quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft toch ook wel iets licht absurdistisch, dit
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Oh dan ga ik een heleboel fakes van je maken en ik word jou "Scanman" door dik en dun
![]()
Die let wel op..... geniet veel teveel van zijn one man show.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Snijd je jezelf niet in de vingers, Joost?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb Joost leren kennen als een doortrapt figuur die alles, maar dan ook alles doet om sympathiek en gevoelig bij het publiek over te komen, maar zelfs als hij huilt , meestal zonder tranen, doet hij dat altijd in de richting van de camera die hij hoort draaien en inzoomen.
Ik ben vanaf morgenmiddag tot zaterdag vrij.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is wel de goal ja... of tijdens de liveshow.
Nog 1 voor 50.000 euro... die zal morgen wel komen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:50 schreef odie22 het volgende:
Ik hoor lieske steeds over een opdacht , die komt toch niet meer ?
Dan moet het zeker lukken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgenmiddag tot zaterdag vrij.![]()
Mwoah! dacht het wel!quote:
Ja vlak voor de uitslag van de winnaar, zou wel top zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of juist tijdensda;s ook wel stoer
![]()
genoeg terroristen die het kunnen proberenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
En als er nu een vliegtuig op Joost neerstort? Of ga ik dan te ver?
![]()
Dat kwam waarschijnlijk omdat het daarna iedere dag zo spannend was..quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:52 schreef odie22 het volgende:
Wat zijn die laatste weken na de exit van chantal en Rom snel gegaan he ?
Als jij daar bent geweest, zoeken ze niet meer verder. Je zit er geheid inquote:
Mijn tragische einde, dat hij BB wint, en op weg naar huis in zijn auto verongelukt, werd niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
En als er nu een vliegtuig op Joost neerstort? Of ga ik dan te ver?
![]()
Zeker wel joh. Gaan we gezellig samen die BB toko eens wat levendiger en gezelliger maken.quote:
Wij 2 zijn de cap brothers in crimequote:
Ja verschrikkelijk zegquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai sjet![]()
Wat een stel luie donders daar hé![]()
Gezellig, ik ben de hele komende week vrijquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgenmiddag tot zaterdag vrij.![]()
Vind het geen slecht idee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn tragische einde, dat hij BB wint, en op weg naar huis in zijn auto verongelukt, werd niet gewaardeerd
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij 2 zijn de cap brothers in crime![]()
En onze little capsister natuurlijkquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En onze little capsister natuurlijk![]()
Degene met de minste stemmen eerst lijkt me.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef PC eend het volgende:
Over exits gesproken, mijn geheugen laat me een beetje in de steek, wat is de juiste exit volgorde?
Goed bekeken hoor , gezelligquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben de hele komende week vrij![]()
Ja gegeten en ze hoefden niet eens zelf te koken, daarna beetje liedjes zingen, wat vermoeiender voor ons dan voor hun was, dus zeker geen reden om niu al naar bed te gaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk zeg![]()
Volgens mij hebben ze toch alleen maar zitten eten? Dat weet ik niet zeker want ik was er niet.... ik was paardrijden, en nee ik heb Dido niet gezien![]()
Mijn gedachte ook...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:50 schreef White_Pearl het volgende:
Je ziet Joost denken, ( hij krabt nog net niet achter zn oor )
waarom liggen jullie nu al op bed![]()
Joost. Lieske. Roel, Ingridquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef PC eend het volgende:
Over exits gesproken, mijn geheugen laat me een beetje in de steek, wat is de juiste exit volgorde?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:43 schreef Sjet het volgende:
Hoi allemaal![]()
Gaan ze nou alweer naar bed?![]()
Precies, zo ervaar ik het ook! Bah!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb Joost leren kennen als een doortrapt figuur die alles, maar dan ook alles doet om sympathiek en gevoelig bij het publiek over te komen, maar zelfs als hij huilt , meestal zonder tranen, doet hij dat altijd in de richting van de camera die hij hoort draaien en inzoomen.
Rikkertquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef PC eend het volgende:
Klopt helemaal, maar het hele verschil is dat onze Joost weet wanneer hij iets (zinnigs) moet zeggen en wanneer hij zich angstvallig buiten de discussie moet houden en als hij al zijn uitgesproken mening geeft is het altijd tegen iemand waarvan hij het idee heeft dat hij of zij niet zo lekker binnen de groep.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Maar er zijn wel meer mensen geweest die ALTIJD op de camera letten. Dido, ALTIJD. Nathalie ook.
Rikkertquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef PC eend het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Degene met de minste stemmen eerst lijkt me.
En als wij tijd hebben doen we de streamverslagen wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeker wel joh. Gaan we gezellig samen die BB toko eens wat levendiger en gezelliger maken.![]()
Maar ja, wie moet dan mijn "Scanman" zijn als jij ook daar zit.![]()
Ja precies Sjet, die andere drie zijn nog erger dan luie donders, isquote:
Tan was eerder dan Menno, want toen Menno exit ging, zat Tan in de studio.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rikkert
Ralph
Linda
Menno
Tanja
Chantal
Rob
Dido
Natahlie
![]()
Duh...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Degene met de minste stemmen eerst lijkt me.
dan Men en Tan omgedraaid dan klopt die welquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan was eerder dan Menno, want toen Menno exit ging, zat Tan in de studio.
Hoi SuperMemquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
[..]
![]()
[..]
Precies, zo ervaar ik het ook! Bah!Zelf iemand die ik ken (en nog nooit van lieve streams en Fok! gehoord heeft
) zei het over Joost: bah, als er een camera op hem inzoomt en hij heeft het over "Brennie" gaat ie "janken" ja Joost PERS die tranen er maar uit!
Aah ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan was eerder dan Menno, want toen Menno exit ging, zat Tan in de studio.
Zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi SuperMem![]()
![]()
Ja tis wat met Josti.... en z'n Bren............ ik geloof nog steeds dat hij morgen of donderdag gaat opbiechten dat Brenda eigenlijk zijn buurvrouw is..... waar hij alleen maar kopjes suiker van leent maar verder niks mee heeft![]()
Mooi toch? Ik had eigenlijk de hele week moeten werken en dan was ik klaar geweest, maar ik heb geruild met een collega die graag bij zijn gezin wilde zijn tijdens de feestdagen, dus zaterdag en zondag nacht mag ik werken, tweede kerstdag om 6 uur trap ik af en ben dan meteen helemaal klaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben de hele komende week vrij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |