bij mij is ze gewoon onlinequote:Op dinsdag 20 december 2005 08:44 schreef ook_gek het volgende:
Is mukie vandaag vrij?
Ik zie haar MSN nog op slapen staan![]()
bij mij staat ze ook online maar er achter staat {slaapt}quote:
ik ben al een tijdje wakker.. net wezen kijken naar het voormalig scheurijzertje van m'n broer die total-loss is. mên die zit in elkaar gevouwen.quote:
wat heeft ie gedaan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ben al een tijdje wakker.. net wezen kijken naar het voormalig scheurijzertje van m'n broer die total-loss is. mên die zit in elkaar gevouwen.
geen sneeuw of ijzel. wel weg geslipt op de snelweg, en in de sloot gevlogen. misschien door lekke band linksachter, die stond nu bijna plat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:50 schreef vlad het volgende:
[..]
wat heeft ie gedaan?![]()
niet gewend aan sneeuw/ijzel?![]()
.quote:
Mariaquote:
hoe/wat/waar/fotos ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, jullie mogen me uitlachen, want ik heb mijn eigen auto gisteren ook nog even in elkaar gereden![]()
!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maria
Ze zegt dat ik z'n allergrootste idool ben, omdat ik altijd zo snel nederlands praat, veel bla bla bla![]()
quote:
ik ga hem ook doen hoor, lijkt me wel lachenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
I know I know, ik had moeten sturen in de richting die ik wilde gaan! Maar zoals ik al zei, reflex enzo
. Ik zal al haast tegen de vangrail aan
.
Het ging gelukkig wel heel zacht, ik zat meer in over die auto, of die wel op tijd remde.
Straks maar eens informeren bij wat 'velgendoktors'.
pappie zal het wel weer fixen jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga hem ook doen hoor, lijkt me wel lachen
Mjah ergens kan ik het wel begrijpen dat het niet helemaal jouw schuld is vanwege veel olie op straat.
Maar pappie gaat het weer fixen toch![]()
![]()
oh god niet nog een modquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef Renesite het volgende:
Whooooooohooooooo
IJsmeiske![]()
Het loopt leuk daaro![]()
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:01 schreef Sandraugiga het volgende:
Alleen blikschade ijsmeis?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, jullie mogen me uitlachen, want ik heb mijn eigen auto gisteren ook nog even in elkaar gereden![]()
!
eventjes ijsmeis hoi zeggenquote:
Heb je soms de eerste 2 zinnen gelezen ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gek altijd dat als iemand een ongeluk krijgt het altijd wel een reden heeft. Maar 1 ding is zeker. Het ligt NOOIT aan de bestuurder. Ik vind dat altijd zo appart![]()
Ik bedoelde eigenlijk of alles er nog wel opzit bij jou...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop het!
In ieder geval een wiel die krom is en blikschade. En ik hoop dat er niks mis is met de ophanging.
Ohquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:05 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of alles er nog wel opzit bij jou...![]()
was niet naar jou toe, bedoelde het in het algemeenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je soms de eerste 2 zinnen gelezen ofzo?
Ik geef mezelf wel degelijk de schuld, want ik remde!
Nou, ik vind het stom dat je geen les of rijexamen krijgt als het sneeuwt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
was niet naar jou toe, bedoelde het in het algemeen![]()
nog iets leuks,
Ik vind dat er bij een rij examen een extra optie moet komen. BV slip curses![]()
Ja, kei erg hè!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:09 schreef BoJo het volgende:
en kei en kei en kei en kei en kei en kei en kei en kei en kei....
heb ik wel gehad. Ik heb gewoon in de sneeuw gereden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik vind het stom dat je geen les of rijexamen krijgt als het sneeuwt.
Dat moet je uiteindelijk toch ook kunnen en leren?
Ohhh, dus ze doen het vanwege de filesquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb ik wel gehad. Ik heb gewoon in de sneeuw gereden.
2x is toen de rijles niet door gegaan omdat het verkeer uit rotterdam muur en muur vast stond.
En die gozer woonde in rotterdam. Maar als er geen file was had ik gewoon rij les.
Was het een hoer danquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:16 schreef lipje het volgende:
ik mocht altijd zijn vriendin ophalen en rondbrengen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:14 schreef BoJo het volgende:
Ik had rijles van 20 Juli t/m 21 Oktober, was altijd wel lachen beetje cruisen door de stad en die rijinstructeur kende echt iedereen volgens mij![]()
Da's best lang opzichquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Herkenbaar
Mijn instructeur zat ook continu te bellen en te zwaaien
Overigens heb ik gelest van 14-12 t/m 28-08![]()
Hugo's broertje ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
deze ook man
[afbeelding]
Mag ik welquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's best lang opzich
ik van 2 juli (1 les, toen een maand geen les ivm vakantie) tot 19-12
Maar volgens mij zitten alle instructeurs te bellen en te zwaaien de hele dag
Anne, ik kan me nu wel voorstellen waarom je niet in de auto's van je ouders mag rijden
Oja, middag
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat je nu geen eigen auto meer hebt zeker!
Wat onverstandig van ze zeg!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Neuh, voorheen mocht ik ook al wel!
Nu je in zulke opperbeste stemming bent kun je je gelijk even afreageren op deze dudequote:
Nou niet overdrijven hèquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat onverstandig van ze zeg!
done. Maar ben niet in de mood om 'm echt onderuit te halen. feitelijk. de persoon zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu je in zulke opperbeste stemming bent kun je je gelijk even afreageren op deze dudeDit is 20
Klein vraagje .....
Wat is het toch heerlijk om te zien hoe bekrompen dat soort gasten zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
done. Maar ben niet in de mood om 'm echt onderuit te halen. feitelijk. de persoon zou ik nooit doen![]()
Je moetquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is het toch heerlijk om te zien hoe bekrompen dat soort gasten zijn.
Ik was eigenlijk van plan een boek van Jan Marijnissen eens te gaan lezenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je moet
Theodore Dalrymple - Leven aan de onderkant
'ns lezen. Ben ik nu aan het doen. Ge-wel-dig
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben hard opweg om een overtuigd Fortuynist te worden
Ik heb zelden zo'n fucking hypocriet, tegenstrijdig en foutief boek als de puinhopen van acht jaar Paars gelezen
Ik vergeef het jequote:Op dinsdag 20 december 2005 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het was dan ook een garpje!
Heb je het zelf gelezen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij zei tenminste waar het op stond
Dat kun je van delinkse kerk
niet zeggen. Fuile zakkenvullers!
Neeeheeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wh00000ttt!!!!111!!oneone!!!!111!!
Neuken?
Jij bent ook 24/7 ongesteld ehquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeeheeeeeeeeeeeeeee! Kan niet!
Hej gezellig dat je ook even onder je steen vandaan komtquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef Tjabbo het volgende:
www.zangerbob.nl![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.zangerbob.nl/Bob-1.wmv
Tranentrekkend
Hoi, jij bent zeker spuit 11?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef Tjabbo het volgende:
www.zangerbob.nl![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.zangerbob.nl/Bob-1.wmv
Tranentrekkend
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent ook 24/7 ongesteld eh
Kijk je uit dat je niet aan de boel vastvriest?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja!
Bijna over hoor! Donderdag ga ik zwemmen
!
geweldig men!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej gezellig dat je ook even onder je steen vandaan komt!
Een week of 2 geleden is iedereen hier al kapot op gegaan!
Zit je al op je nieuwe werkplek? En zo ja, hoe bevalt het?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geweldig men!
Nee nog steeds niet. 1 januari ben ik daar wel.
Vanmiddag functioneringsgesprek.
Wordt lekker, want alle werk was al verdeeld voordat ik kwam dus nu mag ik de kutklusjes gaan doen
Ik lees de laatste tijd de slowchat niet meer bij. Helaas zo weinig tijd.quote:
nogal.quote:
ik heb d'r weinig hoop meer op.quote:Naja, succes dan maar hè, maar het komt vast goed!
Neuh, het is een thermaalbadquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet aan de boel vastvriest?
ONTSLAG ONTSLAG ONTSLAG!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik lees de laatste tijd de slowchat niet meer bij. Helaas zo weinig tijd.
Ben al blij als ik iets aan modden toe kom
En was het wel lekker?quote:
quote:ik heb d'r weinig hoop meer op.
op dit moment voel ik er meer voor om naar huis te gaan, in bed liggen ofzo
Was dat maar zo. Dan kon ik lekker met een tijdelijke uitkering op zoek naar wat anders.quote:
het is niet eens superdruk. meer dat ik tussen gebouwen heen en weer fiets, en overal moet staan praten en vergaderen, en dat soort shit. En als ik dan terug kom op de werkplek, ja dan is er natuurlijk nogal wat blijven liggen. 's avonds heb ik al helemaal geen zin meer in... tja... in wat dan ook.quote:Maar wel ruk zeg al die drukte...
Ach je raakt eraan gewoon he?quote:
Jeah dat zei ik ook al.... in Februari.quote:[..]
Niet bij de pakken neer gaan zitten
Het komt ongetwijfeld op z'n pootjes terecht!!
Kun je dat niet gewoon aangeven danquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah dat zei ik ook al.... in Februari.
Ik ben niet iemand die zomaar de kop laat hangen maar er zijn dingen die nu eenmaal soms teveel zijn
Ik doelde meer op FOK!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Dan kon ik lekker met een tijdelijke uitkering op zoek naar wat anders.
Damn, die vergadercultuur is echt ruk jaquote:[..]
het is niet eens superdruk. meer dat ik tussen gebouwen heen en weer fiets, en overal moet staan praten en vergaderen, en dat soort shit. En als ik dan terug kom op de werkplek, ja dan is er natuurlijk nogal wat blijven liggen. 's avonds heb ik al helemaal geen zin meer in... tja... in wat dan ook.
Jij welquote:
Kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment wel flink beu bent jaquote:[..]
Jeah dat zei ik ook al.... in Februari.
Ik ben niet iemand die zomaar de kop laat hangen maar er zijn dingen die nu eenmaal soms teveel zijn
quote:
Meerdere keren gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je dat niet gewoon aangeven dan?
Mr. Sanchez himselfquote:
Jeah.quote:[..]
Kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment wel flink beu bent jaHelemaal als het zooo lang duurt
I know. maar ik kon zelf geen 2 PI's opgevenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vandaar dat er ook de [afbeelding] bij stond
quote:
De minuten kruipen voorbij of niet?quote:[..]
Jeah.
Naja we moeten toch door.
nog 1u 20m tot uur U.![]()
Wat een kutforumquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
I know. maar ik kon zelf geen 2 PI's opgeven
![]()
Ja man.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
[..]
De minuten kruipen voorbij of niet?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee man, Berry, van www.mijnhummer.nl !
Tjabboquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja man.
Ik dacht ff slowchatten.
maar ik maak het d'r niet gezelliger op
Omdat ik er weer naar vraagquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja man.
Ik dacht ff slowchatten.
maar ik maak het d'r niet gezelliger op
En hij heeft zelf ook nog geen hummer dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee man, Berry, van www.mijnhummer.nl !
quote:De weg naar een HUMMER is lang. Berry doet een oproep aan uw
goedheid. weest u zo vriendelijk met uw hand over uw hart te
strijken en in ruil voor een mooi stukje muziek een DONATIE!! te
sturen aan;
weer een Alfa Romeo 155 maar nu een 2.5 V6quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
BoJo
He ik heb nogal wat gemist. wat rijd je nu?
Kijk die video's maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En hij heeft zelf ook nog geen hummer dus?
[..]
Doe't dan maar vanavond, je lacht je kapotquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan even niet. De leraar staat bijna naast me enzo
!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben er weer weg van
Tjab, succes straks!
Ik had ook kunnen posten 'alles goed, niets aan de hand'quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik er weer naar vraag
Gaaf man.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
weer een Alfa Romeo 155 maar nu een 2.5 V6![]()
sinds zaterdag![]()
thnx dudequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben er weer weg van
Tjab, succes straks!
Sorry.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:!
Ik heb even geen foto's, maar die maak ik nog wel dan.
Ik reed op zo'n rotonde wat eigenlijk gewoon een rechtdoorgaande weg is met veel bochtenwerk.
En daar raakte ik in een slip (de man die achter mij reed zei achteraf dat er erg veel olie lag en dat klopt ook want zelfs de vluchtstrook lag boordevol olie)
Enne, ik remde. Maar dat was meer een reflex want ik neigde al richting de vangrail.
Maar toen stond ik ineens achterstevoren midden op de weg en heb ik de vangrail wel ergens geraakt.
En toen wilde het ding niet meer startte. Stond ik daar midden op de weg. Gelukkig liep de weg naar beneden dus ik heb hem rustig richting de vluchtstrook laten rollen.
Toen heeft die meneer die achter mij reed even geholpen met het ding op de weg te krijgen (hij ging midden op de weg staan met alarmlichten zodat ik snel kon draaien)
Maarja, ik merkte na 3 meter al dat het ding krom was.
Dus ik Tim gebeld om te zeggen dat ik wat later kwam. Maar die is toen meteen naar me toe gesjeesd.
Enne, hij heeft toen de auto naar huis gereden met 50 km/hop een 100-weg.
Wel netjes op de vluchtstrook zodat iedereen er langs kon.
Enne, me vader dacht dat het wiel alleen krom was (ik hoop het)
En er zit een flinke duts bij het stadslicht die er tevens uithangt. En de voorbumper is een stukkie omhoog geschoten.
Waaaaaaaaaah. Een pechmaand qua auto's dus
.
stoute jongen!quote:
half oog?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
stoute jongen!
Ik neem aan dat je wel met een half oog kijkt naar interessante vacatures/aanbiedingen?
Graf&Roestbak.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:52 schreef BoJo het volgende:
nog geen volledige pics Tjabbo, is me te slecht weer voor. Alleen een vluchtige uit het keuken raam
wat een kut ritquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:53 schreef Xtreem het volgende:
Donderdag laatste rit als chauffeur
01.00 uit A' dam naar Den Bosch en dan met de taxi naar TIlburg...
I know.quote:
ik hoop niet dat het je laatste rit isquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
I know.
Had als spijt dat ik ja ging zeggen, voor ik ja gezegd had
Maar ja, laatste rit
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het je laatste rit is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wel als chauffeur...
* Xtreem is naar huis
ziet er okay uit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:52 schreef BoJo het volgende:
nog geen volledige pics Tjabbo, is me te slecht weer voor. Alleen een vluchtige uit het keuken raam
gaat zeker vlotquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ziet er okay uit.
Gaat als de brandweer zeker?
1 op 8 is meer regel dan uitzondering...
En gesprek ging redelijk goed.
Laten we het 'gematigd positief' noemen.
Eerst maar es lekker weekje vrij nemen volgend jaar
Nou naast die auto van Tim der eigen auto geslooptquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:38 schreef Fugie het volgende:
wat heeft ijsmeis gedaan ? Behalve bevestigd dat vrouwen niet kunnen rijden ?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:57 schreef Fugie het volgende:
zeg eh, ik studeer informatica, ik weet heus wel wanneer mijn msn wel of niet werkt
en nu werkt het dus weer![]()
quote:De over het algemeen saaie en plichtmatige kerst gaat weer beginnen! Wat er gaat komen zijn dagen vol verplichtingen, het weerzien van familie en alle overdreven gezelligdoenerij.. Wat voor soort kerst je ook krijgt, het maakt allemaal niks uit! Silly Symphonies biedt jullie op zaterdag 24 december het enige juiste alternatief: het Sleaze XXX-mas gala. Tijdens deze extra grote gala editie staat er een hoop spannends op het programma. Bereid je mentaal voor op de zware kerstdagen die na deze avond zullen volgen.. Wees klaar voor de kerstdiners, schoonouders en eigenlijk alles wat aan kerst gerelateerd kan worden.
Stel je voor: sexy vrouwen, verkleed in de meest uitdagende lingerie die je proberen te verleiden om met je partner of geliefde in één van de Cabinets d’Amour te gaan, waar je samen van elkaar kunt genieten, zonder dat iemand je stoort. Laat je verrassen, overdonderen en ga los in de sleazy sfeer. Verwacht geen kinky party maar een geil avondje waar sex met een dikke vette knipoog benaderd wordt.
Achter de draaitafels staan niemand minder dan Erick E, Luciën Foort, Victor Coral, Billy the Klit en David Wagemaker. Deze ongelooflijk en super uitgebreide sexy XXX- mas sleaze zal gecombineerd worden met een verbazingwekkend verjaardagsfeestje van Billy the Klit. Billy’s birthday bash zal bol staan van verassingen en gepaard gaan met een ongekende overdosis sex. Kortom, waar gaat het nou echt los?
Sleaze uit de oude doos: nog sfeervoller en nog heftiger.
wat is dit voor grap?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:13 schreef PeuRac het volgende:
Hey BazzoS, ik wil in januari of februari wel een keer met je sprinten, ik krijg begin januari te horen wanneer dat kan
Weet je nog wat ik je vanmiddag smstequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef BoJo het volgende:
ik zou ff wachten tot het wat minder glad is![]()
Laat ik het zo zeggen, dan heb ik echt de koffie op voordat jij in doetinchem bentquote:
Dat is voor een week mijn auto dan, autotje van de zaakquote:
ohja wacht ffquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je nog wat ik je vanmiddag smsteplus met als die zooi die erop zit maakt dat toch niet uit.
Ik hou mn mond, ik post wel een foto van als ik ermee Maarssen uit rijquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja wacht ff
ALERT ALERT PEU GAAT PIMPEN ALERT ALERT
jij en je mond over zoiets houden, dat lukt je nooitquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou mn mond, ik post wel een foto van als ik ermee Maarssen uit rij
Dan doe ik het wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja wacht ff
ALERT ALERT PEU GAAT PIMPEN ALERT ALERT
Ga me maar helpen, als het me niet lukt, kom ik niet bij je langsquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij en je mond over zoiets houden, dat lukt je nooit![]()
auto van de zaak en je hebt geen werk meer. Hmmm wat klopt er niet aan dit verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is voor een week mijn auto dan, autotje van de zaak![]()
Nieuwe baan misschien?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
auto van de zaak en je hebt geen werk meer. Hmmm wat klopt er niet aan dit verhaal![]()
Ik werk nog steeds als chauffeurquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
auto van de zaak en je hebt geen werk meer. Hmmm wat klopt er niet aan dit verhaal![]()
Extreem kapt met chaufeurenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iemand die opletquote:
quote:
Audio Visuele media, dus alles met beeld en geluid en aansturing daarvan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:54 schreef Fwnk het volgende:
werk?
Wat voor scherm raad je mij aan voor thuis? (minimaal 32 inch)quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Audio Visuele media, dus alles met beeld en geluid en aansturing daarvan.
Normaal installeer ik alleen die troep en komt iemand anders het programmeren
Vandaag dus niet en hadden die flikkers niet de juiste software meegegeven enzo
Wat voor opleiding heb je daarvoor gedaan en welk niveau? Lijkt me namelijk een erg leuke opleiding.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Crestron flashen is toch zo gepiept menquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
quote:
dat heb je toch ook niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef Fugie het volgende:
ik moet 30 ingescande paginas omzetten en printen mbh photoshop, alsof ik nog nix te doen ahd vanavond
bron: http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?t=3117quote:Nou, dan hierbij de complete uitslag. De uitslag is dan bij deze:
[list]Plaats 1: Remko met 1 fout om 19:54 gisteravond Plaats 2: Alexxxx met 1,5 fout om 19:58 gisteravond Plaats 3: Speedy met 3 fouten om 19:25 gisteravond
[/list]
Tekst? --> OCR softwarequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef Fugie het volgende:
ik moet 30 ingescande paginas omzetten en printen mbh photoshop, alsof ik nog nix te doen ahd vanavond
Jaaaaaaaaaaaaaaa nu is je leven compleetquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bron: http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?t=3117
Ik ben tweede geworden bij de prijsvraag van bouwmachineforum.nl en heb dus een gave miniatuur graafmachine gewonnen
nee, das als ik jou in je ster heb geneuktquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa nu is je leven compleet![]()
welk filmpje ga je kijken danquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:31 schreef Fugie het volgende:
alsof ik ocr hebals ik al wist wat het was dan.
en ja mark ik moet een filmpje kijken ofzo, anders kan ik morgen weer niet 10 uur aan school werken snappie
De extra tools eens die meegeinstalleerd zijn met Office 2003, daar kan je tekst mee inscannen en direct weer bewerken/copyen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:31 schreef Fugie het volgende:
alsof ik ocr hebals ik al wist wat het was dan.
en ja mark ik moet een filmpje kijken ofzo, anders kan ik morgen weer niet 10 uur aan school werken snappie
Ikzelf heb MTS telematica gedaan, en via mijn stage ben ik er terecht gekomen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb je daarvoor gedaan en welk niveau? Lijkt me namelijk een erg leuke opleiding.
Zat eerst te denken aan Audiovisueel medewerker (MBO) of Theatertechnicus maar das het toch niet helemaal
Oeh hij is wel eng hoor. weet je wel zeker dat je die alleen gaat kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
saw2 denk ik, wou ik gister al kieke maar had franse versie gedownload
Tja, wij gebruiken vrij veel sharp, maar of dat is omdat daar de meeste marge op zit of omdat het goed is....tjaquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat voor scherm raad je mij aan voor thuis? (minimaal 32 inch)
nee ik pak mijn teddybeer erbijquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh hij is wel eng hoor. weet je wel zeker dat je die alleen gaat kijken![]()
Ik wil iets wat kwalitatief goed is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja, wij gebruiken vrij veel sharp, maar of dat is omdat daar de meeste marge op zit of omdat het goed is....tja
Kadettquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Is dit een Kadett E of een Astra F?
Kadett E, kijk maar naar de achterportieren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Is dit een Kadett E of een Astra F?
Wanneer krijg je de Quattroporte?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kadett E, kijk maar naar de achterportieren.
Wie krijgt er 1 Quattroportequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de Quattroporte?
Peu zegt ie...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wie krijgt er 1 Quattroporte![]()
!
Ik, voor een week, promotie van de importeur via mn werk voor klanten bij ons, die krijgen dan gratis een auto als ze een chauffeur bestellen. Ergens in Januari of Februari, ding komt 7 weken bij ons rijden in diverse regios en ik ben waarschijnlijk ingeloot voor mijn regio.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wie krijgt er 1 Quattroporte![]()
!
Hij heeft dus een Astra, een kadett een Calibra en een Speedster uit elkaar gehaald, en daar 1 auto van gebouwdquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:55 schreef Timmetjuh. het volgende:![]()
Als je deze twee foto's vergelijkt is de voorkant qua belijning (check ook de voorruit maar) hetzelfde.
http://members.lycos.nl/thunderforum/opel9.JPG
http://members.lycos.nl/thunderforum/opel4.JPG
Of snap ik het nou niet meer? ijsmeis hiero btw.
En daar gaat het dus foutquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik, voor een week, promotie van de importeur via mn werk voor klanten bij ons, die krijgen dan gratis een auto als ze een chauffeur bestellen. Ergens in Januari of Februari, ding komt 7 weken bij ons rijden in diverse regios en ik ben waarschijnlijk ingeloot voor mijn regio.
Ik durf het bijna niet te zeggen....quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
En daar gaat het dus fout
Dat heb ik je al ZOVEEL keren horen zeggen, ik ga het niet eens meer bijhouden![]()
![]()
waarom zeg je dat nouquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de Quattroporte?
Hmmm, daarom lag er een aanvraag voor verzekering van een Maserati Quattroporte van bouwjaar 2006 (kenteken jaar dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Peu.. je weet wel dat Quattroportre gewoon italiaans is voor vierdeurs he? En dat die Italiaanse handelaar terwijl hij 'quotraoportre'zei naar een vierdeurs Punto uit '92 wees?
alsof iemand met jou kapsel daar in mag rijdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, daarom lag er een aanvraag voor verzekering van een Maserati Quattroporte van bouwjaar 2006 (kenteken jaar dus), met een nieuwprijs van 170.000 euro
![]()
andersomquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/viewtopic.php?t=5754
Iemand heeft dus een Kadett achterkant op zn Astra gezet, en er een Vauxhall Calibra motor in gelegd!
Het is gewoon zeker dat ik erin mag rijden, ze zitten alleen nog te kijken bij welke klanten en ook periode ze me willen indelen. Ik gok trouwens dat het de laatste week van Februari wordt, omdat ik dan pas 21 ben namelijk, vind de verzekering wat prettigerquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
En daar gaat het dus fout
Dat heb ik je al ZOVEEL keren horen zeggen, ik ga het niet eens meer bijhouden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, daarom lag er een aanvraag voor verzekering van een Maserati Quattroporte van bouwjaar 2006 (kenteken jaar dus), met een nieuwprijs van 170.000 euro
![]()
AR parts is een stuk goedkoper en je kon ze ergens anders voor nog minder krijgen.quote:
ja ben alleen beetje rond aan het kijken. Wil goeie remmerij hebben maar ik ga eerst begin volgend jaar de koppeling en distrie riem laten vervangen. Heb ik dat ook gehad. Daarna eigenlijk velgen want anders passen de grotere schijven nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AR parts is een stuk goedkoper en je kon ze ergens anders voor nog minder krijgen.
Voor me volvo zijn er porscherem adapters te krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ben alleen beetje rond aan het kijken. Wil goeie remmerij hebben maar ik ga eerst begin volgend jaar de koppeling en distrie riem laten vervangen. Heb ik dat ook gehad. Daarna eigenlijk velgen want anders passen de grotere schijven nieto/-
op de club is er eentje met 147 GTA Challenge remmen , zijn groter dan mijn 15 incherzzzquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor me volvo zijn er porscherem adapters te krijgenIk wil gewoon niet weten wat dat geintje kost
Er zijn een hoop zieke mensen op deze aardbolquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
op de club is er eentje met 147 GTA Challenge remmen , zijn groter dan mijn 15 incherzzz![]()
die krengen zijn duur man, maar als je naar andere pro setjes kijkt betaal je zo 1500+ voor een remmen kutjequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zijn een hoop zieke mensen op deze aardbol
Ik zat laatst eens door te nemen wat ik eigenlijk allemaal wil:{quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
die krengen zijn duur man, maar als je naar andere pro setjes kijkt betaal je zo 1500+ voor een remmen kutje![]()
ik heb brembo rs max gehad, 300 euro voor betaald![]()
die zijn geilquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zat laatst eens door te nemen wat ik eigenlijk allemaal wil:{
Dan kan ik beter zo'n gele 850 t5r kopen
Als er 1 bij "mijn" dealer komt zal ik hem wel kopen waarschijnlijkquote:
waarom niet gewoon eentje zoeken danquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als er 1 bij "mijn" dealer komt zal ik hem wel kopen waarschijnlijk
Nu staat er een V70R maar die kost 20000 euro
Niet veel voor een auto welke nieuw een veelvoud van dat bedrag kostte.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als er 1 bij "mijn" dealer komt zal ik hem wel kopen waarschijnlijk
Nu staat er een V70R maar die kost 20000 euro
Herken je dat niet? Hij hoeft het niet perse, maar als het voor z'n neus ligt, kan hij het ook niet laten liggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom niet gewoon eentje zoeken dan![]()
nou als je extra vermogen wil met je huidige en het straks eigenlijk goedkoper/makkelijker is om een R te nemen dan wist ik het welquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herken je dat niet? Hij hoeft het niet perse, maar als het voor z'n neus ligt, kan hij het ook niet laten liggen![]()
Bringing back the memoriesquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef BoJo het volgende:
even een gouwe ouwe
[afbeelding]
BWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP BWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP![]()
![]()
Dat geluidquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef BoJo het volgende:
even een gouwe ouwe
[afbeelding]
BWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP BWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP![]()
![]()
ik had hem al gezien ja, cup-a-soupje vergeten zekerquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef Hugster het volgende:
Anders komt er ff een paard aan![]()
![]()
http://poststuff4.entensity.net/121905/media.php?media=ass.wmv
was jij er bij met karten, de supra van stephanP en die chinees vreten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dat geluid
Ik heb het één keer op de meet in duiven mogen horen't is een leuk geluid
Voor een dagje
overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
was jij er bij met karten, de supra van stephanP en die chinees vreten?
Nee toch? Want toen was het erg leuk. BoJo ging achter ste voren een kruispunt over
stil nou. Nu gaan ze je stoer vinden. Dus SSSTquote:
Omdat ik voor mijn huidige auto geen fuck terug krijg particulier, bij dezelfde dealer krijg je een berg meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom niet gewoon eentje zoeken dan![]()
bij andere dealers/garages ook toch ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ik voor mijn huidige auto geen fuck terug krijg particulier, bij dezelfde dealer krijg je een berg meer
Valt niet tegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:32 schreef BoJo het volgende:
Ohja Herm, ik moest tanken net en verbruik is 1 op 10![]()
Geloof me dat ik flink heb geplankt en heen en weer Apeldoorn telkens tussen 140 en 180 heb gereden. Valt me echt mee![]()
1 op 5 met een 87 liter tankquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Valt niet tegen!
Wat deed je Jeep?
Laat ik het zo zeggen: Opel-meetquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
was jij er bij met karten, de supra van stephanP en die chinees vreten?
Nee toch? Want toen was het erg leuk. BoJo ging achter ste voren een kruispunt over
daar leef ik opquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb jij wel nodig ook natuurlijk
goh wat een last van m'n schouders enige voordeel was dat ik weinig extras kon kopen toen, nu zit ik telkens naar van alles te kijken voor m'n 155quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
goh wat een last van m'n schouders enige voordeel was dat ik weinig extras kon kopen toen, nu zit ik telkens naar van alles te kijken voor m'n 155![]()
![]()
speakervakken in de voordeuren, speakers, velgen, rvs/teflon remslangen, remmen, pook knoppen etc.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
! Je bent echt onvoorstelbaar eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |