quote:Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Ik ben nog van de ouwe stempel, gewoon roeien met de riemen die je hebt, niet ouwehoeren.
Je refereert nu even aan mij? Klopt helemaal, maar ik ben wel 24/7 oproepbaar en maak soms weken van 70 tot 80 uur, alleen mijn taak zit er hier bijna op en dan heeft het geen zin om nog eens iets op te starten wat weer een jaar of 2 duurt, dus inderdaad ik heb vanaf vlak na de zomervakantie, wat rustiger aan gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is echt zo, he?
Al dat gezemel over werkdruk, beperkte loongroei, startsalaris. Om je dood te schamen.
En intussen maar internetten tijdens werkuren.
Nou ja kan je er weer een jaartje tegenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou om het nogal lomp te zeggen, ik kan een avond met hem volhouden, maar had hem al een jaar niet meer gezien. Maar een weekend lukt echt niet. Zat echt te juichen toen we hem weer op de trein hadden gezet. Zelfs mijn vriendin irriteerde zich dood en dat gebeurd niet snel....
Roel slaapt alquote:Op woensdag 21 december 2005 00:40 schreef odie22 het volgende:
Roel denkt : kut , was ik maar in me eigen bed gebleven![]()
Die ruikt gewoon aan Dido d'r kussen en droomt helemaal wegquote:Op woensdag 21 december 2005 00:40 schreef odie22 het volgende:
Roel denkt : kut , was ik maar in me eigen bed gebleven![]()
Slecht moment voor haar om nu pas die onvermijdelijke kijkers backlash te krijgen.quote:
Hoef je niet drietig om te zijn hoor, volgens mij word je dan veel gelukkiger en ben je een aangenamer mens om mee om te gaanquote:
Ik kan haar niet op de Grote Markt aftuigen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die laatste zin, die valt me nou weer een beetje van je tegen![]()
Nee, dat wist ik niet eens. Maar goed verhaal.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:40 schreef Muerte het volgende:
Je refereert nu even aan mij?
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoef je niet drietig om te zijn hoor, volgens mij word je dan veel gelukkiger en ben je een aangenamer mens om mee om te gaan![]()
Hoiquote:Op woensdag 21 december 2005 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
iedereen nog die ik niet persoonlijk heb gegroet
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |