Dus omdat mages 'vroegah' iedereen konden instagibben met hun vuurspells (deny it all you want, maar mages waren gewoon compleet imba toen) en dat nu niet meer kunnen door MC gear, betekend dat dat jullie het niet goed genoeg hebben? Sommige classes hadden buffs/nerfs nodig, en hebben die gekregen. Hoewel natuurlijk enkele classes nu wel heel erg beter zijn geworden (hunters/druids), maar het zijn die classes die wat generfed moeten worden, en niet de mages die nog sterker moeten worden, want zwak zijn ze zeker niet.quote:Op maandag 26 december 2005 00:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geen nerf nee, maar iedere andere klasse is geupdate dus loopt mage achter
ik heb vroegah nooit mee gemaakt aangezien ik vroegah druid speelde, ik was pas 60 met mijn mage toen ze niet meer imba waren.quote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dus omdat mages 'vroegah' iedereen konden instagibben met hun vuurspells (deny it all you want, maar mages waren gewoon compleet imba toen) en dat nu niet meer kunnen door MC gear, betekend dat dat jullie het niet goed genoeg hebben? Sommige classes hadden buffs/nerfs nodig, en hebben die gekregen. Hoewel natuurlijk enkele classes nu wel heel erg beter zijn geworden (hunters/druids), maar het zijn die classes die wat generfed moeten worden, en niet de mages die nog sterker moeten worden, want zwak zijn ze zeker niet.
Volgens mij heb je m'n eerste post gemist?quote:Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je vergelijkt appels met peren. Je hebt het over Firespells en ik had het over Frost. Als ze dat nu eens fixen, samen met de casteritemisation in het algemeen ben ik een happy mage.
Maar ja, de kans dat blizz dat doet is minder dan 0.
Iedere class heeft zo wel z´n ´flaws´. Warlocks hebben ook nog steeds bugs die schijnbaar ´gefixt´ waren. En ook nog een paar bugs die toch een stuk irritanter zijn dan de Arcane Missile bug (tenzij je het natuurlijk leuk vind niet te weten waar de vijand is nadat je hem gefeared hebt omdat er een of andere sync bug is waardoor voor de client de vijand in de ene richting rent terwijl hij heel ergens anders is en je dus niet kan casten door 'Target needs to be in front of you').quote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb vroegah nooit mee gemaakt aangezien ik vroegah druid speelde, ik was pas 60 met mijn mage toen ze niet meer imba waren.
ik zeg alleen dat alle andere klasses beter zijn geworden en de mage na 9 maanden nog steeds arcane missile bug heb
Grounding totem is op dit moment bugged en absorbt nu de damage van DOT`s ipv spells om de paar seconden. Met andere woorden, veel spells absorb je er niet mee.quote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En Shaman totems zijn zo enorm klote voor ons. Ze verdwijnen niet als je een dot wilt gebruiken, fear/seduce, of zelfs Death Coil. Allemaal leuke immunes. Succes met Grounding totem dus. Als het op een beetje subtiel plaatsje staat, kan je geen fuck doen...
Als je dat ook even op m'n server wilt fixen?quote:Op maandag 26 december 2005 11:28 schreef seto het volgende:
[..]
Grounding totem is op dit moment bugged en absorbt nu de damage van DOT`s ipv spells om de paar seconden. Met andere woorden, veel spells absorb je er niet mee.
En Death Coil is echt belachelijk. ()
Valt tegen hierquote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Djnivek, op zich zijn shamans niet zo'n vreselijk groot probleem als jij hier stelt, als je maar in de gaten houdt dat ze totems casten (spellalert gebruik ik hiervoor). Ikzelf ben horde, maar in mijn duels met shamans gebruik ik een targeting macro voor de grounding totems en stuur mijn felhunter er op af. Verder gebruik ik bijna alleen instant spells als er geen grounding totem up is, en interrupt ik zijn heals zoveel mogelijk. De melee damage van een shaman moet je op zich redelijk kunnen overleven als je een beetje goeie gear hebt. Dit geeft me ongeveer een 50/50 kans om van een shaman te winnen. Maargoed ik ben horde
Ik vind het een stuk irritanter als mijn standaard aanval wel mana cost maar geen damage doet continue en ik daardoor dus gewoon verlies. En niet 1 keer, maar echt dagelijks.quote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Volgens mij heb je m'n eerste post gemist?
[..]
Iedere class heeft zo wel z´n ´flaws´. Warlocks hebben ook nog steeds bugs die schijnbaar ´gefixt´ waren. En ook nog een paar bugs die toch een stuk irritanter zijn dan de Arcane Missile bug (tenzij je het natuurlijk leuk vind niet te weten waar de vijand is nadat je hem gefeared hebt omdat er een of andere sync bug is waardoor voor de client de vijand in de ene richting rent terwijl hij heel ergens anders is en je dus niet kan casten door 'Target needs to be in front of you').
Gebruik een andere aanval? Als mage heb je zat spells. Ik weet niet of je het goed begrepen had, maar bij mij is dus m'n enige niet-pet-dependant defense bugged. En dat is toch een stuk storender, vind ik...quote:Op maandag 26 december 2005 18:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk irritanter als mijn standaard aanval wel mana cost maar geen damage doet continue en ik daardoor dus gewoon verlies. En niet 1 keer, maar echt dagelijks.
Je vergeet death coil.quote:Op maandag 26 december 2005 18:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Gebruik een andere aanval? Als mage heb je zat spells. Ik weet niet of je het goed begrepen had, maar bij mij is dus m'n enige niet-pet-dependant defense bugged. En dat is toch een stuk storender, vind ik...
Dat zie ik niet als een defense, maar als een 'last resort', vanwege de 2 minuten cooldown. En zelfs die fear is bugged...quote:
Mag jij mij uitleggen wat het verschil is tussen defense en last resort.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als een defense, maar als een 'last resort', vanwege de 2 minuten cooldown. En zelfs die fear is bugged...
Defense: Met een cast beginnen (van Fear in dit geval) voordat je tegenstander je kan bereiken, en dus ervoor zorgen dat hij je niet aan kan raken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mag jij mij uitleggen wat het verschil is tussen defense en last resort.
Death Coil is a horror effectquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Defense: Met een cast beginnen (van Fear in dit geval) voordat je tegenstander je kan bereiken, en dus ervoor zorgen dat hij je niet aan kan raken.
'Last Resort': Als de verdediging resist of het is een rogue/warrior charge, en hij staat leuk op je in te bashen. Een normale fear zal hier niet werken, door de enorme aantallen interrupts en manieren om gesilenced te worden (kick/pummel). Death Coil is meer om een situatie waarin een normale verdediging niet meer zou werken toch weer een beetje grip op het gevecht te krijgen. Neemt niet weg dat Warriors 35 seconden immune kunnen zijn voor fear, maar dat terzijde...
Als er een warrior of rogue op je in staat te hakken en je hebt geen ice block of frost nova meer, dan kan je wel wegblinken maar casten doe je niet meer, AM worden bij mij niet geinterupt dus als zon melee klasse me probeert te killen blast ik zo hard en snel mogelijk zijn laatste leven eraf, das vaak : fire blast, cone of cold en dan wat arcane missiles, als ik dan gewoon sta te zwaaien en er gebeurt niks dan ben je dood, tis ook verdomt handig tegen runners, die AM gaan ECHT verquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als een defense, maar als een 'last resort', vanwege de 2 minuten cooldown. En zelfs die fear is bugged...
Als AM zo'n doorn in het oog is, heb je nog verschillende alternatieven (proof me wrong, maar frostbolt/fireball werkt ook wel). Naast Fear (en Death Coil dan) hebben we geen alternatieven die niet van een pet uitgaan. En die werken gewoon niet goed. Leuk als een rogue met een fear-debuff nog steeds op je in kan blijven slaan.
En als je je niet kan verdedigen...
Weet ik, maar in die 3 seconden kan je dus geen fear casten omdat je toch een leuke 'Immune' krijgt (op een warrior). Dus tenzij je de Succubus gebruikt, is er geen manier om een Warrior van je af te houden, en als ze epics dragen, dan zijn die rode damage dingen boven je hoofd niet leuk om te zienquote:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dit een (endgame)mage nog nooit heb zien doen. Op lage levels wel, maar niet op 60. Die bursten een Warrior zo vlug omlaag dat het ook niet eens nodig is (beginnend met een Warrior in sheep). Het is natuurlijk afhankelijk van je build, maar als je frost bent, je hebt ook nog een Cold Snap als je echt een verdediging nodig hebt. Cooldown, yep, maar kan wel je leven reddenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als er een warrior of rogue op je in staat te hakken en je hebt geen ice block of frost nova meer, dan kan je wel wegblinken maar casten doe je niet meer, AM worden bij mij niet geinterupt dus als zon melee klasse me probeert te killen blast ik zo hard en snel mogelijk zijn laatste leven eraf, das vaak : fire blast, cone of cold en dan wat arcane missiles, als ik dan gewoon sta te zwaaien en er gebeurt niks dan ben je dood, tis ook verdomt handig tegen runners, die AM gaan ECHT ver
quote:Mages
- Arcane Missiles - Should now properly report the correct "out of
range" indicator on the action bar.
quote:General
- Spell casting is no longer interrupted when leaving combat.
- World of Warcraft Client Patch 1.5.0 (2005-06-07)quote:Mages
- Frostbolt - Targets that are immune to movement slowing effects will
no longer be affected by Frostbolt's movement slowing effect. Damage
will still be caused.
- Frost Nova - Will now cause damage to targets immune to immobilizing
effects.
- Blast Wave - Will now cause damage to targets immune to immobilizing
effects.
- Cone of Cold - Targets that are immune to movement slowing effects
will no longer be affected by Cone of Cold's movement slowing effect.
Damage will still be caused.
- Detect Magic - will no longer cause guard retaliation in Goblin towns.
- Ignite - Can now be dispelled by any effect that dispels magic
effects.
- Frost Armor/Ice Armor - Targets that are immune to movement slowing
effects will no longer be affected by the Chill's movement slowing
effect. Targets will still have their melee attack speed reduced.
- Arcane Instability - Fixed a bug where rank 3 of this talent was not
increasing the periodic damage of various spells by the correct
amount (was increasing by 2% and should now properly increase by 3%).
- World of Warcraft Client Patch 1.4.0 (2005-04-19)quote:Mages
- Mage Armor - Now has a new, unique icon.
quote:Mages
- Amplify Magic and Dampen Magic effects should now replace each other
properly.
- Improved Scorch (Talent) - Redesign. Scorch spells have a
20/40/60/80/100% chance to cause your target to be vulnerable to Fire
damage. This vulnerability increases the Fire damage dealt to your
target by 2% and can be stacked up to 5 times for a total of 10%
increased Fire damage.
- New Spell: Arcane Brilliance (available at level 56 - Loot) - Infuses
the target's party with brilliance, increasing their Intellect.
- Improved Mana Shield - Design changed. Instead of increasing the
amount absorbed, it now decreases the mana lost per point of damage
taken by 10/20%.
- An error message is now displayed if you try to use Blink on boats
and zeppelins.
- Wand Specialization - Fixed a bug where the damage increase with this
talent was higher than the listed amount.
- Frost Nova - Now subject to diminishing returns in PvP. This is
considered an immobilizing effect.
- Pyroblast and Fireball damage over time will now stack together.
- World of Warcraft Client Patch 1.2.0 (2004-12-21)quote:Mage
- Training costs adjusted. Total training cost was decreased.
- Improved Blizzard - Chill duration reduced to 1.5 seconds (4.5
seconds w/ Permafrost) and refreshes with each damage tick rather
than at the beginning of the spell. In addition, a target that
resists the damage will also resist the chill effect.
- Blink - Using this spell should no longer cause you to fall through
the world.
- Blink can now be used to escape more of the stun effects used by
creatures in the world.
- Blink is no longer useable on boats or zeppelins.
- Blast Wave damage radius fixed so damage properly extends to 10 yd.
- Dampen Magic - Duration and mana cost increased. Now castable on all
raid targets.
- Amplify Magic - Duration and mana cost increased. Now castable on all
raid targets.
- Frost/Ice Armor - Mana cost reduced.
- New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of
mana regeneration to function while casting and increases resistance
to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
- New Spell: Conjure Water (Rank 7) (Available through quest at
level 60).
- Arcane Missiles: Fixed a bug where the spell would not function
properly against spell-reflecting targets.
- World of Warcraft Client Patch (2004-11-07)quote:Mages
- Portals: Each portal spell now has an individual cooldown.
- Polymorph: Players now have an increasing chance to break free of
the effect, such that it is unlikely the effect will last more than
15 seconds.
quote:Mage
- Blink should work much more reliably and will not stop your movement.
- Removed facing requirement from Counterspell, Detect Magic, and
Polymorph.
- Polymorph: Now dismounts the enemy target, increased the chance of
breaking early.
- Blizzard: Deals its damage in more frequent intervals.
- Arcane Intellect: Ranks 4 and 5 now require reagents.
- Teleport: Now requires a reagent.
- Portal: Now requires a reagent.
- Slow Fall: Now requires a reagent.
Psh, hij kan me niet bijhouden in MCquote:
quote:Some good guidelines to set before the duel is to disallow hunters using traps, rogues stealthing, warriors disarming, warlocks fearing, paladins bubbling, paladins healing, shamans touching the keyboard, and mages casting spells.
Ik vond het zonder van mijn punten, priest dispelled hem gewoon...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ice Barrier, Pocus...
Hij is geniaalquote:
Eh dat is geen bugquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef Rodie83 het volgende:
Trouwens, als druid heb je tegenwoordig eigenlijk geen in het oog springende bugs meer. Alleen nog steeds een extreem lage DPS, vooral in bearform.
Maar het is wel een verdediging die ik maar al te graag gebruik.. sterker ik vind het de beste defense spell die we hebben. Het geeft je gewoon net die ruimte die je nodig hebt om het tij compleet te keren. De ene keer is het genoeg om een succubus te ninjasummonen, de andere keer is het net genoeg om een fear te casten of weg te rennen, als je niet gehamstringd bent. Je wilt niet weten hoeveel gevechten ik gewonnen heb dankzij death coil.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Defense: Met een cast beginnen (van Fear in dit geval) voordat je tegenstander je kan bereiken, en dus ervoor zorgen dat hij je niet aan kan raken.
'Last Resort': Als de verdediging resist of het is een rogue/warrior charge, en hij staat leuk op je in te bashen. Een normale fear zal hier niet werken, door de enorme aantallen interrupts en manieren om gesilenced te worden (kick/pummel). Death Coil is meer om een situatie waarin een normale verdediging niet meer zou werken toch weer een beetje grip op het gevecht te krijgen. Neemt niet weg dat Warriors 35 seconden immune kunnen zijn voor fear, maar dat terzijde...
titanpanel, handig balkje erbij en automatisch ook coordinatenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:04 schreef Richardfun het volgende:
Ok, heb ff advies nodig. WoWreader en Atlas geinstalleerd, maar ik wil coordinates kunnen gebruiken. Welke mod raden jullie aan, en waar vind ik een up-to-date versie ervan?
www.wow-europe.comquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:31 schreef NJ het volgende:
Een paar vrienden zitten me te pushen om het ook te gaan spelen en daar zit ik over na te denken.
Het lijkt me op het eerste gezicht een leuk spel, maar heeft iemand een site waar ik me wat kan inlezen over de basics voordat ik het eventueel aanschaf?
niet iedereen is full epicquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:13 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dit een (endgame)mage nog nooit heb zien doen. Op lage levels wel, maar niet op 60. Die bursten een Warrior zo vlug omlaag dat het ook niet eens nodig is (beginnend met een Warrior in sheep). Het is natuurlijk afhankelijk van je build, maar als je frost bent, je hebt ook nog een Cold Snap als je echt een verdediging nodig hebt. Cooldown, yep, maar kan wel je leven redden![]()
Death Coil is inderdaad erg handig, maar ik zie het niet als een normale verdediging door de cooldown die erop zit. Het is niet slim het voor iedereen te gebruiken, want ik heb al vaak genoeg gehad dat hij op cooldown zat toen ik het net iets harder nodig had. Ik win er ook meer gevechten door, nooit gezegt dat ik dat niet deed, maar je moet er toch iets meer bij nadenken wanneer je het wilt gebruiken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar het is wel een verdediging die ik maar al te graag gebruik.. sterker ik vind het de beste defense spell die we hebben. Het geeft je gewoon net die ruimte die je nodig hebt om het tij compleet te keren. De ene keer is het genoeg om een succubus te ninjasummonen, de andere keer is het net genoeg om een fear te casten of weg te rennen, als je niet gehamstringd bent. Je wilt niet weten hoeveel gevechten ik gewonnen heb dankzij death coil.
Heb ik dat gezegt dan?quote:
idd niet.quote:
wees blij DAT ze neergaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef Migwi het volgende:
[..]
idd niet.
kut druids
EDIT:
ja, ik zeg kut druids, omdat ze altijd zo lang erover doen om neer te gaan. een warrior gaat nog sneller neer.
oh, alles gaat neer..quote:
lvl 1 tot 60 -> BM zekerstewetenquote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef CecilBDemented het volgende:
hoe kun je als hunter eigelijk het beste je talent points verdelen?
Ik gebruik m nog het meest offensive eigenlijk, vlak voor een pally-shield of priest/pally/druid-heal bv.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:37 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Death Coil is inderdaad erg handig, maar ik zie het niet als een normale verdediging door de cooldown die erop zit. Het is niet slim het voor iedereen te gebruiken, want ik heb al vaak genoeg gehad dat hij op cooldown zat toen ik het net iets harder nodig had. Ik win er ook meer gevechten door, nooit gezegt dat ik dat niet deed, maar je moet er toch iets meer bij nadenken wanneer je het wilt gebruiken.
In een 1vs1 zonder iets of iemand om je heen is het dan inderdaad erg fijn om te gebruiken. Maar in mass PvP zoals Arathi Basin gebruik ik het niet om een heal op zichzelf tegen te houden. Er zijn zat Hordes die zich puur op mij richten, met name warriors en rogues (UD's meestal), dus daarvoor bewaar ik m'n Death Coil.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik gebruik m nog het meest offensive eigenlijk, vlak voor een pally-shield of priest/pally/druid-heal bv.
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://www.transbuddha.com/mediaHolder.php?id=601
Brilliant!
Meesterlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://www.transbuddha.com/mediaHolder.php?id=601
Brilliant!
werkelijk fantastich!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://www.transbuddha.com/mediaHolder.php?id=601
Brilliant!
Ik vind van welquote:
Oud! Wel leuk trouwensquote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://www.transbuddha.com/mediaHolder.php?id=601
Brilliant!
Geweldigquote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://www.transbuddha.com/mediaHolder.php?id=601
Brilliant!
Of omen heeft hier overheen gelezen of hij negeert deze post;)quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:42 schreef Maanvis het volgende:
Pff op 1 raid Perdition's en Mageblade gedisenchant.. 0 sum 4tl... Tijd om MC maar niet meer te doen dan
Ook die namen: The vil lag epe plequote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://www.transbuddha.com/mediaHolder.php?id=601
Brilliant!
Ik lees daar maar overheen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef deff het volgende:
[..]
Of omen heeft hier overheen gelezen of hij negeert deze post;)
(hij zit al weken te wachten op zijn mageblade, loopt ook standaard in MC rond met de mats voor spellpower enchant;)).
/add
Gewoon lekker naar Kul Tiras gaanquote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef Platina het volgende:
Leuk join je Khadgar wat recommenden server is, heeft die verdomme alweer queue lol?!
En ik was weer warrior gaan, nou ik zeg je 30% in de barrens is warrior, allemaal van die eitjes die wow voor kerst krijgen
heb me in een lange tijd niet zo vermaakt om een wow filmpjequote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://www.transbuddha.com/mediaHolder.php?id=601
Brilliant!
Niet iedereen heeft PoM en beide trinkets én shatter. Kans dat iemand die alle 4 de requirements heeft is waarschijnlijk nog niet eens 2 %... Zoals iemand al zei, en ik blijf dit herhalen:quote:Op donderdag 29 december 2005 15:08 schreef janspj het volgende:
als mage heb je wel een "I win button" .. Shatter 50% crit change against frozen targets
dit met beide trinkets imba![]()
Dus POM FB, en meestal breekt frost nova nog niet gelijk dus gooi er gelijk 1 COC achteraan.
er is altijd een lack of priests. ik ben nog amper ingelogd of ik krijg al een stuk of tien verzoekjes om een instance/bg te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:30 schreef Xinouth het volgende:
Heb nu een priestje gemaakt op de server van m'n main.. Lack of priests in mn guild ><
Pick up groupquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:57 schreef Richardfun het volgende:
PuG?
Ik heb een zuig guild, zoek momenteel een nieuwe. Leuk hoor zo'n 40+ guild (40 members grappig genoeg), maar ik heb het gevoel alsof mensen vooral lid zijn omdat ze denken dat ze er iets aan hebben, de guild is saai en ongezellig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef Richardfun het volgende:
Morthill, dan zorg je toch gewoon dat een high lvl guild mate of zo je ff helpt met wat oranje en rode quests tot je 46 bent, dan kun je daarna zelf door
Neu, ik zoek wel gewoon een leuke Alliance guild. Desnoods start ik mijn eigen, moet te doen zijn. Al wil ik dat pas rond lvl 55-60 doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:14 schreef Richardfun het volgende:
kom dan lekker op ragnaros spelen bij de netherhorde
Ik blijf dus gewoon op Sylvanas zoals ik eigenlijk al zei.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef Platina het volgende:
Niet op Ragnaros die server is al full, en ook nog een ontielijke kutserver ook.
Grts nog met jullie eerste successen daarquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:15 schreef R_o_N het volgende:
Ik sta vanavond ingeschreven voor MC, en nog wel als priest nr 6meeste die we mee hebben gehad tot nu toe was 3 haha dus nu moet het met de healing wel snor zitten dacht ik zo...
de core hounds nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef R_o_N het volgende:
Haha maar die Luci die ging down gelukkig
en nu whipen op maggie inderdaad
achjah... we doen wel lekker veel ervaring op zo, met deze werkwijze haha... btw als je Maggie down krijgt dan spawnen sommige trashmobs toch niet meer ?
Magmadar: De ancient corehounds de corehoundpacks spawnen ook niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef R_o_N het volgende:
Haha maar die Luci die ging down gelukkig
en nu whipen op maggie inderdaad
achjah... we doen wel lekker veel ervaring op zo, met deze werkwijze haha... btw als je Maggie down krijgt dan spawnen sommige trashmobs toch niet meer ?
Umm, ik ging iig nooit dood door gebrek aan fire resistance gear en ik zat toch ruim onder de 100 altijd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:03 schreef GoodspeeD het volgende:
Ontbreekt nog een beetje aan de fire res gear. Rogues, hunters, etc. gaan gewoon te snel neer nog.
Tja positionering is idd het belangrijkstequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef Migwi het volgende:
[..]
Umm, ik ging iig nooit dood door gebrek aan fire resistance gear en ik zat toch ruim onder de 100 altijd.
* Migwi speelt Hunter.
explain?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef Platina het volgende:
Niet op Ragnaros die server is al full, en ook nog een ontielijke kutserver ook.
ja het klinkt niet geheel legaalquote:Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef Migwi het volgende:
lol
Maarre, kun je daarvoor niet iig een warning van Blizz krijgen?
Meen zoiets een keer eerder gehoord te hebben.
Zoiets hebben ze ook bij mij geprobeerd, alleen dan niet met een leugentje, en ze waren nog redelijk noobish erin.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:08 schreef MaxPowered het volgende:
Damn, heb ik gisteren gelachen.![]()
Ik dacht, laat ik eens wat sneller geld maken als met looten...
Ik stuurde een tiental willekeurige mensen vanuit de mailbox een cash-on-delivery bericht met toegevoegd een "Holy Candle" en de tekst dat als ze deze gebruiken, dat ze nooit meer hun gear hoeven te repairen, en dat ze 3x zo snel XP erbij krijgen...
Kreeg van 3 mensen 5 gold![]()
tis niet legaal, je kan een warning krijgen , daarna kan je niks meer flikken dan krijg je gelijk een banquote:Op zondag 1 januari 2006 15:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja het klinkt niet geheel legaal
scammen noemen ze dat geloof ik
Veel n00bs, veel alts, weinig high end guilds. Al least, dat was zo toen ik er nog wel eens speeldequote:
Met je mage?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ook hoi Cyn. Heb spontaan zin om Stonetalon te gaan campen, stomme rogue.
En WoW-fora geven weer eens een connection error.
Welke fatsoenlijke Horde guilds lopen er @ Trollbane rond?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:47 schreef Migwi het volgende:
[..]
Met je mage?
Hmmz, dan sla ik Stonetalon toch gewoon over
Denk dat ik toch maar een Hunter ga levelen, vind ik beter dan Rogues
Zeg Recca en Sil, als jullie ook eens Horde komen spelen op Trollbane![]()
En WoW forum is echt klote ja![]()
1 van de 2, ja. Als de ene het niet haalt, haal ik Omen van stal.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:47 schreef Migwi het volgende:
[..]
Met je mage?
Hmmz, dan sla ik Stonetalon toch gewoon over
Denk dat ik toch maar een Hunter ga levelen, vind ik beter dan Rogues
Zeg Recca en Sil, als jullie ook eens Horde komen spelen op Trollbane![]()
En WoW forum is echt klote ja![]()
Exomna (nederlandstalig)quote:Op maandag 2 januari 2006 00:08 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Welke fatsoenlijke Horde guilds lopen er @ Trollbane rond?
DiE zit daar ook, of niet?
Geniaal filmpjequote:Op maandag 2 januari 2006 12:39 schreef Platina het volgende:
Blackraven is dat neit het guild waar Rag geninjaed werd?
Mwa, ik moet zeggen dat ik Warlocks en Hunters wel iets sterker vind dan de rest.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef DjNivek het volgende:
Shaman: Warlocks zijn overpowered
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=6504817&p=1&tmp=1#post6504817
Hunters heb ik eigenlijk niet zo'n moeite mee als Mage zijnde. Zat laatst rustig te eten en te drinken toen ik van achteren werd aangevallen door een hunter. De enige reden dat er niemand stierf was dat hij net op tijd Gadgetzan binnen vluchtte voor hij dood ging.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mwa, ik moet zeggen dat ik Warlocks en Hunters wel iets sterker vind dan de rest.
Warlocks doen veel damaged en hebben een Minion die je ook nog eens lastig valt, dat laatste geldt ook voor de Hunter, als je daartegen vecht, dan vecht je altijd tegen twee.
Ik weet nogsteeds niet hoe ik als Druid kan winnen van deze twee.
Meestal kan ik wel winnen van een Warrior, een Mage en een Priest. Alleen ik speelde onlangs tegen een priest die precies mijn level had en die caste een spell en daardoor was ik al binnen 3 tellen meer dan 75% van mijn HP kwijt. Echt ongelofelijk.![]()
Als Druid zijn Warlocks ook gewoon lastig. Alleen de Feral specced kunnen me wat problemen opleveren, maar voor de rest, nah. Maar point is dat ik eigenlijk nog nooit van sommige skills heb gehoord die de shaman daar beschrijftquote:Op maandag 2 januari 2006 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mwa, ik moet zeggen dat ik Warlocks en Hunters wel iets sterker vind dan de rest.
Warlocks doen veel damaged en hebben een Minion die je ook nog eens lastig valt, dat laatste geldt ook voor de Hunter, als je daartegen vecht, dan vecht je altijd tegen twee.
Ik weet nogsteeds niet hoe ik als Druid kan winnen van deze twee.
Meestal kan ik wel winnen van een Warrior, een Mage en een Priest. Alleen ik speelde onlangs tegen een priest die precies mijn level had en die caste een spell en daardoor was ik al binnen 3 tellen meer dan 75% van mijn HP kwijt. Echt ongelofelijk.![]()
Gestopt met lezen na 2 zinnen :pquote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef DjNivek het volgende:
Shaman: Warlocks zijn overpowered
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=6504817&p=1&tmp=1#post6504817
Ik zit nu pas op 47, dus mss vandaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Morthil, wacht maar tot 60. Aimed Shot crits you for 1900, Multi Shot crits you for 800. *blink de deadzone in*. Scattershot crits you for 250. You die.
Bij wijze van spreken.
Oh ja, de classes zijn weggevallen bij dat Shammie ding:
Delrof
Level 48 Troll
True. Warlocks zijn misschien een tikkie 'overpowered' vanwege de imba crits, maar die worden al generfed. ;-)
stemmetjes?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:45 schreef rashudo het volgende:
wat een stemmetjes zeg..
die candy gaf +2% per seconde voor een duur 30sec. Das toch beter dan die 4200 bottle met 9k+ manaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach, de hoge levels.Wordt alleen maar erger. Priests met 9k mana die water van 4200 over 30 drinken.
% based water zou ideaal zijn, maar goed, leer mij Blizzard kennen.
M'n felhunter kan drain mana!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Morthil, wacht maar tot 60. Aimed Shot crits you for 1900, Multi Shot crits you for 800. *blink de deadzone in*. Scattershot crits you for 250. You die.
Bij wijze van spreken.
Oh ja, de classes zijn weggevallen bij dat Shammie ding:
Delrof
Level 48 Troll
True. Warlocks zijn misschien een tikkie 'overpowered' vanwege de imba crits, maar die worden al generfed. ;-)
1.9 komt al 3 maanden.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef Takje het volgende:
Komt 1.9 nou morgen?
Daar heb ik een refresh knopje voor. Tss, m'n F5 gebruiken, die is gekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Recca, haal je vinger eens van de F5 knop op Blizz US General foruma f.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |