Nu heeft mijn voertuig origineel ook twee uitlaten en ik hoor verhalen dat er meer rook uit de ene dan de andere uitlaat komt.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:19 schreef funkmaster het volgende:
dat is altijd zo mooi inde winter trouwens, als je zo'n sjonnie ziet rijden met 4 uitlaten. terwijl er maar uit 1 rook komt
en motorfietsen vanaf 100pk?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:27 schreef funkmaster het volgende:
ik heb een nieuwe grens bedacht....dubbele uitlaat toegestaan vanaf 250 pk, wat vind men ervan?
daar komen die civicjes toch bij lange na niet aan, dus hebben we daar ook geen last meer van
¨quote:Op woensdag 21 december 2005 14:27 schreef funkmaster het volgende:
ik heb een nieuwe grens bedacht....dubbele uitlaat toegestaan vanaf 250 pk, wat vind men ervan?
daar komen die civicjes toch bij lange na niet aan, dus hebben we daar ook geen last meer van
ja wij staan ook allemaal aan jou kant, nu nog wachten op de mensen die het wel "stoer" vinden, dan begint de discussie ongetwijfeld vanelf weerquote:Op woensdag 21 december 2005 14:29 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Even voor alle duidelijkheid: ik KLAAG over dubbele uitlaten. Ik heb geen behoefte aan een 'Eigen huis en pimpauto' discussie.
Waar slaat dat nou weer op..quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je bent wel vol vanjezelf he scnhappi
Ik wil wel meehuilen met de wolven;quote:Op woensdag 21 december 2005 14:29 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Even voor alle duidelijkheid: ik KLAAG over dubbele uitlaten. Ik heb geen behoefte aan een 'Eigen huis en pimpauto' discussie.
Dieselquote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef bluebit het volgende:
vanaf wanneer mag het dan bij diesels?
Op jou? jezus C....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op..
wat dacht je van alleen 2 uitlaten bij V motoren, en gewoon 1 uitlaat bij lijnmotoren?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:27 schreef funkmaster het volgende:
ik heb een nieuwe grens bedacht....dubbele uitlaat toegestaan vanaf 250 pk, wat vind men ervan?
daar komen die civicjes toch bij lange na niet aan, dus hebben we daar ook geen last meer van
dat vind ik de beste opmerking tot nu toe, sluit ik me totaal bij aanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
wat dacht je van alleen 2 uitlaten bij V motoren, en gewoon 1 uitlaat bij lijnmotoren?
weet niet waar je die wet vandaan haalt maar dat klopt nietquote:Op woensdag 21 december 2005 14:37 schreef BertV het volgende:
Op de autobahn mag je maar 130 met wieldoppen... k, die banden zijn natuurlijk gepimped met echte velgen met een omvang dat er niet meer mee te sturen is.
260 op een lege autobahn met een Maserati voelt toch gewoon veilig?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef funkmaster het volgende:
heerlijk is dat he...mijn oma woont in de buurt van Oberhausen (ben pas 19), en ik mocht van de zomer een keertje sávonds om 21:00 ofzo terugrijden...ook even de 260 aangetikt, hele autobahn was leeg
heeeerlijk...m'n vader zat er naast met de opmerking : "moet dat nou?"
![]()
nou ik moet zeggen, dat die saxo wel echt professioneel is gedaan hoor...volgens mij zijn ze daadwerkelijk alle drie aangesloten...(je hebt ook technische sjonnies dus schijnbaarquote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
En waarschijnlijk komt maar uit 1 pijpje daadwerkelijk uitlaatgas![]()
Allebei. Of liever: dat het juist des te kanslozer is om 1) die uitlaten te hebben en 2) vervolgens je omgeving met de herrie op te zadelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef garnage-patrick het volgende:
het ging net nog over herrie wat mensen uit hun uitlaat laten komen,
en nu gaat het over dubbele pijpe![]()
is het nou dat de topic starter zich aan de herrie stoort, of aan dat een auto 2uitladen heb?
vind het bij een auto ook mooi symmetrisch...zolang ze een doel hebben, (a4 avan 1,8T bijv. ziet er mooi uit mt 2 uitlaten, maar heeft nit echt nut) en bij een motor vind ik het toch net een wat opvallender verschil maken dan bij een auto qua symmetriequote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef garnage-patrick het volgende:
het ging net nog over herrie wat mensen uit hun uitlaat laten komen,
en nu gaat het over dubbele pijpe![]()
is het nou dat de topic starter zich aan de herrie stoort, of aan dat een auto 2uitladen heb?
ik vind zelf 2bescheiden uitladen onder een "netjes" gepimpte auto wel strak staan... moet niet te extreem zijn! en dan hoeft er geen teringherrie uit te komen! en als je zelf beetje handig bent kan er ook nog uit beiden ongeveer net zoveel rook komen!
@ funkmaster, bij een motor vond je het mooi symmetrisch... veel mensen zullen dat bij een auto ook vinden!
Zo'n 4.4i X5 waar jij het over hebt is behoorlijk snel hoor! Keertje in gereden en dat trekt echt lekker.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef slinxxx het volgende:
100 pk per uitlaat is toelaatbaar..het meest erger ik mij aan bmw X5's met 4 uitlaten..die dingen zijn niet vooruit te branden..2 uitlaten voor snelle sedan/station...4 uitlaten bij een auto die minimaal 275 kan..al blijft 4 uitlaten overdreven..2 uitlaten ownd
Ik weet niet wat je continue probeert te suggereren, maar misschien dat je eens beter moet lezen in plaats van die gepimpte uitlaat onder je neus te gebruiken.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Die vent verneuqkt zijn eigen topic![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:14 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je continue probeert te suggereren, maar misschien dat je eens beter moet lezen in plaats van die gepimpte uitlaat onder je neus te gebruiken.
de 4.8is zit in 6,1s aan de 100 en loopt 250 km ofzo. Dat ding ownt de gemiddelde "sportwagen" nog wel, laat staan die paupers in crx'tjes (quote:Op woensdag 21 december 2005 15:12 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Zo'n 4.4i X5 waar jij het over hebt is behoorlijk snel hoor! Keertje in gereden en dat trekt echt lekker.
Even ter informatie:
PRESTATIES
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,0 s
Niet vooruit te branden? Hoogstewaarschijnlijk sneller dan jouw auto
Trouwens, sjonnies met van die halforts uitlaten eronder die niet eens werken (goed te zien met dit winterweer) zijn echt zwaar kansloos.. Verpesting van mij zicht
Tot de eerste de beste bocht, dan valt ie omquote:Op woensdag 21 december 2005 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
de 4.8is zit in 6,1s aan de 100 en loopt 250 km ofzo. Dat ding ownt de gemiddelde "sportwagen" nog wel, laat staan die paupers in crx'tjes ()
Inderdaad, dat probeerde ik al duidelijk te makenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
de 4.8is zit in 6,1s aan de 100 en loopt 250 km ofzo. Dat ding ownt de gemiddelde "sportwagen" nog wel, laat staan die paupers in crx'tjes ()
Bullshitquote:Op woensdag 21 december 2005 15:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tot de eerste de beste bocht, dan valt ie om
Ik vind die hoge dingen altijd maar omvalgevaarlijk eruit zienquote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Bullshit, je kunt er echt hard de bocht mee om (lees autobladen
)
your point being?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef Goochie het volgende:
Tja, maar het gevoel van snelheid is in die, volgens jou papuerbakken, veel groter plus zijn ze veel meer fun om te rijden...200 rijden met een porsche kan iedere lul en dus jij ook.
voor elke keer dat jij "gek" zegt zouden ze je een bitchslap moeten gevenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh ik ben er hoor, dit is de situatie waar ik over aant praten was. Als dit zou gebeuren zou ik doorrijden
[afbeelding]
Ik moest 2 uur wachten omdat me broer op de pc wildequote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef funkmaster het volgende:
[..]
voor elke keer dat jij "gek" zegt zouden ze je een bitchslap moeten geven![]()
![]()
en als je 2 uur doet over zo'n belachelijk slechte tekening....daar heb ik gewoon geen woorden voor...ik stel voor dat je je broomer/scooter/gedrocht inruild voor iets fatsoenlijks...laat er een magnetron van maken ofzo
conclusie? het is cooler om een auto te rijden die bij 200 bijna uit elkaar valt en immense herrie maakt dan 200 cruisen in een auto onder het genot van een lekker muziekje en lekker zitcomfort?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef Goochie het volgende:
Tja, maar het gevoel van snelheid is in die, volgens jou pauperbakken, veel groter plus zijn ze veel meer fun om te rijden...200 rijden met een porsche kan iedere lul en dus jij ook.
koop dan een eigen pc!!! pff....quote:Op woensdag 21 december 2005 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moest 2 uur wachten omdat me broer op de pc wilde
(das beeeeetje nasty uitspraak dude)quote:Op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef Geesoes het volgende:
[..]
koop dan een eigen pc!!! pff....
Hebben we ook, maar van 1tje is de HD kapot en die is nu onderweg naar de zaak waar ik em gekocht hebquote:Op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef Geesoes het volgende:
[..]
koop dan een eigen pc!!! pff....
totaal met je eens dat die 205 gti de bom is, maar ik denk als je nu dagelijks in het verkeer zit, je echt beter afbent met je S40 hoor...:) misschien wel saai, maar je komt fitter thuis dan uit zo'n 205quote:Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef Goochie het volgende:
Ik ben al van een wat oudere generatie en ben opgegroeid met bijvoorbeeld de 205 GTI 1.9. (In mijn ogen de enige echte GTI)
Na jaren sparen eentje gekocht en het gevoel wat je krijgt is gewoon prachtig. Rijden als een kart en een motor die erg goed bij de les is. Als je daar hard mee wilt rijden moet je echt wel een beejte kunnen rijden.
Nu heb ik een Volvo S40 2.0D als lease auto. Erg leuke bak om te zien, maar erg saai om mee te rijden..het gaat allemaal veel te makkelijk...je rijdt er 200km/h mee met je vingers in je neus.
Nee, dan de 205GTi. Als je daar 200km/h mee reed, had je het gevoel dat het 350km/h ging.
Alhoewel...sinds kort een Citroen C2 VTS gekocht voor mijn vriendin en doet mij aardig denken aan de 205...
snelheidsbeleving is heel cool enzo, maar ga dan kartenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef Goochie het volgende:
...en wie zegt dat die auto dan uit elkaar valt? Dat maak jij ervan.
Ik heb het over de snelheidsbeleving!
lol ik weet niet welke triangeljosti zoiets denkt hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 15:54 schreef Goochie het volgende:
..en waarom scoort een 106 GTi qua fungehalte hoger dan een willekeurige Porsche?
kut dynabytequote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar van 1tje is de HD kapot en die is nu onderweg naar de zaak waar ik em gekocht heb
inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
lol ik weet niet welke triangeljosti zoiets denkt hoor
hhmmm...de mensen van TopGear? Zijn toch niet de minste..quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
lol ik weet niet welke triangeljosti zoiets denkt hoor
Natuurlijk kom je veel fitter aan in een S40, maar we kijken nu puur naar het rijden.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef funkmaster het volgende:
[..]
totaal met je eens dat die 205 gti de bom is, maar ik denk als je nu dagelijks in het verkeer zit, je echt beter afbent met je S40 hoor...:) misschien wel saai, maar je komt fitter thuis dan uit zo'n 205![]()
de mensen van top gear zijn leuk om naar te kijken, maar dit soort uitspraken moet je bij hun niet letterlijk opvattenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef Goochie het volgende:
[..]
hhmmm...de mensen van TopGear? Zijn toch niet de minste..
Wat rijdt jij zelf eigenlijk?
Niet? Waarom zetten ze dan een 106 GTi op de 2e plaats van de lijst: "Most fun to drive"? Zeker zomaar voor de grap? Heb jij zelf ooit in zo'n auto gereden?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
de mensen van top gear zijn leuk om naar te kijken, maar dit soort uitspraken moet je bij hun niet letterlijk opvatten
Neen, pczaak.nlquote:
ok, als ie zo hoog staat, en ik geef je de keus....of een 106 GTI of een Porsche Caymann S ofzo?? welke kies je?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:59 schreef Goochie het volgende:
[..]
Niet? Waarom zetten ze dan een 106 GTi op de 2e plaats van de lijst: "Most fun to drive"? Zeker zomaar voor de grap? Heb jij zelf ooit in zo'n auto gereden?
als ik het zelf moet betalen de 106 GTi..als ik het gratis krijg..de Porsche natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:01 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ok, als ie zo hoog staat, en ik geef je de keus....of een 106 GTI of een Porsche Caymann S ofzo?? welke kies je?
Ik kan er inderdaad ook niet helemaal inkomenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
lol ik weet niet welke triangeljosti zoiets denkt hoor
ja dus? het is gewoon afhankelijk van de klasse....een 106 is koning is z'n klasse, maar kom op...er zijn echt wel meer "fun" auto's om te rijden hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 16:02 schreef Goochie het volgende:
[..]
als ik het zelf moet betalen de 106 GTi..als ik het gratis krijg..de Porsche natuurlijk.
Jij vraagt mij welke ik kies? Ik geef gewoon antwoord.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:03 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja dus? het is gewoon afhankelijk van de klasse....een 106 is koning is z'n klasse, maar kom op...er zijn echt wel meer "fun" auto's om te rijden hoor![]()
Niet om het een of ander, maar sinds wanneer geeft een belachelijk grote uitlaat je 'veel vermogen'?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:10 schreef Goochie het volgende:
[..]
Jij vraagt mij welke ik kies? Ik geef gewoon antwoord.
Natuurlijk zijn er meer auto's die heel veel fun geven, zoals de C2 VTS Die ik laatst gekocht heb.
waar het mij omgaat is de beleving van een auto. En in de meeste gevallen zijn kleine autootjes met veel vermogen leuker om te rijden..is mijn mening.
Dat klopt. Ik ben iemand die wil werken in een auto. Dat je met 2 handen het stuur vast moet houden anders schiet het uit je handen...dat je met zweet een bocht induikt en hopen dat je er goed uitkomt omdat je geen ESP hebt..quote:Op woensdag 21 december 2005 16:13 schreef funkmaster het volgende:
ja, moet ik gelijk in geven...maar dan gaat het dus om pk/kg...een porsche heeft meer pk/kg dan een 205 gti hoor...maar ik denk dat jij gewoon bedoeld dat het in een porsche allemaal heel makkelijk gaat, het kost te weinig moeoite om hard te gaan, en dat haalt de fun er voor jou af..klopt dat?
als je het goed doet krijg je er toch wel een paar pk bij en wat koppel.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:12 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar sinds wanneer geeft een belachelijk grote uitlaat je 'veel vermogen'?
dat zijn alweer 3 nieuwe aanpassingen...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:28 schreef Goochie het volgende:
Nee, dat niet. Maar het oppakken van de motor wordt in de regel beter. Zeker als je naast een andere uitlaat zonder cat en zonder middendemper nog een leuk luchtfilter plaats en je ecu remapped en je nokkenas aanpast.
Maar na deze aanpassingen is het geluid gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat zijn alweer 3 nieuwe aanpassingen...ik heb ook nieuwe ecu geplaatst
30 pk meer
Als je mij wilt horen: ik merk nu vooral dat het hier allemaal een gekwijl is over specificaties, maar niemand stil staat bij de gevolgen voor de omgeving.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:41 schreef Goochie het volgende:
Dat geloof ik graag ja.
Maar goed, de TS hoor ik niet meer...jammer.
Jij vind het storend. Ik absoluut niet. Dus het geheel is nogal subjectief.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:43 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Als je mij wilt horen: ik merk nu vooral dat het hier allemaal een gekwijl is over specificaties, maar niemand stil staat bij de gevolgen voor de omgeving.
Typisch egoïstisch asociaal.
Maar ach.
Lekker makkelijk. Dus jij bent de norm voor jouw omgeving?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:45 schreef Goochie het volgende:
[..]
Jij vind het storend. Ik absoluut niet. Dus het geheel is nogal subjectief.
Heb ik je wat misdaan in een ander leven of zit je gewoon te fokken?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zei toch al dat hij vol van zichzelf was
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Voor zover ik weet zijn we toch echt op het FOK!-forum dus ja ik zit je te fokken ja..hoe dom kan je zijn...![]()
Ophoeren met je offtopic geblaat, gaat nergens over namelijk. Volgende offtopic reacties verwijder ik dan ook.quote:
* Repeat eensch isquote:Op woensdag 21 december 2005 16:43 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Als je mij wilt horen: ik merk nu vooral dat het hier allemaal een gekwijl is over specificaties, maar niemand stil staat bij de gevolgen voor de omgeving.
Typisch egoïstisch asociaal.
Maar ach.
Moeilijk in te halen voor jou bedoel jequote:Op donderdag 22 december 2005 12:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
* Repeat eensch is.
al die kut crx'jes en golfjes met die schijtuitlaten zijn moeilijk irritant
Auto is voor mij een gebruiksmiddel.. gewoon onopvallend.. geen fratsen.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:11 schreef Goochie het volgende:
@SchnappiSchnap
Nu heb je mij nog steeds niet verteld of jij zelf auto rijdt. En zo ja, welke auto.
Okay, dan begrijp ik jouw standpunt ook een beetje.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:24 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Auto is voor mij een gebruiksmiddel.. gewoon onopvallend.. geen fratsen.
KIA Pride dus.
ik heb maar 44pkquote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat zijn alweer 3 nieuwe aanpassingen...ik heb ook nieuwe ecu geplaatst
30 pk meer
als je daarop kickt?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:13 schreef Goochie het volgende:
[..]
Moeilijk in te halen voor jou bedoel je![]()
Die onderste, te triest en kijk je in die buis zie je een vet klein pijpje zitten wat de echte uitlaat isquote:Op donderdag 22 december 2005 14:55 schreef Techno het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik heb er geen problemen mee. Blijkbaar jij wel dat je het niet kunt winnen met je 1.1, met je haar achterover, meetrappend, net 140km/h haalt.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
als je daarop kickt?![]()
Iemand met een beetje klasse hoeft zich niet te bewijzen tov die paupers in hun crx'jes....![]()
Wat jij wilquote:Op donderdag 22 december 2005 15:24 schreef Goochie het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Blijkbaar jij wel dat je het niet kunt winnen met je 1.1, met je haar achterover, meetrappend, net 140km/h haalt.![]()
Ik voel mij niet aangesproken, maar het viel mij wel op dat jij nogal heftig reageert. Dan ga ik er een beetje van uit dat jij jaloers zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat jij wil
Voel je je trouwens aangesproken ofzo dat je elke keer zo zielig gaat zitten janken als ik zeg dat ik golfjes en crx'jes pauper vind met zo'n grote uitlaat? Je rijdt zeker zelf zo'n schijthok?
Eensch val ik er ook nog onder met 350quote:Op woensdag 21 december 2005 14:27 schreef funkmaster het volgende:
ik heb een nieuwe grens bedacht....dubbele uitlaat toegestaan vanaf 250 pk, wat vind men ervan?
daar komen die civicjes toch bij lange na niet aan, dus hebben we daar ook geen last meer van
Een CRX VTECquote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef Goochie het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken, maar het viel mij wel op dat jij nogal heftig reageert. Dan ga ik er een beetje van uit dat jij jaloers zou kunnen zijn.
Ik rijd zelf in een Volvo S40 2.0D
[afbeelding]
en mijn vriendin rijdt een Citroen C2 VTS.
[afbeelding]
[afbeelding]
en wat rijdt jij zelf?
ach het is beter dan vermogen maken door alleen maar motoren met grotere cilinderinhoud te bouwen...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:55 schreef Classic-PC het volgende:
VTECOok zoiets
Wat word het volgende topic ? Ban DOHC stickers
Waar ik het overigens roerend mee eens ben hor daar niet van
![]()
CRX
Dhahah nou ik heb toch liver een 8 cilinder onder de kap waarvan ik zeker weet dat ie me niet te leur steld dan een gespoten aluminium light weight brandstof besparend 2taktje hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 15:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
ach het is beter dan vermogen maken door alleen maar motoren met grotere cilinderinhoud te bouwen...
345 pk uit 5.7 liter "hightech" noemen terwijl japanners 100 pk uit 0.6 liter halen?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:05 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Dhahah nou ik heb toch liver een 8 cilinder onder de kap waarvan ik zeker weet dat ie me niet te leur steld dan een gespoten aluminium light weight brandstof besparend 2taktje hoor![]()
Behold ! http://www.idavette.net/facts/pre1997/ls1.htm
Ach dat zal best maar Jappanners maken veel ... behalve kwalieits spullen.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:11 schreef BertV het volgende:
[..]
345 pk uit 5.7 liter "hightech" noemen terwijl japanners 100 pk uit 0.6 liter halen?
nee omdat ze daar niet van die achterlijk grote cilinderinhouden maken, 7,8 liter is toch niet normaal.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:11 schreef Classic-PC het volgende:
Ja en 7.8 liter chevy geeft standaard 800, 427TT Corvette blok. Ik heb nog geen bmw gezien die dat overteft.![]()
bij die bmw van een liter minder zijn het toch ook fabrieksspecs? wat lul je nou man.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:15 schreef Classic-PC het volgende:
Sorry ik vind de prestaties totaal niet matig. Wat je daar ziet zijn de standaard fabrieksspecificaties. Met een beetje tunen aan de motor is er veel meer uit te halen. Komt bij dat ik een graf hekel heb aan die smerige bmw'tjes en mercedesjes, kamp auto's.
die kerel reed waarschijnlijk al volgasquote:Op donderdag 22 december 2005 16:47 schreef nweenink het volgende:
Oh my God, zag gisteren ook weer zo'n kneus rijden in zo'n geel autootje. Ik meen dat het een Fiat Cinquecento was, knalgeel en dan met spoilers, racebanden en dubbele uitlaten eronder. En dan maar drukken op de A2, en seinen met de koplampjes. Wat een loser!![]()
Remproefje deed weer wonderen!![]()
Spastquote:Op donderdag 22 december 2005 17:48 schreef funkmaster het volgende:
amerikaanse auto's zuigen soweiso
handeling is ook altijd klote...bergparcours --> 7,8 liter sloebermotor met techniek uit de jaren '40 vs. nouja noem es wat....een Honda S2000 met 2 liter...100% zeker dat de honda sowieso wint, met 40x minder benzine verbruik
Ik vind juist die oue mustang fastback/ Shelby uit 1967 zoooo cool, maar daar gaat het idd om het gluid en de macht die dat ding uitstraalt, de techniek is noet niet bepaald om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:19 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Spast
Maar je hebt wel gelijk, Amerikaanse auto's hebben ook altijd zo'n suf interieur.. houtinleg, van plastic, kieren ter grootte van m'n 11de vinger, wegligging van een baksteen en verbruik/uitstoot van een vrachtwagen.
Maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr ze hebben wel soms zo'n onverwoestbare look en geluid.. dus, sommige van die monsters hebben toch ook wel weer wat (zo vind ik de nieuwste mustang een geil bakkie).
Ja, je zag hem gewoon languit onderuit liggen om het gaspedaal nog dieper in te kunnen trappen. Na de remproef even opzij gegaan. Toen kon hij er langs, met veel moeite, om bij zijn nieuwe voorganger in de kofferbak te kruipen. Hij hield ongeveer 2 meter afstand, erg stoer natuurlijk! Afijn, die man ging ook naar recht, die kneus inhalen (langskruipen met die 1100 cc Cinquecento)... Die man er achteraan... Ik er achteraan... wij beiden rustig inhalen en daarna eventje het gas iets dieper intrappen tot 140 en weg... grinnik...quote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
die kerel reed waarschijnlijk al volgas![]()
![]()
Zeg baklap, wil je mijn simpele laguna niet beledigen?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:47 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Eensch val ik er ook nog onder met 350
eigenlijk ben ik voor een algehele boycot op sjonnie bakken als Golfjes, Escortjes, CRXjes, Kadettjes en ander 4 cilinder tuig.![]()
Ach, het gaat niet alleen om de PK's maar let even op het koppelquote:Op donderdag 22 december 2005 16:11 schreef BertV het volgende:
[..]
345 pk uit 5.7 liter "hightech" noemen terwijl japanners 100 pk uit 0.6 liter halen?
Je hebt ook 6 cilinders in lijn, zelfs 8.....dus?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
wat dacht je van alleen 2 uitlaten bij V motoren, en gewoon 1 uitlaat bij lijnmotoren?
heb ik nog maar 1x gehoeve toen ie in de fik gevloge was anders doet ie het altijdquote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef fokkieslim het volgende:
weet je waarom de volkswagen 2 uilaten heeft??
als ie weer eens stuk is kun je hem kruien.
al die chevy kg's zullen idd wel wat nm's nodig hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:03 schreef Xitami het volgende:
[..]
Ach, het gaat niet alleen om de PK's maar let even op het koppelJappen hebben schijt koppel, terwijl een 5.7 liter chevy blok al gauw boven de 300/400Nm komt. Veel leuker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |