en die mogen omstebeurten over Mini-Me heenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Er is toch ook nog goed nieuws over groningen , er wonen ook lieve jongens![]()
Onze dank is groot voor deze onderscheidingquote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Klasse
![]()
Jij (jullie?)verdient de trofee voor de post van de dag.
[afbeelding]
Dat was even lekker lachen, ik krijg er zin in, kan ik lekker weer 8-jes draaien met de motor, heb ik lang niet meer gedaan.
En ik hallo terug te zeggenquote:
Misschien effe een poll maken of sms naar 1010quote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mogen wij raden waar jij woont????
Niet zo grof joh.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en die mogen omstebeurten over Mini-Me heen
Niet zo grof, joh.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en die mogen omstebeurten over Mini-Me heen
Dat was leuk hequote:Op woensdag 21 december 2005 00:21 schreef SuperMOM het volgende:
Roel die muizekeutels eet om te bewijzen dat het hagelslag is!![]()
![]()
Sorry zit de herhaling te kijken die ik gemist had, ga gerust door hoor![]()
Mijn reet, al die lui zitten nu 's nachts echt te dromen over zichzelf al rennend over een rode loper of zoiets.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske had het laatst met Ingrid erover...
Lieske ziet Joost winnen en Ingrid Roel.
Oh, ik ben wel heel boeiendquote:Op woensdag 21 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef geen afwijkende types te zien.
Ik wil gewoon BOEIENDE MENSEN!!!! Is dat nou te veel gevraagd, Hummie?????![]()
dankjequote:Op woensdag 21 december 2005 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
iedereen nog die ik niet persoonlijk heb gegroet
![]()
![]()
![]()
Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een lollyquote:
Goed gegoktquote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
laat me raden voor een peuk en een pils (heb nu de stream van de blondies opstaan)
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een zijn lolly
Had je gelezen wat je had geschrevenquote:
Dan heeft ze het ècht druk.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een lolly
Die twee ouwehoeren wat af hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef I_doubt het volgende:
Ik vergiste me.
Nu zeggen we weer dat ze niet perfect zijn.
Gezwam in de ruimte: het L & I gezwam
Dan kan ze daarna een hele snoepwinkel beginnenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een lolly
De finale komt eraan, hèquote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
Joost heeft energie voor 10 zo lijkt het, eerst was hij meestal als een van de eerste te bed en moet je nu zien
Ik heb mijn meesteressen gevonden: er is altijd baas boven baas: hier heb je er tweequote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die twee ouwehoeren wat af hoor![]()
Zolang je maar uitkijkt waar je rijdtquote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Klasse
![]()
Jij (jullie?)verdient de trofee voor de post van de dag.
[afbeelding]
Dat was even lekker lachen, ik krijg er zin in, kan ik lekker weer 8-jes draaien met de motor, heb ik lang niet meer gedaan.
Jij dacht hetzelfde als ik, luie donder is hetquote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Hij zal niet even helpen met afwassen.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die twee ouwehoeren wat af hoor![]()
Dan ben je zeker bij 12 beginnen te tellenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
Joost "mijn naam is Bond....Joost Bond"
(is al de 2e keer!)
Derde, zo te lezen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
(is al de 2e keer!)
de 1925 keer bedoel jequote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
(is al de 2e keer!)
Ik heb dat filmpje nog, ik ga het even zoeken.quote:
lolquote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ben je zeker bij 12 beginnen te tellen
Ehh...oepsquote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ben je zeker bij 12 beginnen te tellen
Nee, omdat er een hele generatie is opgegroeid in een tijd dat alles kon, daardoor zijn ze verwend, veeleisend en lui geworden, met het gevoel dat het zo hoorde en ze zijn tot voor kort, ook in deze wat moeilijkere tijden niet bereid geweest om toch hard te werken voor wat minder beloning.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:22 schreef I_doubt het volgende:
Iedereen schijnt tegenwoordig perfectionistisch te zijn.
L tegen I
Waarom duikelt Nederland economisch gezien van de ranglijst van wereldeconomieën naar beneden?
Omdat we allemaal zo goed zijn?
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owja??? merk er niet veel van lolllll![]()
![]()
Ja ik ook ergens verdwaald in me bb rommelquote:Op woensdag 21 december 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nog, ik ga het even zoeken.
Ssssssttttttttttttttttttttttttttttttttttttt....quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik kan het niet meer aanzien hoor![]()
Ik smeer hem![]()
![]()
Motor is wel snelverkeer hoor, dus jij moet opletten waar je looptquote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang je maar uitkijkt waar je rijdt![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik kan het niet meer aanzien hoor![]()
Ik smeer hem![]()
![]()
JIj raakt geïnspireerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff, kan uren naar Joost luisteren![]()
Jaaaa super , en vooral die tanje die er achter aan rent , en dan denkt , dit wordt niksquote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Filmpje: Knurft-Zork3.
Ik heb er onderhand een lamme arm vanquote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
Hallo voor iedereen die in dit topic gezwaaid heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |