abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:23:26 #1
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33255183

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

-Lijst met fokkers is niet meer up-to-date-
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_33255296
He alweer een nieuw deeltje!
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:27:36 #3
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33255351
Ik kan niet inloggen, hebben meer mensen problemen mee uit Nederland lees ik zo op de forums

Eindelijk is een avond vrij
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_33255794
spammerd, dat had je al gepost

ik zit in AV queue, saaaaai
pi_33256622
Ok vraag.

Hoe kom ik in de caverns of time. Hyjal lukt nog wel met cliffwalking maar de caverns of time!!!

Tell me
please?
pi_33257399
Godver, ik kom spinebreaker niet binnen.
Hij bljift hangen op ''retrieving character list''
pi_33258845
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef Gloeidoos het volgende:
He alweer een nieuw deeltje!
verkapte tvp dat
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33258850
Nergens problemen mee
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:04:46 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33259020
HUILEN!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33260788
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

verkapte tvp dat
Die post van jou ook, ik heb trouwens echt helemaal nergens last van...
pi_33261175
Avondje gewhiped op razorgore.
......
pi_33261699
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef Jefkie het volgende:

[..]

Die post van jou ook, ik heb trouwens echt helemaal nergens last van...
Niemand die ik ken iig.

Avondje gewiped op Razorgore, altijd gezellig. Iemand geld bij?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_33261978
En weer een nieuwe
Oh, and that's a bad miss!
  woensdag 21 december 2005 @ 00:08:44 #14
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33263064
Zo, ik heb niet zoveel WoW zin meer de laatste tijd, ben het een beetje beu, steeds die klote instances aflopen en nooit dropt er wat ik wil of waar ik naar op zoek ben.
pi_33263111
Zie je een NE Hunter aankomen op zijn oversized kat, je seduced hem en feared zijn pet, doet Curse of Shadows op de Hunter, ToEP aan, shadowbolt laadt, *bam*, 1 of andere orc breekt seduce waardoor je een scatter shot op je kanis krijgt en je nog bijna ''ge-pwned'' wordt ook.

(verkapte tvp)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_33263205
damn, niet voorbij noxxion gekomen in maraudon, lastige boss.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33263797
Hele avond online geweest. Ga ff wat qs afronden, en dan wordt het levelen in de instances. SM, Uldaman, ZF, de hele heutemeteut.

Oh ja, IK HEB MIJN MOUNT :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Morthill op 21-12-2005 09:01:55 ]
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_33264616
Ik krijg hunters niet dood
pi_33265072
12g repair, thx Nefarian.

Oh. tvp.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 03:13:14 #20
34726 Fratz
Max
pi_33265598
ik heb vananavond ook gewoon gespeeld hoor.
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje moe word van het spelen. Heb maar een alt gemaakt op een andere server.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 21 december 2005 @ 05:47:38 #21
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_33265807
Hele avond gewhiped op Jeklik

tevens erg slechte tvp
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  woensdag 21 december 2005 @ 06:19:50 #22
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_33265835
lieutenant-commander Guuske
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  woensdag 21 december 2005 @ 09:06:42 #23
2347 deff
..until the reaper sings
pi_33266632
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Niemand die ik ken iig.

Avondje gewiped op Razorgore, altijd gezellig. Iemand geld bij?
geld bijen bestaan niet;P
maar we maken wel progressie, 1of 2 eieren nog maar op de een na laatste poging:)

Ow en engessa, worden we wel verondersteld hunters te kunnen killen??
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_33267556
Ik heb gister met succes een level 40 tauren hunter corpsecamper gecorpsecamped
Ik was samen met een level 36 lock aan het questen in SoS, toen we door een level 45 shaman en een level 40 hunter gekilled werden. De keer daarop hebben we ze allebei weten te killen (wat klopt er niet ).

Daarna was de shaman al weer weg, maar de hunter besloot om ons eens lekker te campen. Ik en de lock gingen steeds snel ressen en gewoon volledig los met dmg, waardoor ie steeds dood was. Op een gegeven moment waren we echter zelf niet dood en hij wel. Toen heeft ie et geweten ook

Kvond het wel een mooie actie, dat de corpsecamper uiteindelijk zelf het hazepad kiest
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_33269171
Niemand tips voor die elemental in Maraudon, Noxxion? Dat is die clown die telkens zichzelf opsplitst in adds. Gister 2x gewhiped...
  woensdag 21 december 2005 @ 11:44:17 #26
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_33269404
Taktiek die ik elke keer gebruikt heb is ....

charge!!!!!

Welk lvl is je party?
There is no art to find the minds construction in the face
pi_33269447
we waren 48, 48, 49 49 en 51. Priest was 51, warrior 49, ik(rogue) 48, shaman 48, warlock 49.
  woensdag 21 december 2005 @ 12:19:34 #28
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33270364
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:03 schreef GoodNews het volgende:
Ok vraag.

Hoe kom ik in de caverns of time. Hyjal lukt nog wel met cliffwalking maar de caverns of time!!!

Tell me

Rechts van die ingang zit zo`n rots die schuin naar boven loopt, hier zit een spleet tussen. Hier kan je omhoog lopen maar loop niet bij het einde ervanaf anders kom je er niet meer uit, je moet op die rots lopen die over de ingang loopt. Je loopt over de ingang heen en aan de overkant kan je onder een rots komen en zo naar binnen lopen.

Het is eigenlijk de makkelijkste area om nu in te komen
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 21 december 2005 @ 13:44:18 #29
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_33273015
Hmmm.. ik heb een nieuw doel in de kerstvakantie: Mijn reputation opkrikken by de Thorium Brotherhood. Ik wil de pattern voor Black Dragonscale Boots hebben http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16984
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_33279559
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef seto het volgende:

[..]

[afbeelding]

Rechts van die ingang zit zo`n rots die schuin naar boven loopt, hier zit een spleet tussen. Hier kan je omhoog lopen maar loop niet bij het einde ervanaf anders kom je er niet meer uit, je moet op die rots lopen die over de ingang loopt. Je loopt over de ingang heen en aan de overkant kan je onder een rots komen en zo naar binnen lopen.

Het is eigenlijk de makkelijkste area om nu in te komen
Ik viel naar beneden heel lang en ging dood lol
please?
pi_33290450
ik dacht he ik ga even wat tallent unlearnen maar nee hoor 1 gold stuk
ben nu net level 13
das dus even lang sparen merk ik al
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_33295898
Net Jin'do the Hexxer voor het eerst neegehaald en Jin'do's Judgement opgepikt voor m'n priest

Leuk gevecht is het.
pi_33296131
Ga hem binnenkort ook aanschaffen, maar ik denk dat het begin erg gaat tegenvallen :S
  donderdag 22 december 2005 @ 01:09:42 #34
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33296318
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef kipknots het volgende:
Net Jin'do the Hexxer voor het eerst neegehaald en Jin'do's Judgement opgepikt voor m'n priest

Leuk gevecht is het.
Hoe pakken jullie het aan? Wij krijgen hem maar niet down op een of andere manier.
  donderdag 22 december 2005 @ 01:24:50 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33296629
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:09 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Hoe pakken jullie het aan? Wij krijgen hem maar niet down op een of andere manier.
Simpel
* TOTEMS MOLLEN IS HET BELANGRIJKSTE WAT ER IS. NIET DOOR NUKEN MAAR TOTEMS MOLLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Zodra je delusions krijgt NIET DECURSEN, maar shades killen. Dots helpen goed hiertegen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 22 december 2005 @ 01:36:24 #36
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33296819
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Simpel
* TOTEMS MOLLEN IS HET BELANGRIJKSTE WAT ER IS. NIET DOOR NUKEN MAAR TOTEMS MOLLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Zodra je delusions krijgt NIET DECURSEN, maar shades killen. Dots helpen goed hiertegen.
Dan wordt het gewoon niet goed uitgevoerd, want zo doen wij het namelijk ook. Bedankt voor het bevestigen dan
  donderdag 22 december 2005 @ 01:40:59 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33296906
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:36 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Dan wordt het gewoon niet goed uitgevoerd, want zo doen wij het namelijk ook. Bedankt voor het bevestigen dan
de mensen waar ik mee raid zijn grotendeels van boven tot onder met paars behangen, dus ik weet niet of dat verschil maakt
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 22 december 2005 @ 01:46:29 #38
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33296985
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de mensen waar ik mee raid zijn grotendeels van boven tot onder met paars behangen, dus ik weet niet of dat verschil maakt
Wij zijn niet volledig behangen (een paar wel), maar de meeste hebben toch wel enkele epics. Het probleem is dat er teveel shades opblijven in het gevecht. Maar er zal meer worden moeten gedot en sneller worden gereageerd op de totems. Ik (als druid) heb alleen het probleem dat ik op den duur, zeker met dotten erbij, geen mana meer heb.
En mijn pc is ook niet altijd even snel in het gevecht
pi_33299700
Gisteren weer Maraudon gedaan. Dit keer heel makkelijk langs noxxion gekomen, we hadden gewoon een betere healer en tank dit keer. Ook die staff gehaald, dus kan binnenkort aan inner maraudon beginnen. Erg leuke instance, alleen vyletongue moet toch eens satyrs lash droppen...
pi_33300004
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:36 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Valt iedereen de shades aan? Niet alleen dps moet dat doen, healers ook. Alleen de main tank zou dit moeten negeren. Verder gaat het bijna puur om de dps. Hoewel m'n guild nog niet echt bezig is met BWL, hebben we al wel heel MC op farmstatus en de mensen die we gisteren bij ons hadden waren toch wel het best geequipped van de guild. Bijvoorbeeld een rogue met Perditions/Fang of the Faceless, Hunter met epic bow, etc.
pi_33300360
Wij hebben voor het eerst Hakkar neer gekregen, nooit echt serieus bezig geweest met ZG, en dus nooit verder gekomen dan Bloodlord Mandokir, maar deze week kregen we de tijgerboss voor het eerst neer, en gisteravond de panter & Hakkar.

Die bossfights zijn ZO cool !

En ook nog een mooie cloak erbij http://www.thottbot.com/?i=51827
  donderdag 22 december 2005 @ 10:13:56 #42
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33301051
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:21 schreef kipknots het volgende:

[..]

Valt iedereen de shades aan? Niet alleen dps moet dat doen, healers ook. Alleen de main tank zou dit moeten negeren. Verder gaat het bijna puur om de dps. Hoewel m'n guild nog niet echt bezig is met BWL, hebben we al wel heel MC op farmstatus en de mensen die we gisteren bij ons hadden waren toch wel het best geequipped van de guild. Bijvoorbeeld een rogue met Perditions/Fang of the Faceless, Hunter met epic bow, etc.
Als je de curse hebt moet je shades aanvallen, in het geval van healer dotten aangezien ik nog geen deuk in een pakje boter sla (resto wise gesproken). Maar op den duur hebben we zoveel shades dat die ons eigenlijk nekken. We moeten gewoon geconcentreerder zijn, de rest van ZG is farm/geen probleem. MC is tot domo farm bij ons, raggie hebben we twee weken terug voor het eerst gedaan, maar vorige week weer niet, dat blijft toch nog erg moeilijk.
pi_33301269
Gisteren lekker dungeons in geweest. SM, en jawel, mijn 3e run in SM en de 3e super item voor mages. Heb nu de amulet, de hat en de staff.

Daarna nog ff een uurtje Uldaman gedaan, al ben ik daar nog te low lvl voor eigenlijk. Dus daar kom ik op lvl 42/43 wel op terug.
pi_33301483
Hehe, Morthill. Als je Uldaman af wilt maken moet je minimaal lvl45 zijn. De laatste baas, een stenen elite, heeft een kamer vol non elite adds die hij een voor een oproept. Dat valt nog wel mee, maar als je hem op 30% hebt, roept hij 4 lvl45 elite rock elementals op. Dan moet je heel snel al je DPS op de boss nuken, anders red je het niet. Trust me, 2x gewhiped daar voordat ik lvl45 was. Wel een erg gave bossfight.
pi_33303203
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:20 schreef CecilBDemented het volgende:
ik dacht he ik ga even wat tallent unlearnen maar nee hoor 1 gold stuk
ben nu net level 13
das dus even lang sparen merk ik al
Eerste keer is toch gratis?
  donderdag 22 december 2005 @ 11:48:23 #46
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_33303490
Nee dat was alleen in de beta zo
pi_33303509
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:48 schreef Beestig het volgende:
Nee dat was alleen in de beta zo
Oh, lol Dan staat dat me bij waarschijnlijk
pi_33305182
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Die bossfights zijn ZO cool !
Maar zo buggy...tenminste, de panter.
De ene keer spawnen de panters veels te vlug (lees: hele scherm zwart door panters), de andere keer spawnen er helemaal geen! Maar ja, de gevechten zijn inderdaad leuker dan MC/BWL, en ik ben dus ook redelijk positief over AQ, en de gevechten die ik in de tussentijd daarvan heb gezien/aan mee gedaan. Het is allemaal een stuk actiever voor iedereen, en niet simpel mindless nuken.
Ik ben sinds gisteren weer terug gegaan naar SM/Ruin, omdat ik nog even wil genieten van de gigantische hits/crits die we kunnen krijgen. Gelukkig kan ik de 1300+ damage hits halen zonder de vulnerability, dus op zich zijn hoge crits volgende patch ook nog wel haalbaar, maar de 3500+'ers gewoon niet meer (jammer ). Maar voor nu melt ik geen faces, maar hele lichamen
2-shotting shamans+warriors ftw!
pi_33305493
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:50 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Maar zo buggy...tenminste, de panter.
De ene keer spawnen de panters veels te vlug (lees: hele scherm zwart door panters), de andere keer spawnen er helemaal geen! Maar ja, de gevechten zijn inderdaad leuker dan MC/BWL, en ik ben dus ook redelijk positief over AQ, en de gevechten die ik in de tussentijd daarvan heb gezien/aan mee gedaan. Het is allemaal een stuk actiever voor iedereen, en niet simpel mindless nuken.
Ik ben sinds gisteren weer terug gegaan naar SM/Ruin, omdat ik nog even wil genieten van de gigantische hits/crits die we kunnen krijgen. Gelukkig kan ik de 1300+ damage hits halen zonder de vulnerability, dus op zich zijn hoge crits volgende patch ook nog wel haalbaar, maar de 3500+'ers gewoon niet meer (jammer ). Maar voor nu melt ik geen faces, maar hele lichamen
2-shotting shamans+warriors ftw!
Die panter is juist de coolste boss, het duurde even voordat we m neer hadden, maar oh wat was dat cool

We hadden een druid + shammy aan elke kant in die hokken staan, druid tankte panters, shammy healde m, en omdat de DPS groep midden in de kamer stond, konden die panters ons niet zien, dus als er een hunters mark op 1 van ons kwam, kwam er geen enkele panter

Had na de eerste vanish 650+ DPS op die baas, en mede door dat kregen we m na 5 tries ofzo neer, zonder deaths
pi_33306384
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die panter is juist de coolste boss, het duurde even voordat we m neer hadden, maar oh wat was dat cool

We hadden een druid + shammy aan elke kant in die hokken staan, druid tankte panters, shammy healde m, en omdat de DPS groep midden in de kamer stond, konden die panters ons niet zien, dus als er een hunters mark op 1 van ons kwam, kwam er geen enkele panter

Had na de eerste vanish 650+ DPS op die baas, en mede door dat kregen we m na 5 tries ofzo neer, zonder deaths
Ik vind de panther baas juist een van de mindere, eerste keer is cool maar daarna is het redelijk straightforward. Zeker het healen in het gevecht is redelijk saai. We hadden gisteren wel erg lekkere dps tegen de baas, van 83% naar 30% tussen twee vanishes.

De tijger is veel cooler, vooral phase 2 omdat gewoon zo verschrikkelijk lomp is. Ook leuk als het je lukt om over zijn knockbacks heen te springen .

Jin'do is ook cool, als het goed gaat hoef je niet veel te healen, maar als priest switch ik constant tussen jin'do voor dots, totems om te wanden, een paar heals tussendoor en als ik gecursed word weer voluit gaan op de shades.

Veel bosses kosten ons ook meer pogingen om neer te halen dan Ragnaros, die ging op de 4e poging neer . Then again, bij de Zul'Gurub runs hebben we vaak mensen erbij zitten die nog maar net 60 zijn of in de guild zitten terwijl we bij Ragnaros de mensen met de meeste ervaring/beste equip mee hadden genomen.
  donderdag 22 december 2005 @ 17:32:42 #51
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33314636
Ach jaaaa, Thunderhorn ligt eruit. Had net zin om te spelen. Wat een timing!
The night hides a world, but unveils a universe
pi_33315338
Zo, m'n profiel maar eens een keertje weer geupdate
http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644

Met m'n damage spul zit ik nu op 407 +shadowdamage, en dan mis ik een spellpower enchant en een ZG enchant. Al denk ik niet dat ik de enchant ga nemen totdat ik het zwaard van AQ heb (+72 spell damage, /drool)
pi_33316334
Nref Recca!!!!!111oneone
pi_33317262
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef Migwi het volgende:
Nref Recca!!!!!111oneone
pi_33317691
Kan weer eens niet inloggen!
  donderdag 22 december 2005 @ 19:32:51 #56
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33317749
Yep, same here.. again..
pi_33318829
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:58 schreef DjNivek het volgende:
Zo, m'n profiel maar eens een keertje weer geupdate
http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644

Met m'n damage spul zit ik nu op 407 +shadowdamage, en dan mis ik een spellpower enchant en een ZG enchant. Al denk ik niet dat ik de enchant ga nemen totdat ik het zwaard van AQ heb (+72 spell damage, /drool)
full felheart EN nemesis
pi_33322019
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_33323037
quote:
jeee
die gaat traaaaaaag!
maar heb nog ff tijd...

EDIT:
Ah, hij is klaar..
FROST SHOOOOOOOOOOOOOOOCK!

Ja, ik heb hardop gelachen

[ Bericht 31% gewijzigd door Migwi op 22-12-2005 21:51:31 ]
pi_33323452
  donderdag 22 december 2005 @ 22:02:31 #61
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_33323959
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 22 december 2005 @ 22:06:34 #62
51794 Rahl
pi_33324177
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef Migwi het volgende:

[..]

jeee
die gaat traaaaaaag!
maar heb nog ff tijd...

EDIT:
Ah, hij is klaar..
FROST SHOOOOOOOOOOOOOOOCK!

Ja, ik heb hardop gelachen
Ik ben geen blonde paladin

FROSTSHOCK!
last.fm
pi_33325812
Vandaag naar lvl 42 gespeeld, DM gedaan tot de Goblin gebeuren, moest weg. Leuk gold opgehaald.
pi_33326940
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Rahl het volgende:

[..]

arme zumi
Nee, serves him right. Zumi doet pijn

Anyway, sorry hoor, maar als ik ZULKE crits en gewone hits zie vind ik dat je als warlock NERGENS over mag klagen
Die crit is verdomme meer dan mijn voltallige HP en die hit bijna de helft, en ik ben volbehangen met epics
pi_33328615
Zojuist gesprek gehad met een GM nadat ik een woedende ticket had gestuurd na iets van 10 misfires van Arcane Missiles op rij. Ze werken eraan en er zijn nu eenmaal belangrijkere dingen.

Kortom, ik ga deze vakantie de hele policie doorlezen en kijken of er een manier is waarop ik echt ruzie kan gaan zoeken met Blizzard, want geloof me, dan doe ik dat ook. Ben die bug spuug zat, hij zit echt al bijna een jaar in de game.
pi_33330389
Wat is de kracht van de druid?
Ik kan er op een of andere manier maar niet meer winnen, zelfs niet van spelers die 2 levels lager zijn dan ik. Vooral Hunters en Warriors zijn een probleem, maar ook rogues en paladins versla ik sporadisch. Wie heeft tips? Ik ben nu level 21.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_33330497
lvlen en zorgen dat je dire bear form krijgt
pi_33330567
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Gamedemon het volgende:
lvlen en zorgen dat je dire bear form krijgt
Dus voor dat je die "dire bear form" hebt is het normaal dat je steeds wordt ingemaakt door andere races?
pi_33330773
Ik sta nu op + 289 Frost dmg en ik moet nog wat dingen ophalen. Ik moet nog gaan uitkijken dat ik geen aggro van de tank ga pullen binnenkort.
Some say in ice
pi_33330840
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dus voor dat je die "dire bear form" hebt is het normaal dat je steeds wordt ingemaakt door andere races?
nee warriors zou je zoiezo moeten kunnen hebben, hunters pak je niet meer sinds de hunter patch, en paladins is een kwestie van wie het langste uit houd.
Dire bear form is vanaf lvl 40 (geloof ik) dan heb je 360% armour en heb je net zoveel armour als een normaal equipte warrior van jou level en kan je dus tanken en healen
pi_33330966
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

nee warriors zou je zoiezo moeten kunnen hebben, hunters pak je niet meer sinds de hunter patch, en paladins is een kwestie van wie het langste uit houd.
Dire bear form is vanaf lvl 40 (geloof ik) dan heb je 360% armour en heb je net zoveel armour als een normaal equipte warrior van jou level en kan je dus tanken en healen
Maar hoe moet ik Warriors dan verslaan? Ze slaan vrij snel, doen veel damage, dus mijn healing touch kan ik niet gebruiken. Verder sla ik te langzaam (3.0 sec) en bijna nooit raak.
Verder doen die afstandsdingen, zoals Starfire (3.5 sec cast ) en Wrath en Moonfire relatief veel te weinig damage, dat kun je gewoon niet serieus nemen.
pi_33331105
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:30 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Maar hoe moet ik Warriors dan verslaan? Ze slaan vrij snel, doen veel damage, dus mijn healing touch kan ik niet gebruiken. Verder sla ik te langzaam (3.0 sec) en bijna nooit raak.
Verder doen die afstandsdingen, zoals Starfire (3.5 sec cast ) en Wrath en Moonfire relatief veel te weinig damage, dat kun je gewoon niet serieus nemen.
Als Feral, gebruik je stuns. Bijvoorbeeld, stun een warrior, shapeshift normaal, heal op jezelf/root op warrior en dan healen, terug feral in.
Op jouw level had ik het makkelijk met Hunters op m'n Druid alt, met cat form doe ik redelijk goede damage. Tenminste, goed genoeg om een hunter neer te krijgen. Als hij wilt rennen, feral charge met bear form of gewoon rooten. Death zone gebruiken, en je komt er wel. Sleep op de pet gooien, makkie
Shamans zijn een ander verhaal, die damage ligt gewoon hoog van hun voor dat level (100+ shocks, 70-80 met melee). Dat is meer een kwestie van geluk
pi_33331852
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Als Feral, gebruik je stuns. Bijvoorbeeld, stun een warrior, shapeshift normaal, heal op jezelf/root op warrior en dan healen, terug feral in.
Op jouw level had ik het makkelijk met Hunters op m'n Druid alt, met cat form doe ik redelijk goede damage. Tenminste, goed genoeg om een hunter neer te krijgen. Als hij wilt rennen, feral charge met bear form of gewoon rooten. Death zone gebruiken, en je komt er wel. Sleep op de pet gooien, makkie
Shamans zijn een ander verhaal, die damage ligt gewoon hoog van hun voor dat level (100+ shocks, 70-80 met melee). Dat is meer een kwestie van geluk
Dank je
Ik hoor van vele dat Druids ook best moeilijke characters zijn, volgens enkele druids-spelers op WOW worden ze pas echt sterk als ze al bijna level 60 zijn, maar dan zijn ze ook beter dan de meeste andere races. Misschien moet ik het maar afwachten tot die tijd.

Verder ben ik van plan een nieuw character aan te maken dat vrij makkelijk is en al in het begin erg sterk is en makkelijk in battles kan winnen. Daarbij geldt wel: alles, behalve de Warrior en Hunter.
Wat is dan aan te raden?
pi_33333882
Rogue is aan te raden, alleen geen bijster originele class. Ik zit nu met mn rogue bijna op 49, en vind het echt een leuke class.
pi_33336415
Rogue is ook niet extreem moeilijk te spelen. De ene class speelt gewoon wat lastiger dan de andere, rogue is gewoon een lekkere instap class.

Mage zou ook de gemiddelde warrior moeten neerhalen, met pala's zul je dan meer moeite hebben vanwege hun healing.

Desnoods ga je shaman.
pi_33340823
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dank je
Ik hoor van vele dat Druids ook best moeilijke characters zijn, volgens enkele druids-spelers op WOW worden ze pas echt sterk als ze al bijna level 60 zijn, maar dan zijn ze ook beter dan de meeste andere races. Misschien moet ik het maar afwachten tot die tijd.
Druids zijn zeker niet beter dan de meeste andere chars
classes die je als druid zijnde pakt :
Warrior, Mage en rogue

niet :
Priest, warlock, Paladin/shaman en hunter

En een warrior op low lvl pakken:
Fearie fire, entangling roots, Heal mits het nodig is en gebruik daarvoor regrowth en cast rejuvantion op je, Star fire, mocht hij nog vastzitten dan nog een starfire, Moonfire dan ga je bear form en ga je em tikken geven, als je op de helft van je leven zit stun je hem met je beer , ga je caster vorm Regrowth + rejuv + star fire en weer beer en dan ga je verder en tegen die tijd moet je em wel hebben
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2005 @ 12:52:03 #77
34726 Fratz
Max
pi_33340916
http://www.okcupid.com/tests/take?testid=7630199738550734280

doe de WoW addictiontest!

80% addicted..
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:12:31 #78
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_33341393
You are 84% Addicted!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_33341414
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Druids zijn zeker niet beter dan de meeste andere chars
classes die je als druid zijnde pakt :
Warrior, Mage en rogue

niet :
Priest, warlock, Paladin/shaman en hunter

En een warrior op low lvl pakken:
Fearie fire, entangling roots, Heal mits het nodig is en gebruik daarvoor regrowth en cast rejuvantion op je, Star fire, mocht hij nog vastzitten dan nog een starfire, Moonfire dan ga je bear form en ga je em tikken geven, als je op de helft van je leven zit stun je hem met je beer , ga je caster vorm Regrowth + rejuv + star fire en weer beer en dan ga je verder en tegen die tijd moet je em wel hebben
Bedankt voor je advies. Alleen heb ik zeer slechte ervaringen tegen een rogue, die kan ik echt niet makkelijk pakken. Als hij onzichtbaar is en raak steekt, dan ben ik al ongeveer 60% van mij hp kwijt. Ik kan daarna nog wel wat terugdoen, maar de rogue heeft meestal dan al een voorsprong.
Healing touch/Regrowth betekent zelfmoord, want tegen de tijd dat ik hem cast (hij wordt steeds ge-interrupt) ben ik meestal al dood.

Tegen de priest zijn mijn ervaringen juist beter. Misschien is dat het enige character dat ik nog wel eens hebben kunnen verslaan, ik dacht dat ik toen Cat was en steeds snel overschakelde om Rejuvenation te doen ofzo.
Maar het kan ook zijn dat ik tegen een slechte priest speelde (was wel mijn level).

Met welk character kun je Hunters het beste pakken. Is er nergens een lijst waarin staat welke characters heel effectief zijn tegen andere en welke juist niet?
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:15:52 #80
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33341466
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:30 schreef Morthill het volgende:
Zojuist gesprek gehad met een GM nadat ik een woedende ticket had gestuurd na iets van 10 misfires van Arcane Missiles op rij. Ze werken eraan en er zijn nu eenmaal belangrijkere dingen.

Kortom, ik ga deze vakantie de hele policie doorlezen en kijken of er een manier is waarop ik echt ruzie kan gaan zoeken met Blizzard, want geloof me, dan doe ik dat ook. Ben die bug spuug zat, hij zit echt al bijna een jaar in de game.
Als je die tijd nou eens besteed aan levellen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:17:39 #81
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33341512
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:13 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Bedankt voor je advies. Alleen heb ik zeer slechte ervaringen tegen een rogue, die kan ik echt niet makkelijk pakken. Als hij onzichtbaar is en raak steekt, dan ben ik al ongeveer 60% van mij hp kwijt. Ik kan daarna nog wel wat terugdoen, maar de rogue heeft meestal dan al een voorsprong.
Healing touch/Regrowth betekent zelfmoord, want tegen de tijd dat ik hem cast (hij wordt steeds ge-interrupt) ben ik meestal al dood.

Tegen de priest zijn mijn ervaringen juist beter. Misschien is dat het enige character dat ik nog wel eens hebben kunnen verslaan, ik dacht dat ik toen Cat was en steeds snel overschakelde om Rejuvenation te doen ofzo.
Maar het kan ook zijn dat ik tegen een slechte priest speelde (was wel mijn level).

Met welk character kun je Hunters het beste pakken. Is er nergens een lijst waarin staat welke characters heel effectief zijn tegen andere en welke juist niet?
Priests zijn wel grappig, vaak beginnen ze onzinnig te blasten, zijn ze compleet door hun mana heen, en dan zijn ze koekje. Oftewel, laat ze maar lekker nuken, jij healt er wel tegenaan, en als ze oom zijn dan naai je ze. Maar goed, op lvl 60 lukt die tectiek niet meer door grappen als fear en dergelijke
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:50:24 #82
51794 Rahl
pi_33342431
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef Radyhyn het volgende:
You are 84% Addicted!
Totally addicted
You are 86% Addicted!

last.fm
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:50:41 #83
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_33342438
Warlocks zijn idd pittig maar niet onmogelijk. Aantal keer tegen een lock geduelled (ik 50, hij 47) en ik won alle keren op 1 na, toen dodgete hij echt 3 attacks achter elkaar . Overigens wel in catform. De lvl 49 druid in moonkin form ownde ik ook, hij kon niet eens fatsoenlijk dmg doen .

Rogues zijn ook vrij makkelijk. Gisteren probeerde een 60 rogue mij en een pallie te ganken door de pallie te sappen (zijn eerste fout) en tijdens het knokken switchte ik naar bear en was het wel afgelopen . Pallie heeft de hele stun-duration mogen toekijken hehe.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_33342725
You are 76% Addicted!

Had eigenlijk 100% verwacht....
pi_33344592
Enige class waar ik veel moeite mee heb, 1 op 1, is een pally. Irritante bubble boys. Van de horde zijde ben ik als rogue compleet kansloos tegen een shaman. Door die totems breekt mn stealth de hele tijd, dus kan niet eens beginnen met ambush/garrote, en in het gevecht vanishen lukt dus ook niet. Voor de rest lukken de meeste classes wel 1 op 1...
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:36:08 #86
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33347616
Ik kwam net een geweldig filmpje tegen op een site. Weet niet of jullie het al kennen. Zo'ja sorry, maar ik heb geen tijd een zin om alle 51 topics door te gaan scannen.
The internet is for porn
pi_33348035
Totally addicted
You are 84% Addicted!
pi_33349847
Well on your way!
You are 69% Addicted!

HA! Jullie zijn echt een stelletje NERDS
pi_33349905
80 %.
Some say in ice
pi_33350072
19% addicted ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:37:54 #91
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33350636
You are 36% Addicted!
En dat terwijl ik het anderhalve maand al niet meer gespeeld hebt.
pi_33350754
Mag ik hier ook vraagje stellen??

Wil WoW best gaan kopen, vind het niet erg om per maand te dokken..

Maar, een vriend van me heeft WoW, heeft de eerste maand gespeeld, en doet er nu niks meer mee,
Wou het spel overkopen, maar wil eerst weten of het wel kan, niet dat als ik hem koop, ik er niks mee kan..

En vraag 2 :

Er komt een uitbreiding, zouden ze in de winkels : WoW + Expansion voor 1 prijs doen?
Want dan koop ik hem net zolief in de winkel!

Bedankt alvast..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_33351411
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mag ik hier ook vraagje stellen??

Wil WoW best gaan kopen, vind het niet erg om per maand te dokken..

Maar, een vriend van me heeft WoW, heeft de eerste maand gespeeld, en doet er nu niks meer mee,
Wou het spel overkopen, maar wil eerst weten of het wel kan, niet dat als ik hem koop, ik er niks mee kan..

En vraag 2 :

Er komt een uitbreiding, zouden ze in de winkels : WoW + Expansion voor 1 prijs doen?
Want dan koop ik hem net zolief in de winkel!

Bedankt alvast..
Je kunt zijn account met alle gegevens overnemen, maar geen nieuwe account creëren.

En dat zal er vast wel komen, verkoopt toch extra stuks (op naar de 10 miljoen)
pi_33351871
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:13 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Shamans > alle classes
En rogues had ik toen ik nog een n00bje was ook problemen mee, nu krijg ik ze wel te pakken
Zorg dat je natures grasp opvoert bij de balance talent tree en zorg dat je 100% zeker aanslaat met die talent die er naast zit.
En als je weet dat er een rogue is, of je ZIET een rogue, gooi dan gelijk feari fire en een moonfire dan kan hij niet meer stealth, mocht je em zien en je bent te laat, ga GELIJK in bear form en incasseer de klappen op die manier
  vrijdag 23 december 2005 @ 21:21:21 #95
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_33354650
Voor mij is WoW te duur..
Niet eens vanwege dat creditcard en prepaid card gedoe.
Het is de aanschafprijs die het zo belachelijk maakt.
Era Vulgaris
pi_33354963
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Shamans > alle classes
Maar goed dat die nub smiley erbij staat.
You couldn't be more wrong
Ik heb pas 1 (!!!!!!) Shaman ontdekt waar ik problemen mee had. En dan heb ik op 2 servers gespeeld met echt niet de slechtste spelers.

Anyway, NW is going for a 10 man Onyxia.
Ha, wish them luck
pi_33356888
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Shamans > alle classes
En rogues had ik toen ik nog een n00bje was ook problemen mee, nu krijg ik ze wel te pakken
Zorg dat je natures grasp opvoert bij de balance talent tree en zorg dat je 100% zeker aanslaat met die talent die er naast zit.
En als je weet dat er een rogue is, of je ZIET een rogue, gooi dan gelijk feari fire en een moonfire dan kan hij niet meer stealth, mocht je em zien en je bent te laat, ga GELIJK in bear form en incasseer de klappen op die manier
En wanneer moet ik dan damage doen. Een beer slaat te traag en niet hard genoeg. Bovendien moet ik vroeg of laat toch uit bear-form om te healen. Daar gaat het altijd mis, mijn healing touch en regrowth worden voortdurend onderbroken. En Rejuvenation is uitstel van executie
pi_33357970
die bear kan een stun uitdelen van 2 sec, das genoeg voor een regrowt
pi_33358019
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:34 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ik heb pas 1 (!!!!!!) Shaman ontdekt waar ik problemen mee had. En dan heb ik op 2 servers gespeeld met echt niet de slechtste spelers.

Ha, wish them luck
Begonnen uiteindelijk met 13 man, kregen Ony op 37%. (phase 3)
Daarna kwam er 1 iemand bij (dunno why), ~45%
Nu nog 1 erbij, beginnen zo
pi_33358056
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:21 schreef Vassili_Z het volgende:
Voor mij is WoW te duur..
Niet eens vanwege dat creditcard en prepaid card gedoe.
Het is de aanschafprijs die het zo belachelijk maakt.
¤37?
pi_33359549
Zojuist voor het eerst onyxia neergehaald met onze guild
eerste 9 bosses van mc gaan ook al makkelijk dus gaan ons nu op Ragnaros richten
Xbox Live: Anormius
  zaterdag 24 december 2005 @ 00:33:02 #102
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_33360105
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

¤37?
plus maandelijkse kosten
al met al te duur voor een gemiddelde student. Helaas. Het is ook zo'n geweldig concept/spel..
Era Vulgaris
pi_33360775
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je kunt zijn account met alle gegevens overnemen, maar geen nieuwe account creëren.

En dat zal er vast wel komen, verkoopt toch extra stuks (op naar de 10 miljoen)
Wtf,, dat is wel zuur, ga niet met zijn account verder, kan ik wel een nieuwe poppetje maken??
en van email wisselen??

Anders vind ik dat vrij zuur, en dan wacht ik maar tot er een pakket komt..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:34:07 #104
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_33361461
Ja je kan wel een nieuw character aanmeken en ik denk ook wel de accountgegevens wisselen, maar waarschijnlijk niet ze loginnaam
pi_33364741
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:33 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

plus maandelijkse kosten
al met al te duur voor een gemiddelde student. Helaas. Het is ook zo'n geweldig concept/spel..
Je had het over de aanschafprijs en aangezien de eerste maand gratis is kun je iig dan spelen.

Daarnaast, ik studeer ook, woon op mezelf en alles en speel toch echt 150 uur in de afgelopen 1.5 maand.
pi_33364746
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wtf,, dat is wel zuur, ga niet met zijn account verder, kan ik wel een nieuwe poppetje maken??
en van email wisselen??

Anders vind ik dat vrij zuur, en dan wacht ik maar tot er een pakket komt..
Je kunt alles aanpassen behalve account naam.
pi_33369459
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik sta nu op + 289 Frost dmg en ik moet nog wat dingen ophalen. Ik moet nog gaan uitkijken dat ik geen aggro van de tank ga pullen binnenkort.
lol, ik heb 339 generic ( all damage) en ik pull aggro standaard vande tank af terwijl ik me INHOUD.
en we hebben een echt goede MT.....

ik ben frost trouwens, mijn standaard fb doet 770-820, crits gaan over de 1600, met beide trinkets aan dik over de 2500-2600. Ik pullde trouwens all aggro van alles af met +226 dmg spul....

Thank god for ice block.
life is a game....and im winning
pi_33369534
oeps, dacht dat t ergens anders over ging. nvm
  zaterdag 24 december 2005 @ 14:22:59 #109
32422 engessa
Who's dirty?
pi_33369782
quote:

[..]

Jij bent ook een imba hunter
pi_33369797
Trouwens, ik las dat je als Druid na level 40 ofzo, wel vette spells krijgt. Zo kun je met Hurricane meer dan 100 damage per seconde doen en healt tranquility wel erg goed.
Vraag luidt alleen of dat in de praktijk ook echt zulke fantastische spells zijn. Verder stond er ook dat je Channeled moet zijn, wat betekent dat?

Tot slot nog een vraag over de Druid, ik kan Rebirth niet gebruiken, wat moet ik daarvoor doen/hebben?
  zaterdag 24 december 2005 @ 14:34:24 #111
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_33370026
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:33 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

plus maandelijkse kosten
Schroef die lening van het IBG dan wat op man
pi_33370459
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:23 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, ik las dat je als Druid na level 40 ofzo, wel vette spells krijgt. Zo kun je met Hurricane meer dan 100 damage per seconde doen en healt tranquility wel erg goed.
Vraag luidt alleen of dat in de praktijk ook echt zulke fantastische spells zijn. Verder stond er ook dat je Channeled moet zijn, wat betekent dat?

Tot slot nog een vraag over de Druid, ik kan Rebirth niet gebruiken, wat moet ik daarvoor doen/hebben?
Ik weet niet veel over druid, maar Hurricane is echt evil , daar kan je echt heel snel een hoop mobs/vijanden tegelijk mee verslaan. Ook in battlegrounds is t wel handig.
pi_33372065
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:09 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

lol, ik heb 339 generic ( all damage) en ik pull aggro standaard vande tank af terwijl ik me INHOUD.

ik ben frost trouwens, mijn standaard fb doet 770-820, crits gaan over de 1600, met beide trinkets aan dik over de 2500-2600. Ik pullde trouwens all aggro van alles af met +226 dmg spul....

Thank god for ice block.
Krijg je als je mages prioriteit over alle +damage geeft
Maar 339 damage is niet veel, dus ik ben toch bang dat de MT niet echt goed is als je je in moet houden. Ik kan all-out nuken met 1000-1300 hits en 2700+ crits.
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:13:45 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33372695
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Maar 339 damage is niet veel, dus ik ben toch bang dat de MT niet echt goed is als je je in moet houden. Ik kan all-out nuken met 1000-1300 hits en 2700+ crits.
Kan ook zijn dat ie horde speelt
Een gedicht over Maanvis
pi_33373502
quote:

[..]

Ha, wish them luck
Ik heb toch (als 60 Orc Shaman) geen enkele moeite met welke class dan ook. Tot voor kort was ik in de veronderstelling dat Priests nog een probleem waren, maar de keren dát ik ze tegenkom in PvP (Shadow dus) ben ik er niet aan onderuit gegaan. Om eerlijk te zijn, zijn het toch de Warriors waar ik aan doodga. Maarja je weet wat Blizzard bekend heeft gemaakt. "1.9 Shaman fix: Fixed bug where Shamans sometimes died when in combat"
pi_33373863
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef DjNivek het volgende:

[..]

als jij 1000-1300 standaard fb kan halen, wil ik jouw equipment wel eens zien. of je moet fire zijn,dan kan het.
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:13:40 #117
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33374199
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:23 schreef Shreyas het volgende:

Hurricane doet op lvl 60 elke seconde voor 10 seconden 136 damage. Het heeft een minuut cooldown, wat wel jammer is. Je moet inderdaad gechanneld zijn; dat betekent dat je tijdens het casten (10 seconden dus) niet onderbroken mag worden, of je cast stopt. Nu zijn druids koningen wat betreft channelen: we hebben namelijk barkskin (kijg je ook op lvl 40), wat ervoor zorgt dat je voor 15 secs niet onderbroken kan worden bij spellcasts. Barkskin + Hurricane/Tranquility is dus een prima oplossing

Ik gebruik zelf in Moltencore mn hurricane altijd op firelords en hun spawns, en als ik Elemental Fire moet farmen in Arathi Highlands. Tranquility gebruik ik eigenlijk nooit, je healt alleen maar je group en die staan vaak te ver van elkaar af (in Molten Core dan) om de healing ervan volledig te benutten. Bovendien kost ie ERG veel mana voor wat je ervoor terug krijgt. Tranquility is dus wmb een no-go, hurricane kan erg plezierig werken.
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:51:31 #118
83951 rashudo
project 2501
pi_33375286
Ik heb WOW gekocht...
Their eyes opaque.
pi_33375302
Vandaag op Lvl 43 ZF binnen geweest, boss geowned met group en leuke loot binnengehaald. Maar waarom in godsnaam kreeg ik die waardeloze necklace die niet eens sellbaar is bij vendors >_<
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
pi_33375729
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:09 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

Thank god for ice block.
welke trinkets heb je?
pi_33375810
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:59 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

als jij 1000-1300 standaard fb kan halen, wil ik jouw equipment wel eens zien. of je moet fire zijn,dan kan het.
Ik ben Warlock
Voor m'n equipment: http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644
M'n damage zooi zit in de middelste bag, die items verwissel ik met MC/PvP/ -resistancemobs in BWL
pi_33375849
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:44 schreef gifkip het volgende:

[..]

Ik heb toch (als 60 Orc Shaman) geen enkele moeite met welke class dan ook. Tot voor kort was ik in de veronderstelling dat Priests nog een probleem waren, maar de keren dát ik ze tegenkom in PvP (Shadow dus) ben ik er niet aan onderuit gegaan. Om eerlijk te zijn, zijn het toch de Warriors waar ik aan doodga. Maarja je weet wat Blizzard bekend heeft gemaakt. "1.9 Shaman fix: Fixed bug where Shamans sometimes died when in combat"
Omdat je op een nub server speelt
Nee, maar serieus, 't ligt ook aan je eigen skills natuurlijk.
Ik vind Hunters erg makkelijk om te spelen (okay, misschien omdat ik sinds beta al Hunter speel) en kan er goed mee omgaan, maar misschien zuig ik wel als Warrior ofzo.
Maar Shamans zijn dus geen enkel probleem meer, nooit echt heel erg geweest. Kan ze makkelijk kiten en mana drainen en dan afmaken als ze oom zijn.
Nee, die skill om mijn viper sting weg te halen red je niet
En met die travelform van jullie kan je me ook niet inhalen. Concussive shot ftw! Die timer loopt precies goed om out of range te blijven.
Mja, like I said, eigen skills is 't belangrijkste.
En een dosis geluk is ook nooit weg natuurlijk

EDIT:
En Recca, hou nou eens op met opscheppen over je equip!!!
pi_33376038
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:22 schreef engessa het volgende:

[..]

Jij bent ook een imba hunter
Dat is al net zo lame om Shamans imba te noemen.
afaik zijn er geen imba classes op 't moment (en eigenlijk nooit geweest).
Of je moet Warlocks noemen met hun 4k+ shots.
Nref Recca! yarrr!!!
pi_33376805
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:11 schreef Migwi het volgende:

[..]
En Recca, hou nou eens op met opscheppen over je equip!!!
Hij vroeg d'r zelf om

Maar inderdaad, een beetje zwaar ge-equipde Warlock zit toch wel tegen het imba-zijn aan. Aan de Horde kant zeker, want die hebben geen UD's waar ze tegen moeten vechten, of Shamans (nref totems).
Maar ach, de hoge crits die ik soms heb...:D
2,5k met Shadowburn op een Warrior, met alleen de +20% damage van Imp. Shadow Bolt.

Editje: Oh, er zijn trouwens wel wat mages in m'n guild die flinke Frostbolt damage doen, zal eens kijken of ik daar een profiel van kan vinden (In BWL halen ze de 9,6k, en kunnen nog hoger)
Editje2:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?434104
http://wow.allakhazam.com/profile.html?438408 (deze is wat minder up-to-date)

[ Bericht 12% gewijzigd door DjNivek op 24-12-2005 18:50:11 ]
pi_33378030
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:06 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

welke trinkets heb je?
ToEP en ZHC, gok ik.
Some say in ice
pi_33380130
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

ToEP en ZHC, gok ik.
en dat zijn afkortingen...voooooor?
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:51:37 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33380665
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:37 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en dat zijn afkortingen...voooooor?
Talisman of ephemeral power en Zandalarian hero charm
2 trinkets die je damage met heel veel vermeerderen voor 10 seconden
Een gedicht over Maanvis
pi_33380780
imba!
pi_33383335
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:59 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

900-920 dmg standaard frostbolt hier
crits van 17xx of 18xx heerlijk, maar 1.9 moet komen...
Met nieuwe patch ga ik avg 1000 wel halen.
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:44 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Hij vroeg d'r zelf om

Maar inderdaad, een beetje zwaar ge-equipde Warlock zit toch wel tegen het imba-zijn aan. Aan de Horde kant zeker, want die hebben geen UD's waar ze tegen moeten vechten, of Shamans (nref totems).
Maar ach, de hoge crits die ik soms heb...:D
2,5k met Shadowburn op een Warrior, met alleen de +20% damage van Imp. Shadow Bolt.

Editje: Oh, er zijn trouwens wel wat mages in m'n guild die flinke Frostbolt damage doen, zal eens kijken of ik daar een profiel van kan vinden (In BWL halen ze de 9,6k, en kunnen nog hoger)
Editje2:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?434104
http://wow.allakhazam.com/profile.html?438408 (deze is wat minder up-to-date)
Jij bent stout mij vergeten
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:38:15 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33383494
10% extra op frostbolts in 1.9
Maar of je met AQ nog frost wilt zijn voor damage?
Een gedicht over Maanvis
pi_33383594
quote:
10% extra op frostbolts in 1.9
WTS : Curse of Elements 5g
  zaterdag 24 december 2005 @ 23:03:43 #132
83951 rashudo
project 2501
pi_33384253
Wat is dat spel verslavend zeg.. de laatste 12 uur lijken op 2 uur
Their eyes opaque.
pi_33386446
quote:
als jij 1000-1300 standaard fb kan halen
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:33 schreef LMD het volgende:
900-920 dmg standaard frostbolt hier
Jij bent stout mij vergeten
No comment

Maar ja, 1.9 moet zo vlug mogelijk komen, ik wil het zwaard dat in AQ dropt! Boost m'n +damage met +95
  † In Memoriam † zondag 25 december 2005 @ 02:49:16 #134
34726 Fratz
Max
pi_33388569
heb net een druid gemaakt. maar wat is nou een beetje een leuke built? ik heb geen zin om voor restoration te gaan (heb al een priest). feral of balance? wie heeft er tips?
pi_33389258
eindelijk maar eens wowreader gedownload: http://wow.allakhazam.com/profile.html?685155
  zondag 25 december 2005 @ 04:46:51 #136
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33389413
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef rashudo het volgende:
Wat is dat spel verslavend zeg.. de laatste 12 uur lijken op 2 uur
tot je lvl 60 bent
Ik ben inmiddels overleden
pi_33390398
Van mij mag patch 1.9 achterwege blijven voorlopig, worden wij mages nu niet bepaald beter op namelijk. Fix die Arcane Missiles bug nu eerst eens Blizzard
pi_33391637
quote:
Op zondag 25 december 2005 10:55 schreef Morthill het volgende:
Van mij mag patch 1.9 achterwege blijven voorlopig, worden wij mages nu niet bepaald beter op namelijk. Fix die Arcane Missiles bug nu eerst eens Blizzard
Niet zeuren, jullie kunnen vlugger water maken in 1.9
Je wordt tenminste niet elke patch generfed, dus imo hebben jullie niks te klagen.
pi_33392316
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:14 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Je wordt tenminste niet elke patch generfed, dus imo hebben jullie niks te klagen.
Jij dan wel, wou je zeggen? Wij zijn de enige class waartegen 60 resist voldoende is om een totale WTF-pwnage neer te leggen, zo ongeveer. (Frost specced, that is.)
Some say in ice
  zondag 25 december 2005 @ 12:59:54 #140
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_33392516
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:14 schreef DjNivek het volgende:

[..]

vlugger water maken
  zondag 25 december 2005 @ 17:49:24 #141
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_33397783
Hebben jullie een abonnement via een creditcard of kopen jullie gewoon een prepaid card?

En die prepaidcard, is die goed voor 60 x 24= 1440 uur spelplezier, of is hij gewoon voor 60 dagen geldig? Bijvoorbeeld van 1 janurari t/m 1 maart?
Era Vulgaris
  zondag 25 december 2005 @ 18:01:12 #142
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33397936
quote:
Op zondag 25 december 2005 17:49 schreef Vassili_Z het volgende:
Hebben jullie een abonnement via een creditcard of kopen jullie gewoon een prepaid card?

En die prepaidcard, is die goed voor 60 x 24= 1440 uur spelplezier, of is hij gewoon voor 60 dagen geldig? Bijvoorbeeld van 1 janurari t/m 1 maart?
Ik gebruik zelf ook een gamecard. Deze is vanaf het moment dat je het nummer op de website toevoegd, 2 maanden geldig. Uiteraard heb je bij aankoop van World of Warcraft 1 maand gratis spelen, dus die gamecard heb je niet gelijk nodig.
pi_33398026
quote:

En je kunt tegenwoordig ook per incasso betalen, i.e. van je bankrekening laten afschrijven. Gister Julie's Dagger gekocht voor slechts 40g, die gaat normaal gesproken voor 60+ op Ragnaros.
  zondag 25 december 2005 @ 18:40:41 #144
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_33398408
quote:

lol wat denk jezelf?
  zondag 25 december 2005 @ 19:37:30 #145
83951 rashudo
project 2501
pi_33399102
Zitten er nog meer fokkers op Khadgar?
Their eyes opaque.
  zondag 25 december 2005 @ 20:46:04 #146
66083 Platina
78th Element
pi_33400064
Ik ben nu net warrior alt begonnen: Arek (horde)
Al is me gamecard op atm

en heb ik lvl 52 horde rogue op ragnaros als main
  zondag 25 december 2005 @ 22:24:06 #147
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_33401710
quote:
Op zondag 25 december 2005 18:40 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

lol wat denk jezelf?
Ik denk zelf aan elfjes die elkaar aflikken
Maar het is me nu duidelijk, thanks
Ik had misschien ergens verwacht dat Blizzard gewoon 1440 uur zou doen gezien de reputatie van het bedrijf. Nou ja...meer winst maken is dan ook de belangrijkste doelstelling van ieder bedrijf
Era Vulgaris
  zondag 25 december 2005 @ 22:28:59 #148
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_33401787
quote:
Op zondag 25 december 2005 18:07 schreef Richardfun het volgende:

[..]

En je kunt tegenwoordig ook per incasso betalen, i.e. van je bankrekening laten afschrijven. Gister Julie's Dagger gekocht voor slechts 40g, die gaat normaal gesproken voor 60+ op Ragnaros.
Dus 12,99 per maand, of 11,99 per 3 maanden, voor onbeperkt spelen gedurende 1 maand?
Vergeef me dat ik te weinig moeite doe om het zelf op te zoeken
Era Vulgaris
pi_33404673
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Jij dan wel, wou je zeggen? Wij zijn de enige class waartegen 60 resist voldoende is om een totale WTF-pwnage neer te leggen, zo ongeveer. (Frost specced, that is.)
En dat was een nerf in 1 van de patches? Precies. (Neemt niet weg dat Blizzard dat moet fixen hoor, maar ik vind toch wel dat mages niet zo enorm moeten klagen, want echt nerfs hebben ze nooit gehad)

Ik vind dat Warlocks gewoon 'balanced' zijn. Tja, hoge burst damage soms, maar dan mag Blizzard ook meteen alle andere classes die ook zulke damage kunnen krijgen ZONDER CoS/CoE aanpakken. En dat wordt niet gedaan (hoewel ze nu wel Warriors Enrage wat nerfen).
Het enige probleem met Warlocks ligt aan de Alliance kant. WotF, hoewel generfed, is nog steeds gewoon te sterk. Die 5 seconden is zat voor een epic geared UD om m'n Succubus neer te gooien. En Shaman totems zijn zo enorm klote voor ons. Ze verdwijnen niet als je een dot wilt gebruiken, fear/seduce, of zelfs Death Coil. Allemaal leuke immunes. Succes met Grounding totem dus. Als het op een beetje subtiel plaatsje staat, kan je geen fuck doen...
pi_33405326
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef DjNivek het volgende:

[..]

En dat was een nerf in 1 van de patches? Precies. (Neemt niet weg dat Blizzard dat moet fixen hoor, maar ik vind toch wel dat mages niet zo enorm moeten klagen, want echt nerfs hebben ze nooit gehad)
geen nerf nee, maar iedere andere klasse is geupdate dus loopt mage achter
pi_33405450
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:47 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

geen nerf nee, maar iedere andere klasse is geupdate dus loopt mage achter
Dus omdat mages 'vroegah' iedereen konden instagibben met hun vuurspells (deny it all you want, maar mages waren gewoon compleet imba toen) en dat nu niet meer kunnen door MC gear, betekend dat dat jullie het niet goed genoeg hebben? Sommige classes hadden buffs/nerfs nodig, en hebben die gekregen. Hoewel natuurlijk enkele classes nu wel heel erg beter zijn geworden (hunters/druids), maar het zijn die classes die wat generfed moeten worden, en niet de mages die nog sterker moeten worden, want zwak zijn ze zeker niet.
pi_33405546
Je vergelijkt appels met peren. Je hebt het over Firespells en ik had het over Frost. Als ze dat nu eens fixen, samen met de casteritemisation in het algemeen ben ik een happy mage.

Maar ja, de kans dat blizz dat doet is minder dan 0.
Some say in ice
pi_33405645
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dus omdat mages 'vroegah' iedereen konden instagibben met hun vuurspells (deny it all you want, maar mages waren gewoon compleet imba toen) en dat nu niet meer kunnen door MC gear, betekend dat dat jullie het niet goed genoeg hebben? Sommige classes hadden buffs/nerfs nodig, en hebben die gekregen. Hoewel natuurlijk enkele classes nu wel heel erg beter zijn geworden (hunters/druids), maar het zijn die classes die wat generfed moeten worden, en niet de mages die nog sterker moeten worden, want zwak zijn ze zeker niet.
ik heb vroegah nooit mee gemaakt aangezien ik vroegah druid speelde, ik was pas 60 met mijn mage toen ze niet meer imba waren.
ik zeg alleen dat alle andere klasses beter zijn geworden en de mage na 9 maanden nog steeds arcane missile bug heb
pi_33405892
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je vergelijkt appels met peren. Je hebt het over Firespells en ik had het over Frost. Als ze dat nu eens fixen, samen met de casteritemisation in het algemeen ben ik een happy mage.

Maar ja, de kans dat blizz dat doet is minder dan 0.
Volgens mij heb je m'n eerste post gemist?
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik heb vroegah nooit mee gemaakt aangezien ik vroegah druid speelde, ik was pas 60 met mijn mage toen ze niet meer imba waren.
ik zeg alleen dat alle andere klasses beter zijn geworden en de mage na 9 maanden nog steeds arcane missile bug heb
Iedere class heeft zo wel z´n ´flaws´. Warlocks hebben ook nog steeds bugs die schijnbaar ´gefixt´ waren. En ook nog een paar bugs die toch een stuk irritanter zijn dan de Arcane Missile bug (tenzij je het natuurlijk leuk vind niet te weten waar de vijand is nadat je hem gefeared hebt omdat er een of andere sync bug is waardoor voor de client de vijand in de ene richting rent terwijl hij heel ergens anders is en je dus niet kan casten door 'Target needs to be in front of you').
pi_33407021
hoe kun je als hunter eigelijk het beste je talent points verdelen?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_33410047
Recca, breek me de bek niet open over shamans. (Ik negeer die posts semi-automatisch. )
Some say in ice
  maandag 26 december 2005 @ 11:28:55 #157
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33410435
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef DjNivek het volgende:

[..]

En Shaman totems zijn zo enorm klote voor ons. Ze verdwijnen niet als je een dot wilt gebruiken, fear/seduce, of zelfs Death Coil. Allemaal leuke immunes. Succes met Grounding totem dus. Als het op een beetje subtiel plaatsje staat, kan je geen fuck doen...
Grounding totem is op dit moment bugged en absorbt nu de damage van DOT`s ipv spells om de paar seconden. Met andere woorden, veel spells absorb je er niet mee.

En Death Coil is echt belachelijk. ( )
Seto is zo ene baas he
  maandag 26 december 2005 @ 12:36:44 #158
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33411627
Ik speel nu met een troll hunter. Dit vind ik veel leuker dan m'n undead warrior. Ik kan nou ook makkelijk vijanden van 4 levels hoger aan. (1 voor 1 uiteraard )
Dat kon ik met m'n warrior niet. Wel handig trouwens, de combi van skinning/leatherworking. Een beetje je eigen armor maken, en gebruiken of verkopen. Makkelijke manier om aan geld te komen.
pi_33411716
quote:
Op maandag 26 december 2005 11:28 schreef seto het volgende:

[..]

Grounding totem is op dit moment bugged en absorbt nu de damage van DOT`s ipv spells om de paar seconden. Met andere woorden, veel spells absorb je er niet mee.

En Death Coil is echt belachelijk. ( )
Als je dat ook even op m'n server wilt fixen?
Als er een grounding totem up is, krijg ik bij deze spells een immune:
Fear, Seduce, Corruption, Siphon Life, alle curses die ik maar heb, EN Death Coil geeft ook een leuke immune.
Ik hoop wel dat je doorhebt dat dit meer dan 50% van m'n spells zijn? Dus ik moet die grounding totem weg zien te werken. Dit is het handigste met een instant cast, maar om Shadowburn (kost een shard) ervoor te gebruiken? No way. Wat hebben we dan nog, Searing Pain (1,5 sec cast) en Immolate met 1,5 sec (1,3 met PvP set, maar die draag ik niet). Meestal zit er in dan wel een leuke shock op je, en staat die shaman op je te melee'en en flinke damage te doen (caster hybrid my ass). Grounding totem heeft wel een cooldown, maar tegen de tijd dat je er achter bent dat er een is, en een succesvolle cast erop hebt gekregen, is de cooldown zo goed als afgelopen en kan de shaman er weer een gebruiken.
Ook als je als Conflagrate Warlock (of gewoon SM/Ruin) burst damage wilt doen, en toevallig is een grounding totem ergens, dan heb je kans dat je 2 aanvallen (1 met shardcost (met SM/Ruin), mind you) op 1 totem verknalt. Shadowbolt die erop afvliegt, en Shadowburn die de totem sloopt (en de bolt zijn target verliest en gewoon niks meer doet)

Ik snap niet dat een beetje shaman het moeilijk heeft tegen een Warlock. Death Coil is irritant ja, maar met die Grounding totem is daar zo makkelijk vanaf te komen, en het absorbt nog een extra attack ook nog omdat het niet verdwijnt door de damage die Death Coil doet.
  maandag 26 december 2005 @ 12:56:34 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33412141
Djnivek, op zich zijn shamans niet zo'n vreselijk groot probleem als jij hier stelt, als je maar in de gaten houdt dat ze totems casten (spellalert gebruik ik hiervoor). Ikzelf ben horde, maar in mijn duels met shamans gebruik ik een targeting macro voor de grounding totems en stuur mijn felhunter er op af. Verder gebruik ik bijna alleen instant spells als er geen grounding totem up is, en interrupt ik zijn heals zoveel mogelijk. De melee damage van een shaman moet je op zich redelijk kunnen overleven als je een beetje goeie gear hebt. Dit geeft me ongeveer een 50/50 kans om van een shaman te winnen . Maargoed ik ben horde
Een gedicht over Maanvis
pi_33412276
quote:
Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Djnivek, op zich zijn shamans niet zo'n vreselijk groot probleem als jij hier stelt, als je maar in de gaten houdt dat ze totems casten (spellalert gebruik ik hiervoor). Ikzelf ben horde, maar in mijn duels met shamans gebruik ik een targeting macro voor de grounding totems en stuur mijn felhunter er op af. Verder gebruik ik bijna alleen instant spells als er geen grounding totem up is, en interrupt ik zijn heals zoveel mogelijk. De melee damage van een shaman moet je op zich redelijk kunnen overleven als je een beetje goeie gear hebt. Dit geeft me ongeveer een 50/50 kans om van een shaman te winnen . Maargoed ik ben horde
Valt tegen hier
Zo'n beetje iedere Shaman hier heeft ook flink goede gear, en sommige hebben zelfs een BWL 2-hander. Ik kan je garanderen dat die ONTIEGELIJK veel pijn doen, je zou haast vergeten dat Shamans caster-focussed zijn. Met m'n gear is ook niks mis, dus daar ligt het ook niet echt aan. Maar ja, misschien moet ik er ook maar eens een macro voor maken. Alleen straks loop ik met een scherm vol met macro's
pi_33413146
Hmmm even een vraagje, hoe zit het met die Pet murloc contest op de games pagina van fok? heb er aan meegedaan maar kan die contest nergens meer vinden? is er al een winnaar bekend gemaakt ofzow?

laat ff weten aub
pi_33418792
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Volgens mij heb je m'n eerste post gemist?
[..]

Iedere class heeft zo wel z´n ´flaws´. Warlocks hebben ook nog steeds bugs die schijnbaar ´gefixt´ waren. En ook nog een paar bugs die toch een stuk irritanter zijn dan de Arcane Missile bug (tenzij je het natuurlijk leuk vind niet te weten waar de vijand is nadat je hem gefeared hebt omdat er een of andere sync bug is waardoor voor de client de vijand in de ene richting rent terwijl hij heel ergens anders is en je dus niet kan casten door 'Target needs to be in front of you').
Ik vind het een stuk irritanter als mijn standaard aanval wel mana cost maar geen damage doet continue en ik daardoor dus gewoon verlies. En niet 1 keer, maar echt dagelijks.
pi_33418901
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik vind het een stuk irritanter als mijn standaard aanval wel mana cost maar geen damage doet continue en ik daardoor dus gewoon verlies. En niet 1 keer, maar echt dagelijks.
Gebruik een andere aanval? Als mage heb je zat spells. Ik weet niet of je het goed begrepen had, maar bij mij is dus m'n enige niet-pet-dependant defense bugged. En dat is toch een stuk storender, vind ik...
  maandag 26 december 2005 @ 18:58:26 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33419467
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:17 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Gebruik een andere aanval? Als mage heb je zat spells. Ik weet niet of je het goed begrepen had, maar bij mij is dus m'n enige niet-pet-dependant defense bugged. En dat is toch een stuk storender, vind ik...
Je vergeet death coil.
Een gedicht over Maanvis
pi_33419685
Voor de duidelijkheid, AM kost voor mij 1/10 van m'n mana pool... Is niet veel anders op lagere levels...
Some say in ice
pi_33428793
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je vergeet death coil.
Dat zie ik niet als een defense, maar als een 'last resort', vanwege de 2 minuten cooldown. En zelfs die fear is bugged...

Als AM zo'n doorn in het oog is, heb je nog verschillende alternatieven (proof me wrong, maar frostbolt/fireball werkt ook wel). Naast Fear (en Death Coil dan) hebben we geen alternatieven die niet van een pet uitgaan. En die werken gewoon niet goed. Leuk als een rogue met een fear-debuff nog steeds op je in kan blijven slaan.

En als je je niet kan verdedigen...
  dinsdag 27 december 2005 @ 01:02:27 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33428832
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dat zie ik niet als een defense, maar als een 'last resort', vanwege de 2 minuten cooldown. En zelfs die fear is bugged...
Mag jij mij uitleggen wat het verschil is tussen defense en last resort.
Een gedicht over Maanvis
pi_33429925
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mag jij mij uitleggen wat het verschil is tussen defense en last resort.
Defense: Met een cast beginnen (van Fear in dit geval) voordat je tegenstander je kan bereiken, en dus ervoor zorgen dat hij je niet aan kan raken.
'Last Resort': Als de verdediging resist of het is een rogue/warrior charge, en hij staat leuk op je in te bashen. Een normale fear zal hier niet werken, door de enorme aantallen interrupts en manieren om gesilenced te worden (kick/pummel). Death Coil is meer om een situatie waarin een normale verdediging niet meer zou werken toch weer een beetje grip op het gevecht te krijgen. Neemt niet weg dat Warriors 35 seconden immune kunnen zijn voor fear, maar dat terzijde...
  dinsdag 27 december 2005 @ 09:00:08 #170
51794 Rahl
pi_33432198
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 02:09 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Defense: Met een cast beginnen (van Fear in dit geval) voordat je tegenstander je kan bereiken, en dus ervoor zorgen dat hij je niet aan kan raken.
'Last Resort': Als de verdediging resist of het is een rogue/warrior charge, en hij staat leuk op je in te bashen. Een normale fear zal hier niet werken, door de enorme aantallen interrupts en manieren om gesilenced te worden (kick/pummel). Death Coil is meer om een situatie waarin een normale verdediging niet meer zou werken toch weer een beetje grip op het gevecht te krijgen. Neemt niet weg dat Warriors 35 seconden immune kunnen zijn voor fear, maar dat terzijde...
Death Coil is a horror effect
last.fm
  dinsdag 27 december 2005 @ 09:20:37 #171
83951 rashudo
project 2501
pi_33432352
Ik heb een leuk truukje ontdekt.. als je doodgaat dan moet je in de buurt van je corpse komen om weer tot leven te geraken. Maar daarbij wordt geen rekening gehouden met verschil in hoogte.

Je kan dus, als je doodgaat in een dungeon, boven op die dungeon gaan staan op de plek waar je corpse ligt, en dan weer tot leven komen. Dan hoef je niet weer helemaal uit die dungeon te lopen.

Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.
Their eyes opaque.
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:15:20 #172
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_33434123
Ben voor het eerst, serieus aan een alt begonnen...een Tauren Druid en dit keer op een pvp server. Ik moet zeggen, ben nog nooit zo snel geleveld...wat speelt een druid lekker. Heb meteen maar wat macro's aangemaakt ervoor, want voor mijn main rogue gebruik ik ze toch niet, dus heb macro's zat.

Maarre wat is wel een lekkere Lees: effectief build voor pvp voor een Druid? Wat is die zeehond cute Volkomen nutteloos, behalve als je hele stukken wilt gaan zwemmer, maar wel cool.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_33434674
Het leuke van AM is dat het een perfecte finisher is. (Gaat door tot 50 yds als je maar begint met channeling.) Dus uitermate kut als die het niet doet.

Niet dat ik die kutspell zo vaak gebruik, ik trinket liever voor 1800 crits.
Some say in ice
pi_33435641
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Als AM zo'n doorn in het oog is, heb je nog verschillende alternatieven (proof me wrong, maar frostbolt/fireball werkt ook wel). Naast Fear (en Death Coil dan) hebben we geen alternatieven die niet van een pet uitgaan. En die werken gewoon niet goed. Leuk als een rogue met een fear-debuff nog steeds op je in kan blijven slaan.

En als je je niet kan verdedigen...
Als er een warrior of rogue op je in staat te hakken en je hebt geen ice block of frost nova meer, dan kan je wel wegblinken maar casten doe je niet meer, AM worden bij mij niet geinterupt dus als zon melee klasse me probeert te killen blast ik zo hard en snel mogelijk zijn laatste leven eraf, das vaak : fire blast, cone of cold en dan wat arcane missiles, als ik dan gewoon sta te zwaaien en er gebeurt niks dan ben je dood, tis ook verdomt handig tegen runners, die AM gaan ECHT ver
pi_33436660
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 09:00 schreef Rahl het volgende:

[..]

Death Coil is a horror effect
Weet ik, maar in die 3 seconden kan je dus geen fear casten omdat je toch een leuke 'Immune' krijgt (op een warrior). Dus tenzij je de Succubus gebruikt, is er geen manier om een Warrior van je af te houden, en als ze epics dragen, dan zijn die rode damage dingen boven je hoofd niet leuk om te zien (geen AV epics, die vallen nog mee vergeleken met BWL zwaarden/axes)
pi_33437052
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:16 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Als er een warrior of rogue op je in staat te hakken en je hebt geen ice block of frost nova meer, dan kan je wel wegblinken maar casten doe je niet meer, AM worden bij mij niet geinterupt dus als zon melee klasse me probeert te killen blast ik zo hard en snel mogelijk zijn laatste leven eraf, das vaak : fire blast, cone of cold en dan wat arcane missiles, als ik dan gewoon sta te zwaaien en er gebeurt niks dan ben je dood, tis ook verdomt handig tegen runners, die AM gaan ECHT ver
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dit een (endgame)mage nog nooit heb zien doen. Op lage levels wel, maar niet op 60. Die bursten een Warrior zo vlug omlaag dat het ook niet eens nodig is (beginnend met een Warrior in sheep). Het is natuurlijk afhankelijk van je build, maar als je frost bent, je hebt ook nog een Cold Snap als je echt een verdediging nodig hebt. Cooldown, yep, maar kan wel je leven redden
pi_33437134
Wat een discussie hier alweer.

Mage is van imba in beta naar een redelijke gimped class gegaan in retail.
Begin van retail was mage goed te spelen, momenteel is het gewoon een gimped class doordat blizzard eerst alle andere classes aanpakt, soms 2 te gelijk, maar liefst 1 class per patch...

Verder heeft mage class weinig veranderingen gehad.
Even alle patch log van mage op rij, warlock komt zowat bij iedere patch voor mage slaat hier en daar eens iets over
Sommige "fixes" zijn er nu nog...
- Blink door de wereld map
- Blink ik ga terug in de tijd (beweeg geen meter)
- AM channelled maar geen missiles

Verder waar ik mezelf aan stoor is dat als je blinked je soms nog xxxx dmg op je krijgt van rogue's en warriors...
Staat er you gain blink, blaat hits you for xxx en blaat hits you for xxxx.
Verder het frost resist probleem.
Dit heeft niet alleen betrekking op een mage maar op de hele wereld...
Het oplossen hiervan is niet even gebeurt in 123 stappen.
Maar ik snap gewoon niet dat ze het systeem van fire niet kunnen gebruiken om het te fixen...
Aangezien fire works as intend....

Even voor de stats, mijn frostbolt zit avg +900 crist 17xx of 18xx.
Dit zonder gebruik van trinkets.
Verder heb ik GEEN Arcane Power.
Profiel alhier: Pocus at Twisting Nether

Kan mij redelijk redden in PvP, maar het is wel "Learn2Play your class".
In teamverband met guild is AB of WSG leuk om te doen met randoms vind ik er weinig aan...
Snap niet dat jullie een warlock en mage gaan vergelijken...
Classes zijn voor verschillende doeleinden gemaakt.
Momenteel is het Warlock > Mage

* LMD kijkt naar MC/BWL en PvP

Nee Recca je weet op wie ik doel

Laat het hier bij, hieronder alle mage changes in patches, verder 1 General aanpassing die ook invloed had op mage... was een zeer irritante.

World of Warcraft Client Patch 1.8.0 (2005-10-11)
quote:
Mages
- Arcane Missiles - Should now properly report the correct "out of
range" indicator on the action bar.

- World of Warcraft Client Patch 1.6.1 (2005-08-02)
quote:
General
- Spell casting is no longer interrupted when leaving combat.

- World of Warcraft Client Patch 1.6.0 (2005-07-12)
quote:
Mages
- Frostbolt - Targets that are immune to movement slowing effects will
no longer be affected by Frostbolt's movement slowing effect. Damage
will still be caused.
- Frost Nova - Will now cause damage to targets immune to immobilizing
effects.
- Blast Wave - Will now cause damage to targets immune to immobilizing
effects.
- Cone of Cold - Targets that are immune to movement slowing effects
will no longer be affected by Cone of Cold's movement slowing effect.
Damage will still be caused.
- Detect Magic - will no longer cause guard retaliation in Goblin towns.
- Ignite - Can now be dispelled by any effect that dispels magic
effects.
- Frost Armor/Ice Armor - Targets that are immune to movement slowing
effects will no longer be affected by the Chill's movement slowing
effect. Targets will still have their melee attack speed reduced.
- Arcane Instability - Fixed a bug where rank 3 of this talent was not
increasing the periodic damage of various spells by the correct
amount (was increasing by 2% and should now properly increase by 3%).
- World of Warcraft Client Patch 1.5.0 (2005-06-07)
quote:
Mages
- Mage Armor - Now has a new, unique icon.
- World of Warcraft Client Patch 1.4.0 (2005-04-19)
quote:
Mages
- Amplify Magic and Dampen Magic effects should now replace each other
properly.
- Improved Scorch (Talent) - Redesign. Scorch spells have a
20/40/60/80/100% chance to cause your target to be vulnerable to Fire
damage. This vulnerability increases the Fire damage dealt to your
target by 2% and can be stacked up to 5 times for a total of 10%
increased Fire damage.
- New Spell: Arcane Brilliance (available at level 56 - Loot) - Infuses
the target's party with brilliance, increasing their Intellect.
- Improved Mana Shield - Design changed. Instead of increasing the
amount absorbed, it now decreases the mana lost per point of damage
taken by 10/20%.
- An error message is now displayed if you try to use Blink on boats
and zeppelins.
- Wand Specialization - Fixed a bug where the damage increase with this
talent was higher than the listed amount.
- Frost Nova - Now subject to diminishing returns in PvP. This is
considered an immobilizing effect.
- Pyroblast and Fireball damage over time will now stack together.

- World of Warcraft Client Patch 1.3.0 (2005-03-22)
quote:
Mage
- Training costs adjusted. Total training cost was decreased.
- Improved Blizzard - Chill duration reduced to 1.5 seconds (4.5
seconds w/ Permafrost) and refreshes with each damage tick rather
than at the beginning of the spell. In addition, a target that
resists the damage will also resist the chill effect.
- Blink - Using this spell should no longer cause you to fall through
the world.
- Blink can now be used to escape more of the stun effects used by
creatures in the world.
- Blink is no longer useable on boats or zeppelins.
- Blast Wave damage radius fixed so damage properly extends to 10 yd.
- Dampen Magic - Duration and mana cost increased. Now castable on all
raid targets.
- Amplify Magic - Duration and mana cost increased. Now castable on all
raid targets.
- Frost/Ice Armor - Mana cost reduced.
- New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of
mana regeneration to function while casting and increases resistance
to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
- New Spell: Conjure Water (Rank 7) (Available through quest at
level 60).
- Arcane Missiles: Fixed a bug where the spell would not function
properly against spell-reflecting targets.
- World of Warcraft Client Patch 1.2.0 (2004-12-21)
quote:
Mages
- Portals: Each portal spell now has an individual cooldown.
- Polymorph: Players now have an increasing chance to break free of
the effect, such that it is unlikely the effect will last more than
15 seconds.
- World of Warcraft Client Patch (2004-11-07)
quote:
Mage
- Blink should work much more reliably and will not stop your movement.
- Removed facing requirement from Counterspell, Detect Magic, and
Polymorph.
- Polymorph: Now dismounts the enemy target, increased the chance of
breaking early.
- Blizzard: Deals its damage in more frequent intervals.
- Arcane Intellect: Ranks 4 and 5 now require reagents.
- Teleport: Now requires a reagent.
- Portal: Now requires a reagent.
- Slow Fall: Now requires a reagent.
pi_33437466
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:16 schreef LMD het volgende:
Nee Recca je weet op wie ik doel
Psh, hij kan me niet bijhouden in MC

Alleen in BWL staat hij hoger dan mij, maar heeft meestal ook 3-4 keer de aggro al wel gehad
Maar het is altijd een mengelmoes van mages en warlocks als je naar damagemeters kijkt. Maar ik heb mages ook flink van zich af zien bijten. Eentje van een andere 'grote' guild deed (met de 2 trinkets en redelijk veel damage gear) een enorme crit met een PoM Pyro in AB. Hoger dan mijn shadowbolts mind you

Maar ja, als je een mage tegenover een warlock zet, wint een warlock meestal wel (tenzij de mage enorm veel cooldowns gaat verknallen). Maar aan de andere kant kunnen jullie toch wel wat meer tegen melee en UD's aangezien de verdedigingen niet fear-based zijn. Qua vechtstijl is het ook niet te vergelijken, heb ik ook niet gedaan, ik vind alleen dat een hele bugged verdedigings-systeem net iets erger is dan de Arcane Missile bug.
pi_33438056
Hmmm zoveel cd's heeft een mage niet, pom en trinkets
Iceblock en coldsnap (frost)
Pyro (fire)
Arcane Power (arcane)

Rest van cd's is <30 seconden.
En tja, verdediging, mage frostnova... verder is sheep/counterspell, maar houdt het betreft defense ook wel weer op
pi_33438625
Ok, heb ff advies nodig. WoWreader en Atlas geinstalleerd, maar ik wil coordinates kunnen gebruiken. Welke mod raden jullie aan, en waar vind ik een up-to-date versie ervan?
pi_33439978
Ice Barrier, Pocus...
Some say in ice
  dinsdag 27 december 2005 @ 15:30:29 #182
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33441095
quote:
Some good guidelines to set before the duel is to disallow hunters using traps, rogues stealthing, warriors disarming, warlocks fearing, paladins bubbling, paladins healing, shamans touching the keyboard, and mages casting spells.
  dinsdag 27 december 2005 @ 15:32:07 #183
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33441142
Trouwens, als druid heb je tegenwoordig eigenlijk geen in het oog springende bugs meer. Alleen nog steeds een extreem lage DPS, vooral in bearform.
pi_33445393
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ice Barrier, Pocus...
Ik vond het zonder van mijn punten, priest dispelled hem gewoon...
maar idd, vergeten te noemen
pi_33445555
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 15:30 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Hij is geniaal
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:16:01 #186
66083 Platina
78th Element
pi_33446226
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef Rodie83 het volgende:
Trouwens, als druid heb je tegenwoordig eigenlijk geen in het oog springende bugs meer. Alleen nog steeds een extreem lage DPS, vooral in bearform.
Eh dat is geen bug
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:19:53 #187
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33446344
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 02:09 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Maar het is wel een verdediging die ik maar al te graag gebruik.. sterker ik vind het de beste defense spell die we hebben. Het geeft je gewoon net die ruimte die je nodig hebt om het tij compleet te keren. De ene keer is het genoeg om een succubus te ninjasummonen, de andere keer is het net genoeg om een fear te casten of weg te rennen, als je niet gehamstringd bent. Je wilt niet weten hoeveel gevechten ik gewonnen heb dankzij death coil.
Een gedicht over Maanvis
pi_33446490
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:04 schreef Richardfun het volgende:
Ok, heb ff advies nodig. WoWreader en Atlas geinstalleerd, maar ik wil coordinates kunnen gebruiken. Welke mod raden jullie aan, en waar vind ik een up-to-date versie ervan?
titanpanel, handig balkje erbij en automatisch ook coordinaten
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:31:57 #189
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_33446691
Een paar vrienden zitten me te pushen om het ook te gaan spelen en daar zit ik over na te denken.

Het lijkt me op het eerste gezicht een leuk spel, maar heeft iemand een site waar ik me wat kan inlezen over de basics voordat ik het eventueel aanschaf?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_33447088
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:31 schreef NJ het volgende:
Een paar vrienden zitten me te pushen om het ook te gaan spelen en daar zit ik over na te denken.

Het lijkt me op het eerste gezicht een leuk spel, maar heeft iemand een site waar ik me wat kan inlezen over de basics voordat ik het eventueel aanschaf?
www.wow-europe.com
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:47:59 #191
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_33447190
Thanks.
*lezen*
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_33447442
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:13 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dit een (endgame)mage nog nooit heb zien doen. Op lage levels wel, maar niet op 60. Die bursten een Warrior zo vlug omlaag dat het ook niet eens nodig is (beginnend met een Warrior in sheep). Het is natuurlijk afhankelijk van je build, maar als je frost bent, je hebt ook nog een Cold Snap als je echt een verdediging nodig hebt. Cooldown, yep, maar kan wel je leven redden
niet iedereen is full epic
pi_33448898
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar het is wel een verdediging die ik maar al te graag gebruik.. sterker ik vind het de beste defense spell die we hebben. Het geeft je gewoon net die ruimte die je nodig hebt om het tij compleet te keren. De ene keer is het genoeg om een succubus te ninjasummonen, de andere keer is het net genoeg om een fear te casten of weg te rennen, als je niet gehamstringd bent. Je wilt niet weten hoeveel gevechten ik gewonnen heb dankzij death coil.
Death Coil is inderdaad erg handig, maar ik zie het niet als een normale verdediging door de cooldown die erop zit. Het is niet slim het voor iedereen te gebruiken, want ik heb al vaak genoeg gehad dat hij op cooldown zat toen ik het net iets harder nodig had. Ik win er ook meer gevechten door, nooit gezegt dat ik dat niet deed, maar je moet er toch iets meer bij nadenken wanneer je het wilt gebruiken.
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

niet iedereen is full epic
Heb ik dat gezegt dan?
Non-epics doen het net zo goed. AM gebruiken als iemand melee op je staat te bashen is gewoon vragen om een pummel/kick.
pi_33449481
jij hebt het over wegblasten, ik heb die imba ZG trinket niet en ik heb geen + 500 dmg, dus no fucking way dat ik een warrior wegblast
pi_33449732
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:16 schreef Platina het volgende:

[..]

Eh dat is geen bug
idd niet.
kut druids

EDIT:
ja, ik zeg kut druids, omdat ze altijd zo lang erover doen om neer te gaan. een warrior gaat nog sneller neer.
pi_33449972
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef Migwi het volgende:

[..]

idd niet.
kut druids

EDIT:
ja, ik zeg kut druids, omdat ze altijd zo lang erover doen om neer te gaan. een warrior gaat nog sneller neer.
wees blij DAT ze neergaan
pi_33450492
Weet iemand hoe je een system channel kan joinen zonder dat je in die area bent? Bijv. de looking for group channel van Ironforge kan joinen? Schijnt toch mogelijk te zijn...
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:34:36 #198
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_33451085
Het t net gespeeld bij een maat, en fantastisch spel!
Era Vulgaris
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:42:37 #199
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33451353
Pff op 1 raid Perdition's en Mageblade gedisenchant.. 0 sum 4tl... Tijd om MC maar niet meer te doen dan
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:39:34 #200
83951 rashudo
project 2501
pi_33453196
Ik ben nu toch maar naar Kul Tiras gegaan, die was ook recommended. Khadgar werd als eerst aangegeven, maar daar moet ik nu al een kwartier wachten voor ik naar binnen kan. 100 mensen in de rij? Sorry maar dat vind ik echt teveel. 5 minuten heb ik er wel voor over.

Bij Kul Tiras kwam ik zo binnen
Their eyes opaque.
pi_33454768
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

wees blij DAT ze neergaan
oh, alles gaat neer..
ik was 'imba' BM specced, omdat ik geen guild heb en dus alleen maar grind... alleen dan komt er zo'n kut druid en die gaan niet 1,2,3 neer, dus die houden me op.. daarom zijn 't kut druids
maar alles gaat neer 1v1.

en nu surv/marks spec.. dat is pas imba.. dat mensen zeuren over BM snap ik echt niet.. de sukkels
pi_33456583
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef CecilBDemented het volgende:
hoe kun je als hunter eigelijk het beste je talent points verdelen?
lvl 1 tot 60 -> BM zekersteweten
lvl 60 -> zelf weten

Mijn BM spec waar ik van patch 1.7 tot paar dagen geleden mee heb gespeeld:
5/5 endurance training
3/3 thick hide
2/2 improved revive pet (heerlijk om te hebben, maar mocht je 't niet willen, stop die 2 punten dan in improved aspect of the hawk voor een beetje extra dmg)
5/5 unleashed fury
5/5 ferocity
2/2 spirit bond
1/1 intimidation
2/2 bestial discipline
5/5 frenzy (go go 0.7 attack speed met Broken Tooth, spell interruption anyone? )
1/1 Bestial wrath ( blijkbaar overpowered, maar dat is alleen voor de losers die eigenlijk mario bros moeten spelen)
-------+
31 points

5/5 improved concussive shot of 5/5 efficiency, ik had efficiency gedaan, om een nog kortere downtime te hebben, maar improved concussive shot is op zich best wel lekker en eigenlijk mag je dat niet missen
5/5 lethal shots
3/3 hawk eye
1/1 aimed shot
-------+
14 points

3/3 monster slaying
3/3 humanoid slaying
-------+
6 points

HEERLIJKE spec voor solo PvE en 5 man instances en voor 1v1 PvP is 't ook fantastisch.
Voor group pvp/pve is 't ook goed, daar niet van, maar de marks/surv build is daar weer iets beter voor omdat je dan meer dmg doet.

Mijn huidige spec is 0/21/30:
3/3 monster slaying
3/3 humanoid slaying
5/5 deflection
5/5 improved wingclip
2/2 savage strikes (imba shit )
1/1 deterrence (bring it on rogue)
3/3 surefooted (merk er alleen nog niet veel van)
3/3 killer instnct (dit merk ik wel )
5/5 lightning reflexes (geeft mij nu 406 agi unbuffed)
-----+
30 points

5/5 improved concussive shot
1/5 efficiency (had een punt extra nodig om tot de tier 3 te komen )
5/5 lethal shots
1/1 aimed shot
3/3 hawk eye
5/5 mortal shots
1/1 scatter shot (heeeeerlijk!!! SS, FD, FT )
(zie ook, http://wow.allakhazam.com/profile.html?525818)

Let wel, deze build is niet op raids gericht, je kan ook voor 31 punten in marks gaan om Trueshot Aura te halen waar de raid van kan profiteren. Maar goed, lekker belangrijk

Maar ik ga weer terug naar BM denk ik, want grinden met mijn huidige build is kut, pet gaat veels te snel neer ook al heb ik 'm stamina en armour specced en ik neem steeds aggro over.
Bijvoorbeeld die elementals in Silithus, die je moet summonen kon ik eerst makkelijk neerhalen, nu gaat bijna altijd m'n pet neer en kan ik wingclip kiten.. sucks arse
But still, Hunters ftw

[ Bericht 4% gewijzigd door Migwi op 28-12-2005 19:02:17 ]
pi_33457533
Wat mij overigens opvalt is dat de meeste warriors meteen als ik ze Frost Nova naar zerker stance gaan... Dat laat mij lachen.
Some say in ice
pi_33458381
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:37 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Death Coil is inderdaad erg handig, maar ik zie het niet als een normale verdediging door de cooldown die erop zit. Het is niet slim het voor iedereen te gebruiken, want ik heb al vaak genoeg gehad dat hij op cooldown zat toen ik het net iets harder nodig had. Ik win er ook meer gevechten door, nooit gezegt dat ik dat niet deed, maar je moet er toch iets meer bij nadenken wanneer je het wilt gebruiken.
Ik gebruik m nog het meest offensive eigenlijk, vlak voor een pally-shield of priest/pally/druid-heal bv.
pi_33458750
pi_33459941
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik gebruik m nog het meest offensive eigenlijk, vlak voor een pally-shield of priest/pally/druid-heal bv.
In een 1vs1 zonder iets of iemand om je heen is het dan inderdaad erg fijn om te gebruiken. Maar in mass PvP zoals Arathi Basin gebruik ik het niet om een heal op zichzelf tegen te houden. Er zijn zat Hordes die zich puur op mij richten, met name warriors en rogues (UD's meestal), dus daarvoor bewaar ik m'n Death Coil.
pi_33459971
net 1e potje AV gedaan, en wat is dat VET!
  woensdag 28 december 2005 @ 10:25:29 #208
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_33463317
AV is pas echt vet als je het georganiseerd krijgt.

Warriors en stealthed Rogues voorop
Shamans erachter met rijen totems
Warlocks, Mages en Priests daarachter

Horde for teh win!
pi_33466521
Vandaag voor het eerst in dagen weer WoW spelen. Klere feestdagen hakken er volledig in. + punt, ik ben zo zwaar rested dat lvlen verdomd snel zal gaan in het begin
  woensdag 28 december 2005 @ 12:40:37 #210
83951 rashudo
project 2501
pi_33466955
quote:
Their eyes opaque.
pi_33467266
quote:
Meesterlijk
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2005 @ 13:36:03 #212
34726 Fratz
Max
pi_33468529
quote:
werkelijk fantastich!

ik heb me doodgelachen!
  woensdag 28 december 2005 @ 13:57:41 #213
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33469192
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:16 schreef Platina het volgende:

[..]

Eh dat is geen bug
Ik vind van wel
  woensdag 28 december 2005 @ 13:59:18 #214
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33469230
quote:
Oud! Wel leuk trouwens
pi_33471233
quote:
Geweldig
  woensdag 28 december 2005 @ 16:47:37 #216
2347 deff
..until the reaper sings
pi_33474366
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:42 schreef Maanvis het volgende:
Pff op 1 raid Perdition's en Mageblade gedisenchant.. 0 sum 4tl... Tijd om MC maar niet meer te doen dan
Of omen heeft hier overheen gelezen of hij negeert deze post;)
(hij zit al weken te wachten op zijn mageblade, loopt ook standaard in MC rond met de mats voor spellpower enchant;)).

/add
daddy to the bone....
nu daddy van 2
  woensdag 28 december 2005 @ 16:57:04 #217
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33474653
quote:
Ook die namen: The vil lag epe ple

Trouwens, gisteravond Onyxia gedaan. Geen Judgement Crown gedropt. Misschien volgende week.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_33476267
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef deff het volgende:

[..]

Of omen heeft hier overheen gelezen of hij negeert deze post;)
(hij zit al weken te wachten op zijn mageblade, loopt ook standaard in MC rond met de mats voor spellpower enchant;)).

/add
Ik lees daar maar overheen.
Some say in ice
pi_33480988
NEt terug uit AB, koelere zeg. We hadden mss 6 lvl 48-49 horde tegen, niet erg, ware het niet dat ze alle 6 rogue of shaman waren. Ik denk van de 15 horde waren er 11 rogue of shaman, really sick.
  woensdag 28 december 2005 @ 20:38:53 #220
66083 Platina
78th Element
pi_33481679
Leuk join je Khadgar wat recommenden server is, heeft die verdomme alweer queue lol?!

En ik was weer warrior gaan, nou ik zeg je 30% in de barrens is warrior, allemaal van die eitjes die wow voor kerst krijgen
pi_33481717
Sylvanas is full en daar heb ik nooit last van queue.
  woensdag 28 december 2005 @ 21:01:10 #222
83951 rashudo
project 2501
pi_33482583
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef Platina het volgende:
Leuk join je Khadgar wat recommenden server is, heeft die verdomme alweer queue lol?!

En ik was weer warrior gaan, nou ik zeg je 30% in de barrens is warrior, allemaal van die eitjes die wow voor kerst krijgen
Gewoon lekker naar Kul Tiras gaan
Their eyes opaque.
  woensdag 28 december 2005 @ 21:39:05 #223
66083 Platina
78th Element
pi_33484128
Ik heb geen zin om alweeeer over nieuw te beginnen, ik begin na 4 mannetjes barrens toch wel ontieglijk kut te vinden, maarja, alliance is nog kutter
  woensdag 28 december 2005 @ 22:46:22 #224
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_33487207
quote:
heb me in een lange tijd niet zo vermaakt om een wow filmpje
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_33506288
als mage heb je wel een "I win button" .. Shatter 50% crit change against frozen targets
dit met beide trinkets imba
Dus POM FB, en meestal breekt frost nova nog niet gelijk dus gooi er gelijk 1 COC achteraan.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:51:16 #226
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33507838
Ja want elke 60 mage heeft 'de trinkets'.
Seto is zo ene baas he
pi_33513108
Would you like some cheese with that whine my dear mage?

PS: eindelijk na maanden kan je als hunter andere classes uitlachen, gotta love that
  donderdag 29 december 2005 @ 18:41:36 #228
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33513151
Straks gaan we Razorgore doen, hopelijk killen we hem nu.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_33516260
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:08 schreef janspj het volgende:
als mage heb je wel een "I win button" .. Shatter 50% crit change against frozen targets
dit met beide trinkets imba
Dus POM FB, en meestal breekt frost nova nog niet gelijk dus gooi er gelijk 1 COC achteraan.
Niet iedereen heeft PoM en beide trinkets én shatter. Kans dat iemand die alle 4 de requirements heeft is waarschijnlijk nog niet eens 2 %... Zoals iemand al zei, en ik blijf dit herhalen:

1 % of magi are overpowered 8 % of the time.

Zoek zelf maar uit wat dat betekent.
Some say in ice
pi_33525168
Fuck, sinds kort speel ik ook, en ik ga m'n internet af laten sluiten, ik ben verslaafd! Human Warrior "Wannamix" op Sunstrider.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33526694
Heb nu een priestje gemaakt op de server van m'n main.. Lack of priests in mn guild ><
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2005 @ 03:04:29 #232
34726 Fratz
Max
pi_33528583
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:30 schreef Xinouth het volgende:
Heb nu een priestje gemaakt op de server van m'n main.. Lack of priests in mn guild ><
er is altijd een lack of priests. ik ben nog amper ingelogd of ik krijg al een stuk of tien verzoekjes om een instance/bg te doen. soms knap irritant trouwens. maar ach, aan de andere kant, als ik een instance wil doen kan ik zo een groep vinden. (maar ik ga eigenlijk het liefste met mijn guild of mensen die ik ken en niet met pug's)
pi_33530213
Mensen die voor hun plezier met PuG's mee gaan moeten ergens een draadje los hebben. Niet dat PuG's over het algemeen slecht zijn, maar d'r zijn wat groepen...
Some say in ice
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:15:15 #234
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_33531393
Ik sta vanavond ingeschreven voor MC, en nog wel als priest nr 6 meeste die we mee hebben gehad tot nu toe was 3 haha dus nu moet het met de healing wel snor zitten dacht ik zo...
pi_33536396
PuG?
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:10:43 #236
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33536964
Pick up group. Gisteren ging BWL helaas niet door, te weinig mages.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:11:39 #237
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33537000
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:57 schreef Richardfun het volgende:
PuG?
Pick up group

Laats was er bij ons op de server een MC PuG omdat de meeste guilds een kerstvakantie hadden ingelast met als gevolg dat wij een paar dagen later bijna mensen te kort kwamen voor onze eigen run
pi_33537248
Lvl 45 is een zuig lvl. Alle qs die ik heb moet je ofwel hoger ofwel lager lvl voor zijn. Het enige wat ik kan doen met mijn tijd is ZF en Ulda farmen totdat ik eindelijk 46 ben en weer wat nuttige qs kan gaan doen.
pi_33538412
Morthill, dan zorg je toch gewoon dat een high lvl guild mate of zo je ff helpt met wat oranje en rode quests tot je 46 bent, dan kun je daarna zelf door
pi_33545113
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef Richardfun het volgende:
Morthill, dan zorg je toch gewoon dat een high lvl guild mate of zo je ff helpt met wat oranje en rode quests tot je 46 bent, dan kun je daarna zelf door
Ik heb een zuig guild, zoek momenteel een nieuwe. Leuk hoor zo'n 40+ guild (40 members grappig genoeg), maar ik heb het gevoel alsof mensen vooral lid zijn omdat ze denken dat ze er iets aan hebben, de guild is saai en ongezellig.
pi_33546442
kom dan lekker op ragnaros spelen bij de netherhorde
pi_33553144
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:14 schreef Richardfun het volgende:
kom dan lekker op ragnaros spelen bij de netherhorde
Neu, ik zoek wel gewoon een leuke Alliance guild. Desnoods start ik mijn eigen, moet te doen zijn. Al wil ik dat pas rond lvl 55-60 doen.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:31:41 #243
66083 Platina
78th Element
pi_33560034
Niet op Ragnaros die server is al full, en ook nog een ontielijke kutserver ook.
pi_33571496
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef Platina het volgende:
Niet op Ragnaros die server is al full, en ook nog een ontielijke kutserver ook.
Ik blijf dus gewoon op Sylvanas zoals ik eigenlijk al zei.
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:53:07 #245
2347 deff
..until the reaper sings
pi_33572561
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:15 schreef R_o_N het volgende:
Ik sta vanavond ingeschreven voor MC, en nog wel als priest nr 6 meeste die we mee hebben gehad tot nu toe was 3 haha dus nu moet het met de healing wel snor zitten dacht ik zo...
Grts nog met jullie eerste successen daar

pff "Dutchie"
daddy to the bone....
nu daddy van 2
pi_33573268
En nu idd wipen op Magmadar voor de komende weken.
Some say in ice
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:45:22 #247
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_33573804
Haha maar die Luci die ging down gelukkig

en nu whipen op maggie inderdaad

achjah... we doen wel lekker veel ervaring op zo, met deze werkwijze haha... btw als je Maggie down krijgt dan spawnen sommige trashmobs toch niet meer ?
pi_33574399
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef R_o_N het volgende:

achjah... we doen wel lekker veel ervaring op zo, met deze werkwijze haha... btw als je Maggie down krijgt dan spawnen sommige trashmobs toch niet meer ?
de core hounds niet
pi_33576460
w00t. Drie weken geleden begonnen met het runnen van MC met onze volledig Nederlands/Belgische guild. Gisteren al voor Ragnaros gestaan. Ontbreekt nog een beetje aan de fire res gear. Rogues, hunters, etc. gaan gewoon te snel neer nog.

http://members.home.nl/to(...)gnaros/ragnaros1.jpg

Klein deel van onze guild had al ervaring tot aan Baron Geddon. Maar verder dan dat zijn we nooit gekomen in het verleden. Overgrote deel was nog helemaal nieuw in MC. Eerste week killden we Lucifron, Magmadar en Garr. Dat twee weken gedaan i.v.m. wat class tekorten. Dinsdag serieuze poging op Garr gedaan: Garr down. Baron Geddon in één try dood. Shazzrah in één try dood. Sulfuron in drie tries dood. Golemagg in één try dood. Helaas hadden we te weinig mensen met het water om de runes te doven. Gisteren een verse nieuwe instance. Om 12.00 uur 's middags begonnen. Bijna alles in één keer gecleard, runes gedoofd, Majordomo summonen.

Vierde try op Majordomo ging ie neer.

[ Bericht 46% gewijzigd door GoodspeeD op 31-12-2005 13:13:33 ]
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:07:45 #250
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33578978
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef R_o_N het volgende:

Magmadar: De ancient corehounds de corehoundpacks spawnen ook niet meer
Garr: De lava surgers spawnen niet meer

Maar whipen op Magmadar? Gewoon MT laten tanken, 1 priest hem laten healen en een dwarfpriest hem constant laten fearwarden. Healers voor zover het kan uit fear range laten staan, hunters afspreken wie wanneer tranq shot doet, dan gewoon afnuken. Zeer simpel gevecht
pi_33587769
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:03 schreef GoodspeeD het volgende:
Ontbreekt nog een beetje aan de fire res gear. Rogues, hunters, etc. gaan gewoon te snel neer nog.
Umm, ik ging iig nooit dood door gebrek aan fire resistance gear en ik zat toch ruim onder de 100 altijd.

* Migwi speelt Hunter.
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:47:18 #252
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33589668
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef Migwi het volgende:

[..]

Umm, ik ging iig nooit dood door gebrek aan fire resistance gear en ik zat toch ruim onder de 100 altijd.

* Migwi speelt Hunter.
Tja positionering is idd het belangrijkste Maar FR kan heel erg helpen voor rogues, warriors en melee (healing) shamans.
Een gedicht over Maanvis
pi_33589873
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef Platina het volgende:
explain?
pi_33598290
net nog SM gedaan met een paar vrienden, komen we uit de instance staat daar zoon stomme tauren shaman lvl 60, met ons vijven hebben we hem een goed lesje geleerd 5 lvl 40-43 tegen 1 lvl 60 dat kon ie niet aan
  zondag 1 januari 2006 @ 11:54:16 #255
66083 Platina
78th Element
pi_33598354
Nou, de meeste alliance guilds op de server zijn stelletje noobie gankers en gedragen zich erg kinderachtig.
Qua PvE aan horde kant is er ook niet echt veel te doen, en iedereen loopt rond met een aura van kijk mij hoe uber ik ben.
Nope, ik ben er niet echt tevreden over ik vind het een onvriendelijke sfeer daarzo.
pi_33600788
Damn, heb ik gisteren gelachen.
Ik dacht, laat ik eens wat sneller geld maken als met looten...

Ik stuurde een tiental willekeurige mensen vanuit de mailbox een cash-on-delivery bericht met toegevoegd een "Holy Candle" en de tekst dat als ze deze gebruiken, dat ze nooit meer hun gear hoeven te repairen, en dat ze 3x zo snel XP erbij krijgen...

Kreeg van 3 mensen 5 gold
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_33601873
lol

Maarre, kun je daarvoor niet iig een warning van Blizz krijgen?
Meen zoiets een keer eerder gehoord te hebben.

EDIT:
Anders kan ik nu niet meer spelen, want mij automatische incasso werkt niet.
Ugh.

Bank name: Postbank
Account number: .......
Account name: okay, wtf moet je hier dan invullen? je iegen naam? naam van de soort rekening die je hebt?

EDIT DE EDIT:
nu gewoon iets ingevuld en kan weer inloggen. lol

[ Bericht 30% gewijzigd door Migwi op 01-01-2006 15:03:28 ]
  zondag 1 januari 2006 @ 15:03:01 #258
51794 Rahl
pi_33602221
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef Migwi het volgende:
lol

Maarre, kun je daarvoor niet iig een warning van Blizz krijgen?
Meen zoiets een keer eerder gehoord te hebben.
ja het klinkt niet geheel legaal

scammen noemen ze dat geloof ik
last.fm
pi_33602386
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:08 schreef MaxPowered het volgende:
Damn, heb ik gisteren gelachen.
Ik dacht, laat ik eens wat sneller geld maken als met looten...

Ik stuurde een tiental willekeurige mensen vanuit de mailbox een cash-on-delivery bericht met toegevoegd een "Holy Candle" en de tekst dat als ze deze gebruiken, dat ze nooit meer hun gear hoeven te repairen, en dat ze 3x zo snel XP erbij krijgen...

Kreeg van 3 mensen 5 gold
Zoiets hebben ze ook bij mij geprobeerd, alleen dan niet met een leugentje, en ze waren nog redelijk noobish erin.
Kreeg een mailtje met daarin een healing pot (de 350 health versie) en in het mailtje stond in het zweeds(?) 'Geef me geld'. De pot had geen C.O.D, dus heb ik lekker doorgestuurd naar m'n alt
  zondag 1 januari 2006 @ 15:37:25 #260
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33602938
Ik moet altijd lachen om de mensen die bedelen voor wat geld. Mijn reactie is dan ook altijd "Earn it, like we all do"
  zondag 1 januari 2006 @ 15:53:31 #261
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_33603258
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:03 schreef Rahl het volgende:

[..]

ja het klinkt niet geheel legaal

scammen noemen ze dat geloof ik
tis niet legaal, je kan een warning krijgen , daarna kan je niks meer flikken dan krijg je gelijk een ban
  zondag 1 januari 2006 @ 16:27:44 #262
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33603921
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:56 schreef Rls het volgende:

[..]

explain?
Veel n00bs, veel alts, weinig high end guilds. Al least, dat was zo toen ik er nog wel eens speelde
  zondag 1 januari 2006 @ 23:16:11 #263
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_33613306
Ook hoi Cyn. Heb spontaan zin om Stonetalon te gaan campen, stomme rogue.

En WoW-fora geven weer eens een connection error.
Some say in ice
pi_33614182
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ook hoi Cyn. Heb spontaan zin om Stonetalon te gaan campen, stomme rogue.

En WoW-fora geven weer eens een connection error.
Met je mage?
Hmmz, dan sla ik Stonetalon toch gewoon over
Denk dat ik toch maar een Hunter ga levelen, vind ik beter dan Rogues
Zeg Recca en Sil, als jullie ook eens Horde komen spelen op Trollbane

En WoW forum is echt klote ja
pi_33614672
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:47 schreef Migwi het volgende:

[..]

Met je mage?

Welke fatsoenlijke Horde guilds lopen er @ Trollbane rond?
DiE zit daar ook, of niet?
pi_33615236
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:47 schreef Migwi het volgende:

[..]

Met je mage?

1 van de 2, ja. Als de ene het niet haalt, haal ik Omen van stal.
Some say in ice
pi_33620567
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:08 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Welke fatsoenlijke Horde guilds lopen er @ Trollbane rond?
DiE zit daar ook, of niet?
Exomna (nederlandstalig)
Blackraven (nederlandstalig)
Talent (guild met hardcore potentie... pas van scratch opgericht)
DiE zit er ook inderdaad.
  maandag 2 januari 2006 @ 12:39:11 #268
66083 Platina
78th Element
pi_33621897
Blackraven is dat neit het guild waar Rag geninjaed werd?
pi_33622012
Yup

Maar volgens mij zien ze het terecht als incident. Exomna en blackraven gebruiken beiden de free for all loot setting. Dit is nooit bugged en beide guilds hebben veel vertrouwen in hun guildleden.
pi_33630570
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:39 schreef Platina het volgende:
Blackraven is dat neit het guild waar Rag geninjaed werd?
Geniaal filmpje
pi_33630954
Gister voor het eerst naar BWL geweest, PC hield het verbazingwekked goed maar jezus, wat een chaos.... ik kan me niet voostrellen hoe we dit ooit gaan doen. (Bijna iedereen loopt wel in full epic MC rond)
  maandag 2 januari 2006 @ 20:02:11 #272
66083 Platina
78th Element
pi_33635789
Te koop stockade pauldrons op Ragnaros :p
horde whisper Mavius!

(na 10 uur lang grinden niks gevonden behalve 4 greens eindelijk beloont daar in Azshara:D)
pi_33636088
Dropte vandaag in ZF leuke gloves (die +10 op stamina, +11 int en +10 spirit), ik loot hem, gaat de Warlock klagen dat het geen mage item is en hij hem hoort te hebben. Zelfs al liep ik niet nog rond met +7stam, +6int gloves waren ze nog verdomd goed geweest voor een mage >_<
  maandag 2 januari 2006 @ 21:38:31 #274
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33639186
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Geniaal filmpje
Hey wie is er aan het looten
Seto is zo ene baas he
  maandag 2 januari 2006 @ 21:44:13 #275
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33639422
Ja jongens, link dat filmpje eens
Een gedicht over Maanvis
  maandag 2 januari 2006 @ 21:52:08 #276
69994 seto
-|||--------|||-
  maandag 2 januari 2006 @ 21:54:32 #277
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_33639792
Haha
Mn oude guildmembers van Ravenblood
pi_33641193
het is gewoon stom in het nederlands blabla whispers: KLOOTZAK
pi_33641719
Kijk wat een Ogre voor mij dropte vandaag. http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=1169

Just for me. Hallo AH :D
  maandag 2 januari 2006 @ 22:45:36 #280
83951 rashudo
project 2501
pi_33641865
wat een stemmetjes zeg..
Their eyes opaque.
pi_33643016
quote:
Mwa, ik moet zeggen dat ik Warlocks en Hunters wel iets sterker vind dan de rest.
Warlocks doen veel damaged en hebben een Minion die je ook nog eens lastig valt, dat laatste geldt ook voor de Hunter, als je daartegen vecht, dan vecht je altijd tegen twee.
Ik weet nogsteeds niet hoe ik als Druid kan winnen van deze twee.
Meestal kan ik wel winnen van een Warrior, een Mage en een Priest. Alleen ik speelde onlangs tegen een priest die precies mijn level had en die caste een spell en daardoor was ik al binnen 3 tellen meer dan 75% van mijn HP kwijt. Echt ongelofelijk.
pi_33643057
Edit: dubbel
pi_33643411
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:15 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Mwa, ik moet zeggen dat ik Warlocks en Hunters wel iets sterker vind dan de rest.
Warlocks doen veel damaged en hebben een Minion die je ook nog eens lastig valt, dat laatste geldt ook voor de Hunter, als je daartegen vecht, dan vecht je altijd tegen twee.
Meestal kan ik wel winnen van een Warrior, een Mage en een Priest. Alleen ik speelde onlangs tegen een priest die precies mijn level had en die caste een spell en daardoor was ik al binnen 3 tellen meer dan 75% van mijn HP kwijt. Echt ongelofelijk.
Hunters heb ik eigenlijk niet zo'n moeite mee als Mage zijnde. Zat laatst rustig te eten en te drinken toen ik van achteren werd aangevallen door een hunter. De enige reden dat er niemand stierf was dat hij net op tijd Gadgetzan binnen vluchtte voor hij dood ging.
pi_33643476
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:15 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als Druid zijn Warlocks ook gewoon lastig. Alleen de Feral specced kunnen me wat problemen opleveren, maar voor de rest, nah. Maar point is dat ik eigenlijk nog nooit van sommige skills heb gehoord die de shaman daar beschrijft
  maandag 2 januari 2006 @ 23:57:10 #286
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33644584
Een gedicht over Maanvis
pi_33647209
quote:
Gestopt met lezen na 2 zinnen :p
pi_33653425
Morthil, wacht maar tot 60. Aimed Shot crits you for 1900, Multi Shot crits you for 800. *blink de deadzone in*. Scattershot crits you for 250. You die.

Bij wijze van spreken.

Oh ja, de classes zijn weggevallen bij dat Shammie ding:

Delrof

Level 48 Troll

True. Warlocks zijn misschien een tikkie 'overpowered' vanwege de imba crits, maar die worden al generfed. ;-)
Some say in ice
pi_33654074
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Morthil, wacht maar tot 60. Aimed Shot crits you for 1900, Multi Shot crits you for 800. *blink de deadzone in*. Scattershot crits you for 250. You die.

Bij wijze van spreken.

Delrof

Level 48 Troll

True. Warlocks zijn misschien een tikkie 'overpowered' vanwege de imba crits, maar die worden al generfed. ;-)
Ik zit nu pas op 47, dus mss vandaar.

Ik ben er overigens voor om in een patch de wtr spells te verbeteren. Want wat moet ik met een wtr voor 1995 terwijl ik 4500 mana heb, als ik in een instance group zit vaak 5000+. Moet 2 bottles drinken, en daar zitten mensen niet op te wachten.
pi_33656437
Ach, de hoge levels. Wordt alleen maar erger. Priests met 9k mana die water van 4200 over 30 drinken.

% based water zou ideaal zijn, maar goed, leer mij Blizzard kennen.
Some say in ice
pi_33657227
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:45 schreef rashudo het volgende:
wat een stemmetjes zeg..
stemmetjes?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:38:00 #292
83951 rashudo
project 2501
pi_33657580
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef Migwi het volgende:

[..]

stemmetjes?
Bij dat filmpje met die ninjaloot
Their eyes opaque.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:43:24 #293
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_33657774
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach, de hoge levels. Wordt alleen maar erger. Priests met 9k mana die water van 4200 over 30 drinken.

% based water zou ideaal zijn, maar goed, leer mij Blizzard kennen.
die candy gaf +2% per seconde voor een duur 30sec. Das toch beter dan die 4200 bottle met 9k+ mana . Blizz kan het wel, nu nog globaal toepassen.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_33658218
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Bij wijze van spreken.

Delrof

Level 48 Troll

M'n felhunter kan drain mana!!!
En ik summon ook pets van 2 levels hoger op level 30. En heb 6 curses tegelijk op hem!
pi_33658440
En een Drain All spell, 5000 mana en hp over 2 sec, niet te interrupten.

Wat ik bedoel is dat Blizzard dat dus echt niet voor het echt gaat doen. (Naast feest-dingen.)
Some say in ice
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:38:39 #296
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_33659607
Komt 1.9 nou morgen?
pi_33659663
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef Takje het volgende:
Komt 1.9 nou morgen?
1.9 komt al 3 maanden.....
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33660684
1.9 komt, "1.9.0.4937 is live"
pi_33660726
Recca, haal je vinger eens van de F5 knop op Blizz US General foruma f.
Some say in ice
pi_33668444
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Recca, haal je vinger eens van de F5 knop op Blizz US General foruma f.
Daar heb ik een refresh knopje voor. Tss, m'n F5 gebruiken, die is gek
Dat wordt afscheid nemen vanavond...No more Aladdin
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:53:40 #301
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33670129
Slotje.
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: