De 3 kroegen zitten nu 'aan elkaar vast' ; je kan achterin van de éen naar de ander lopen, leuk gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
20 jaar geleden was de Grote Griet gezelliger...... Maar is al 20 jaar geleden.
kansloos...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van de tutatuutroadshow, ken je die niet dan?![]()
http://www.tutatuutroadshow.nl/contact.htm
Is daar een reden toe?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. 'iteejer' kan nog roet in het eten gooien![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ervaring leert trouwens dat de bewoner waarvan de meerderheid op fok denkt dat hij/zij een stemronde overleefd, het huis uit wordt gestemd.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:51 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Veel lager dan Lolita Lieske kan je inderdaad niet scoren.
Ik ben er overigens van overtuigd dat zij nog wel weer nieuwere lagere records zal vestigen![]()
De Drie gezustersquote:Op woensdag 21 december 2005 20:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De 3 kroegen zitten nu 'aan elkaar vast' ; je kan achterin van de éen naar de ander lopen, leuk gedaan.
Ik heb een relatie met iteejer.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat is nou net wat me niet lekker zit. Degene die te laag staan scoren in de Live opeens beterquote:Op woensdag 21 december 2005 20:51 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Veel lager dan Lolita Lieske kan je inderdaad niet scoren.
Ik ben er overigens van overtuigd dat zij nog wel weer nieuwere lagere records zal vestigen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Tja, ik snap het wel. Wat wil je ook met zulke meeëters![]()
Plus De Grote Griet en De Kleine Griet. Dat zijn er vijf. Bijdehandtje.quote:
ehhhh...ik bedoelde Haarlem, maar Utrecht mag er ook wezen!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad.
Maar aan Utrecht kan Groningen nog niet tippen![]()
Een of andere nerd (quote:
De overgebleven spulletjes, strikjes, shampoo ed en........restant pillenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef Knurkie het volgende:
maar wat hebben ze nu verdeeld? of vanmiddag?
Sta ik beneden en vang je op en zeg: "Pech F4iTH. Volgende keer beter"quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat is nou net wat me niet lekker zit. Degene die te laag staan scoren in de Live opeens beter![]()
![]()
Als ze morgen wint spring ik echt.
Zal ik zeker doen, hoe ziet hij eruitquote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Een of andere nerd () die de technische zaken hier regelt. Dus als je hem tegenkomt, wees dan lief
ahhhh...wat lief!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Sta ik beneden en vang je op en zeg: "Pech F4iTH. Volgende keer beter"![]()
Skihut, 6quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Plus De Grote Griet en De Kleine Griet. Dat zijn er vijf. Bijdehandtje.![]()
touchéquote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Tja, ik snap het wel. Wat wil je ook met zulke meeëters![]()
Dat wist ik allangquote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
DIT is dus de stem van HUMMIE
o ok dank je welquote:Op woensdag 21 december 2005 20:57 schreef cuall het volgende:
[..]
De overgebleven spulletjes, strikjes, shampoo ed en........restant pillen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat klonk luid en duidelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
DIT is dus de stem van HUMMIE
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Een of andere nerd () die de technische zaken hier regelt. Dus als je hem tegenkomt, wees dan lief
Is dat allemaal aan de Grote Markt??quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waarom schimp je nou niet terug?quote:
Was een geintje over een eerdere post van cuall.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dat allemaal aan de Grote Markt??
Ze zag je PI niet denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef CartWOman het volgende:
Waarom schimp je nou niet terug?
Jij bent ook gewoon een watje, net als ik.![]()
Hoi, Dizzyquote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Avondjes![]()
![]()
Wellus, cuall ziet altijd alles.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Avondjes![]()
![]()
CW!quote:
Dan heb je gelijk, en is ze gewoon een watje.quote:
Vast en zeker. Want jij bent er tochquote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
CW!![]()
Hopelijk word het nog een beetje boeiend vanavond
Én vastquote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Vast en zeker. Want jij bent er toch![]()
Mij zal je niet horen klagenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:05 schreef I_doubt het volgende:
Dat is geen minirok meer, dat is alleen lingerie
Sorry, persoonlijke trauma's uit een eerdere relatiequote:
Wat is er mis met vrouwen zónder kleding?quote:
Agossie...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Sorry, persoonlijke trauma's uit een eerdere relatie![]()
![]()
Waarom bel je BB? Waarom is die meid in paniek?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
ben aan de foon met BB hahahahahahahaha
die meid helemaal in paniek
Ach gossie jongen toch.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Sorry, persoonlijke trauma's uit een eerdere relatie![]()
![]()
Zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 21 december 2005 21:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Agossie...
Gelukkig zijn we niet allemaal zo.![]()
Vanwaar dan je toch wel hevige reactie ?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie jongen toch.![]()
Niet alle vrouwen zijn zo erg hoor. Gewoon een slechte getroffen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef Zw0rld het volgende:
Dus jullie willen geen 115 dagen meer?
Wordt het je allemaal te veel ?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
WHHOEHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA]
Ik word toch wel zenuwachtig nu.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:11 schreef Arliator het volgende:
Van de BB site
Mis het niet, deze extra lange uitzending. In een supermooie studio komt het programma tot z’n hoogtepunt. De Ontknoping zal verrassender zijn dan ooit!
Is "uncool" volgens Roel, waarom weet ik ook nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:16 schreef I_doubt het volgende:
Wat is er verkeerd met Roels shirt?
Hoe laat gaat die grappenmakerij beginnen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik word toch wel zenuwachtig nu.![]()
Aaaaaaaaaaaaaah. Lieske ziet er toch leuk uit? (voor een begravenis)quote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
WHHOEHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA]
Dat jullie nou niet snugger genoeg zijn om daar op tijd achter te komenquote:
Half negen, tot 22.15.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Hoe laat gaat die grappenmakerij beginnen?
Zou wel erg leuk zijn, om haar andrenaline niveau en stress niveau op te krikkenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
De 1000 halen we, alleen al met on-topic over BB.
Hummie is helemaal druk met de finale, ik hoorde haar op de achtergrond....
Arme meid, die haar foon op moet nemen.... rechtstreeks nummer....
Gaan we met FOK! Hummie bellen??????
Maar cappen denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |