bij mij is ze gewoon onlinequote:Op dinsdag 20 december 2005 08:44 schreef ook_gek het volgende:
Is mukie vandaag vrij?
Ik zie haar MSN nog op slapen staan![]()
bij mij staat ze ook online maar er achter staat {slaapt}quote:
ik ben al een tijdje wakker.. net wezen kijken naar het voormalig scheurijzertje van m'n broer die total-loss is. mên die zit in elkaar gevouwen.quote:
wat heeft ie gedaan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ben al een tijdje wakker.. net wezen kijken naar het voormalig scheurijzertje van m'n broer die total-loss is. mên die zit in elkaar gevouwen.
geen sneeuw of ijzel. wel weg geslipt op de snelweg, en in de sloot gevlogen. misschien door lekke band linksachter, die stond nu bijna plat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:50 schreef vlad het volgende:
[..]
wat heeft ie gedaan?![]()
niet gewend aan sneeuw/ijzel?![]()
.quote:
Mariaquote:
hoe/wat/waar/fotos ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, jullie mogen me uitlachen, want ik heb mijn eigen auto gisteren ook nog even in elkaar gereden![]()
!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maria
Ze zegt dat ik z'n allergrootste idool ben, omdat ik altijd zo snel nederlands praat, veel bla bla bla![]()
quote:
ik ga hem ook doen hoor, lijkt me wel lachenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
I know I know, ik had moeten sturen in de richting die ik wilde gaan! Maar zoals ik al zei, reflex enzo
. Ik zal al haast tegen de vangrail aan
.
Het ging gelukkig wel heel zacht, ik zat meer in over die auto, of die wel op tijd remde.
Straks maar eens informeren bij wat 'velgendoktors'.
pappie zal het wel weer fixen jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga hem ook doen hoor, lijkt me wel lachen
Mjah ergens kan ik het wel begrijpen dat het niet helemaal jouw schuld is vanwege veel olie op straat.
Maar pappie gaat het weer fixen toch![]()
![]()
oh god niet nog een modquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef Renesite het volgende:
Whooooooohooooooo
IJsmeiske![]()
Het loopt leuk daaro![]()
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:01 schreef Sandraugiga het volgende:
Alleen blikschade ijsmeis?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, jullie mogen me uitlachen, want ik heb mijn eigen auto gisteren ook nog even in elkaar gereden![]()
!
eventjes ijsmeis hoi zeggenquote:
Heb je soms de eerste 2 zinnen gelezen ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gek altijd dat als iemand een ongeluk krijgt het altijd wel een reden heeft. Maar 1 ding is zeker. Het ligt NOOIT aan de bestuurder. Ik vind dat altijd zo appart![]()
Ik bedoelde eigenlijk of alles er nog wel opzit bij jou...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop het!
In ieder geval een wiel die krom is en blikschade. En ik hoop dat er niks mis is met de ophanging.
Ohquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:05 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of alles er nog wel opzit bij jou...![]()
was niet naar jou toe, bedoelde het in het algemeenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je soms de eerste 2 zinnen gelezen ofzo?
Ik geef mezelf wel degelijk de schuld, want ik remde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |