quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Dat is die waarvan ik je die log stuurde.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:30 schreef killswitch het volgende:
[..]dat ziet er niet verkeerd uit eigenlijk
lolquote:Op woensdag 21 december 2005 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is die waarvan ik je die log stuurde..
fappen?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit
Ik ben weer even wat dingen doen hier..
Hij liet z'n hamburger vallen en moest even bukken om 'm op te rapen, en toen...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
ik verwacht nu wel spannende ronald mc donald verhalen
Das niet spannend, das dom .quote:Op woensdag 21 december 2005 19:37 schreef Khalein het volgende:
[..]
Hij liet z'n hamburger vallen en moest even bukken om 'm op te rapen, en toen...
kwam buba langs?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:37 schreef Khalein het volgende:
[..]
Hij liet z'n hamburger vallen en moest even bukken om 'm op te rapen, en toen...
jij zou het wel doen dusquote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das niet spannend, das dom .voor een man dan.
Jje sluit uit dat Ronald iets kan beleven dat jou kan boeien?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das niet spannend, das dom .voor een man dan.
clowns are evilquote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jje sluit uit dat Ronald iets kan beleven dat jou kan boeien?Give the clown a chance, dammit
Waarom zou ik? Hij heeft een masker voor, je ziet toch niet of hij het lekker vind.....quote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jje sluit uit dat Ronald iets kan beleven dat jou kan boeien?Give the clown a chance, dammit
Nu is dus het moment waarop we kunnen kiezen of het homo-erotisch wordt, of we het straight houden, of we er een mix van makenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:39 schreef killswitch het volgende:
kwam buba langs?
is ook jammer van de hamburgerquote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik laat mijn hamburger niet vallen,
Hij draagt erg veel verf op z'n smoel, maar heeft echt geen hard-plastic masker opquote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Hij heeft een masker voor, je ziet toch niet of hij het lekker vind.....
bubba de lokale dekhengstquote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Nu is dus het moment waarop we kunnen kiezen of het homo-erotisch wordt, of we het straight houden, of we er een mix van makenBubba zou natuurlijk net zo makkelijk een Deense Dog kunnen zijn
Een hengst is doorgaans mannelijk, tenzij het doel is een hermafrodiet aan het verhaal toe te voegenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
bubba de lokale dekhengst
waardoor we nog steeds open laten wat bubba nou precies is
een clown die genomen word door een hermafrodiete dekhengst genaamd bubba...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
Een hengst is doorgaans mannelijk, tenzij het doel is een hermafrodiet aan het verhaal toe te voegen
Dit begint op gang te komenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
een clown die genomen word door een hermafrodiete dekhengst genaamd bubba...
owkeeeeeey
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dit begint op gang te komenWie geeft die arme clown een potje vaseline?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef DeLeider het volgende:
*Meldt
en dat is positief of...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
Krijg nu wel een heel ander beeld van DeLeider
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt geniale timing moet ik zeggen
dat je toevallig een potje vaseline op je nachtkastje hebt staan?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen hoor!
Ik spuug dat liedje uit. Hoevaak heb ik dat wel niet gehoord. Mijn ouders luisteren dat soort muziek.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef D.Rose het volgende:
last christmas, I gave you my heart...
Ok en dan komt peet ook zo nog ff binnenwandelenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je toevallig een potje vaseline op je nachtkastje hebt staan?
And the very next day, you were D.O.A.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef D.Rose het volgende:
last christmas, I gave you my heart...
nostalgiequote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik spuug dat liedje uit. Hoevaak heb ik dat wel niet gehoord. Mijn ouders luisteren dat soort muziek.
Oh, vandaag daarvan een brief gehad dat ik nog wat info moest opsturen, dus maar gedaan..quote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier alleen UWV, wat kunnen die zeuren.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Khalein het volgende:
[..]
And the very next day, you were D.O.A.
Zorg zelf voor kwaliteitquote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zeg, wie was er verantwoordelijk voor die kwaliteitspost in het vorige deel van Miss Watson?
Keep 'm coming.
Had ik ook, moest een werkgeversverklaring afgeven., "tja gaat niet de zaak is failliet zoals bekend bij het UWV " Andere kant "oja? O dan gaat dat niet idd"quote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, vandaag daarvan een brief gehad dat ik nog wat info moest opsturen, dus maar gedaan..
Mjaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had ik ook, moest een werkgeversverklaring afgeven., "tja gaat niet de zaak is failliet zoals bekend bij het UWV " Andere kant "oja? O dan gaat dat niet idd"![]()
Tis een lachertje?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef dolle_hond het volgende:
sex met clowns is niet leuk
Ze spuiten met een bloem in je gezichtquote:
en ook nog nepspermaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:11 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ze spuiten met een bloem in je gezichtOf dat nou helemaal het idee is?
bummerquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
dat poeder is geen echt sperma.
ieder zen fetish hequote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vond het idee, van ronald mc donald klaarkomend tussen de burgers, wel lekker?
die rode saus is iig geen sperma.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vond het idee, van ronald mc donald klaarkomend tussen de burgers, wel lekker?
gelukkig heb ik al gegetenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die rode saus is iig geen sperma.
misschien van zijn bloedende aars
O gatver hondje, nu ga je wat verquote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die rode saus is iig geen sperma.
misschien van zijn bloedende aars
sorryquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O gatver hondje, nu ga je wat ver
Prima, en dan via aan grote boog erom heen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry
ik ga s kijken of hier in de straat nog een neukbare clown rondloopt
laterz
succes met je zoektochtquote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry
ik ga s kijken of hier in de straat nog een neukbare clown rondloopt
laterz
ach we zijn in ieder geval grensverleggend, lijkt me wel weer positiefquote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef Khalein het volgende:
Grensverleggend in neerwaartse zin weer hier
Dient dit gelezen te worden als een mogelijk vertrek van uw persoon?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef D.Rose het volgende:
*grens oppakt en elders neer gaat leggen
positief is positief, tenzij het een aidstest oid isquote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach we zijn in ieder geval grensverleggend, lijkt me wel weer positief
neequote:Op woensdag 21 december 2005 21:29 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dient dit gelezen te worden als een mogelijk vertrek van uw persoon?
of een zwangerschapstest als je 11 bentquote:Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
positief is positief, tenzij het een aidstest oid is
Laat ik het met je eens zijnquote:
toen hield ik me daar helemaal niet mee bezigquote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
of een zwangerschapstest als je 11 bent
pedoquote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toen hield ik me daar helemaal niet mee bezig
mijn vriendinnetje was 9
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kweet het
daarom was ik een jaar later ook overgestapt op oudere 'vrouwen'
ja leuk ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
*lurkt.
toch niets te melden heeft.
Dit is een motiverende post?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:06 schreef Bengeltje het volgende:
Zo valt er ook weinig te lezen zeg.
het moet van 2 kanten komen hequote:Op woensdag 21 december 2005 22:06 schreef Bengeltje het volgende:
HINT: post dan zelf ietsquote:Op woensdag 21 december 2005 22:06 schreef Bengeltje het volgende:
over luilak gesproken... wanneer was dat ookal weerquote:
geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
over luilak gesproken... wanneer was dat ookal weer!
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
over luilak gesproken... wanneer was dat ookal weer!
bronquote:Wanneer wordt Luilak gevierd?
Luilak vindt elk jaar plaats op de zaterdag voor Pinksteren. Op sommige plaatsen trekken kinderen dan door de straten met blikken achter de fiets of met zelfgebouwde sirenes. Het is de bedoeling met het lawaai de langslapers te wekken.
Normen en waarden
Vroeger werden de luilakken niet alleen wakker gemaakt, maar moesten ze ook trakteren of werden ze opgezadeld met extra werk. Vroeger vonden er niet alleen voor Pinksteren, maar ook op andere tijden luilakachtige feesten plaats. Het was een feestelijke manier om anderen duidelijk te maken dat ze op tijd moesten opstaan en dat luiheid tot niks leidt. Tegenwoordig wordt het feest vooral gevierd in het westen van Nederland.
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef the900 het volgende:
Breuls heeft m'n postcount weer naar 10.000 gezet
Nouja alles... een mailtje was voldoendequote:Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alles om op de 10k te blijven staan. Maar wel lief van breuls
Toch wel ok om 't terug te zetten alsnogquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef the900 het volgende:
[..]
Nouja alles... een mailtje was voldoende
trustenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga mijn bedje in, o daar lig ik al, ik ga maar slapen
Trusten
D.
doe je netjesquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef the900 het volgende:
[..]
Nouja alles... een mailtje was voldoende
Inderdaad. Tof van Breuls (en van Dago, die wel wilde maar het niet kon.. of het te moeilijk vond ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toch wel ok om 't terug te zetten alsnog [afbeelding]
en nou post je welquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga mijn bedje in, o daar lig ik al, ik ga maar slapen
Trusten
D.
Ahuh.. ik zit me alleen af en toe verrot te zoeken naar toetsen die op een andere plek zitten.. (end, delete, printscreen)..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:50 schreef the900 het volgende:
Typt ie fijn?
whehe dat had ik ook met dezequote:Op woensdag 21 december 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh.. ik zit me alleen af en toe verrot te zoeken naar toetsen die op een andere plek zitten.. (end, delete, printscreen)..
Hoe kunnen ze die nou verplaatsen? Er is toch een algemene indeling...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh.. ik zit me alleen af en toe verrot te zoeken naar toetsen die op een andere plek zitten.. (end, delete, printscreen)..
Tja.. blijkbaar kan het wel..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef the900 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze die nou verplaatsen? Er is toch een algemene indeling...
Dat de | en de \ soms ergens anders zitten is niet zo gek, maar end en delete?
Ah. Dan wel jaquote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. blijkbaar kan het wel..
Zal wel iets te maken hebben met hoe oud mn toetsenbord was (jaartje of 6)
Deze had nog wel even meegekund als er geen water overheen was gegaan..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef the900 het volgende:
[..]
Ah. Dan wel ja
Ik verslijt ongeveer een toetsenbord per jaar...
je bitchquote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
whehe dat had ik ook met dezegehad van mn bitch
net als mn pc
Je hebt zeker geen katten?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Deze had nog wel even meegekund als er geen water overheen was gegaan..
Ik heb helemaal geen huisdieren..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef the900 het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen katten?
Als mijn toetsenbord al niet helemaal vol haar en kruimels zit gooit ze er wel een keer een glas drank overheen.
Geen huisdieren? Zijn een goede vervanging voor oudersquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen huisdieren..
Normaal gesproken ben ik altijd heul voorzichtig met mn toetsenbord..
Hmm.. das waar...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef the900 het volgende:
[..]
Geen huisdieren? Zijn een goede vervanging voor ouders![]()
Wél gezelligheid, geen gezeur aan je hoofd.
wat jij wil hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
aight je weet toch... chiiillll
Waar ga je eigenlijk heen?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. das waar...
Misschien wil ik wel een leuk beestje als ik weer terug ben in nederland
Ireland baby... Ireland..quote:
Cool! En dan kom je terug met zo'n geil accent!quote:
Precies... Hehehe...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef the900 het volgende:
[..]
Cool! En dan kom je terug met zo'n geil accent!
Typtie nog steeds fijn?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
whehe dat had ik ook met dezegehad van mn bitch
net als mn pc
Jaquote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Typtie nog steeds fijn?
En heb je dat schroefje al vastgedraaid?
hmmquote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
vreetzak
ik neem er voor mezelf ook 1 mee![]()
Daar wordt mijn humor ook altijd enorm flauw van ja.quote:
en je word er ook al niet knapper op hequote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef the900 het volgende:
[..]
Daar wordt mijn humor ook altijd enorm flauw van ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Zo weinig?quote:
slutquote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hmmI love it when you call me names bitch
mc donalds![]()
Dat probeer ik al weken maar het lukt me nietquote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
Vanavond maar weer eens vroeg m'n nestje in.
dus het klopt dat je van macdonalds voer lelijk wordquote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Zo weinig?
Wow... ik at echt twee keer zoveel elke dag toen ik daar werkte.
Gister lag ik om half 10...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat probeer ik al weken maar het lukt me niet
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dus het klopt dat je van macdonalds voer lelijk word!
ik ook maar dan slaap ik steeds erg slechtquote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef the900 het volgende:
[..]
Vooral als je om 16u je bed uitroltquote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef the900 het volgende:
[..]
goed idee framboosjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
laten we dit voortzetten tijdensch den meet!
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooral als je om 16u je bed uitrolt
Och, er zit wel wat waarheid in. Maar je moet het wel met een flinke korrel zout nemen.quote:
Ja als ik laat ga slapen moet ik natuurlijk wel lang in bed blijven liggen, anders ben ik zo moe de hele dag.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooral als je om 16u je bed uitrolt
Idd, beetje huilie verhaaltje.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och, er zit wel wat waarheid in. Maar je moet het wel met een flinke korrel zout nemen.
Wow, ben jij met alles zo snel over te halen?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oke ik ga niet meer bij mcdonalds eten
voordat je het probeert... nee krul ik neuk niet met jequote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef the900 het volgende:
[..]
Wow, ben jij met alles zo snel over te halen?
Ik had het over trouwen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
voordat je het probeert... nee krul ik neuk niet met je
Alsof het nergens anders gebeurt....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hmm.. daar kregen we in de klas een filmpje van te zien.. Net als hoe kuikentjes op lopende banden worden getyft om vervolgens met z'n 10en op elkaar een gaskamer in te worden gegooid vanaf een metertje of 2...quote:In het slachthuis proberen dieren vaak te ontsnappen. Vee wordt gek als ze zien dat het dier voor hun in de moord-rij wordt geslagen, geelektrokuteerd en opengesneden.
ohnoes!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Alsof het nergens anders gebeurt....
Ja al die kipnuggets, ik zou ook honger krijgenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. daar kregen we in de klas een filmpje van te zien.. Net als hoe kuikentjes op lopende banden worden getyft om vervolgens met z'n 10en op elkaar een gaskamer in te worden gegooid vanaf een metertje of 2...
Er zijn een paar mensen misselijk hongerig het lokaal uit gelopen..
omfg!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:59 schreef Janetje het volgende:
Almost midnight... Muahahahahahaha....
My dear people watch yourselves.. tonight 's the night the dead will rise...
Ya'd better lock yer door lil' missy...quote:
*hellevuur aansteektquote:Op woensdag 21 december 2005 23:59 schreef Janetje het volgende:
Almost midnight... Muahahahahahaha....
My dear people watch yourselves.. tonight 's the night the dead will rise...
Was dat uit dan?quote:
das nie liefquote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef cerror het volgende:
Ik wil even iedereen verdoemen.
Yer a bit to late for me then love...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef cerror het volgende:
Nog speciale verzoeknummers?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef cerror het volgende:
cerror met sufkutsafari.quote:
Ja lekker.. heb je er nog eentje over?quote:
Uiteraard, een groot ridder gaat nooit onvoorbereid door het leven.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja lekker.. heb je er nog eentje over?
Drank.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef cerror het volgende:
Bier, is het niet een godenspijs?
Door de goden, voor de goden.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef cerror het volgende:
Bier, is het niet een godenspijs?
Kijck, een gelijkgezinde.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Door de goden, voor de goden.
zo zie je ze niet vaak meer..... De watjes mannen rukken opquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:31 schreef Quatertemper het volgende:
Volgens mij ben ik de tofste loser op aard.
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
zo zie je ze niet vaak meer..... De watjes mannen rukken op
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
zo zie je ze niet vaak meer..... De watjes mannen rukken op
Dan moet je ook niet meedoen huiljong.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef the900 het volgende:
Multichatten is slecht voor BeF.
En de stoere mannen niet?quote:
Ik snap de redenatie niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet meedoen huiljong.
Ik oock.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef the900 het volgende:
Multichatten is slecht voor BeF.
Neen. Jij houdt de draken weg.quote:
Edoch zie ik vrouwen.quote:
Niet alle vrouwen zijn draken.quote:
Mayo voed zich niet met vrouwenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
allemaal al opgegeten door de draken
helaaschquote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Mayo voed zich niet met vrouwen
Check!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef the900 het volgende:
Ik voed mezelf met een biertje.
Niks bijzonders.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Quatertemper het volgende:
Nog wat nieuws in msnfront?
De helft gaat slapen en F is weer ranzig bezig....quote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Quatertemper het volgende:
Nog wat nieuws in msnfront?
Niets dus.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
De helft gaat slapen en F is weer ranzig bezig....
Waar komt die F vandaan?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als zapdinges nou ff langskwam, of die sjonogwatquote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Niets dus.
Spice things up me boyS!
anders gaan we ff in PUB SC postenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als zapdinges nou ff langskwam, of die sjonogwat, ik verveel me de klere
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als zapdinges nou ff langskwam, of die sjonogwat, ik verveel me de klere
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef the900 het volgende:
[..]
anders gaan we ff in PUB SC posten
Neen dan wordt ik gvd weer gebanned, maar dan op het hele forum. En trouwens, dat is nog dooier dan dood.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef the900 het volgende:
[..]
anders gaan we ff in PUB SC posten
Tja. Vertel anders een mopje.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen dan wordt ik gvd weer gebanned, maar dan op het hele forum. En trouwens, dat is nog dooier dan dood.
Bans zijn zoooo november 2005.....quote:Op donderdag 22 december 2005 01:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen dan wordt ik gvd weer gebanned, maar dan op het hele forum. En trouwens, dat is nog dooier dan dood.
wat mis ikquote:Op donderdag 22 december 2005 00:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja ik verveel me ook den tiefusch, morgen heb ik longkanker.... gelukkig heb ik nog een nieuw pakkie peuken gehaald vandaag. Maar goed, ik zal mijn leven in den waagschaal zetten voor wat vertier op den avond.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:02 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Bans zijn zoooo november 2005.....
En ik verveel me toch den pleurisch!
Beter nog, wat mis ikquote:
Goed idee, vermaack en kancker!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja ik verveel me ook den tiefusch, morgen heb ik longkanker.... gelukkig heb ik nog een nieuw pakkie peuken gehaald vandaag. Maar goed, ik zal mijn leven in den waagschaal zetten voor wat vertier op den avond.
Ik zei het.... mjah als we posten wil er nog welleensch iemand wakker zijn.quote:
Ik roock hier prima achter den peecee.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:05 schreef the900 het volgende:
Wel kut dat ik naar buiten moet om te roken.
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:07 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik roock hier prima achter den peecee.
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:08 schreef the900 het volgende:
Ik ben jaloers.
Ja mooi niet. Als ik begin met de afspraken niet nakomen maakt mijn huisgenote binnenkort de badkamer niet meer schoon.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
roock gewoon in je kamer dan!
Maar aan de andere kant, als ik buiten zou moeten roken, zou ik wel minder vaak rokenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]roock gewoon in je kamer dan!
*afzuigkap boven Litso's pc plaatst...quote:Op donderdag 22 december 2005 01:08 schreef the900 het volgende:
Ik ben jaloers.
Dat scheelt idd welquote:Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, als ik buiten zou moeten roken, zou ik wel minder vaak roken
Dat is wel een plan eigenlijk...quote:Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
*afzuigkap boven Litso's pc plaatst...
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:09 schreef Quatertemper het volgende:
Ik wil bij deze alle vrouwen vreselijck doodwensen.
Ik ken er een die niet zo labiel is als de rest.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:17 schreef Quatertemper het volgende:
Wanneer ontwikkelen vrouwen eens emotioneel eelt?
GA DAN HOMOquote:Op donderdag 22 december 2005 01:18 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ken er een die niet zo labiel is als de rest.
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:20 schreef Quatertemper het volgende:
Ik bedoel, ze kunnen niet tegen de confrontatie, of vinden het onnodig en hard.
Ik ben er één. blijkbaar.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
termen als harteloze lul vallen geregeld als ik met vrouwen in discussie ga.
Ach nu lijkt het vervelend.... Als we 30 zijn en de rest is getrouwd en heeft kinderen weten we dat we het goed hebben gedaan.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ach nu lijkt het vervelend.... Als we 30 zijn en de rest is getrouwd en heeft kinderen weten we dat we het goed hebben gedaan.
Niemand wil kindren van mijquote:Op donderdag 22 december 2005 01:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ach nu lijkt het vervelend.... Als we 30 zijn en de rest is getrouwd en heeft kinderen weten we dat we het goed hebben gedaan.
Relaxed toch, scheelt een hoop gezeikquote:Op donderdag 22 december 2005 01:25 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Niemand wil kindren van mij
Kinderen is gezeik,quote:Op donderdag 22 december 2005 01:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Relaxed toch, scheelt een hoop gezeik
Als ik later groot ben wil ik best kidsquote:Op donderdag 22 december 2005 01:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kinderen zijn tof, op het moment dat je ze maakt....
dat vind ik nou tof van jequote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Quatertemper het volgende:
Dat doe ik de wereld niet aan, nog meer Heerspinkies.
Blegh! Kinderen kosten geld en maken vrouwen lelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 01:35 schreef the900 het volgende:
[..]
Als ik later groot ben wil ik best kids
Eindelijk waardering.quote:
Mooie vrouwen willen toch vast geen kids met mequote:Op donderdag 22 december 2005 01:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Blegh! Kinderen kosten geld en maken vrouwen lelijk
True that.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:37 schreef the900 het volgende:
[..]
Mooie vrouwen willen toch vast geen kids met me
Je ging een vrouw versieren en kreeg een klap op je smoel?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:39 schreef Quatertemper het volgende:
Houd me tegen de volgende keer als ik weer eens één van mijn plannen wil uitvoeren.
ja spreek voor je eigen moederquote:Op donderdag 22 december 2005 01:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Blegh! Kinderen kosten geld en maken vrouwen lelijk
Laat me het zo stellen, ik ben blijkbaar een ploert.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je ging een vrouw versieren en kreeg een klap op je smoel?
Over vermoorde onschuld gesproken..quote:Op donderdag 22 december 2005 01:41 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Laat me het zo stellen, ik ben blijkbaar een ploert.
Dit is overigens mijn laatste post in BEF.
Enjoy.
Een tegenoffensief.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Over vermoorde onschuld gesproken..
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:41 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Laat me het zo stellen, ik ben blijkbaar een ploert.
Dit is overigens mijn laatste post in BEF.
Enjoy.
Niet onder de gordel bedoeld..quote:Op donderdag 22 december 2005 01:43 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Een tegenoffensief.
Onder de gordel, en ga je gang.
Kom maar op met die waarheid.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet onder de gordel bedoeld..
Als je van mij verwacht tegen een stootje te kunnen, moet jij dat ook hoor...
Waarom doe je zo hard?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:48 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Kom maar op met die waarheid.
Ik ben het onderhand wél gewend.
trustenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:49 schreef killswitch het volgende:
trusten
Omdat ik gehard ben.quote:
Ok, ok..quote:
Haaaaaaaaard van buiten!!! Zacht van binnen!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:53 schreef the900 het volgende:
Hard aan de buitenkant, smeuïg van binnen.
Dat is al veeeeeel te laat.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok, ok..
Doe nou maar rustig aan.. zometeen krijg je er nog wat van..
Ik ben al lang dood van binnen trekzeugquote:
Ik ken die quote.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ben al lang dood van binnen trekzeug
Ga zo maar lekker slapen.. kijken of je er morgen nog zo over denktquote:Op donderdag 22 december 2005 01:55 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat is al veeeeeel te laat.
En dat interesseert me eerlijk gezegd geen reet right now.
Welterusten T.quote:
Waarvan? Ik verzin hem namelijk ter plekke/quote:
Ja dat zal ik.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga zo maar lekker slapen.. kijken of je er morgen nog zo over denkt
[..]
Welterusten T.
Je hebt het tegen c.!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Waarvan? Ik verzin hem namelijk ter plekke/
Dat zegt wat over jouw orginaliteit danquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Waarvan? Ik verzin hem namelijk ter plekke/
Ik volg u niet o machtige ridderquote:
Ik heb gewoon de zelfde denkwijze als de persoon die hem voor mij verzon. Vast een even groot genie.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat zegt wat over jouw orginaliteit dan
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik volg u niet o machtige ridder
Als je het over een variateit van afwijzingen hebt ben je bij mij aan het goede adres!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik volg u niet o machtige ridder
Ok.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:02 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Als je het over een variateit van afwijzingen hebt ben je bij mij aan het goede adres!
Niet trots op hoor... maar het zij zo.quote:
Dus nu ben je dood van binnen?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:03 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Niet trots op hoor... maar het zij zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |