook nog eens gaat zitten uitdelen terwijl Roel in bad zit vind ik echt walgelijk.![]()
De 3 kroegen zitten nu 'aan elkaar vast' ; je kan achterin van de éen naar de ander lopen, leuk gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
20 jaar geleden was de Grote Griet gezelliger...... Maar is al 20 jaar geleden.
kansloos...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van de tutatuutroadshow, ken je die niet dan?![]()
http://www.tutatuutroadshow.nl/contact.htm
Is daar een reden toe?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. 'iteejer' kan nog roet in het eten gooien![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ervaring leert trouwens dat de bewoner waarvan de meerderheid op fok denkt dat hij/zij een stemronde overleefd, het huis uit wordt gestemd.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:51 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Veel lager dan Lolita Lieske kan je inderdaad niet scoren.
Ik ben er overigens van overtuigd dat zij nog wel weer nieuwere lagere records zal vestigen![]()
De Drie gezustersquote:Op woensdag 21 december 2005 20:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De 3 kroegen zitten nu 'aan elkaar vast' ; je kan achterin van de éen naar de ander lopen, leuk gedaan.
Ik heb een relatie met iteejer.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat is nou net wat me niet lekker zit. Degene die te laag staan scoren in de Live opeens beterquote:Op woensdag 21 december 2005 20:51 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Veel lager dan Lolita Lieske kan je inderdaad niet scoren.
Ik ben er overigens van overtuigd dat zij nog wel weer nieuwere lagere records zal vestigen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Tja, ik snap het wel. Wat wil je ook met zulke meeëters![]()
Plus De Grote Griet en De Kleine Griet. Dat zijn er vijf. Bijdehandtje.quote:
ehhhh...ik bedoelde Haarlem, maar Utrecht mag er ook wezen!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad.
Maar aan Utrecht kan Groningen nog niet tippen![]()
Een of andere nerd (quote:
De overgebleven spulletjes, strikjes, shampoo ed en........restant pillenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef Knurkie het volgende:
maar wat hebben ze nu verdeeld? of vanmiddag?
Sta ik beneden en vang je op en zeg: "Pech F4iTH. Volgende keer beter"quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat is nou net wat me niet lekker zit. Degene die te laag staan scoren in de Live opeens beter![]()
![]()
Als ze morgen wint spring ik echt.
Zal ik zeker doen, hoe ziet hij eruitquote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Een of andere nerd () die de technische zaken hier regelt. Dus als je hem tegenkomt, wees dan lief
ahhhh...wat lief!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Sta ik beneden en vang je op en zeg: "Pech F4iTH. Volgende keer beter"![]()
Skihut, 6quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Plus De Grote Griet en De Kleine Griet. Dat zijn er vijf. Bijdehandtje.![]()
touchéquote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Tja, ik snap het wel. Wat wil je ook met zulke meeëters![]()
Dat wist ik allangquote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
DIT is dus de stem van HUMMIE
o ok dank je welquote:Op woensdag 21 december 2005 20:57 schreef cuall het volgende:
[..]
De overgebleven spulletjes, strikjes, shampoo ed en........restant pillen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat klonk luid en duidelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
DIT is dus de stem van HUMMIE
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Een of andere nerd () die de technische zaken hier regelt. Dus als je hem tegenkomt, wees dan lief
Is dat allemaal aan de Grote Markt??quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waarom schimp je nou niet terug?quote:
Was een geintje over een eerdere post van cuall.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dat allemaal aan de Grote Markt??
Ze zag je PI niet denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef CartWOman het volgende:
Waarom schimp je nou niet terug?
Jij bent ook gewoon een watje, net als ik.![]()
Hoi, Dizzyquote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Avondjes![]()
![]()
Wellus, cuall ziet altijd alles.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Avondjes![]()
![]()
CW!quote:
Dan heb je gelijk, en is ze gewoon een watje.quote:
Vast en zeker. Want jij bent er tochquote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
CW!![]()
Hopelijk word het nog een beetje boeiend vanavond
Én vastquote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Vast en zeker. Want jij bent er toch![]()
Mij zal je niet horen klagenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:05 schreef I_doubt het volgende:
Dat is geen minirok meer, dat is alleen lingerie
Sorry, persoonlijke trauma's uit een eerdere relatiequote:
Wat is er mis met vrouwen zónder kleding?quote:
Agossie...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Sorry, persoonlijke trauma's uit een eerdere relatie![]()
![]()
Waarom bel je BB? Waarom is die meid in paniek?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
ben aan de foon met BB hahahahahahahaha
die meid helemaal in paniek
Ach gossie jongen toch.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Sorry, persoonlijke trauma's uit een eerdere relatie![]()
![]()
Zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 21 december 2005 21:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Agossie...
Gelukkig zijn we niet allemaal zo.![]()
Vanwaar dan je toch wel hevige reactie ?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie jongen toch.![]()
Niet alle vrouwen zijn zo erg hoor. Gewoon een slechte getroffen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef Zw0rld het volgende:
Dus jullie willen geen 115 dagen meer?
Wordt het je allemaal te veel ?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
WHHOEHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA]
Ik word toch wel zenuwachtig nu.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:11 schreef Arliator het volgende:
Van de BB site
Mis het niet, deze extra lange uitzending. In een supermooie studio komt het programma tot z’n hoogtepunt. De Ontknoping zal verrassender zijn dan ooit!
Is "uncool" volgens Roel, waarom weet ik ook nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:16 schreef I_doubt het volgende:
Wat is er verkeerd met Roels shirt?
Hoe laat gaat die grappenmakerij beginnen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik word toch wel zenuwachtig nu.![]()
Aaaaaaaaaaaaaah. Lieske ziet er toch leuk uit? (voor een begravenis)quote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
WHHOEHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA]
Dat jullie nou niet snugger genoeg zijn om daar op tijd achter te komenquote:
Half negen, tot 22.15.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Hoe laat gaat die grappenmakerij beginnen?
Zou wel erg leuk zijn, om haar andrenaline niveau en stress niveau op te krikkenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
De 1000 halen we, alleen al met on-topic over BB.
Hummie is helemaal druk met de finale, ik hoorde haar op de achtergrond....
Arme meid, die haar foon op moet nemen.... rechtstreeks nummer....
Gaan we met FOK! Hummie bellen??????
Maar cappen denk ikquote:
Om 20:30 uur.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Hoe laat gaat die grappenmakerij beginnen?
Open er een topic over.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
De 1000 halen we, alleen al met on-topic over BB.
Hummie is helemaal druk met de finale, ik hoorde haar op de achtergrond....
Arme meid, die haar foon op moet nemen.... rechtstreeks nummer....
Gaan we met FOK! Hummie bellen??????
Ja. Ik ben uit dankbaarheid al op de knieën gegaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh, is er een kwartier bijgekomen ?![]()
Een gemiddelde, gezellige shoppingday destijds zag er ongeveer zo uit:quote:Op woensdag 21 december 2005 21:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat jullie nou niet snugger genoeg zijn om daar op tijd achter te komen![]()
Tenk joe.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Om 20:30 uur.
Ik vind je avatar trouwens goed!!!
Elke keer als ik mijn pagina ververs staat er een ander plaatje![]()
Ze zal wel andere kwaliteiten hebben gehad, anders had je het geen 3.5 jaar volgehoudenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Een gemiddelde, gezellige shoppingday destijds zag er ongeveer zo uit:
Zij: "Leuke Jurk he? Hoe vind je hem staan?"
ik: "Ja, wel goed"
*stilte* *boze blik*
Ik: "Is er iets?"
zij: "Neuh"![]()
ik:![]()
2 dagen ruzie omdat ik zei "wel goed" en niet "Wow fantastisch, geweldig! Zal ik hem anders betalen lieverd?"
Dat 3.5 jaar lang. Dan word je spontaan impotent.![]()
Doe zoals flugelmannetje en ga gewoon niet mee als vrouwtje zo nodig kleren moet hebben....quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik: "Ja, wel goed"
*stilte* *boze blik*
Zij: "Neuh"![]()
Ik:![]()
2 dagen ruzie omdat ik zei "wel goed" en niet "Wow fantastisch, geweldig! Zal ik hem anders betalen lieverd?"
Knap gedaan, en een knap plaatjequote:Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Tenk joe.
Some little scripting.......
Damn, respect...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
ik: "Ja, wel goed"
*stilte* *boze blik*
zij: "Neuh"![]()
ik:![]()
Das wel extreem ergquote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
*stilte* *boze blik*
Jij bent dus nu impotent?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
*stilte* *boze blik*
ook goedenavond Bocajquote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef Bocaj het volgende:
Wat zien die vrouwen eruit... het lijken wel heksen!
