Nu heeft mijn voertuig origineel ook twee uitlaten en ik hoor verhalen dat er meer rook uit de ene dan de andere uitlaat komt.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:19 schreef funkmaster het volgende:
dat is altijd zo mooi inde winter trouwens, als je zo'n sjonnie ziet rijden met 4 uitlaten. terwijl er maar uit 1 rook komt
en motorfietsen vanaf 100pk?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:27 schreef funkmaster het volgende:
ik heb een nieuwe grens bedacht....dubbele uitlaat toegestaan vanaf 250 pk, wat vind men ervan?
daar komen die civicjes toch bij lange na niet aan, dus hebben we daar ook geen last meer van
¨quote:Op woensdag 21 december 2005 14:27 schreef funkmaster het volgende:
ik heb een nieuwe grens bedacht....dubbele uitlaat toegestaan vanaf 250 pk, wat vind men ervan?
daar komen die civicjes toch bij lange na niet aan, dus hebben we daar ook geen last meer van
ja wij staan ook allemaal aan jou kant, nu nog wachten op de mensen die het wel "stoer" vinden, dan begint de discussie ongetwijfeld vanelf weerquote:Op woensdag 21 december 2005 14:29 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Even voor alle duidelijkheid: ik KLAAG over dubbele uitlaten. Ik heb geen behoefte aan een 'Eigen huis en pimpauto' discussie.
Waar slaat dat nou weer op..quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je bent wel vol vanjezelf he scnhappi
Ik wil wel meehuilen met de wolven;quote:Op woensdag 21 december 2005 14:29 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Even voor alle duidelijkheid: ik KLAAG over dubbele uitlaten. Ik heb geen behoefte aan een 'Eigen huis en pimpauto' discussie.
Dieselquote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef bluebit het volgende:
vanaf wanneer mag het dan bij diesels?
Op jou? jezus C....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op..
wat dacht je van alleen 2 uitlaten bij V motoren, en gewoon 1 uitlaat bij lijnmotoren?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:27 schreef funkmaster het volgende:
ik heb een nieuwe grens bedacht....dubbele uitlaat toegestaan vanaf 250 pk, wat vind men ervan?
daar komen die civicjes toch bij lange na niet aan, dus hebben we daar ook geen last meer van
dat vind ik de beste opmerking tot nu toe, sluit ik me totaal bij aanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
wat dacht je van alleen 2 uitlaten bij V motoren, en gewoon 1 uitlaat bij lijnmotoren?
weet niet waar je die wet vandaan haalt maar dat klopt nietquote:Op woensdag 21 december 2005 14:37 schreef BertV het volgende:
Op de autobahn mag je maar 130 met wieldoppen... k, die banden zijn natuurlijk gepimped met echte velgen met een omvang dat er niet meer mee te sturen is.
260 op een lege autobahn met een Maserati voelt toch gewoon veilig?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef funkmaster het volgende:
heerlijk is dat he...mijn oma woont in de buurt van Oberhausen (ben pas 19), en ik mocht van de zomer een keertje sávonds om 21:00 ofzo terugrijden...ook even de 260 aangetikt, hele autobahn was leeg
heeeerlijk...m'n vader zat er naast met de opmerking : "moet dat nou?"
![]()
nou ik moet zeggen, dat die saxo wel echt professioneel is gedaan hoor...volgens mij zijn ze daadwerkelijk alle drie aangesloten...(je hebt ook technische sjonnies dus schijnbaarquote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
En waarschijnlijk komt maar uit 1 pijpje daadwerkelijk uitlaatgas![]()
Allebei. Of liever: dat het juist des te kanslozer is om 1) die uitlaten te hebben en 2) vervolgens je omgeving met de herrie op te zadelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef garnage-patrick het volgende:
het ging net nog over herrie wat mensen uit hun uitlaat laten komen,
en nu gaat het over dubbele pijpe![]()
is het nou dat de topic starter zich aan de herrie stoort, of aan dat een auto 2uitladen heb?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |