Dat denk ik ook..... schijnt echt zo te werkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies Sjet, die andere drie zijn nog erger dan luie donders, is
gewoon erg vraag me wel is af, waar worden die zo moe van![]()
denk van het niets doen![]()
Nou als ik er in zou zitten dan was ik ten aanzien van de regels denk ik echt een soort Tanja hoor, dat kleinerende gedoe van Hummie daar doe ik dus echt niet aan mee, denk dat ik heel wat sancties zou krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als jij daar bent geweest, zoeken ze niet meer verder. Je zit er geheid in
Dat denken alle stuurlui..quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou als ik er in zou zitten dan was ik ten aanzien van de regels denk ik echt een soort Tanja hoor, dat kleinerende gedoe van Hummie daar doe ik dus echt niet aan mee, denk dat ik heel wat sancties zou krijgen. En al die veren in elkaars reet stoppen, hoef je bij mij ook niet mee aan te komen hoor.
Levert wel geweldige tv opquote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou als ik er in zou zitten dan was ik ten aanzien van de regels denk ik echt een soort Tanja hoor, dat kleinerende gedoe van Hummie daar doe ik dus echt niet aan mee, denk dat ik heel wat sancties zou krijgen. En al die veren in elkaars reet stoppen, hoef je bij mij ook niet mee aan te komen hoor.
Hij laat idd zijn tranen niet echt spontaan rollenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
[..]
![]()
[..]
Precies, zo ervaar ik het ook! Bah!Zelf iemand die ik ken (en nog nooit van live streams en Fok! gehoord heeft
) zei het over Joost: bah, als er een camera op hem inzoomt en hij heeft het over "Brennie" gaat ie "janken" ja Joost PERS die tranen er maar uit!
![]()
Maar wel de hele tijd Tanja af zitten zeikenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Of Joost is gewoon langquote:Op woensdag 21 december 2005 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt me wederom op, dat aanrechten eigenlijk altijd te laag zijn![]()
Yep! moet er niet aan denken pffff de gedachte alleen alquote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook..... schijnt echt zo te werken![]()
Weet je dat niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
Bestaat dat ook? "Gemaakt spontaan?"![]()
Ik denk het wel, hoor!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
Neeeeeee, de streams.... wat doe jequote:Op woensdag 21 december 2005 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo, ik zet de streams lekker uit.
Tozzoquote:Op woensdag 21 december 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
Ben even de herhaling kijken, had ik net gemist i.v.m. kerstinkopen.
Tot zo![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef M-en-A het volgende:
Even voorproefje BB6....
Snaptnix zit aan de keukentafel voor zich uit te staren of ze het niet begrijpt.![]()
Cuall rijdt weer eens met haar motor door de tuin als alternatieve sportbeoefening. Ze komt de huisvader van BB tegen en zegt tegen hem dat hij op moet rotten. De huisvader zegt dat hij dat zelf wel uitmaakt. cuall zegt hem dat hij maar in de tuin moet gaan lopen wanneer zij klaar is met haar rondjes op de motor. De huisvader sputtert tegen....
"Sukkel.... ik rij gewoon door over je pukkel", schreeuwt cuall zwaar geïrriteerd.![]()
Terwijl Scanman met zijn camera door het hele huis heen holt richting badkamer zodra hij merkt dat een van de dames daar weer heen is gegaan, zit Foreverblue met zijn vingers in de aanslag om daar een cap van te maken.....![]()
zoiets???![]()
Even voorproefje BB6....
Snaptnix zit aan de keukentafel voor zich uit te staren of ze het niet begrijpt.![]()
Cuall rijdt weer eens met haar motor door de tuin als alternatieve sportbeoefening. Ze komt de huisvader van BB tegen en zegt tegen hem dat hij op moet rotten. De huisvader zegt dat hij dat zelf wel uitmaakt. cuall zegt hem dat hij maar in de tuin moet gaan lopen wanneer zij klaar is met haar rondjes op de motor. De huisvader sputtert tegen....
"Sukkel.... ik rij gewoon door over je pukkel", schreeuwt cuall zwaar geïrriteerd.![]()
Terwijl Scanman met zijn camera door het hele huis heen holt richting badkamer zodra hij merkt dat een van de dames daar weer heen is gegaan, zit Foreverblue met zijn vingers in de aanslag om daar een cap van te maken.....![]()
zoiets???![]()
Ja maar dat had met andere gedragingen te makenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar wel de hele tijd Tanja af zitten zeiken![]()
Best wel errug, toch? Als het bestaat? Of niet? Nou god, ja, ik weet niet, toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk het wel, hoor!![]()
Nee, echt waar!
Zou best kunnen toch??![]()
Wat denk jij??![]()
Ligt er natuurlijk wel aan of het een leuk moment is... ik maak niet zomaar over caps van natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef M-en-A het volgende:
Even voorproefje BB6....
-knip-
... zodra hij merkt dat een van de dames daar weer heen is gegaan, zit Foreverblue met zijn vingers in de aanslag om daar een cap van te maken.....![]()
zoiets???![]()
Even voorproefje BB6....
zoiets???![]()
Nou ik begreep dat hij en Roel samen zouden afwassen, maar Roel had geen zin en ging naar bed.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:03 schreef Bartoli het volgende:
Joost gaat afwassen pure stemmen zieltjes winnen bij BB
Voor mij niet hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt me wederom op, dat aanrechten eigenlijk altijd te laag zijn![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:10 schreef odie22 het volgende:
Precies een jaar geleden , ongeveer dan
Heb er persoonlijk ook niet zoveel last vanquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb er persoonlijk ook niet zoveel last van![]()
Geef wel een gil als het leuk wordtquote:Op woensdag 21 december 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan of het een leuk moment is... ik maak niet zomaar over caps van natuurlijk
Wat ben ik blij dat ik niet in Ingrid d'r bed ligquote:Op woensdag 21 december 2005 00:11 schreef odie22 het volgende:
Luisterd niemand ?
Ja, ik ook maar... een afwassende Joost kan me niet echt meer boeienquote:Op woensdag 21 december 2005 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel maar eens over op een gesprek tussen Lieske en Ingrid
Even voorproefje BB6....
zoiets???![]()
Dizzzzyyyyyquote:Op woensdag 21 december 2005 00:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet in Ingrid d'r bed lig![]()
Avondjes overigens allemaal![]()
![]()
![]()
Tja en als ze er dan ook nog een gekke bek bij trekt....quote:Op woensdag 21 december 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan of het een leuk moment is... ik maak niet zomaar over caps van natuurlijk
Nou ik dacht aan een cap van Scanman als hij een foto maakt van douchende dames....quote:Op woensdag 21 december 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
hier niemand aka * I_doubtquote:Op woensdag 21 december 2005 00:11 schreef odie22 het volgende:
Luisterd niemand ?
Hier nog zo 1, kont tegen de krib hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:13 schreef Lamon het volgende:
Wat ik leuk zou vinden is een albino in BB6.
En dan 1 die niet praat over zijn albino zijn.
Kijken hoelang het duurt voordat iemand wat durft te zeggen.
Mannen met handboeien dusquote:Op woensdag 21 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef geen afwijkende types te zien.
Ik wil gewoon BOEIENDE MENSEN!!!! Is dat nou te veel gevraagd, Hummie?????![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi hoi Dizzy-lizzyquote:Op woensdag 21 december 2005 00:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je haar maar goed zitquote:
Hear hear!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mogen wij raden waar jij woont????quote:Op woensdag 21 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Er is toch ook nog goed nieuws over groningen , er wonen ook lieve jongens![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar dat had met andere gedragingen te maken![]()
Ik had het nu over hoe zij omging met regels, die haar niet aanstonden, dat is anders en overigens ben Ik wel héél sociaal![]()
Klinkt wel sociaalquote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
En al die veren in elkaars reet stoppen, hoef je bij mij ook niet mee aan te komen hoor.
Of vrouwenquote:
Lieske had het laatst met Ingrid erover...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:17 schreef yellowfirst het volgende:
Van welke bewoners zouden ze ieder voor zich eigenlijk denken. Ik win? Alleen Joost en Roel vermoed ik.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Even voorproefje BB6....
zoiets???![]()
en die mogen omstebeurten over Mini-Me heenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Er is toch ook nog goed nieuws over groningen , er wonen ook lieve jongens![]()
Onze dank is groot voor deze onderscheidingquote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Klasse
![]()
Jij (jullie?)verdient de trofee voor de post van de dag.
[afbeelding]
Dat was even lekker lachen, ik krijg er zin in, kan ik lekker weer 8-jes draaien met de motor, heb ik lang niet meer gedaan.
En ik hallo terug te zeggenquote:
Misschien effe een poll maken of sms naar 1010quote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mogen wij raden waar jij woont????
Niet zo grof joh.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en die mogen omstebeurten over Mini-Me heen
Niet zo grof, joh.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en die mogen omstebeurten over Mini-Me heen
Dat was leuk hequote:Op woensdag 21 december 2005 00:21 schreef SuperMOM het volgende:
Roel die muizekeutels eet om te bewijzen dat het hagelslag is!![]()
![]()
Sorry zit de herhaling te kijken die ik gemist had, ga gerust door hoor![]()
Mijn reet, al die lui zitten nu 's nachts echt te dromen over zichzelf al rennend over een rode loper of zoiets.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske had het laatst met Ingrid erover...
Lieske ziet Joost winnen en Ingrid Roel.
Oh, ik ben wel heel boeiendquote:Op woensdag 21 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
dankjequote:Op woensdag 21 december 2005 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
iedereen nog die ik niet persoonlijk heb gegroet
![]()
![]()
![]()
Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een lollyquote:
Goed gegoktquote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
laat me raden voor een peuk en een pils (heb nu de stream van de blondies opstaan)
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een zijn lolly
Had je gelezen wat je had geschrevenquote:
Dan heeft ze het ècht druk.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een lolly
Die twee ouwehoeren wat af hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef I_doubt het volgende:
Ik vergiste me.
Nu zeggen we weer dat ze niet perfect zijn.
Gezwam in de ruimte: het L & I gezwam
Dan kan ze daarna een hele snoepwinkel beginnenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een lolly
De finale komt eraan, hèquote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
Joost heeft energie voor 10 zo lijkt het, eerst was hij meestal als een van de eerste te bed en moet je nu zien
Ik heb mijn meesteressen gevonden: er is altijd baas boven baas: hier heb je er tweequote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die twee ouwehoeren wat af hoor![]()
Zolang je maar uitkijkt waar je rijdtquote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Klasse
![]()
Jij (jullie?)verdient de trofee voor de post van de dag.
[afbeelding]
Dat was even lekker lachen, ik krijg er zin in, kan ik lekker weer 8-jes draaien met de motor, heb ik lang niet meer gedaan.
Jij dacht hetzelfde als ik, luie donder is hetquote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Hij zal niet even helpen met afwassen.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die twee ouwehoeren wat af hoor![]()
Dan ben je zeker bij 12 beginnen te tellenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
Joost "mijn naam is Bond....Joost Bond"
(is al de 2e keer!)
Derde, zo te lezen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
(is al de 2e keer!)
de 1925 keer bedoel jequote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
(is al de 2e keer!)
Ik heb dat filmpje nog, ik ga het even zoeken.quote:
lolquote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ben je zeker bij 12 beginnen te tellen
Ehh...oepsquote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ben je zeker bij 12 beginnen te tellen
Nee, omdat er een hele generatie is opgegroeid in een tijd dat alles kon, daardoor zijn ze verwend, veeleisend en lui geworden, met het gevoel dat het zo hoorde en ze zijn tot voor kort, ook in deze wat moeilijkere tijden niet bereid geweest om toch hard te werken voor wat minder beloning.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:22 schreef I_doubt het volgende:
Iedereen schijnt tegenwoordig perfectionistisch te zijn.
L tegen I
Waarom duikelt Nederland economisch gezien van de ranglijst van wereldeconomieën naar beneden?
Omdat we allemaal zo goed zijn?
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owja??? merk er niet veel van lolllll![]()
![]()
Ja ik ook ergens verdwaald in me bb rommelquote:Op woensdag 21 december 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nog, ik ga het even zoeken.
Ssssssttttttttttttttttttttttttttttttttttttt....quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik kan het niet meer aanzien hoor![]()
Ik smeer hem![]()
![]()
Motor is wel snelverkeer hoor, dus jij moet opletten waar je looptquote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang je maar uitkijkt waar je rijdt![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik smeer hem![]()
![]()
JIj raakt geïnspireerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff, kan uren naar Joost luisteren![]()
Jaaaa super , en vooral die tanje die er achter aan rent , en dan denkt , dit wordt niksquote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Filmpje: Knurft-Zork3.
Ik heb er onderhand een lamme arm vanquote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
Hallo voor iedereen die in dit topic gezwaaid heeft![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wel mooi dat ze de badjassen mogen houden. Als je in een kraakpand een oranje jas met gejatte aansteker ziet dan weet je dat Roel daar zit![]()
Ik smeer hem![]()
![]()
Dat is echt zo, he?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee, omdat er een hele generatie is opgegroeid in een tijd dat alles kon, daardoor zijn ze verwend, veeleisend en lui geworden, met het gevoel dat het zo hoorde en ze zijn tot voor kort, ook in deze wat moeilijkere tijden niet bereid geweest om toch hard te werken voor wat minder beloning.
Ik ben wel een 'Joost' soms jaquote:
Roel op zoek naar een bed om in te plassen?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
En dat is een vriend van jou??????quote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef Manu82 het volgende:
Ik kan die Joost echt niet meer uitstaan, ik heb zelf zo'n bijdehand overactief figuur dit weekend hier op bezoek gehad en een avond hou je het nog wel vol maar 3 maanden in 1 huis, daar word je volgens mij echt gek van........
Genieten geblazen hè, eindelijk op intellectueel niveau.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff, kan uren naar Joost luisteren![]()
Ik smeer hem![]()
![]()
god, wat heb ik toen gelachen, vanavond trouwens weerquote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee, omdat er een hele generatie is opgegroeid in een tijd dat alles kon, daardoor zijn ze verwend, veeleisend en lui geworden, met het gevoel dat het zo hoorde en ze zijn tot voor kort, ook in deze wat moeilijkere tijden niet bereid geweest om toch hard te werken voor wat minder beloning.
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is echt zo, he?
Al dat gezemel over werkdruk, beperkte loongroei, startsalaris. Om je dood te schamen.
En intussen maar internetten tijdens werkuren.
Ze gaat nog niet slapen, had het tegen MissHobjequote:
Das Friesquote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Had je gelezen wat je had geschreven![]()
ipv SuperMOM, schreef jij SuperMem, daar moest ik om lachen, leuk type foutje![]()
Ja, hij moet in de rol van 007 kruipen denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 00:35 schreef odie22 het volgende:
Heeft joost een geheime missie ?
Ik ga nog niet weg hoor, wenste miss-hobje eenquote:
Nou om het nogal lomp te zeggen, ik kan een avond met hem volhouden, maar had hem al een jaar niet meer gezien. Maar een weekend lukt echt niet. Zat echt te juichen toen we hem weer op de trein hadden gezetquote:Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dat is een vriend van jou??????
Hij gooide wijn wegquote:Op woensdag 21 december 2005 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, hij moet in de rol van 007 kruipen denk ik
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ga nog niet weg hoor, wenste miss-hobje eenlekker toe
![]()
maja je bent in ieder geval niet te laat![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ga nog niet weg hoor, wenste miss-hobje eenlekker toe
![]()
maja je bent in ieder geval niet te laat![]()
![]()
Jaaaaa hij blijft leuk!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Oeps...! Nou ja, dan weet je dat weer voor de volgende keer. Als die er komt, tenminste.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou om het nogal lomp te zeggen, ik kan een avond met hem volhouden, maar had hem al een jaar niet meer gezien. Maar een weekend lukt echt niet. Zat echt te juichen toen we hem weer op de trein hadden gezet. Zelfs mijn vriendin irriteerde zich dood en dat gebeurd niet snel....
Zou hij Brennie ook elke avond voor het slapen gaan een verhaaltje voorlezen???quote:Op woensdag 21 december 2005 00:37 schreef odie22 het volgende:
Joost komt weer met een verhaal bij de meisjes
weer een lid van de anti-fanclubquote:Op woensdag 21 december 2005 00:38 schreef I_doubt het volgende:
Wat een walgelijk disgusting stuk puberaal vreten is die Lieske.
Mopperen zeuren moe zijn. Naar bed willen gaan omdat ze uitgeput is.
En dan uren kleppen met Ingrid.
Als ik de moed heb om naar Groningen te gaan en ik kom haar per ongeluk tegen......
Dan zal ik haar een paar vieze woordjes leren!![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze gaat nog niet slapen, had het tegen MissHobje![]()
![]()
Die laatste zin, die valt me nou weer een beetje van je tegenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:38 schreef I_doubt het volgende:
Wat een walgelijk disgusting stuk puberaal vreten is die Lieske.
Mopperen zeuren moe zijn. Naar bed willen gaan omdat ze uitgeput is.
En dan uren kleppen met Ingrid.
Als ik de moed heb om naar Groningen te gaan en ik kom haar per ongeluk tegen......
Dan zal ik haar een paar vieze woordjes leren!![]()
Maar goed dat Roel het niet zag, die wil alle volle en halfvolle glazen teruggieten in de flesquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat ik ga Sjethij denkt gewoon wanner ga je nou
![]()
gemeen he? lollll![]()
Erg hequote:Op woensdag 21 december 2005 00:39 schreef yellowfirst het volgende:
Nee he, geen verhaal van Joost.
En toch is het zoquote:Op woensdag 21 december 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, Bongetje.
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Ik ben nog van de ouwe stempel, gewoon roeien met de riemen die je hebt, niet ouwehoeren.
Je refereert nu even aan mij? Klopt helemaal, maar ik ben wel 24/7 oproepbaar en maak soms weken van 70 tot 80 uur, alleen mijn taak zit er hier bijna op en dan heeft het geen zin om nog eens iets op te starten wat weer een jaar of 2 duurt, dus inderdaad ik heb vanaf vlak na de zomervakantie, wat rustiger aan gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is echt zo, he?
Al dat gezemel over werkdruk, beperkte loongroei, startsalaris. Om je dood te schamen.
En intussen maar internetten tijdens werkuren.
Nou ja kan je er weer een jaartje tegenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou om het nogal lomp te zeggen, ik kan een avond met hem volhouden, maar had hem al een jaar niet meer gezien. Maar een weekend lukt echt niet. Zat echt te juichen toen we hem weer op de trein hadden gezet. Zelfs mijn vriendin irriteerde zich dood en dat gebeurd niet snel....
Roel slaapt alquote:Op woensdag 21 december 2005 00:40 schreef odie22 het volgende:
Roel denkt : kut , was ik maar in me eigen bed gebleven![]()
Die ruikt gewoon aan Dido d'r kussen en droomt helemaal wegquote:Op woensdag 21 december 2005 00:40 schreef odie22 het volgende:
Roel denkt : kut , was ik maar in me eigen bed gebleven![]()
Slecht moment voor haar om nu pas die onvermijdelijke kijkers backlash te krijgen.quote:
Hoef je niet drietig om te zijn hoor, volgens mij word je dan veel gelukkiger en ben je een aangenamer mens om mee om te gaanquote:
Ik kan haar niet op de Grote Markt aftuigen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die laatste zin, die valt me nou weer een beetje van je tegen![]()
Nee, dat wist ik niet eens. Maar goed verhaal.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:40 schreef Muerte het volgende:
Je refereert nu even aan mij?
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoef je niet drietig om te zijn hoor, volgens mij word je dan veel gelukkiger en ben je een aangenamer mens om mee om te gaan![]()
Hoiquote:Op woensdag 21 december 2005 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
iedereen nog die ik niet persoonlijk heb gegroet
![]()
![]()
![]()
Geen probleem hier,,,quote:Op woensdag 21 december 2005 00:44 schreef Bocaj het volgende:
Bew
Wat is er met het forum aan de hand? Gekke lettertypen
Loopt hier gewoon lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 00:44 schreef Bocaj het volgende:
Bew
Bew terugquote:Op woensdag 21 december 2005 00:44 schreef Bocaj het volgende:
Bew
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:44 schreef Bocaj het volgende:
Bew
Iedereen wil je weghebben geloof ikquote:Op woensdag 21 december 2005 00:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, kan gebeuren.
WBquote:Op woensdag 21 december 2005 00:44 schreef Bocaj het volgende:
Bew
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
Nou, ik heb nog een tuut in mijn oren van al dat zingen en mijn buik vol van het kerstverhaal, wordt dus tijd om naar bed te gaan![]()
Hou het netjes hier en blijven posten, slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Droom fijn Cualletjequote:Op woensdag 21 december 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
Nou, ik heb nog een tuut in mijn oren van al dat zingen en mijn buik vol van het kerstverhaal, wordt dus tijd om naar bed te gaan![]()
![]()
![]()
]quote:Op woensdag 21 december 2005 00:45 schreef odie22 het volgende:
Hoe is dit in Godsnaam toch weer mogelijk dat lieske er toch weer een associatie met groningen van weet te maken , echt onbegrijpelijk![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Iedereen wil je weghebben geloof ik
Ik niet hoor
Truste, droom lekker van BB6quote:Op woensdag 21 december 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Goed zoquote:Op woensdag 21 december 2005 00:46 schreef kissa het volgende:
![]()
![]()
Geheel OT, maar ik ben vandaag twee weken gelee gestopt met roken
Ow ja!!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:46 schreef kissa het volgende:
![]()
![]()
Gebeurt wel vaker duidt vaak op een probleem met het aantal verbindingen met de server, soms krijg je vlak daarna ook meldingen dat het forum tijdelijk niet bereikbaar is.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:44 schreef Bocaj het volgende:
Bew
Zoals haar vind je er nog maar weinig tegenwoordigquote:Op woensdag 21 december 2005 00:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet
White_Pearl is de liefste user die ik hier ooit heb gezien [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:47 schreef Morwen het volgende:
Hallo allemaal![]()
Wat een interessant gesprek op de streams![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:46 schreef kissa het volgende:
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:46 schreef kissa het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:48 schreef ART het volgende:
De geografie van Israel/Palestina zit er goed in bij die lui.![]()
Om van Jozef zijn tripje maar te zwijgen...
Wat begrijpt Lieske wel?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:48 schreef yellowfirst het volgende:
Lieske in discussie weer met Joost over het geloof, pppfff, ze begrijpt het weer niet.
![]()
Hallo allemaal![]()
Laat effe weten als ze het wél begrijptquote:Op woensdag 21 december 2005 00:48 schreef yellowfirst het volgende:
Lieske in discussie weer met Joost over het geloof, pppfff, ze begrijpt het weer niet.
![]()
Nou, dit komt wel meer voor met gestoorde mensen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:45 schreef odie22 het volgende:
Hoe is dit in Godsnaam toch weer mogelijk dat lieske er toch weer een associatie met groningen van weet te maken , echt onbegrijpelijk![]()
En wanneer ben je weer begonnen???quote:Op woensdag 21 december 2005 00:46 schreef kissa het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik kan haar niet op de Grote Markt aftuigen.
Moet ik eerst een schandpaal daar neerzetten.
Heel goed idee trouwens.
Vindicat zit daar toch ook.
Kunnen ze haar met rotte tomaten en eieren bewerken.
En ik sta erbij, trots over mijn bijdrage aan de nederlandse maatschappij(trots op mijzelf)
Daar zeg je me wat|!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat effe weten als ze het wél begrijpt![]()
Thanksquote:Op woensdag 21 december 2005 00:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Knap hoor.
Veel succes met verder volhouden
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nou, dit komt wel meer voor met gestoorde mensen.
Het zou op zich leuk zijn een topic te openen ter meerdere glorie van Lieske: hoe kom ik in Groningen?
I_doubt: Ik maai gras. Dat is af en toe best vermoeiend.
Lieske antwoordt:
He ik zag pas in Groningen een grasveld, FC Groningen, nieuw voetbalstadion
Groningen heeft leuke studentenverenigingen.
Ik ben lid van Vindicat. Maar dat wisten jullie misschien al?
Nou dat is een hele leuke vereniging. etc
Ohhhhh......quote:Op woensdag 21 december 2005 00:47 schreef Morwen het volgende:
Hallo allemaal![]()
Omdat Joost moet winnen van Hummiequote:Op woensdag 21 december 2005 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, heb de herhaling bekeken en buiten Joost die zijn traantjes eruit probeerde te persen na de fietsopdracht en het goedennacht kussen van "zijn Bren" (waarom zenden ze dit nou steeds uit?) vond ik het wel een leuke uitzending!
Nog iets in het huis gebeurd of kan ik gaan slapen?![]()
Ca Va, mon cherquote:
Niet mijn grapjes jattenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
"Ober... 1 water graag"
[afbeelding]
Da's echt waar hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja laten we het daar maar op houden![]()
Stelletje slijmballen inclusief BONGquote:Op woensdag 21 december 2005 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals haar vind je er nog maar weinig tegenwoordig
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Stelletje slijmballen inclusief BONG![]()
Heeee, is er kermis??quote:Op woensdag 21 december 2005 00:53 schreef kissa het volgende:
Webcam van de Grote Markt in Groningen. Vindicat zit links van de cam
http://webcam.exception.nl/
Hebben toch geen geluid hoop ikquote:Op woensdag 21 december 2005 00:53 schreef kissa het volgende:
Nou, dat vind ik liefquote:Op woensdag 21 december 2005 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Omdat Joost moet winnen van Hummie![]()
Ik was al bang voor dit antwoord!
Ik wilde het even bevestigd hebben
![]()
Je kunt wel gaan slapen, maar we vinden het gezelliger als je nog effe blijft.
Vond hem nu wel toepasselijkquote:
Eh, gooi die zooi nou eens aan manquote:Op woensdag 21 december 2005 00:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Katja Schuurman in het huis?
Moet ik de streams aanzetten?!?
Ja ze vieren feest dat Lieske nog niet naar Groningen terug is gestuurdquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Stelletje slijmballen inclusief BONG![]()
Georgina is idd niks neequote:Op woensdag 21 december 2005 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eh, gooi die zooi nou eens aan manHet ging over lekkere meiden
![]()
kunnen we er ook virtueel rotzooi heengooienquote:Op woensdag 21 december 2005 00:53 schreef kissa het volgende:
Ik ben niet gek, ik ben stout, verdorven, slecht!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vond hem nu wel toepasselijk
Bron: Gekke Engel
Doe s niet zo gekquote:Op woensdag 21 december 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik ben stout, verdorven, slecht!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:53 schreef kissa het volgende:
Kom je na afloop hier maar een bakkie doenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:55 schreef I_doubt het volgende:
Ik wacht tot Josit zijn tranen gaat plengen.
Dan stap ik in de auto en dan zullen jullie op de streams plotseling een auto het BB huis zien binenrijden en een volkomen overstuur geraakte BB fan Josti zien aftuigen.
Alles voor live televisie![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:55 schreef I_doubt het volgende:
Ik wacht tot Josit zijn tranen gaat plengen.
Dan stap ik in de auto en dan zullen jullie op de streams plotseling een auto het BB huis zien binenrijden en een volkomen overstuur geraakte BB fan Josti zien aftuigen.
Alles voor live televisie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |