vind het bij een auto ook mooi symmetrisch...zolang ze een doel hebben, (a4 avan 1,8T bijv. ziet er mooi uit mt 2 uitlaten, maar heeft nit echt nut) en bij een motor vind ik het toch net een wat opvallender verschil maken dan bij een auto qua symmetriequote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef garnage-patrick het volgende:
het ging net nog over herrie wat mensen uit hun uitlaat laten komen,
en nu gaat het over dubbele pijpe![]()
is het nou dat de topic starter zich aan de herrie stoort, of aan dat een auto 2uitladen heb?
ik vind zelf 2bescheiden uitladen onder een "netjes" gepimpte auto wel strak staan... moet niet te extreem zijn! en dan hoeft er geen teringherrie uit te komen! en als je zelf beetje handig bent kan er ook nog uit beiden ongeveer net zoveel rook komen!
@ funkmaster, bij een motor vond je het mooi symmetrisch... veel mensen zullen dat bij een auto ook vinden!
Zo'n 4.4i X5 waar jij het over hebt is behoorlijk snel hoor! Keertje in gereden en dat trekt echt lekker.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef slinxxx het volgende:
100 pk per uitlaat is toelaatbaar..het meest erger ik mij aan bmw X5's met 4 uitlaten..die dingen zijn niet vooruit te branden..2 uitlaten voor snelle sedan/station...4 uitlaten bij een auto die minimaal 275 kan..al blijft 4 uitlaten overdreven..2 uitlaten ownd
Ik weet niet wat je continue probeert te suggereren, maar misschien dat je eens beter moet lezen in plaats van die gepimpte uitlaat onder je neus te gebruiken.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Die vent verneuqkt zijn eigen topic![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:14 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je continue probeert te suggereren, maar misschien dat je eens beter moet lezen in plaats van die gepimpte uitlaat onder je neus te gebruiken.
de 4.8is zit in 6,1s aan de 100 en loopt 250 km ofzo. Dat ding ownt de gemiddelde "sportwagen" nog wel, laat staan die paupers in crx'tjes (quote:Op woensdag 21 december 2005 15:12 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Zo'n 4.4i X5 waar jij het over hebt is behoorlijk snel hoor! Keertje in gereden en dat trekt echt lekker.
Even ter informatie:
PRESTATIES
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,0 s
Niet vooruit te branden? Hoogstewaarschijnlijk sneller dan jouw auto
Trouwens, sjonnies met van die halforts uitlaten eronder die niet eens werken (goed te zien met dit winterweer) zijn echt zwaar kansloos.. Verpesting van mij zicht
Tot de eerste de beste bocht, dan valt ie omquote:Op woensdag 21 december 2005 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
de 4.8is zit in 6,1s aan de 100 en loopt 250 km ofzo. Dat ding ownt de gemiddelde "sportwagen" nog wel, laat staan die paupers in crx'tjes ()
Inderdaad, dat probeerde ik al duidelijk te makenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
de 4.8is zit in 6,1s aan de 100 en loopt 250 km ofzo. Dat ding ownt de gemiddelde "sportwagen" nog wel, laat staan die paupers in crx'tjes ()
Bullshitquote:Op woensdag 21 december 2005 15:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tot de eerste de beste bocht, dan valt ie om
Ik vind die hoge dingen altijd maar omvalgevaarlijk eruit zienquote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Bullshit, je kunt er echt hard de bocht mee om (lees autobladen
)
your point being?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef Goochie het volgende:
Tja, maar het gevoel van snelheid is in die, volgens jou papuerbakken, veel groter plus zijn ze veel meer fun om te rijden...200 rijden met een porsche kan iedere lul en dus jij ook.
voor elke keer dat jij "gek" zegt zouden ze je een bitchslap moeten gevenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh ik ben er hoor, dit is de situatie waar ik over aant praten was. Als dit zou gebeuren zou ik doorrijden
[afbeelding]
Ik moest 2 uur wachten omdat me broer op de pc wildequote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef funkmaster het volgende:
[..]
voor elke keer dat jij "gek" zegt zouden ze je een bitchslap moeten geven![]()
![]()
en als je 2 uur doet over zo'n belachelijk slechte tekening....daar heb ik gewoon geen woorden voor...ik stel voor dat je je broomer/scooter/gedrocht inruild voor iets fatsoenlijks...laat er een magnetron van maken ofzo
conclusie? het is cooler om een auto te rijden die bij 200 bijna uit elkaar valt en immense herrie maakt dan 200 cruisen in een auto onder het genot van een lekker muziekje en lekker zitcomfort?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef Goochie het volgende:
Tja, maar het gevoel van snelheid is in die, volgens jou pauperbakken, veel groter plus zijn ze veel meer fun om te rijden...200 rijden met een porsche kan iedere lul en dus jij ook.
koop dan een eigen pc!!! pff....quote:Op woensdag 21 december 2005 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moest 2 uur wachten omdat me broer op de pc wilde
(das beeeeetje nasty uitspraak dude)quote:Op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef Geesoes het volgende:
[..]
koop dan een eigen pc!!! pff....
Hebben we ook, maar van 1tje is de HD kapot en die is nu onderweg naar de zaak waar ik em gekocht hebquote:Op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef Geesoes het volgende:
[..]
koop dan een eigen pc!!! pff....
totaal met je eens dat die 205 gti de bom is, maar ik denk als je nu dagelijks in het verkeer zit, je echt beter afbent met je S40 hoor...:) misschien wel saai, maar je komt fitter thuis dan uit zo'n 205quote:Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef Goochie het volgende:
Ik ben al van een wat oudere generatie en ben opgegroeid met bijvoorbeeld de 205 GTI 1.9. (In mijn ogen de enige echte GTI)
Na jaren sparen eentje gekocht en het gevoel wat je krijgt is gewoon prachtig. Rijden als een kart en een motor die erg goed bij de les is. Als je daar hard mee wilt rijden moet je echt wel een beejte kunnen rijden.
Nu heb ik een Volvo S40 2.0D als lease auto. Erg leuke bak om te zien, maar erg saai om mee te rijden..het gaat allemaal veel te makkelijk...je rijdt er 200km/h mee met je vingers in je neus.
Nee, dan de 205GTi. Als je daar 200km/h mee reed, had je het gevoel dat het 350km/h ging.
Alhoewel...sinds kort een Citroen C2 VTS gekocht voor mijn vriendin en doet mij aardig denken aan de 205...
snelheidsbeleving is heel cool enzo, maar ga dan kartenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef Goochie het volgende:
...en wie zegt dat die auto dan uit elkaar valt? Dat maak jij ervan.
Ik heb het over de snelheidsbeleving!
lol ik weet niet welke triangeljosti zoiets denkt hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 15:54 schreef Goochie het volgende:
..en waarom scoort een 106 GTi qua fungehalte hoger dan een willekeurige Porsche?
kut dynabytequote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar van 1tje is de HD kapot en die is nu onderweg naar de zaak waar ik em gekocht heb
inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
lol ik weet niet welke triangeljosti zoiets denkt hoor
hhmmm...de mensen van TopGear? Zijn toch niet de minste..quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Natuurlijk kom je veel fitter aan in een S40, maar we kijken nu puur naar het rijden.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef funkmaster het volgende:
[..]
totaal met je eens dat die 205 gti de bom is, maar ik denk als je nu dagelijks in het verkeer zit, je echt beter afbent met je S40 hoor...:) misschien wel saai, maar je komt fitter thuis dan uit zo'n 205![]()
de mensen van top gear zijn leuk om naar te kijken, maar dit soort uitspraken moet je bij hun niet letterlijk opvattenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef Goochie het volgende:
[..]
hhmmm...de mensen van TopGear? Zijn toch niet de minste..
Wat rijdt jij zelf eigenlijk?
Niet? Waarom zetten ze dan een 106 GTi op de 2e plaats van de lijst: "Most fun to drive"? Zeker zomaar voor de grap? Heb jij zelf ooit in zo'n auto gereden?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
de mensen van top gear zijn leuk om naar te kijken, maar dit soort uitspraken moet je bij hun niet letterlijk opvatten
Neen, pczaak.nlquote:
ok, als ie zo hoog staat, en ik geef je de keus....of een 106 GTI of een Porsche Caymann S ofzo?? welke kies je?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:59 schreef Goochie het volgende:
[..]
Niet? Waarom zetten ze dan een 106 GTi op de 2e plaats van de lijst: "Most fun to drive"? Zeker zomaar voor de grap? Heb jij zelf ooit in zo'n auto gereden?
als ik het zelf moet betalen de 106 GTi..als ik het gratis krijg..de Porsche natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:01 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ok, als ie zo hoog staat, en ik geef je de keus....of een 106 GTI of een Porsche Caymann S ofzo?? welke kies je?
Ik kan er inderdaad ook niet helemaal inkomenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja dus? het is gewoon afhankelijk van de klasse....een 106 is koning is z'n klasse, maar kom op...er zijn echt wel meer "fun" auto's om te rijden hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 16:02 schreef Goochie het volgende:
[..]
als ik het zelf moet betalen de 106 GTi..als ik het gratis krijg..de Porsche natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |