abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:23:26 #1
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33255183


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

-Lijst met fokkers is niet meer up-to-date-
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_33255296
He alweer een nieuw deeltje!
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:27:36 #3
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33255351
Ik kan niet inloggen, hebben meer mensen problemen mee uit Nederland lees ik zo op de forums

Eindelijk is een avond vrij
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_33255794
spammerd, dat had je al gepost

ik zit in AV queue, saaaaai
pi_33256622
Ok vraag.

Hoe kom ik in de caverns of time. Hyjal lukt nog wel met cliffwalking maar de caverns of time!!!

Tell me
please?
pi_33257399
Godver, ik kom spinebreaker niet binnen.
Hij bljift hangen op ''retrieving character list''
pi_33258845
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef Gloeidoos het volgende:
He alweer een nieuw deeltje!
verkapte tvp dat
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33258850
Nergens problemen mee
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:04:46 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33259020
HUILEN!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33260788
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

verkapte tvp dat
Die post van jou ook, ik heb trouwens echt helemaal nergens last van...
pi_33261175
Avondje gewhiped op razorgore.
......
pi_33261699
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef Jefkie het volgende:

[..]

Die post van jou ook, ik heb trouwens echt helemaal nergens last van...
Niemand die ik ken iig.

Avondje gewiped op Razorgore, altijd gezellig. Iemand geld bij?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_33261978
En weer een nieuwe
Oh, and that's a bad miss!
  woensdag 21 december 2005 @ 00:08:44 #14
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33263064
Zo, ik heb niet zoveel WoW zin meer de laatste tijd, ben het een beetje beu, steeds die klote instances aflopen en nooit dropt er wat ik wil of waar ik naar op zoek ben.
pi_33263111
Zie je een NE Hunter aankomen op zijn oversized kat, je seduced hem en feared zijn pet, doet Curse of Shadows op de Hunter, ToEP aan, shadowbolt laadt, *bam*, 1 of andere orc breekt seduce waardoor je een scatter shot op je kanis krijgt en je nog bijna ''ge-pwned'' wordt ook.

(verkapte tvp)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_33263205
damn, niet voorbij noxxion gekomen in maraudon, lastige boss.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33263797
Hele avond online geweest. Ga ff wat qs afronden, en dan wordt het levelen in de instances. SM, Uldaman, ZF, de hele heutemeteut.

Oh ja, IK HEB MIJN MOUNT :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Morthill op 21-12-2005 09:01:55 ]
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_33264616
Ik krijg hunters niet dood
pi_33265072
12g repair, thx Nefarian.

Oh. tvp.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2005 @ 03:13:14 #20
34726 Fratz
Max
pi_33265598
ik heb vananavond ook gewoon gespeeld hoor.
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje moe word van het spelen. Heb maar een alt gemaakt op een andere server.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 21 december 2005 @ 05:47:38 #21
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_33265807
Hele avond gewhiped op Jeklik

tevens erg slechte tvp
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  woensdag 21 december 2005 @ 06:19:50 #22
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_33265835
lieutenant-commander Guuske
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  woensdag 21 december 2005 @ 09:06:42 #23
2347 deff
..until the reaper sings
pi_33266632
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Niemand die ik ken iig.

Avondje gewiped op Razorgore, altijd gezellig. Iemand geld bij?
geld bijen bestaan niet;P
maar we maken wel progressie, 1of 2 eieren nog maar op de een na laatste poging:)

Ow en engessa, worden we wel verondersteld hunters te kunnen killen??
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_33267556
Ik heb gister met succes een level 40 tauren hunter corpsecamper gecorpsecamped
Ik was samen met een level 36 lock aan het questen in SoS, toen we door een level 45 shaman en een level 40 hunter gekilled werden. De keer daarop hebben we ze allebei weten te killen (wat klopt er niet ).

Daarna was de shaman al weer weg, maar de hunter besloot om ons eens lekker te campen. Ik en de lock gingen steeds snel ressen en gewoon volledig los met dmg, waardoor ie steeds dood was. Op een gegeven moment waren we echter zelf niet dood en hij wel. Toen heeft ie et geweten ook

Kvond het wel een mooie actie, dat de corpsecamper uiteindelijk zelf het hazepad kiest
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_33269171
Niemand tips voor die elemental in Maraudon, Noxxion? Dat is die clown die telkens zichzelf opsplitst in adds. Gister 2x gewhiped...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 21 december 2005 @ 11:44:17 #26
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_33269404
Taktiek die ik elke keer gebruikt heb is ....

charge!!!!!

Welk lvl is je party?
There is no art to find the minds construction in the face
pi_33269447
we waren 48, 48, 49 49 en 51. Priest was 51, warrior 49, ik(rogue) 48, shaman 48, warlock 49.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 21 december 2005 @ 12:19:34 #28
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33270364
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:03 schreef GoodNews het volgende:
Ok vraag.

Hoe kom ik in de caverns of time. Hyjal lukt nog wel met cliffwalking maar de caverns of time!!!

Tell me


Rechts van die ingang zit zo`n rots die schuin naar boven loopt, hier zit een spleet tussen. Hier kan je omhoog lopen maar loop niet bij het einde ervanaf anders kom je er niet meer uit, je moet op die rots lopen die over de ingang loopt. Je loopt over de ingang heen en aan de overkant kan je onder een rots komen en zo naar binnen lopen.

Het is eigenlijk de makkelijkste area om nu in te komen
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 21 december 2005 @ 13:44:18 #29
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_33273015
Hmmm.. ik heb een nieuw doel in de kerstvakantie: Mijn reputation opkrikken by de Thorium Brotherhood. Ik wil de pattern voor Black Dragonscale Boots hebben http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16984
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_33279559
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef seto het volgende:

[..]

[afbeelding]

Rechts van die ingang zit zo`n rots die schuin naar boven loopt, hier zit een spleet tussen. Hier kan je omhoog lopen maar loop niet bij het einde ervanaf anders kom je er niet meer uit, je moet op die rots lopen die over de ingang loopt. Je loopt over de ingang heen en aan de overkant kan je onder een rots komen en zo naar binnen lopen.

Het is eigenlijk de makkelijkste area om nu in te komen
Ik viel naar beneden heel lang en ging dood lol
please?
pi_33290450
ik dacht he ik ga even wat tallent unlearnen maar nee hoor 1 gold stuk
ben nu net level 13
das dus even lang sparen merk ik al
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_33295898
Net Jin'do the Hexxer voor het eerst neegehaald en Jin'do's Judgement opgepikt voor m'n priest

Leuk gevecht is het.
pi_33296131
Ga hem binnenkort ook aanschaffen, maar ik denk dat het begin erg gaat tegenvallen :S
  donderdag 22 december 2005 @ 01:09:42 #34
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33296318
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef kipknots het volgende:
Net Jin'do the Hexxer voor het eerst neegehaald en Jin'do's Judgement opgepikt voor m'n priest

Leuk gevecht is het.
Hoe pakken jullie het aan? Wij krijgen hem maar niet down op een of andere manier.
  donderdag 22 december 2005 @ 01:24:50 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33296629
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:09 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Hoe pakken jullie het aan? Wij krijgen hem maar niet down op een of andere manier.
Simpel
* TOTEMS MOLLEN IS HET BELANGRIJKSTE WAT ER IS. NIET DOOR NUKEN MAAR TOTEMS MOLLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Zodra je delusions krijgt NIET DECURSEN, maar shades killen. Dots helpen goed hiertegen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 22 december 2005 @ 01:36:24 #36
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33296819
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Simpel
* TOTEMS MOLLEN IS HET BELANGRIJKSTE WAT ER IS. NIET DOOR NUKEN MAAR TOTEMS MOLLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Zodra je delusions krijgt NIET DECURSEN, maar shades killen. Dots helpen goed hiertegen.
Dan wordt het gewoon niet goed uitgevoerd, want zo doen wij het namelijk ook. Bedankt voor het bevestigen dan
  donderdag 22 december 2005 @ 01:40:59 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33296906
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:36 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Dan wordt het gewoon niet goed uitgevoerd, want zo doen wij het namelijk ook. Bedankt voor het bevestigen dan
de mensen waar ik mee raid zijn grotendeels van boven tot onder met paars behangen, dus ik weet niet of dat verschil maakt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 22 december 2005 @ 01:46:29 #38
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33296985
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de mensen waar ik mee raid zijn grotendeels van boven tot onder met paars behangen, dus ik weet niet of dat verschil maakt
Wij zijn niet volledig behangen (een paar wel), maar de meeste hebben toch wel enkele epics. Het probleem is dat er teveel shades opblijven in het gevecht. Maar er zal meer worden moeten gedot en sneller worden gereageerd op de totems. Ik (als druid) heb alleen het probleem dat ik op den duur, zeker met dotten erbij, geen mana meer heb.
En mijn pc is ook niet altijd even snel in het gevecht
pi_33299700
Gisteren weer Maraudon gedaan. Dit keer heel makkelijk langs noxxion gekomen, we hadden gewoon een betere healer en tank dit keer. Ook die staff gehaald, dus kan binnenkort aan inner maraudon beginnen. Erg leuke instance, alleen vyletongue moet toch eens satyrs lash droppen...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33300004
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:36 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Dan wordt het gewoon niet goed uitgevoerd, want zo doen wij het namelijk ook. Bedankt voor het bevestigen dan
Valt iedereen de shades aan? Niet alleen dps moet dat doen, healers ook. Alleen de main tank zou dit moeten negeren. Verder gaat het bijna puur om de dps. Hoewel m'n guild nog niet echt bezig is met BWL, hebben we al wel heel MC op farmstatus en de mensen die we gisteren bij ons hadden waren toch wel het best geequipped van de guild. Bijvoorbeeld een rogue met Perditions/Fang of the Faceless, Hunter met epic bow, etc.
pi_33300360
Wij hebben voor het eerst Hakkar neer gekregen, nooit echt serieus bezig geweest met ZG, en dus nooit verder gekomen dan Bloodlord Mandokir, maar deze week kregen we de tijgerboss voor het eerst neer, en gisteravond de panter & Hakkar.

Die bossfights zijn ZO cool !

En ook nog een mooie cloak erbij http://www.thottbot.com/?i=51827
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 22 december 2005 @ 10:13:56 #42
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_33301051
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:21 schreef kipknots het volgende:

[..]

Valt iedereen de shades aan? Niet alleen dps moet dat doen, healers ook. Alleen de main tank zou dit moeten negeren. Verder gaat het bijna puur om de dps. Hoewel m'n guild nog niet echt bezig is met BWL, hebben we al wel heel MC op farmstatus en de mensen die we gisteren bij ons hadden waren toch wel het best geequipped van de guild. Bijvoorbeeld een rogue met Perditions/Fang of the Faceless, Hunter met epic bow, etc.
Als je de curse hebt moet je shades aanvallen, in het geval van healer dotten aangezien ik nog geen deuk in een pakje boter sla (resto wise gesproken). Maar op den duur hebben we zoveel shades dat die ons eigenlijk nekken. We moeten gewoon geconcentreerder zijn, de rest van ZG is farm/geen probleem. MC is tot domo farm bij ons, raggie hebben we twee weken terug voor het eerst gedaan, maar vorige week weer niet, dat blijft toch nog erg moeilijk.
pi_33301269
Gisteren lekker dungeons in geweest. SM, en jawel, mijn 3e run in SM en de 3e super item voor mages. Heb nu de amulet, de hat en de staff.

Daarna nog ff een uurtje Uldaman gedaan, al ben ik daar nog te low lvl voor eigenlijk. Dus daar kom ik op lvl 42/43 wel op terug.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_33301483
Hehe, Morthill. Als je Uldaman af wilt maken moet je minimaal lvl45 zijn. De laatste baas, een stenen elite, heeft een kamer vol non elite adds die hij een voor een oproept. Dat valt nog wel mee, maar als je hem op 30% hebt, roept hij 4 lvl45 elite rock elementals op. Dan moet je heel snel al je DPS op de boss nuken, anders red je het niet. Trust me, 2x gewhiped daar voordat ik lvl45 was. Wel een erg gave bossfight.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33303203
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:20 schreef CecilBDemented het volgende:
ik dacht he ik ga even wat tallent unlearnen maar nee hoor 1 gold stuk
ben nu net level 13
das dus even lang sparen merk ik al
Eerste keer is toch gratis?
Oh, and that's a bad miss!
  donderdag 22 december 2005 @ 11:48:23 #46
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_33303490
Nee dat was alleen in de beta zo
There is no art to find the minds construction in the face
pi_33303509
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:48 schreef Beestig het volgende:
Nee dat was alleen in de beta zo
Oh, lol Dan staat dat me bij waarschijnlijk
Oh, and that's a bad miss!
pi_33305182
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Die bossfights zijn ZO cool !
Maar zo buggy...tenminste, de panter.
De ene keer spawnen de panters veels te vlug (lees: hele scherm zwart door panters), de andere keer spawnen er helemaal geen! Maar ja, de gevechten zijn inderdaad leuker dan MC/BWL, en ik ben dus ook redelijk positief over AQ, en de gevechten die ik in de tussentijd daarvan heb gezien/aan mee gedaan. Het is allemaal een stuk actiever voor iedereen, en niet simpel mindless nuken.
Ik ben sinds gisteren weer terug gegaan naar SM/Ruin, omdat ik nog even wil genieten van de gigantische hits/crits die we kunnen krijgen. Gelukkig kan ik de 1300+ damage hits halen zonder de vulnerability, dus op zich zijn hoge crits volgende patch ook nog wel haalbaar, maar de 3500+'ers gewoon niet meer (jammer ). Maar voor nu melt ik geen faces, maar hele lichamen
2-shotting shamans+warriors ftw!
pi_33305493
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:50 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Maar zo buggy...tenminste, de panter.
De ene keer spawnen de panters veels te vlug (lees: hele scherm zwart door panters), de andere keer spawnen er helemaal geen! Maar ja, de gevechten zijn inderdaad leuker dan MC/BWL, en ik ben dus ook redelijk positief over AQ, en de gevechten die ik in de tussentijd daarvan heb gezien/aan mee gedaan. Het is allemaal een stuk actiever voor iedereen, en niet simpel mindless nuken.
Ik ben sinds gisteren weer terug gegaan naar SM/Ruin, omdat ik nog even wil genieten van de gigantische hits/crits die we kunnen krijgen. Gelukkig kan ik de 1300+ damage hits halen zonder de vulnerability, dus op zich zijn hoge crits volgende patch ook nog wel haalbaar, maar de 3500+'ers gewoon niet meer (jammer ). Maar voor nu melt ik geen faces, maar hele lichamen
2-shotting shamans+warriors ftw!
Die panter is juist de coolste boss, het duurde even voordat we m neer hadden, maar oh wat was dat cool

We hadden een druid + shammy aan elke kant in die hokken staan, druid tankte panters, shammy healde m, en omdat de DPS groep midden in de kamer stond, konden die panters ons niet zien, dus als er een hunters mark op 1 van ons kwam, kwam er geen enkele panter

Had na de eerste vanish 650+ DPS op die baas, en mede door dat kregen we m na 5 tries ofzo neer, zonder deaths
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_33306384
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die panter is juist de coolste boss, het duurde even voordat we m neer hadden, maar oh wat was dat cool

We hadden een druid + shammy aan elke kant in die hokken staan, druid tankte panters, shammy healde m, en omdat de DPS groep midden in de kamer stond, konden die panters ons niet zien, dus als er een hunters mark op 1 van ons kwam, kwam er geen enkele panter

Had na de eerste vanish 650+ DPS op die baas, en mede door dat kregen we m na 5 tries ofzo neer, zonder deaths
Ik vind de panther baas juist een van de mindere, eerste keer is cool maar daarna is het redelijk straightforward. Zeker het healen in het gevecht is redelijk saai. We hadden gisteren wel erg lekkere dps tegen de baas, van 83% naar 30% tussen twee vanishes.

De tijger is veel cooler, vooral phase 2 omdat gewoon zo verschrikkelijk lomp is. Ook leuk als het je lukt om over zijn knockbacks heen te springen .

Jin'do is ook cool, als het goed gaat hoef je niet veel te healen, maar als priest switch ik constant tussen jin'do voor dots, totems om te wanden, een paar heals tussendoor en als ik gecursed word weer voluit gaan op de shades.

Veel bosses kosten ons ook meer pogingen om neer te halen dan Ragnaros, die ging op de 4e poging neer . Then again, bij de Zul'Gurub runs hebben we vaak mensen erbij zitten die nog maar net 60 zijn of in de guild zitten terwijl we bij Ragnaros de mensen met de meeste ervaring/beste equip mee hadden genomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')