Maar Roel gaat ook niet winnen tot het einde van de uitslag.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Tussen door ff een tukje doen, doet Roel ook![]()
Nog even geduld, dan krijg je ze alle 4 in beeldquote:Op woensdag 21 december 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
Kunnen we Ing en Lieske niet in beeld krijgen?
Zingende Joost of zwijgende Roel, ik kan maar niet kiezen, zo opwindend
Moeilijk eigenlijk he?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan krijg je ze alle 4 in beeld
Eerste topic geopend bedoelde ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Aks je mij bedoelt is het antwoord "Ja"
Maar de eerste keer waarvan?![]()
That's the question
Ik hoop daar voor morgenavond antwoord op te krijgen, anders zal deze vraag me de rest van m'n leven blijven achtervolgenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moeilijk eigenlijk he?
Je hebt 4 bewoners.....
Je hebt 4 streams....
Wat moet je daar nu mee??????
kap toch eens met vindicat. Ik ben er helemaal KLAAAAAAAAAR meequote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Lolita Lieske heeft al love handles
Goed voor het Vindicat syndicaat
Jij bent al een beetje aangeschoten, no doubt!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Nee, binnen BB de tweede.quote:
Misschien een hele domme vraag die al 1000 keer is gesteld, maarre...wat is dat?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Dat is nog maar het begin. Als die 4 jaar bier gaat zuipen wordt ze 2 keer zo dik. Met haar extreem lage vetpercentage.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef I_doubt het volgende:
Valt dat nu al op?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent al een beetje aangeschoten, no doubt!![]()
Misschien wil een modje er "één na" bij zetten.quote:
Ik wed dat je ergernis na morgen over is....quote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
Ik ga me steeds meer ergeren aan dat taalgebruik van Roel, met zijn matties, vet, cool![]()
En die een man vervolgens mag gebruiken, terwijl ze buiten de deur zijn?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef Pijlemans het volgende:
I_doubt heeft met gezeliige meeëters meegedronken om vervolgens
haar 2 grootste meeëters eens buiten de deur te laten eten?![]()
Je bent er al weerquote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Goeieavond....
Het is weer flink saai in het huis merk ik.
he die is van mijquote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent al een beetje aangeschoten, no doubt!![]()
Maar nog steeds een stuk beter dan toen Dido er nog in zat.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
Ik ga me steeds meer ergeren aan dat taalgebruik van Roel, met zijn matties, vet, cool![]()
Antwoord komt in het 1000ste topic?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag die al 1000 keer is gesteld, maarre...wat is dat?
ik denk dat we die al voorbij zijn voor de finale begintquote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef Xalopalyps het volgende:
Nou komop!
Nog even doorposten en we halen #1000
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
En die een man vervolgens mag gebruiken, terwijl ze buiten de deur zijn?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien wil een modje er "één na" bij zetten.
Toen zei hij bijna helemaal niks in de groep, of alleen chagerijnigquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar nog steeds een stuk beter dan toen Dido er nog in zat.![]()
We kenden er buiten het bruidspaar helemaal niemandquote:Op woensdag 21 december 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Je bent er al weerWas het wel een leuke bruiloft?
![]()
Mag ikquote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag die al 1000 keer is gesteld, maarre...wat is dat?
Zeker weten! Ik hoop dat je het ooit nog eens gaat meemaken zodat je het met ons kan delen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:24 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jij bent vast en zeker benieuwd hoe zoe iets gaat
(Ik ook)
Dat lukt vast welquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk dat we die al voorbij zijn voor de finale begint
Lolita Lieske is student in Groningenquote:
Alleen als TS hier om vraagt...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien wil een modje er "één na" bij zetten.
komt morgen nogquote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
Waarom krijgt er niemand een smak geld aangeboden als hij/zij oprot?
Is dat geen traditie?
Duidelijk! dankje.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Lolita Lieske is student in Groningen
In groningen is een studenten vereniging
Vindicat, op de Grote Markt
het corps van de universiteit Groningen
Dat is heel leuk (zegt Lolita Lieske)
oké! Voor hoeveel rot je op?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
Is dat geen traditie?
Ik snap niet helemaal waar Pinball om vraagt, maar als dat de TT ten goede komt: graag!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen als TS hier om vraagt...
*check*quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waar Pinball om vraagt, maar als dat de TT ten goede komt: graag!
Van hartequote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef PH52 het volgende:
Kijk, ik ben de 1.000 gepasseerd, ik was van plan tegelijk met het 1.000ste topic te scoren maar ik kon het niet meer inhouden..![]()
![]()
Gefeli!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef PH52 het volgende:
Kijk, ik ben de 1.000 gepasseerd, ik was van plan tegelijk met het 1.000ste topic te scoren maar ik kon het niet meer inhouden..![]()
![]()
gefeliciteerd met je duizendenéénste...!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef PH52 het volgende:
![]()
Nu snap ik het.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waar Pinball om vraagt, maar als dat de TT ten goede komt: graag!
Huldequote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef PH52 het volgende:
![]()
Ik zou zo verliefd op je kunnen worden... hahahahaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Lolita Lieske is student in Groningen
In groningen is een studenten vereniging
Vindicat, op de Grote Markt
het corps van de universiteit Groningen
Dat is heel leuk (zegt Lolita Lieske)
En hoe voelt dat nou.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef PH52 het volgende:
![]()
iets zegt me dat jij geen Lieske fan bent, zo maar een gokje hoor..quote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou zo verliefd op je kunnen worden... hahahaha
Ik ben geboren Groninger, maar geen student...
En dan dat ene snolletje in BB, die HEEL Groningen belachelijk maakt.....
Ik zit er al aan te denken om haar mee te nemen naar het panne(n)koekschip (afhankelijk van de spelling) En haar overboord te gooien en tijdens de "redding" koppie onder te houden, tot ze geen "ECHT ECHT ECHT" meer kan zeggen..... "Ja, God, ik zeg maar echt echt , ik bedoel, nou echt, ja God... Ik dacht, echt, ja God... zeg maar , dat ik er niet meer was, echt, echt, maar God ja, toch echt, ik zeg maar, ik ben er nog.... zeg maar... "
helemaal mee eens, maar het waren 2 snolletjes uit Groningenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit er al aan te denken om haar mee te nemen naar het panne(n)koekschip (afhankelijk van de spelling) En haar overboord te gooien en tijdens de "redding" koppie onder te houden, tot ze geen "ECHT ECHT ECHT" meer kan zeggen..... "Ja, God, ik zeg maar echt echt , ik bedoel, nou echt, ja God... Ik dacht, echt, ja God... zeg maar , dat ik er niet meer was, echt, echt, maar God ja, toch echt, ik zeg maar, ik ben er nog.... zeg maar... "
Nou, voor ¤100.000 zie je mij niet meer terug in het BB5 forum. Kom maar op.quote:
SHIT! Heb ik net effe niet bij me...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, voor ¤100.000 zie je mij niet meer terug in het BB5 forum. Kom maar op.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Ja, God, ik zeg maar echt echt , ik bedoel, nou echt, ja God... Ik dacht, echt, ja God... zeg maar , dat ik er niet meer was, echt, echt, maar God ja, toch echt, ik zeg maar, ik ben er nog.... zeg maar... "
Het spijt me inderdaad voor Groningenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal naast je staan, je toejuichenquote:Ik zit er al aan te denken om haar mee te nemen naar het panne(n)koekschip (afhankelijk van de spelling) En haar overboord te gooien en tijdens de "redding" koppie onder te houden, tot ze geen "ECHT ECHT ECHT" meer kan zeggen..... "Ja, God, ik zeg maar echt echt , ik bedoel, nou echt, ja God... Ik dacht, echt, ja God... zeg maar , dat ik er niet meer was, echt, echt, maar God ja, toch echt, ik zeg maar, ik ben er nog.... zeg maar... "
Nouja verdeeld.....quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef cuall het volgende:
Ze hebben alle spullen al verdeeld, incluisief de pillen![]()
¤10.000 is ook goed, ik ben niet zo'n geldwolf.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
SHIT! Heb ik net effe niet bij me...
"showbizzpaar"quote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef Dropkick het volgende:
Meer twijfels bij ex bewoners van BB.
http://www.goorsnieuws.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=671
Wie is die andere griezel op die foto?quote:
Please!!!!!!!!!!!!!!!! Geen vindicat mag ik hopen he?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef I_doubt het volgende:
Het spijt me inderdaad voor Groningen
Want Groningen is een pracht van een stad.
Ik heb daar hele leuke herinneringen liggen
En ze vond het nodig om het restant te verdelen toen Roel in het badje zat.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nouja verdeeld.....
Lieske heeft geloof ik 80% van de spullen opgeeist. 15% gunde ze Ingrid en de resterende 5% gaf ze met erg veel moeite weg aan de mannen. Roel kreeg na 10 minuten rellen met Lies uiteindelijk de oogdruppels.![]()
Dat staat er onder.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef Mike1964 het volgende:
Wie is die andere griezel op die foto?
heb geen streams , welke spullen? alles is toch van BB?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef cuall het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Please!!!!!!!!!!!!!!!! Geen vindicat mag ik hopen he?
Je weet wel, dat is een studentenvereniging daar, maar dat zal je vast wel ergens gelezen hebben.....
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef I_doubt het volgende:
ja duhhh....quote:
Ja, Lieske was de dealer....quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef cuall het volgende:
En dat gezeik tegen Joost.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef Pijlemans het volgende:
En ze vond het nodig om het restant te verdelen toen Roel in het badje zat.![]()
Dat is toch meer zo'n tent: wanneer je daar een hand naar binnen steekt,quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn o.a. drie zusjes op de Grote Markt en die is heel uitnodigend en gezellig.
Kan ik iedereen aanbevelen.![]()
Ik vind Groningen de op één na leukste stad van Nederland, jammer dat het voor mij zo'n rot eind rijden is er naar toe.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[..]
Ik zal naast je staan, je toejuichen
En als je aandacht even verslapt, helpen, met deze sociale maatschappelijke belangrijke daad.![]()
20 jaar geleden was de Grote Griet gezelliger...... Maar is al 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn o.a. drie zusjes op de Grote Markt en die is heel uitnodigend en gezellig.
Kan ik iedereen aanbevelen.![]()
Bah ik vond dat vanmiddag zó ontzettend laag van d'r. Dat ze ook nog eens gaat zitten uitdelen terwijl Roel in bad zit vind ik echt walgelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
En ze vond het nodig om het restant te verdelen toen Roel in het badje zat.![]()
.....
Ja dat viel mij ook op.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Dat is toch meer zo'n tent: wanneer je daar een hand naar binnen steekt,
en je trekt hem terug, dan zit er altijd wel iets aan je vinger?![]()
Van de tutatuutroadshow, ken je die niet dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef Mike1964 het volgende:
ja duhhh....
Maar wie is in hemelsnaam Geert Endeman ?
Heel jammer inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind Groningen de op één na leukste stad van Nederland, jammer dat het voor mij zo'n rot eind rijden is er naar toe.
Tja, ik snap het wel. Wat wil je ook met zulke meeëtersquote:Op woensdag 21 december 2005 20:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op.
Ze komen gelijk naast je zitten
Als vliegen op de stroop sprongen de Groningers op mij af (een van mijn lievelingsdromen)
Ik hoop dat ze mij kiezen dit jaar!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
Is dat geen traditie?
Niet te vroeg juichen. 'iteejer' kan nog roet in het eten gooienquote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zal Hummie balen, dat we de 1000 halen
(dat rijmt ook nog)
Nou niet alleen bij hun hoor, ik twijfel al jaren, en word steeds vaker bevestigd dat er achter de schermen wordt gemanipuleerdquote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef Dropkick het volgende:
Meer twijfels bij ex bewoners van BB.
http://www.goorsnieuws.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=671
Veel lager dan Lolita Lieske kan je inderdaad niet scoren.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Bah ik vond dat vanmiddag zó ontzettend laag van d'r. Dat ze ook nog eens gaat zitten uitdelen terwijl Roel in bad zit vind ik echt walgelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |