abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33519138
Ik denk dat er nog meer trucks in de problemen zitten, wat dachten we van produktieaantallen / homologatie van bv de GINAF van Anne Kies met Caterpillar motor!!.
Dakar is fantastic
pi_33519215
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef Clark2420 het volgende:
Ik denk dat er nog meer trucks in de problemen zitten, wat dachten we van produktieaantallen / homologatie van bv de GINAF van Anne Kies met Caterpillar motor!!.
Dat was geen probleem omdat geen enkele Ginaf gelijk is of zo? Of omdat die zo ook leverbaar is (Maar Ginaf levert alles, als de klant het maar vraagt)
pi_33519647
Laatste nieuws geplukt van de officiële Dakar site:
21:02 - truck
Semen Yakubov (team manager Kamaz): “We want to compete against DAF”
“We are aware that DAF have a problem because their trucks have been put aside. I however hope that they will be able to start the event because we have come to compete in a race and without competition, the rally would lose in interest. The rules are however the same for everyone and they have to be respected so that we all compete in the same conditions. It’s the first of rules in sport. I hope that the FIA will send them the necessary document and that we can enjoy a great race”.
20:58 - truck
Question mark concerning DAF
The main issue in the truck category today concerned the problems witnessed by the DAF trucks who failed to go through the administrative checks because they didn’t have the necessary FIA licence to compete in the Dakar. The Dutch team led by De Rooy father and son have until tomorrow evening and the end of scrutineering to show up with the requested document. They have indeed asked the FIA to send them the licence as soon as possible. . The clockwork is on for the big blue trucks and only tomorrow will tell if they can hope to head to Portimao on New Year’s Eve for stage 1 of the Dakar.
Dakar is fantastic
  donderdag 29 december 2005 @ 21:43:51 #104
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33519852
Kamaz die over regels spreekt
quote:
The rules are however the same for everyone and they have to be respected so that we all compete in the same conditions.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_33520694
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:39 schreef dorpsgek het volgende:
Theo v.d. Rijt is een "oude" teammaat van Jan de Rooy.
in 1985 (the bull) zat hij op de servicetruck (dat was het tweekoppig monster van 1984 die toen meeging als servicewagen).
In 1986 (turbotwin) zat Theo in de service-jeep (land-rover).
In 1987 zat hij naast Jan de Rooy in de turbotwin 2.
En in 1988 was hij de chauffeur van de toen verongelukte turbotwin X2
Hij heeft toen zelf ook een paar weken met een gebroken nek rondgelopen, hij heeft toen heel veel geluk gehad.
pi_33525164
van pitstop.tv Morgenochtend rond 9 uur weet het Team de Rooy of het mag starten in de Dakar 2006. Tijdens een meeting met de FIA en Dakar-organisator ASO zal de Rooy vernemen of zijn DAF-trucks alsnog gehomologeerd worden. Komt de homologatie er niet, dan krijgt de Rooy en wellicht ook de DAF van Hans Bekx startverbod.

Eerder op de dag hebben we gemeld dat Bekx zijn truck al deels heeft laten ombouwen naar de vorige homologatie. Ook bij de Rooy is dat intussen gebeurd.

Tom Colsoul, navigator Gerard de Rooy: "We hebben alle prestatiebevorderende elementen van de trucks weggenomen en de camions zoveel mogelijk in de configuratie van de vorige homologie gezet. Er blijft nu een dispuut met de FIA over zes onderdelen, die geen invloed hebben op de prestaties."
"Het kan echt alle kanten op, al zijn er natuurlijk maar 2 mogelijkheden: ofwel krijgen we de toestemming en dan rijden we, ofwel krijgen we geen toestemming en dan gaan we naar huis. We hebben nog één document nodig dat van de FIA moet komen. Morgen om 9 uur zitten we samen met de FIA. Krijgen we dat document, dan hebben we nog tot 14 uur de tijd om ons aan te bieden voor de technische controle."

Het ziet er dus naar uit dat alle evoluties, die Team de Rooy de afgelopen maanden ontwikkeld heeft, niet mogen gebruikt worden. Nochtans is de nieuwe DAF van de Rooy zowat een maand geleden al gekeurd door de FIA en kreeg de Rooy toen te horen dat het wel in orde zou komen met de homologatie. Als DAF in 2006 nog een reeks de Rooy-proto's zou bouwen, zou de FIA haar fiat geven voor de nieuwe DAF. Vorige week keerde de FIA evenwel op haar standpunt terug. Een verrassende beslissing voor de Rooy en Bekx die in zeven haasten hun trucks deels weer omgebouwd hebben.

Colsoul: "Vandaag hebben we de administratieve controle afgehandeld. Ik wacht nu op dat ene document."

Morgen beslist de FIA of de strijd in de truck-klasse een lachertje wordt dan wel een titanenslag tussen vooral DAF en Kamaz.
pi_33527308
het grote geld zit tegenwoordig in het de voormalige sovjetunie (zie ook voetbal)
pi_33528042
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:04 schreef Joefje het volgende:

[..]

Hij heeft toen zelf ook een paar weken met een gebroken nek rondgelopen, hij heeft toen heel veel geluk gehad.
Hij heeft er niet mee rondgelopen want hij lag in het Catrien, hij had ook nog een armbreuk, en hij lag samen met z'n Engelse teammaat op een kamer. ik ben toen nog bij hem op bezoek geweest.
pi_33531070
Laatse nieuws van DAKAR site:

09:29
Scrutineering: final day
The Belem Cultural Centre hosts for the third and final day, the administrative checks and scrutineering of the Euromilhoes Lisboa-Dakar 2006. After the Volkswagen armada yesterday, the Portuguese fans and the media will be welcoming the Mitsubishi squad with their title holder Stephane Peterhansel. The six-time Dakar winner will take off on Saturday alongside prestigious team mats such as Luc Alphand, second last year, Hiroshi Masuoka, a winner in 2003, Nani Roma, bike winner in 2004 and Andrea Mayer. Also expected today: the BMW X-Raid team and the Schlesser buggies.
Concerning the bikes all eyes will turn to Frenchman David Frétigné on his Yamaha.
In the truck race, Karel Loprais, also a six–time winner of the event will be driving his Tatra truck into the scrutineering parking lot. A question mark remains concerning the DAF trucks of De Rooy father and son that failed to go through administrative checks yesterday and are still waiting for a precious FIA licence
Dakar is fantastic
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:00:15 #110
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33531098
Als Daf niet mag starten dan flikker ik de Dakar in de boycot......
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:36:28 #111
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_33531824
Allemaal heel kut voor de Daf teams, maar waarom zijn die FIA papieren dan niet vooraf geregeld?

Of kan dat pas daar ter plaatse in Lissabon?
Of is het een slordigheid geweest van de Daf teams om volledig te vertrouwen op die FFSA goedkeuring?
En wat is dan het nut van het hebben van twee organisaties? (FFSA & FIA)

Begint weer lekker dit jaar
pi_33531990
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:00 schreef Klonk het volgende:
Als Daf niet mag starten dan flikker ik de Dakar in de boycot......
Inderdaad, dan ga ik het ook niet eens kijken.
pi_33532210
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Allemaal heel kut voor de Daf teams, maar waarom zijn die FIA papieren dan niet vooraf geregeld?

Of kan dat pas daar ter plaatse in Lissabon?
Of is het een slordigheid geweest van de Daf teams om volledig te vertrouwen op die FFSA goedkeuring?
En wat is dan het nut van het hebben van twee organisaties? (FFSA & FIA)

Begint weer lekker dit jaar
Het ligt gewoon heel simpel:
De bobo's die zich ermee moeten bemoeien hebben hem in eerste instantie goedgekeurd, vervolgens is er iemand geklagen (waarschijnlijk van de Kamaz teams) bij een hogere bevriende bobo en die heeft geroepen: Nee, die trucks zijn toch niet goed gekeurd!

Dat gebeurt in elke sport
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:59:18 #114
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33532377
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:52 schreef existenz het volgende:

[..]

Het ligt gewoon heel simpel:
De bobo's die zich ermee moeten bemoeien hebben hem in eerste instantie goedgekeurd, vervolgens is er iemand geklagen (waarschijnlijk van de Kamaz teams) bij een hogere bevriende bobo en die heeft geroepen: Nee, die trucks zijn toch niet goed gekeurd!

Dat gebeurt in elke sport
jup, neem ferrari in de F1 die is erg goed bevriend met de FIA

maar ik vind het wel erg lullig
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_33532843
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Allemaal heel kut voor de Daf teams, maar waarom zijn die FIA papieren dan niet vooraf geregeld?
Ze hebben de vrachtwagens laten keuren door de FIA, die hadden enkele opmerkingen en die dingen zouden aangepast zijn. Ergens is de uiteindelijke goedkeuring vervolgens blijven hangen tussen de teams, DAF en de FIA.
pi_33532942
Tsja de organisatie is altijd wel een beetje corrupt, maar waarom hebben die Nederlanders er toch altijd weer last van.

Zorg gewqoon dat ze je echt nergens op kunnen pakken of schroef een bundeltje geld achter de kentekenplaat, dat komen ze vanzelf wel tegen en goedkeuring zal een feit zijn
Atje zeggen is adje doen!
pi_33533055
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:15 schreef mbn het volgende:
Ze hebben de vrachtwagens laten keuren door de FIA, die hadden enkele opmerkingen en die dingen zouden aangepast zijn. Ergens is de uiteindelijke goedkeuring vervolgens blijven hangen tussen de teams, DAF en de FIA.
Maar ik blijf het niet begrijpen dat het dan als "verrassing" komt dat ze eventueel niet mogen starten.
Ze weten toch dat ze die papieren nodig hebben en nog niet geregeld hadden
Atje zeggen is adje doen!
pi_33533341
ik las ergens op internet dat ze al voor de kerst wisten dat ze van de fia geen goed keuring hadden
dus voor hun was het al bekend dat het een hele strijd zou worden bij de keuring
pi_33536912
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef Clark2420 het volgende:
Ik denk dat er nog meer trucks in de problemen zitten, wat dachten we van produktieaantallen / homologatie van bv de GINAF van Anne Kies met Caterpillar motor!!.
Diezelfde GINAF heeft vorig jaar ook meegedaan, dus dat was schijbaar geen probleem toen
pi_33537057
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:43 schreef Klonk het volgende:
Kamaz die over regels spreekt
[..]
Hahahaha, da's waar ja.
Die Kamazzen overtreden bijna elk jaar wel de regels, en de organisatie doet alsof ze van niets weten.
Service verlenen terwijl het niet mag, laadbakken die niet aan de eisen voldoen enz. enz.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:16:41 #121
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_33537187
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 81% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:37:15 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33537435
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:32 schreef tenharkeldakar het volgende:
ik las ergens op internet dat ze al voor de kerst wisten dat ze van de fia geen goed keuring hadden
dus voor hun was het al bekend dat het een hele strijd zou worden bij de keuring
Vanwege de kerst en de vakantie van de desbetrfende FIA man kon de advocaat van DAF de papieren toen niet in orde krijgen
pi_33537784
Ja kerst en vakantie van een fia persoon oke

maar als je een proto type bouwt moet je er 15 dezelfde van hebben dat staat ook in de regelementen. kamaz heeft dat ook maar daf niet dat is het verschil en dat is dus klooten.
maar hopen dat het goed komt
pi_33538321
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:05 schreef dorpsgek het volgende:

[..]

De jeep word niet bestuurd door de "truckstarvent" maar door Willy Weyens (belgie), Daniël Roeselere (duitsl.) en Akis Temperedisi (griekenland)
Willy Weyens is volgens mij een Belgische rallysport-verslaggever
pi_33538638
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef tenharkeldakar het volgende:
Ja kerst en vakantie van een fia persoon oke

maar als je een proto type bouwt moet je er 15 dezelfde van hebben dat staat ook in de regelementen. kamaz heeft dat ook maar daf niet dat is het verschil en dat is dus klooten.
maar hopen dat het goed komt
Het probleem is schijnbaar dat dat NIET duidelijk in de regelementen staat dat er 15 gebouwd moeten worden.
Inmiddels zijn de DAF's "teruggebouwd" zoals ze vorig jaar waren en nu is het schijnbaar toch nog een probleem...........raar allemaal.
pi_33539692
ja want er blijfen 6 punten die ze niet terug kunnen bouwen daar
maar hoop straks meer nieuw te hebben uit portugal heb net me pa gesproken en hij zou me straks meer laten weten hij was eerst zelf bezig met hun keuring
pi_33540709
heb net contact gehad met portugal er was om 14:44 nog niks nieuws in de daf soap
pi_33540718
Ik begrijp niet dat ze em teruggebouwd hebben. Je krijgt goedkeuring of niet, maar niet een beetje. Ze hadden die onderdelen net zo goed kunnen laten zitten IMHO.
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:55:48 #129
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_33541037
Nou lekker is dat weer hoor!!
't begint nu wel erg op te vallen dat ze wat tegen de Nederlandse truckies hebben
Of zouden ze hem knijpen omdat ze de Nederlanders als een bedreiging zien?

Ik hoop iig dat alles met een sisser af loopt, want op deze manier is de Dakar niet leuk meer
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
pi_33541131
De sfeer is niet echt helemaal toppie zo te zien.......
pi_33541460
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Relin het volgende:
Nou lekker is dat weer hoor!!
't begint nu wel erg op te vallen dat ze wat tegen de Nederlandse truckies hebben
Of zouden ze hem knijpen omdat ze de Nederlanders als een bedreiging zien?

Ik hoop iig dat alles met een sisser af loopt, want op deze manier is de Dakar niet leuk meer
Tuurlijk, een grote corrupte bende is het! Er is al lang een smak geld vanuit het oosten overgemaakt naar bepaalde personen en daarom worden de nederlandse(super)truck op alle mogelijke manieren tegengewerkt. En wat bied nou meer garantie op de overwinning dan het uitsluiten van je grootste concurrenten.

Bah
pi_33542156

30-12-2005 Het team houdt de adem in
30-12-2005


Het Bekx team houdt de adem in. Nadat vanmorgen om half 10 de technische commissie in vergadering was gegaan is er op dit moment nog steeds geen duidelijkheid over het wel of niet starten van de beide DAF teams.

Er wordt nog steeds op topniveau vergaderd. Het enige lichtpuntje dat er te melden valt lijkt te zijn dat er drie keurmeesters opnieuw naar de auto"s van het Bekx team gekeken hebben. Hun belangstelling scheen daarbij vooral uit te gaan naar de veerpakketten en de intercooler.

Gewapend met blocnotes vol met informatie verdwenen de heren daarna weer naar binnen om verder te vergaderen. Dat is het enige dat we op dit moment weten. Vast staat, dat er in ieder geval voor het eind van de middag een besluit moet worden genomen, want morgen start de rally al. Het Bekx team houdt de moed er in elk geval in.
pi_33542312
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Tuurlijk, een grote corrupte bende is het! Er is al lang een smak geld vanuit het oosten overgemaakt naar bepaalde personen en daarom worden de nederlandse(super)truck op alle mogelijke manieren tegengewerkt. En wat bied nou meer garantie op de overwinning dan het uitsluiten van je grootste concurrenten.

Bah
De nederlandse trucks hebben het gewoon niet goed voor elkaar en gaan met een mentaliteit van "dat regelen we op de laatste dag nog wel even" naar die keuringen toe. Dat is gewoon belachelijk en verre van professioneel, zeker als je het risico van corruptie er bij neemt
Atje zeggen is adje doen!
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:37:02 #134
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33542649
Ik zal er maar even tussenkomen met nog wat informatie wat dit onderwerp van een heel andere kant belicht:

-Dit is niet te vergelijken met Bekx vorig jaar, want die was er uit gezet ná de goedkeuring van de auto, ook bij hem was het vorig jaar een feit dat de papieren niet klopten, maar ze hadden hem goedgekeurd en daarom was er het gezeik. De Rooy komt nu gewoon niet door de keuring omdat ze de auto's niet in orde hadden.
-Dit heeft niks met geld uit oost-Europa te maken, hoe erg ik ook tegen Kamaz ben, dit keer hebben ze er gewoon niks mee te maken.
-De Homologatie zijn belangrijke papieren voor de organisatie en de FIA, en als deze niet in orde zijn is het een logisch gevolg, gewoon voor veiligheid etc, dat de deelnemers uitgesloten worden (mits het geen kleine details zijn, maar echt grote gebreken)

Ik wil er even bijzeggen, ik gun Bekx en de de Rooy's alle geluk en succes van de wereld, ik ken ze allemaal persoonlijk en ik vind het ook heel erg dat ze misschien niet meedoen, maar het is wel terecht als het zo mocht zijn.


EDIT
Ik pas mijn verhaal aan, het klopt niet helemaal

[ Bericht 16% gewijzigd door JosvG op 30-12-2005 15:55:25 ]
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33542714
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef At_Fundum het volgende:

[..]

De nederlandse trucks hebben het gewoon niet goed voor elkaar en gaan met een mentaliteit van "dat regelen we op de laatste dag nog wel even" naar die keuringen toe. Dat is gewoon belachelijk en verre van professioneel, zeker als je het risico van corruptie er bij neemt
Slaat werkelijk nergens op.........
Er zijn 2 regelgevingen waaraan de auto`s aanmoeten voldoen. Dat van de FFSA en de FIA. Deze spreken elkaar op heeel veel punten tegen........ sommige zeggen dat het onmogelijk is om aan alle tweede de regelgevingen te voldoen!!!!!!
Iig, de Rooy haalt ieder jaar een keuringsmeester vanuit Frankrijk hierheen (op eigen kosten) en die heeft dit jaar de trucks enkel afgekeurd op een paar te slappe spatlappen..... die zijn vervangen (lijkt me) en nu beginnen ze over allelei andere punten te zeiken waarover ze daarvoor nix over hadden gezegd......
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:43:24 #136
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33542829
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:39 schreef Baan1980 het volgende:

[..]

Slaat werkelijk nergens op.........
Er zijn 2 regelgevingen waaraan de auto`s aanmoeten voldoen. Dat van de FFSA en de FIA. Deze spreken elkaar op heeel veel punten tegen........ sommige zeggen dat het onmogelijk is om aan alle tweede de regelgevingen te voldoen!!!!!!
Iig, de Rooy haalt ieder jaar een keuringsmeester vanuit Frankrijk hierheen (op eigen kosten) en die heeft dit jaar de trucks enkel afgekeurd op een paar te slappe spatlappen..... die zijn vervangen (lijkt me) en nu beginnen ze over allelei andere punten te zeiken waarover ze daarvoor nix over hadden gezegd......
Ik ga wel mee met wat je quote,. want ze hebben zoals je in mijn vorige verhaal kunt lezen inderdaad de mentaliteit van, dat doen we wel even, de organisatie gaat ons toch niet uitsluiten. En helaas doet de organisatie dit wel.

EDIT:

Ook aangepast

[ Bericht 5% gewijzigd door JosvG op 30-12-2005 15:56:07 ]
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33542923
hmmm
pi_33542996
Wat nieuws:
quote:
Zojuist zijn de captains van de beide DAF teams gehoord door de rally leiding. Daarbij kreeg men een lijst van punten te horen waarover nog verschil van mening bestaat. Deze lijst is het resultaat van het rapport van de technische commissie.
De definitieve uitspraak volgt om 16:00. U hoort snel meer van ons.
pi_33543008
ze WETEN dat de organistaie ongelooflijke mierenneukers zijn.. waarom hebben ze alles dan niet tip-top in orde? Niet geleerd van Bekx vorig jaar?
pi_33543137
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:39 schreef Baan1980 het volgende:
Iig, de Rooy haalt ieder jaar een keuringsmeester vanuit Frankrijk hierheen (op eigen kosten) en die heeft dit jaar de trucks enkel afgekeurd op een paar te slappe spatlappen..... die zijn vervangen (lijkt me) en nu beginnen ze over allelei andere punten te zeiken waarover ze daarvoor nix over hadden gezegd......
Eigenlijk moeten ze dan zo'n keurmeester dwingen om op alle onderdeeltjes die die goedkeurt een stickertje te plakken, je neemt dan waarschijnlijk wel wat kilo's aan extra stickervelgewicht mee, maar ja. Het valt mij gewoon op dat hoewel iedereen altijd wel even bezig is met de officiële keuring, de nederlanders het grootste woord hebben dat alles fout gaat en niet op de manier zoals zij dat willen.
Atje zeggen is adje doen!
pi_33543168
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef At_Fundum het volgende:

[..]

De nederlandse trucks hebben het gewoon niet goed voor elkaar en gaan met een mentaliteit van "dat regelen we op de laatste dag nog wel even" naar die keuringen toe. Dat is gewoon belachelijk en verre van professioneel, zeker als je het risico van corruptie er bij neemt
Om dit te voorkomen laten de Rooy en Bekx de trucks in Nederland al keuren.
Hier zijn ze goedgekeurd en werd toegezegd door de FIA keurmeesters dat het met de papieren goed kwam, dat de FIA daarna opeens anders beslist zegt meer over de FIA dan over de mentaliteit van de DAF truckers.
Het feit dat deze heren een kompleet rally-team met zelfgebouwde trucks opzetten, die door het FABRIEKS TEAM van Kamaz als grootste concurrent worden gezien zegt toch genoeg over de proffesionaliteit waarmee deze DAF heren bezig zijn.
Het fabrieksteam van Kamaz rijdt +/- 9 (geloof ik) rally-raids per jaar met een team van +/- 25 monteurs, en dan hebben ze "schrik" van die 2 Brabanders die dit 1 keer per jaar doen.
Ik dacht dat je dan toch wel proffesioneel genoeg bent, en ieder team in de autosport probeert op het randje van de regels een auto te ontwerpen (zie de formule 1)
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:57:19 #142
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33543314
Ik heb mijn posts even aangepast, als ik 100% de waarheid wil zeggen moest ik even een paar dingen die ik niet zeker wist weghalen., over het feit dat het terecht zou zijn verander ik niks, kloppen de papieren niet op een aantal grote punten, is het in mijn ogen wel terecht.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:59:12 #143
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_33543393
Bekx heeft dit jaar zen wagen niet in Nederland laten keuren zegt ie zelf.
Wat ik me nu even afvraag (ben t beeld ff kwijt ) klopt het als ik zeg dat de Rooy veel nieuwe dingen eraf heeft gesloopt en dus in de basis met de 2005 truck wil starten en dat er bij Bekx ook wel problemen zijn maar minder zodat hij er niet al teveel van af heeft moeten halen/terug moeten draaien naar 2005 homologatie ?
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:00:03 #144
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33543423
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:59 schreef jozef444 het volgende:
Bekx heeft dit jaar zen wagen niet in Nederland laten keuren zegt ie zelf.
Wat ik me nu even afvraag (ben t beeld ff kwijt ) klopt het als ik zeg dat de Rooy veel nieuwe dingen eraf heeft gesloopt en dus in de basis met de 2005 truck wil starten en dat er bij Bekx ook wel problemen zijn maar minder zodat hij er niet al teveel van af heeft moeten halen/terug moeten draaien naar 2005 homologatie ?
Ja, dit klopt
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:06:32 #145
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_33543676
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef JosvG het volgende:

[..]

Ja, dit klopt
tnx, niet dat ik t voor de Rooy niet lullig vind ofzo, ik hoop heel erg graag dat ie aan de start zal staan. Maar van Bekx had ik t niet verwacht omdat ie zo op de regeltjes zat te letten dit jaar (+ dat ik in Veghel woon en dat t dus in feitte gewoon een plaatsgenoot is van me )
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_33544627
je zou bijna vergeten dat om 17:55 op rtl 7 een speciaal over de Rooy begint
pi_33544822
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef dorpsgek het volgende:
je zou bijna vergeten dat om 17:55 op rtl 7 een speciaal over de Rooy begint
gelukkig is morgen om 16:00 de herhaling, gevolgd door RTL transp;twereld, gevolgd door een voorbeschouwing op dakar

(ik ga maar eens naar mn ouders dan die hebben WEL kabel TV)
pi_33545344
Team de Rooy en Hans Bekx mogen niet deelnemen aan de Dakar 2006. Dat is zopas meegedeeld aan de betrokken DAF-teams uit Vlaanderen en Nederland. Straks meer!
van de site: pitstop.tv
pi_33545353
Heb net me pa gesproken bekx en de rooy zullen niet starten
pi_33545370
sodeju
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')