Ja, uiteindelijk, wat moet je met een impotente man.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das wel extreem erg![]()
Daarom laat ik 't ventje gewoon bewust thuis als ik voor kleding ga shoppen![]()
Maar wel de CC mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das wel extreem erg![]()
Daarom laat ik 't ventje gewoon bewust thuis als ik voor kleding ga shoppen![]()
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef CartWOman het volgende:
Dat jurkje van Ing, is dat zo'n 'Kom met je waldhoorn tussen m'n Alpen'-jurkje?
Lelijk.![]()
In volgende screen staat waar ik heb gebeld....quote:Op woensdag 21 december 2005 21:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zou wel erg leuk zijn, om haar andrenaline niveau en stress niveau op te krikken
Maar dan raakt die arme meid in de over-stress als ze dat nog niet is.
Als het morgenavond allemaal goed gegaan is, zal ze een compliment wel kunnen waarderen denk ik.
Ze zal wel lekker kunnen koken. Zijn impotentie kon ze tenminste niet oplossen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Damn, respect...![]()
Dus vraag ik maar niet naar haar andere (ongetwijfeld fantastische) kwaliteiten.
Zou hummie bij de vlaggetjes week van C&A geshopt hebben?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef CartWOman het volgende:
Dat jurkje van Ing, is dat zo'n 'Kom met je waldhoorn tussen m'n Alpen'-jurkje?
Lelijk.![]()
Ik wil de Mini dus ik waag een smsquote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef Zw0rld het volgende:
Wie gaat er smsen?
wetend dat Johnnie er rijker door wordt.
Ik pas niet in een mini, dus ik waag geen smsquote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik wil de Mini dus ik waag een sms
Slaap lekker, flugellein.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga denk ik vast vooruit slapen... De streams zijn niet om uit te houden en ik stel me in op een latertje voor morgen....
Nu niet vannacht stiekem 11 topics volposten zodat ik het bijzondere moment ga missen....
Ja 'erg' was in dit geval een understatement.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das wel extreem erg![]()
Als we jou toch niet hadden.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jij bent dus nu impotent?
Wat vervelend voor je joh.![]()
Er zijn wel methodes om je erover heen te helpen.
Dan heb je er nooit meer last van.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat er ook vandoor.
Slaap ze allemaal.
Voor CartWoman: [afbeelding]![]()
![]()
Als je hier je tel nummer zet, bellen we je wel wakker als ik nummer 1000 openquote:Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga denk ik vast vooruit slapen... De streams zijn niet om uit te houden en ik stel me in op een latertje voor morgen....
Nu niet vannacht stiekem 11 topics volposten zodat ik het bijzondere moment ga missen....
Zetje, wat lief!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat er ook vandoor.
Slaap ze allemaal.
Voor CartWoman: [afbeelding]![]()
![]()
Oproepen tot massaal bellen is zó geenstijl.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In volgende screen staat waar ik heb gebeld....
Hummie was superdruk..
Maar FOK! is er ook voor aktie.
Dus bel niet meteen dat je van FOK! bent, maar verzin een verhaal dat je Hummie moest terugbellen....
Zeg bijvoorbeeld, dat het gaat om informatie over één van de bewoners. Doe je voor als een Reporter. En je zal te horen krijgen dat ze je niet wil spreken....
Want ik zei dus dat ik één van de chantallers was...
Dus verzin iets origineels...... Dat je foto's hebt van Roel in een homoclub ofzo, hahahaha
Nu al slapen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Zit wel aan iets te denken, maar is vast tegen de policy als ik dat hier ga postenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:33 schreef F4iTH het volgende:
Als we jou toch niet hadden.
Er is dus nog hoop. Ik heb wel interesse iig. En kom niet met die chemische viagra rotzooi aanzetten he
Terug de grond inquote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef farceman het volgende:
Wie weet er eigenlijk wat er met Regenworm is gebeurt?
Die is ermee gestopt.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef farceman het volgende:
Wie weet er eigenlijk wat er met Regenworm is gebeurt?
Ik wil het niet weten geloof ikquote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zit wel aan iets te denken, maar is vast tegen de policy als ik dat hier ga posten![]()
Heb er eigenlijk geen mening overquote:Op woensdag 21 december 2005 21:41 schreef I_doubt het volgende:
Wat vinden jullie van Ing op dit plaatje?
Heeft ze nog zo'n paar laarsen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:41 schreef I_doubt het volgende:
Wat vinden jullie van Ing op dit plaatje?
Ja, maar dan net een klein tikkeltje anders.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heeft ze nog zo'n paar laarsen?![]()
Ik zie het, heb dus de link weggehaald, privémail posten is volgens de policy niet toegestaan.Het is geen verzinsel, maar oproepen tot bellen is een no-no.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oproepen tot massaal bellen is zó geenstijl.
En had jij geen geheimhouding getekend ofzo? Of was dat weer één van je verzinsels?
Terwijl Lieske ècht nog wel door wilde fietsen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef farceman het volgende:
Typisch dat de grootste Lieske aanhangers de grootste afhakers blijken te zijn: Scanman en Regenworm
Is de FOK policy.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef farceman het volgende:
Typisch dat de grootste Lieske aanhangers de grootste afhakers blijken te zijn: Scanman en Regenworm
Hij is nu in eenzaamheid streamverslagen op de mediawatchers aan het plaatsen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef Bocaj het volgende:
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat Scanman morgen terugkomt!
Dat gaat cuall niet leuk vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef Bocaj het volgende:
]Met haar handen op de rug (gebonden) en naar beneden kijken,hequote:Op woensdag 21 december 2005 21:45 schreef F4iTH het volgende:
Droomscenario: Lieske vergeet het prijskaartje en loopt zo de studio uit morgen wanneer ze hoort dat ze 4de is geworden.
[afbeelding]
Laat je hem dan los?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef Bocaj het volgende:
Zal mij benieuwen als hij terugkomt wat voor onthaal hij hier krijgtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef Bocaj het volgende:
Terwijl Eva & Co haar staan uit te lachenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:46 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
]Met haar handen op de rug (gebonden) en naar beneden kijken,he![]()
Hij komt echt niet terug, is klaar met FOK!, dat is duidelijk. En wij ook met hem nu, we houden er dus maar over op.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen als hij terugkomt wat voor onthaal hij hier krijgt
En "Beatrijs" er met een knuppel achter aan rentquote:Op woensdag 21 december 2005 21:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Terwijl Eva & Co haar staan uit te lachen![]()
Dus mijn topic inclusief Poll mag dan ook zeker nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij komt echt niet terug, is klaar met FOK!, dat is duidelijk. En wij ook met hem nu, we houden er dus maar over op.
als 't kindje binnenkomt,quote:Op woensdag 21 december 2005 21:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
[Rob mode]Klaar! [/einde rob mode]quote:Op woensdag 21 december 2005 21:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij komt echt niet terug, is klaar met FOK!, dat is duidelijk. En wij ook met hem nu, we houden er dus maar over op.
Van mij een gemeend WBquote:Op woensdag 21 december 2005 21:47 schreef Arliator het volgende:
Ja baasquote:Op woensdag 21 december 2005 21:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
En "Beatrijs" er met een knuppel achter aan rent![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus mijn topic inclusief Poll mag dan ook zeker niet![]()
1 ding is zeker. Zijn vertrek heeft Lieske iig geval geen goed gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van mij een gemeend WB![]()
![]()
En dan ga ik gewoon weer Lieske afzeiken.
Dacht dat ze zei half uur.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:53 schreef I_doubt het volgende:
Hoe lang duurt 10 minuten?
Want dat was toch de tijd die ze nog konden gebruiken?
Of loopt in BB de tijd anders?
Keihard weer, BB.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ze mogen hun kleding, als ze het morgen niet aandoen, ook niet houden
Winwin: en als ze wint stijgt ze op en klapt ze alleen nog maar harderquote:Op woensdag 21 december 2005 21:53 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Er zal ons vast wel een anticlimax te wachten staan. Dat ze tweede wordt en lachend en trots bij Channie op schoot springt.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Zou best wel lullig zijn, als die kleding van een sponser komt, en de bewoners besluiten n.a.v. het dreigement van BB, dat ze kleding die ze morgen niet aandoen, niet mogen houden, toch maar gewoon hun eigen kleding aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |