Nog even doorgaan en FLugeltje komt er persoonlijk voor zorgen dat we de 1000 topics niet gaan meemaken.quote:
Het BB5 forum heeft nu al 4 keer zoveel posts als BB4. Als die trend doorzet gaat de server het morgen niet houden.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:39 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
En BB4 was wat mij betreft de saaiste tot nu toe, dus vanuit dat perspectief bekeken zeker![]()
Mijn trouwe XS4all heeft me in al die jaren nog maar 2 keer in de steek gelaten, lijkt me sterk als het morgen gebeurt.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nog even doorgaan en FLugeltje komt er persoonlijk voor zorgen dat we de 1000 topics niet gaan meemaken.
Trouwens ik hoop dat mijn Chello verbinding het niet begeeft voor donderdagavond. Die mensen hebben altijd zo'n geweldige timing namelijk![]()
We kunnen ook vanaf heden alleen maar gaan terugtellen, ware het niet dat daar al een topic voor is.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:43 schreef luciano het volgende:
Nog maar 3492 posts voor de 1000e topic geopend kan worden .
Nee, hoor! Flugel vindt dit wel leuk.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nog even doorgaan en FLugeltje komt er persoonlijk voor zorgen dat we de 1000 topics niet gaan meemaken.
Trouwens ik hoop dat mijn Chello verbinding het niet begeeft voor donderdagavond. Die mensen hebben altijd zo'n geweldige timing namelijk![]()
ik wil wel even helpen...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef Peter6000 het volgende:
Nog maar 1450 minuten
En nog 3380 posten te gaan, dat is elke 25,73 seconde één post.
Dat redden we dus nooit![]()
XS4ALL vind ik persoonijk een top provider. Had er nooit probs mee, geweldige service ook...Moest helaas overstappen ivm verhuizing etc...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn trouwe XS4all heeft me in al die jaren nog maar 2 keer in de steek gelaten, lijkt me sterk als het morgen gebeurt.
Maar ja, daar betaal je dan ook voor
Daar in Nijmegen? Oh toevallig hier in Nijmegen ookquote:Op woensdag 21 december 2005 18:45 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, hoor! Flugel vindt dit wel leuk.
Ze zijn de laatste weken weer wat stabieler heb ik de indruk, hier in Nijmegen.
Dat is balen.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
XS4ALL vind ik persoonijk een top provider. Had er nooit probs mee, geweldige service ook...Moest helaas overstappen ivm verhuizing etc...
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laten we hier ook gewoon over de reguliere uitzending posten. Dat zijn ook weer een aantal posts....
Moet kunnen toch?
Doe niet zo gek, joh. Dat is gewoon een en hetzelfde Nijmegen. Al 2000 jaar!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daar in Nijmegen? Oh toevallig hier in Nijmegen ook
Binnenkort ga ik weer eens op zoek naar een leuke adsl provider. Kabel gaat voorgoed de deur uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is balen.
Zeker als je chello ervoor terugkrijgt.
Keizerstad, de oudste stad van Nederland!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:49 schreef demins het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, joh. Dat is gewoon een en hetzelfde Nijmegen. Al 2000 jaar!![]()
Adsl van KPN is zeer stabielquote:Op woensdag 21 december 2005 18:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik weer eens op zoek naar een leuke adsl provider. Kabel gaat voorgoed de deur uit.
dat doet die al weken/maandenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Joost ineens een arrogante verschrikkelijke klootzak!!!!!
Die doet net of ie alles al heeft gewonnen....
Ik vond Lieske tijdens het verdelen van spulen juist irritant.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
je mot wat hequote:Op woensdag 21 december 2005 18:55 schreef demins het volgende:
[..]
Jij wil de spanning er nog even inhouden, he?![]()
dat vind ik al wekenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben persoonlijk meer charmeerd van BBNED. Weet niet wat het is maar heb gewoon principieel iets tegen KPN. Don't ask me what, wsl de uitstraling van het bedrijf in het algemeen.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Adsl van KPN is zeer stabiel, maar in combinatie met planet en een verhuizing gaat het niet altijd even snel
(ik ben allang blij dat ik tenminste de laatste week van BB nog streams kan kijken, na 3 weken wachten...
).
Bij mij groeit het de laatste weken. Zeker door het besef dat het theatrale gedrag steeds verder doorgetrokken wordt in het ongelofelijke (Rob's exit vergelijken met de dood, over verzuring van zijn benen praten bij de fietsopdracht etc.). Hij staat nog wel op nr.2 bij mij, maar ik hoop niet dat hij wint...quote:
Helder als glas!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Trouwens, die 1000 halen we wel.
Dus de 1000 halen we wel.
That's the spirit!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Trouwens, die 1000 halen we wel. Ik ga toch niet eerder weer slapen voor BB morgen om 22:10 is afgelopen. Ik maak zo ff nieuw account op fotobucket aan. En ook al zal er maar één persoon zuchten op de streams vanacht, dan komt dat er te staan.
En ik zal natuurlijk zoals van mij gewend is, wel bepaalde mensen weer (binnen de regels) uit de tent lokken, wat ook altijd weer goed is voor een pagina aan posts.
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Trouwens, die 1000 halen we wel. Ik ga toch niet eerder weer slapen voor BB morgen om 22:10 is afgelopen. Ik maak zo ff nieuw account op fotobucket aan. En ook al zal er maar één persoon zuchten op de streams vanacht, dan komt dat er te staan.
En ik zal natuurlijk zoals van mij gewend is, wel bepaalde mensen weer (binnen de regels) uit de tent lokken, wat ook altijd weer goed is voor een pagina aan posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |