Heeft ze nog zo'n paar laarsen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:41 schreef I_doubt het volgende:
Wat vinden jullie van Ing op dit plaatje?
Ja, maar dan net een klein tikkeltje anders.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heeft ze nog zo'n paar laarsen?![]()
Ik zie het, heb dus de link weggehaald, privémail posten is volgens de policy niet toegestaan.Het is geen verzinsel, maar oproepen tot bellen is een no-no.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oproepen tot massaal bellen is zó geenstijl.
En had jij geen geheimhouding getekend ofzo? Of was dat weer één van je verzinsels?
Terwijl Lieske ècht nog wel door wilde fietsen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef farceman het volgende:
Typisch dat de grootste Lieske aanhangers de grootste afhakers blijken te zijn: Scanman en Regenworm
Is de FOK policy.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef farceman het volgende:
Typisch dat de grootste Lieske aanhangers de grootste afhakers blijken te zijn: Scanman en Regenworm
Hij is nu in eenzaamheid streamverslagen op de mediawatchers aan het plaatsen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef Bocaj het volgende:
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat Scanman morgen terugkomt!
Dat gaat cuall niet leuk vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef Bocaj het volgende:
]Met haar handen op de rug (gebonden) en naar beneden kijken,hequote:Op woensdag 21 december 2005 21:45 schreef F4iTH het volgende:
Droomscenario: Lieske vergeet het prijskaartje en loopt zo de studio uit morgen wanneer ze hoort dat ze 4de is geworden.
[afbeelding]
Laat je hem dan los?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef Bocaj het volgende:
Zal mij benieuwen als hij terugkomt wat voor onthaal hij hier krijgtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef Bocaj het volgende:
Terwijl Eva & Co haar staan uit te lachenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:46 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
]Met haar handen op de rug (gebonden) en naar beneden kijken,he![]()
Hij komt echt niet terug, is klaar met FOK!, dat is duidelijk. En wij ook met hem nu, we houden er dus maar over op.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen als hij terugkomt wat voor onthaal hij hier krijgt
En "Beatrijs" er met een knuppel achter aan rentquote:Op woensdag 21 december 2005 21:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Terwijl Eva & Co haar staan uit te lachen![]()
Dus mijn topic inclusief Poll mag dan ook zeker nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij komt echt niet terug, is klaar met FOK!, dat is duidelijk. En wij ook met hem nu, we houden er dus maar over op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |