quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Dat is die waarvan ik je die log stuurde.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:30 schreef killswitch het volgende:
[..]dat ziet er niet verkeerd uit eigenlijk
lolquote:Op woensdag 21 december 2005 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is die waarvan ik je die log stuurde..
fappen?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit
Ik ben weer even wat dingen doen hier..
Hij liet z'n hamburger vallen en moest even bukken om 'm op te rapen, en toen...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
ik verwacht nu wel spannende ronald mc donald verhalen
Das niet spannend, das dom .quote:Op woensdag 21 december 2005 19:37 schreef Khalein het volgende:
[..]
Hij liet z'n hamburger vallen en moest even bukken om 'm op te rapen, en toen...
kwam buba langs?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:37 schreef Khalein het volgende:
[..]
Hij liet z'n hamburger vallen en moest even bukken om 'm op te rapen, en toen...
jij zou het wel doen dusquote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das niet spannend, das dom .voor een man dan.
Jje sluit uit dat Ronald iets kan beleven dat jou kan boeien?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das niet spannend, das dom .voor een man dan.
clowns are evilquote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jje sluit uit dat Ronald iets kan beleven dat jou kan boeien?Give the clown a chance, dammit
Waarom zou ik? Hij heeft een masker voor, je ziet toch niet of hij het lekker vind.....quote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jje sluit uit dat Ronald iets kan beleven dat jou kan boeien?Give the clown a chance, dammit
Nu is dus het moment waarop we kunnen kiezen of het homo-erotisch wordt, of we het straight houden, of we er een mix van makenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:39 schreef killswitch het volgende:
kwam buba langs?
is ook jammer van de hamburgerquote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik laat mijn hamburger niet vallen,
Hij draagt erg veel verf op z'n smoel, maar heeft echt geen hard-plastic masker opquote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Hij heeft een masker voor, je ziet toch niet of hij het lekker vind.....
bubba de lokale dekhengstquote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Nu is dus het moment waarop we kunnen kiezen of het homo-erotisch wordt, of we het straight houden, of we er een mix van makenBubba zou natuurlijk net zo makkelijk een Deense Dog kunnen zijn
Een hengst is doorgaans mannelijk, tenzij het doel is een hermafrodiet aan het verhaal toe te voegenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
bubba de lokale dekhengst
waardoor we nog steeds open laten wat bubba nou precies is
een clown die genomen word door een hermafrodiete dekhengst genaamd bubba...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
Een hengst is doorgaans mannelijk, tenzij het doel is een hermafrodiet aan het verhaal toe te voegen
Dit begint op gang te komenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
een clown die genomen word door een hermafrodiete dekhengst genaamd bubba...
owkeeeeeey
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dit begint op gang te komenWie geeft die arme clown een potje vaseline?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef DeLeider het volgende:
*Meldt
en dat is positief of...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
Krijg nu wel een heel ander beeld van DeLeider
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt geniale timing moet ik zeggen
dat je toevallig een potje vaseline op je nachtkastje hebt staan?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen hoor!
Ik spuug dat liedje uit. Hoevaak heb ik dat wel niet gehoord. Mijn ouders luisteren dat soort muziek.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef D.Rose het volgende:
last christmas, I gave you my heart...
Ok en dan komt peet ook zo nog ff binnenwandelenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je toevallig een potje vaseline op je nachtkastje hebt staan?
And the very next day, you were D.O.A.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef D.Rose het volgende:
last christmas, I gave you my heart...
nostalgiequote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik spuug dat liedje uit. Hoevaak heb ik dat wel niet gehoord. Mijn ouders luisteren dat soort muziek.
Oh, vandaag daarvan een brief gehad dat ik nog wat info moest opsturen, dus maar gedaan..quote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier alleen UWV, wat kunnen die zeuren.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Khalein het volgende:
[..]
And the very next day, you were D.O.A.
Zorg zelf voor kwaliteitquote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zeg, wie was er verantwoordelijk voor die kwaliteitspost in het vorige deel van Miss Watson?
Keep 'm coming.
Had ik ook, moest een werkgeversverklaring afgeven., "tja gaat niet de zaak is failliet zoals bekend bij het UWV " Andere kant "oja? O dan gaat dat niet idd"quote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, vandaag daarvan een brief gehad dat ik nog wat info moest opsturen, dus maar gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |