Tuurlijk, een grote corrupte bende is het! Er is al lang een smak geld vanuit het oosten overgemaakt naar bepaalde personen en daarom worden de nederlandse(super)truck op alle mogelijke manieren tegengewerkt. En wat bied nou meer garantie op de overwinning dan het uitsluiten van je grootste concurrenten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Relin het volgende:
Nou lekker is dat weer hoor!!![]()
't begint nu wel erg op te vallen dat ze wat tegen de Nederlandse truckies hebben![]()
Of zouden ze hem knijpen omdat ze de Nederlanders als een bedreiging zien?
Ik hoop iig dat alles met een sisser af loopt, want op deze manier is de Dakar niet leuk meer![]()
De nederlandse trucks hebben het gewoon niet goed voor elkaar en gaan met een mentaliteit van "dat regelen we op de laatste dag nog wel even" naar die keuringen toe. Dat is gewoon belachelijk en verre van professioneel, zeker als je het risico van corruptie er bij neemtquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Tuurlijk, een grote corrupte bende is het! Er is al lang een smak geld vanuit het oosten overgemaakt naar bepaalde personen en daarom worden de nederlandse(super)truck op alle mogelijke manieren tegengewerkt. En wat bied nou meer garantie op de overwinning dan het uitsluiten van je grootste concurrenten.
Bah![]()
Slaat werkelijk nergens op.........quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
De nederlandse trucks hebben het gewoon niet goed voor elkaar en gaan met een mentaliteit van "dat regelen we op de laatste dag nog wel even" naar die keuringen toe. Dat is gewoon belachelijk en verre van professioneel, zeker als je het risico van corruptie er bij neemt![]()
Ik ga wel mee met wat je quote,. want ze hebben zoals je in mijn vorige verhaal kunt lezen inderdaad de mentaliteit van, dat doen we wel even, de organisatie gaat ons toch niet uitsluiten. En helaas doet de organisatie dit wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:39 schreef Baan1980 het volgende:
[..]
Slaat werkelijk nergens op.........
Er zijn 2 regelgevingen waaraan de auto`s aanmoeten voldoen. Dat van de FFSA en de FIA. Deze spreken elkaar op heeel veel punten tegen........ sommige zeggen dat het onmogelijk is om aan alle tweede de regelgevingen te voldoen!!!!!!
Iig, de Rooy haalt ieder jaar een keuringsmeester vanuit Frankrijk hierheen (op eigen kosten) en die heeft dit jaar de trucks enkel afgekeurd op een paar te slappe spatlappen..... die zijn vervangen (lijkt me) en nu beginnen ze over allelei andere punten te zeiken waarover ze daarvoor nix over hadden gezegd......
quote:Zojuist zijn de captains van de beide DAF teams gehoord door de rally leiding. Daarbij kreeg men een lijst van punten te horen waarover nog verschil van mening bestaat. Deze lijst is het resultaat van het rapport van de technische commissie.
De definitieve uitspraak volgt om 16:00. U hoort snel meer van ons.
Eigenlijk moeten ze dan zo'n keurmeester dwingen om op alle onderdeeltjes die die goedkeurt een stickertje te plakken, je neemt dan waarschijnlijk wel wat kilo's aan extra stickervelgewicht mee, maar ja. Het valt mij gewoon op dat hoewel iedereen altijd wel even bezig is met de officiële keuring, de nederlanders het grootste woord hebben dat alles fout gaat en niet op de manier zoals zij dat willen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:39 schreef Baan1980 het volgende:
Iig, de Rooy haalt ieder jaar een keuringsmeester vanuit Frankrijk hierheen (op eigen kosten) en die heeft dit jaar de trucks enkel afgekeurd op een paar te slappe spatlappen..... die zijn vervangen (lijkt me) en nu beginnen ze over allelei andere punten te zeiken waarover ze daarvoor nix over hadden gezegd......
Om dit te voorkomen laten de Rooy en Bekx de trucks in Nederland al keuren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
De nederlandse trucks hebben het gewoon niet goed voor elkaar en gaan met een mentaliteit van "dat regelen we op de laatste dag nog wel even" naar die keuringen toe. Dat is gewoon belachelijk en verre van professioneel, zeker als je het risico van corruptie er bij neemt![]()
Ja, dit kloptquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:59 schreef jozef444 het volgende:
Bekx heeft dit jaar zen wagen niet in Nederland laten keuren zegt ie zelf.
Wat ik me nu even afvraag (ben t beeld ff kwijt) klopt het als ik zeg dat de Rooy veel nieuwe dingen eraf heeft gesloopt en dus in de basis met de 2005 truck wil starten en dat er bij Bekx ook wel problemen zijn maar minder zodat hij er niet al teveel van af heeft moeten halen/terug moeten draaien naar 2005 homologatie ?
tnx, niet dat ik t voor de Rooy niet lullig vind ofzo, ik hoop heel erg graag dat ie aan de start zal staan. Maar van Bekx had ik t niet verwacht omdat ie zo op de regeltjes zat te letten dit jaar (+ dat ik in Veghel woon en dat t dus in feitte gewoon een plaatsgenoot is van mequote:
gelukkig is morgen om 16:00 de herhaling, gevolgd door RTL transp;twereld, gevolgd door een voorbeschouwing op dakarquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef dorpsgek het volgende:
je zou bijna vergeten dat om 17:55 op rtl 7 een speciaal over de Rooy begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |