en die mogen omstebeurten over Mini-Me heenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Er is toch ook nog goed nieuws over groningen , er wonen ook lieve jongens![]()
Onze dank is groot voor deze onderscheidingquote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Klasse
![]()
Jij (jullie?)verdient de trofee voor de post van de dag.
[afbeelding]
Dat was even lekker lachen, ik krijg er zin in, kan ik lekker weer 8-jes draaien met de motor, heb ik lang niet meer gedaan.
En ik hallo terug te zeggenquote:
Misschien effe een poll maken of sms naar 1010quote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mogen wij raden waar jij woont????
Niet zo grof joh.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en die mogen omstebeurten over Mini-Me heen
Niet zo grof, joh.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en die mogen omstebeurten over Mini-Me heen
Dat was leuk hequote:Op woensdag 21 december 2005 00:21 schreef SuperMOM het volgende:
Roel die muizekeutels eet om te bewijzen dat het hagelslag is!![]()
![]()
Sorry zit de herhaling te kijken die ik gemist had, ga gerust door hoor![]()
Mijn reet, al die lui zitten nu 's nachts echt te dromen over zichzelf al rennend over een rode loper of zoiets.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske had het laatst met Ingrid erover...
Lieske ziet Joost winnen en Ingrid Roel.
Oh, ik ben wel heel boeiendquote:Op woensdag 21 december 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef geen afwijkende types te zien.
Ik wil gewoon BOEIENDE MENSEN!!!! Is dat nou te veel gevraagd, Hummie?????![]()
dankjequote:Op woensdag 21 december 2005 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
iedereen nog die ik niet persoonlijk heb gegroet
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |