BBNED, nog nooit van gehoord. KPN kan wellicht wat log en arrogant overkomen..?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk meer charmeerd van BBNED. Weet niet wat het is maar heb gewoon principieel iets tegen KPN. Don't ask me what, wsl de uitstraling van het bedrijf in het algemeen.
Welkom iig
7. Neukenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
waar zou Roel nu aan denken?
1. de prijzenpot
2. Dido
3. zijn ouders en broers
4. zijn matties
5. Techno
6. Joint
meer opties?
hij is idd erger geworden sinds Rob weg is en hij is zo bezig met zn tv minuutjes zn gemaakte gedrag bleehquote:Op woensdag 21 december 2005 18:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Bij mij groeit het de laatste weken. Zeker door het besef dat het theatrale gedrag steeds verder doorgetrokken wordt in het ongelofelijke (Rob's exit vergelijken met de dood, over verzuring van zijn benen praten bij de fietsopdracht etc.). Hij staat nog wel op nr.2 bij mij, maar ik hoop niet dat hij wint...
volgens CW nog een tijdje zolang de animo er is om door te postenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Arliator het volgende:
Hoe lang blijft de dit forum nog open eigenlijk?
Gaat de stekker eruit direct na de internetuitzending?
Ik hoor verschillende meningen, de een zegt nog 1 week, de ander zegt nog twee dagen, de ander zegt nog 1 dag, weer een ander tot zondag. Of terwijl, ik weet het niet!!
Is toch een van de betere kwaliteitsproviders.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
BBNED, nog nooit van gehoord. KPN kan wellicht wat log en arrogant overkomen..?![]()
Alle 6, maar in een andere volgorde denk ik. Ik zou Dido wat minder hoog zetten.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
1. de prijzenpot
2. Dido
3. zijn ouders en broers
4. zijn matties
5. Techno
6. Joint
meer opties?
CW zei gsiteren zolang het druk is blijft het open maar meestal bloed het dood dus zolang er gepost wordt denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Arliator het volgende:
Ik hoor verschillende meningen, de een zegt nog 1 week, de ander zegt nog twee dagen, de ander zegt nog 1 dag, weer een ander tot zondag. Of terwijl, ik weet het niet!!
Bier?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
1. de prijzenpot
2. Dido
3. zijn ouders en broers
4. zijn matties
5. Techno
6. Joint
meer opties?
CW heeft gezegd een week... en als het animo te laag is wordt het gesloten.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Arliator het volgende:
10. Linda haar 3e handjequote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
7. Neuken
8. Harddrugs
9. Zijn ex
Ik hoop dat BB ook nog een beetje meewerkt aan de discussies en slapen isquote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Trouwens, die 1000 halen we wel. Ik ga toch niet eerder weer slapen voor BB morgen om 22:10 is afgelopen. Ik maak zo ff nieuw account op fotobucket aan. En ook al zal er maar één persoon zuchten op de streams vanacht, dan komt dat er te staan.
En ik zal natuurlijk zoals van mij gewend is, wel bepaalde mensen weer (binnen de regels) uit de tent lokken, wat ook altijd weer goed is voor een pagina aan posts.
Dus de 1000 halen we wel.
Volgens die operators enkele weken, behalve als het eerder doodbloedt.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Arliator het volgende:
Ben jij van KPN?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
BBNED, nog nooit van gehoord. KPN kan wellicht wat log en arrogant overkomen..?![]()
penis vergrotingquote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
7. Neuken
8. Harddrugs
9. Zijn ex
Maar die was vanaf begin af aan al irritant.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond Lieske tijdens het verdelen van spulen juist irritant.
Niet BB6 in ieder geval... maar een B-sterren promotie van 2 wekenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan hij niet gewoon open blijven, 14 januari begint de nieuwe BB al weer.
2 weken maar? ik dacht dat die 1 mnd ging durenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet BB6 in ieder geval... maar een B-sterren promotie van 2 weken![]()
Ja, dat vind ik een strak planquote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan hij niet gewoon open blijven, 14 januari begint de nieuwe BB al weer.
In tegenstelling tot die slechte kwaliteitsproviders zeker?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef Arliator het volgende:
Is toch een van de betere kwaliteitsproviders.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
1. de prijzenpot
2. Dido
3. zijn ouders en broers
4. zijn matties
5. Techno
6. Joint
meer opties?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
7. Neuken
8. Harddrugs
9. Zijn ex
11. Zijn "gekraakte" zolder bij zijn ouders thuisquote:Op woensdag 21 december 2005 19:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
10. Linda haar 3e handje![]()
of is die te gemeen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef Arliator het volgende:
10. Zijn "gekraakte" zolder bij zijn ouders thuis
En door alle 'positieve kritiek' na BB het gedrag van Tanjaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar die was vanaf begin af aan al irritant.
wapperdewapperpieperdepiep ik wil naar huissssssssss mammieeeeeeeee
Maar ja, ze heeft er een paar ton voor over om met haar tieten en helemaal bloot te gaan.
Dat krijg je bij de playboy niet zomaar. Dus ze heeft goed gespeeld.
Nu kan ze het nog net doen met haar fatsige lichaam. Als die 25 is, dan zal ze een dikkere zus van Brenda lijken.
Wat een ongelovelijke domme vraag is dit?!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Arliator het volgende:
De snelste tot nu toe was geloof ik deze:quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat was de gemiddelde postsnelheid in de SC-topics tot nu toe? En wat moeten we hebben de komende avond, nacht, dag en avond?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die slechte kwaliteitsproviders zeker?
Ik heb hier Chello basis (8000/1000, en geen klachten)quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zelf trouwens Versatel familie voor 20 euro per maand (het eerste jaar, één maand opzegtermijn, tweede jaar is 30 euro per maand).
Redelijke snelheid 1024/320, en geen klachten
Duurt twee maandenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet BB6 in ieder geval... maar een B-sterren promotie van 2 weken![]()
Joost en arrogant en egocentrisch.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Begint het hier eindelijk door te dringen.
Joost WAS, IS en ZAL ZIJN een arrogante, egocentrische klootzak. Geeft geen
ene moer om welke emotie van wie dan ook behalve de zijne.
Ben ik even blij dat jij (Rob) even duidelijkheid komt scheppen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijke domme vraag is dit?!?!?!?!?!?!
De 1000 moet gehaald zijn als de winnaar bekend is. Je lijkt GVDwel een echte BB-bewoner. Heb je een opdracht en dan proberen te rekken.
De opdracht is alleen geslaagd, als vóór de winnaar bekend is de 1000e topic is geopend.......... KLAAR
BTW, ik heet Rob, maar dat valt niet op......
Dat zijn de speeds van Classic toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb hier Chello basis (8000/1000, en geen klachten)
Het zijn wel posts, maar ik word wel beetje moe van de discussie, wie nummer 1000 mag openen....quote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De snelste tot nu toe was geloof ik deze:
[BB SC 1000] Viva PC eend
Bleef minder dan een minuut open om precies te zijn
Al duurt het 2 jaar... ik ga er niet naar kijkenquote:
Ik ga hem niet uitleggen, maar ik zal een hint geven: witte sneeuw, kleine dwerg enzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef Arliator het volgende:
Zo ken ik er ook nog wel een paar, maar nu even niet!
![]()
Ja, dat is basis toch? Of heet dat classic tegenwoordig... Ik hou het niet meer bijquote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat zijn de speeds van Classic toch?![]()
Deze valt me een beetje tegen van je. Hij klopt niet!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die slechte kwaliteitsproviders zeker?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ga hem niet uitleggen, maar ik zal een hint geven: witte sneeuw, kleine dwerg enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |