Ja, zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:27 schreef demins het volgende:
Doe jij eens nederig! Of heb je over mijn post heen gelezen?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
Snel boodschappen en voldoende drank? Dat kan niet allebei waar zijn!![]()
gatverquote:Op woensdag 21 december 2005 19:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Josti zegt dat het raar is om alle gebruikte spullen op te ruimen en slurpt nog even een gebruikte tampon weg....
[afbeelding]
Als er nog maar 1 over is is dat ook de hoogste.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:28 schreef CartWOman het volgende:
Voor mij zijn de hoogste van belang.![]()
Jij wil altijd het laatste woord, hè? Bah, bah, bah!!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als er nog maar 1 over is is dat ook de hoogste.![]()
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom krijg ik ineens het gevoel dat het nog een week gaat duren. Want staat niet in het contract dat je tot 29 december beschikbaar moet zijn?
Dat er morgen één uit gaat en de rest de kerst ook in het huis gaan blijven?
Misschien bewaren ze de hardste BB ooit, tot morgen. En iedereen denkt dat het morgen is afgelopen, maar dat het nog een week doorgaat. Want de vraag is of je tot 29 december beschikbaar bent.... Waarom 29 december?????
Hierquote:Op woensdag 21 december 2005 19:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, zoals gewoonlijk.
Doe eens een linkje?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Pijlemans het volgende:
Zo. Ik ben er ook weer.
Ook ik ben even megasnel door de AH gerend en heb ook alles in huis nu.
Eveneens te(veel) drank en sigaretten.
Voor mij is de finale nu begonnen![]()
En LS, ook ik blijf wakker![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Pijlemans het volgende:
Zo. Ik ben er ook weer.
Je support team wordt steeds groterquote:
4x cardonnay en 2x lekkere spaanse cava, maar die zijn echt voor morgen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb 6 pakken witte wijn, dus moet genoeg zijn.....
![]()
krijg er bijna spijt van dat ik morgen geen vrij heb genomenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb 6 pakken witte wijn, dus moet genoeg zijn.....
![]()
ga je mond spoelenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop alleen dat Lieskut niet de hele tijd aan het woord is..... want dan val ik in slaap,
Ik hoop toch wel dat dit het laatste gebral over 'het studentenleven' is, wantquote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop alleen dat Lieskut niet de hele tijd aan het woord is..... want dan val ik in slaap,
Zie mijn gequote post daaronder, volgens mij was ik goed bezig.quote:
Doe mij die Cava dan maar......quote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
4x cardonnay en 2x lekkere spaanse cava, maar die zijn echt voor morgen.![]()
Nog zo'n idioot.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Pijlemans het volgende:
Zo. Ik ben er ook weer.
Liefquote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je support team wordt steeds groter![]()
Iemand die het snapt! En natuurlijk de Brut Nature, want die is het lekkerst.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe mij die Cava dan maar......
De Champagne van Spanje, maar veel lekkerder. (Sorry, mag je niet zeggen tegen Cava, want Champagne is er niets bij)
Idioot?!?!??! Jij zal trots zijn dat je MODDERator was, van een topic die de 1000 heeft gehaald....quote:
De plank mis slaan is niet erg, als je de volgende maar raakt.quote:
De bewoner die weet wat Cava is??quote:Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Iemand die het snapt! En natuurlijk de Brut Nature, want die is het lekkerst.![]()
Maar goed, nu de goede nasmaak nog na de finale: wie oh wie gaat het nou worden?![]()
Kan ik mee leven. Ingrid als winnaar is niet zo'n gek ideequote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De bewoner die weet wat Cava is??
(zou Ingrid moeten zijn, want die heeft op Las Canarias gewoond)
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef I_doubt het volgende:
Maar wie weet ontnuchter ik weer als ik Lolita Lieske zie
[Einde zwaai modus]
Volgens mij zit het zo:quote:Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zie mijn gequote post daaronder, volgens mij was ik goed bezig.
Wat klopte er niet aan dan? Want ik wil wel weten waarom ik ineens nederig moet gaan doen.![]()
Gewoon alleen kijken en niet luisterenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef I_doubt het volgende:
[zwaai modus]
Hoi allemaal, is ik weer
Kreeg nog twee meeëters met twee flessen wijn op bezoek
Dus om 20:00 al half aangeschoten
En ik moest de meeëters nog wegwerken
[Einde zwaai modus]
Jullie hebben te weinig gepostquote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef I_doubt het volgende:
Was het huisje bouwen voor Ing teveel?
Ze is ingestort.
Of komt het omdat ze zo lang naast Josti moest zitten?
beidequote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef I_doubt het volgende:
Was het huisje bouwen voor Ing teveel?
Ze is ingestort.
Of komt het omdat ze zo lang naast Josti moest zitten?
Wel wakker blijven tot 22:10 morgenavond he?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef I_doubt het volgende:
Ik ga spontaan een fles pakken
Roel is de oorzaak
Zien drinken doet drinken![]()
Meeëters en milia verwijderenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef I_doubt het volgende:
[zwaai modus]
Hoi allemaal, is ik weer
Kreeg nog twee meeëters met twee flessen wijn op bezoek
Dus om 20:00 al half aangeschoten
En ik moest de meeëters nog wegwerken
[Einde zwaai modus]
Wat gebeurt er dan morgen om 22:10quote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel wakker blijven tot 22:10 morgenavond he?
Tussen door ff een tukje doen, doet Roel ookquote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel wakker blijven tot 22:10 morgenavond he?
Dat zijn ook meeëters.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Meeëters en milia verwijderen
Door deze kleine ongerechtigheden te verwijderen wordt de huid weer gaaf en glad.
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/meeeter.jpg]afbeelding][/URL]
Dan is het NOC*NSF sportgala afgelopen op NED2 (5 minuten uitloop)quote:Op woensdag 21 december 2005 20:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan morgen om 22:10![]()
![]()
![]()
![]()
Oowww, dit gaat je vast veel gegadigden opleveren !quote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat zijn ook meeëters.
Ik zoek de man van mijn dromen
En die mag mijn meeëters misbruiken
Ik heb twee grote meeëters![]()
Dat is waar ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan is het NOC*NSF sportgala afgelopen op NED2 (5 minuten uitloop)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |