Ja, uiteindelijk, wat moet je met een impotente man.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das wel extreem erg![]()
Daarom laat ik 't ventje gewoon bewust thuis als ik voor kleding ga shoppen![]()
Maar wel de CC mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das wel extreem erg![]()
Daarom laat ik 't ventje gewoon bewust thuis als ik voor kleding ga shoppen![]()
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef CartWOman het volgende:
Dat jurkje van Ing, is dat zo'n 'Kom met je waldhoorn tussen m'n Alpen'-jurkje?
Lelijk.![]()
In volgende screen staat waar ik heb gebeld....quote:Op woensdag 21 december 2005 21:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zou wel erg leuk zijn, om haar andrenaline niveau en stress niveau op te krikken
Maar dan raakt die arme meid in de over-stress als ze dat nog niet is.
Als het morgenavond allemaal goed gegaan is, zal ze een compliment wel kunnen waarderen denk ik.
Ze zal wel lekker kunnen koken. Zijn impotentie kon ze tenminste niet oplossen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Damn, respect...![]()
Dus vraag ik maar niet naar haar andere (ongetwijfeld fantastische) kwaliteiten.
Zou hummie bij de vlaggetjes week van C&A geshopt hebben?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef CartWOman het volgende:
Dat jurkje van Ing, is dat zo'n 'Kom met je waldhoorn tussen m'n Alpen'-jurkje?
Lelijk.![]()
Ik wil de Mini dus ik waag een smsquote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef Zw0rld het volgende:
Wie gaat er smsen?
wetend dat Johnnie er rijker door wordt.
Ik pas niet in een mini, dus ik waag geen smsquote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik wil de Mini dus ik waag een sms
Slaap lekker, flugellein.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga denk ik vast vooruit slapen... De streams zijn niet om uit te houden en ik stel me in op een latertje voor morgen....
Nu niet vannacht stiekem 11 topics volposten zodat ik het bijzondere moment ga missen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |