Jij vraagt mij welke ik kies? Ik geef gewoon antwoord.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:03 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja dus? het is gewoon afhankelijk van de klasse....een 106 is koning is z'n klasse, maar kom op...er zijn echt wel meer "fun" auto's om te rijden hoor![]()
Niet om het een of ander, maar sinds wanneer geeft een belachelijk grote uitlaat je 'veel vermogen'?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:10 schreef Goochie het volgende:
[..]
Jij vraagt mij welke ik kies? Ik geef gewoon antwoord.
Natuurlijk zijn er meer auto's die heel veel fun geven, zoals de C2 VTS Die ik laatst gekocht heb.
waar het mij omgaat is de beleving van een auto. En in de meeste gevallen zijn kleine autootjes met veel vermogen leuker om te rijden..is mijn mening.
Dat klopt. Ik ben iemand die wil werken in een auto. Dat je met 2 handen het stuur vast moet houden anders schiet het uit je handen...dat je met zweet een bocht induikt en hopen dat je er goed uitkomt omdat je geen ESP hebt..quote:Op woensdag 21 december 2005 16:13 schreef funkmaster het volgende:
ja, moet ik gelijk in geven...maar dan gaat het dus om pk/kg...een porsche heeft meer pk/kg dan een 205 gti hoor...maar ik denk dat jij gewoon bedoeld dat het in een porsche allemaal heel makkelijk gaat, het kost te weinig moeoite om hard te gaan, en dat haalt de fun er voor jou af..klopt dat?
als je het goed doet krijg je er toch wel een paar pk bij en wat koppel.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:12 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar sinds wanneer geeft een belachelijk grote uitlaat je 'veel vermogen'?
dat zijn alweer 3 nieuwe aanpassingen...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:28 schreef Goochie het volgende:
Nee, dat niet. Maar het oppakken van de motor wordt in de regel beter. Zeker als je naast een andere uitlaat zonder cat en zonder middendemper nog een leuk luchtfilter plaats en je ecu remapped en je nokkenas aanpast.
Maar na deze aanpassingen is het geluid gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat zijn alweer 3 nieuwe aanpassingen...ik heb ook nieuwe ecu geplaatst
30 pk meer
Als je mij wilt horen: ik merk nu vooral dat het hier allemaal een gekwijl is over specificaties, maar niemand stil staat bij de gevolgen voor de omgeving.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:41 schreef Goochie het volgende:
Dat geloof ik graag ja.
Maar goed, de TS hoor ik niet meer...jammer.
Jij vind het storend. Ik absoluut niet. Dus het geheel is nogal subjectief.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:43 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Als je mij wilt horen: ik merk nu vooral dat het hier allemaal een gekwijl is over specificaties, maar niemand stil staat bij de gevolgen voor de omgeving.
Typisch egoïstisch asociaal.
Maar ach.
Lekker makkelijk. Dus jij bent de norm voor jouw omgeving?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:45 schreef Goochie het volgende:
[..]
Jij vind het storend. Ik absoluut niet. Dus het geheel is nogal subjectief.
Heb ik je wat misdaan in een ander leven of zit je gewoon te fokken?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zei toch al dat hij vol van zichzelf was
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Voor zover ik weet zijn we toch echt op het FOK!-forum dus ja ik zit je te fokken ja..hoe dom kan je zijn...![]()
Ophoeren met je offtopic geblaat, gaat nergens over namelijk. Volgende offtopic reacties verwijder ik dan ook.quote:
* Repeat eensch isquote:Op woensdag 21 december 2005 16:43 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Als je mij wilt horen: ik merk nu vooral dat het hier allemaal een gekwijl is over specificaties, maar niemand stil staat bij de gevolgen voor de omgeving.
Typisch egoïstisch asociaal.
Maar ach.
Moeilijk in te halen voor jou bedoel jequote:Op donderdag 22 december 2005 12:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
* Repeat eensch is.
al die kut crx'jes en golfjes met die schijtuitlaten zijn moeilijk irritant
Auto is voor mij een gebruiksmiddel.. gewoon onopvallend.. geen fratsen.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:11 schreef Goochie het volgende:
@SchnappiSchnap
Nu heb je mij nog steeds niet verteld of jij zelf auto rijdt. En zo ja, welke auto.
Okay, dan begrijp ik jouw standpunt ook een beetje.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:24 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Auto is voor mij een gebruiksmiddel.. gewoon onopvallend.. geen fratsen.
KIA Pride dus.
ik heb maar 44pkquote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat zijn alweer 3 nieuwe aanpassingen...ik heb ook nieuwe ecu geplaatst
30 pk meer
als je daarop kickt?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:13 schreef Goochie het volgende:
[..]
Moeilijk in te halen voor jou bedoel je![]()
Die onderste, te triest en kijk je in die buis zie je een vet klein pijpje zitten wat de echte uitlaat isquote:Op donderdag 22 december 2005 14:55 schreef Techno het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik heb er geen problemen mee. Blijkbaar jij wel dat je het niet kunt winnen met je 1.1, met je haar achterover, meetrappend, net 140km/h haalt.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
als je daarop kickt?![]()
Iemand met een beetje klasse hoeft zich niet te bewijzen tov die paupers in hun crx'jes....![]()
Wat jij wilquote:Op donderdag 22 december 2005 15:24 schreef Goochie het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Blijkbaar jij wel dat je het niet kunt winnen met je 1.1, met je haar achterover, meetrappend, net 140km/h haalt.![]()
Ik voel mij niet aangesproken, maar het viel mij wel op dat jij nogal heftig reageert. Dan ga ik er een beetje van uit dat jij jaloers zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat jij wil
Voel je je trouwens aangesproken ofzo dat je elke keer zo zielig gaat zitten janken als ik zeg dat ik golfjes en crx'jes pauper vind met zo'n grote uitlaat? Je rijdt zeker zelf zo'n schijthok?
Eensch val ik er ook nog onder met 350quote:Op woensdag 21 december 2005 14:27 schreef funkmaster het volgende:
ik heb een nieuwe grens bedacht....dubbele uitlaat toegestaan vanaf 250 pk, wat vind men ervan?
daar komen die civicjes toch bij lange na niet aan, dus hebben we daar ook geen last meer van
Een CRX VTECquote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef Goochie het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken, maar het viel mij wel op dat jij nogal heftig reageert. Dan ga ik er een beetje van uit dat jij jaloers zou kunnen zijn.
Ik rijd zelf in een Volvo S40 2.0D
[afbeelding]
en mijn vriendin rijdt een Citroen C2 VTS.
[afbeelding]
[afbeelding]
en wat rijdt jij zelf?
ach het is beter dan vermogen maken door alleen maar motoren met grotere cilinderinhoud te bouwen...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:55 schreef Classic-PC het volgende:
VTECOok zoiets
Wat word het volgende topic ? Ban DOHC stickers
Waar ik het overigens roerend mee eens ben hor daar niet van
![]()
CRX
Dhahah nou ik heb toch liver een 8 cilinder onder de kap waarvan ik zeker weet dat ie me niet te leur steld dan een gespoten aluminium light weight brandstof besparend 2taktje hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 15:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
ach het is beter dan vermogen maken door alleen maar motoren met grotere cilinderinhoud te bouwen...
345 pk uit 5.7 liter "hightech" noemen terwijl japanners 100 pk uit 0.6 liter halen?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:05 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Dhahah nou ik heb toch liver een 8 cilinder onder de kap waarvan ik zeker weet dat ie me niet te leur steld dan een gespoten aluminium light weight brandstof besparend 2taktje hoor![]()
Behold ! http://www.idavette.net/facts/pre1997/ls1.htm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |