Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een lollyquote:
Goed gegoktquote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
laat me raden voor een peuk en een pils (heb nu de stream van de blondies opstaan)
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een zijn lolly
Had je gelezen wat je had geschrevenquote:
Dan heeft ze het ècht druk.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een lolly
Die twee ouwehoeren wat af hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef I_doubt het volgende:
Ik vergiste me.
Nu zeggen we weer dat ze niet perfect zijn.
Gezwam in de ruimte: het L & I gezwam
Dan kan ze daarna een hele snoepwinkel beginnenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, sorry Mini-Me krijgt van elke jongen in Groningen een lolly
De finale komt eraan, hèquote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
Joost heeft energie voor 10 zo lijkt het, eerst was hij meestal als een van de eerste te bed en moet je nu zien
Ik heb mijn meesteressen gevonden: er is altijd baas boven baas: hier heb je er tweequote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die twee ouwehoeren wat af hoor![]()
Zolang je maar uitkijkt waar je rijdtquote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Klasse
![]()
Jij (jullie?)verdient de trofee voor de post van de dag.
[afbeelding]
Dat was even lekker lachen, ik krijg er zin in, kan ik lekker weer 8-jes draaien met de motor, heb ik lang niet meer gedaan.
Jij dacht hetzelfde als ik, luie donder is hetquote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Hij zal niet even helpen met afwassen.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die twee ouwehoeren wat af hoor![]()
Dan ben je zeker bij 12 beginnen te tellenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
Joost "mijn naam is Bond....Joost Bond"
(is al de 2e keer!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |