pff dat is echt teveel text om als een klein vraagje te beschouwen .. change je TT naar LANG vraagjequote:Klein vraagje
Denk dat dit heerschap representatief is voor PUB.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:53 schreef Dark0r het volgende:
[..]
pff dat is echt teveel text om als een klein vraagje te beschouwen .. change je TT naar LANG vraagje
helaas pindakaas, niet dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:05 schreef wadgem het volgende:
[..]
Denk dat dit heerschap representatief is voor PUB.
Duh, 99% van de pubers houdt zich hier totaal niet mee bezig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog erger dus, totale desinteresse
Ik had van jou toch wel een andere reactie verwachtquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duh, 99% van de pubers houdt zich hier totaal niet mee bezig.
Ik neem aan dat toen jij nog in de luiers zat ook alleen maar dacht aan zoveel mogelijk speelgoed krijgen.
Ik neem aan dat toen jij je eerste puistjes kreeg, jij ook alleen maar met je uiterlijk, computer, uitgaan, noem maar op bezig was.
Een serieus antwoordquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel een andere reactie verwacht
Ik vind het niet normaal dat pubers geen flauw besef hebben van wat er allemaal gaande is in dit land nee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een serieus antwoord?
Die wil ik ook best wel even geven hoor.
Oh, maar ik moet zeggen dat ik het niet over mezelf had. Meer over het merendeel van de pubers.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat pubers geen flauw besef hebben van wat er allemaal gaande is in dit land nee.
Ik zal wel weer een rare eend in de bij geweest zijn dan ofzo, maar ik hield me er toen iig wel mee bezig, en m'n vrienden ook.
De reactie van "het.ismij" vind ik helemaal om te janken, aangezien deze kerel 20 is
mara kep wel gelijk,..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
De reactie van "het.ismij" vind ik helemaal om te janken, aangezien deze kerel 20 is
Ik vind pubers eigenlijk 14-18 maar okequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, maar ik moet zeggen dat ik het niet over mezelf had. Meer over het merendeel van de pubers.
En dan doel ik op jongemensen van een jaar of 9-16.
Ik vind het niet zo heel gek als je, je dan niet zo bezig houdt met de rest van het land.
Het is je mening dat het teveel nieuwe regels zijn. Dat 'iedereen' er op achteruitgaat is stemmingmakerij en feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:43 schreef het.ismij het volgende:
En komen veel te veel nieuwe regels en maatregelen waarop iedereen achteruit gaat (denk maar aan verzekeringen bijvoorbeeld.)
Zoek 'ns wat info over mensenrechten en politiek gevangenen in Turkije.quote:Beleid wat betreft inburgering e.d. is er nog veel erger aan toe.
Niks geen gezeik met mensen die "politieke" vluchtelingen zijn uit bv turkeij
Ga er heen en zeg 'ns wat leuks over de toestand & rechten van de Koerden.quote:Gewoon terugsturen! Der is daar niks meer mis.
Ja, totaal onbegrijpelijk en onterecht dan mensen uit het grensgebied van Ethiopie en Eritrea vluchten. nog meer voorbeelden nodig?quote:En hetzelfde geld voor andere landen waar steeds meer "vluchtelingen" vandaan komen.
Klopt. Je bent alleen wel een bekrompen egoist.quote:Begrijp me niet verkeerd, k ben geen racist.
Ach Jochie toch.quote:maar ik vindt het te absurt dat daar 100den miljoenen in gestoken wordt, terwijl er genoeg mensen zijn die Nederlands staatsburger zijn die best wat extra's kunnen gebruiken in deze dure tijden! Die alleen maar duurder worden!
Ik blijf hopen dat het een grap was...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij vindt dat je gelijk hebtquote:
Koopkracht gaat niet achteruit. Sterker nog, hij gaat nog meer vooruit dan met Prinsjesdag verwacht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij vindt dat je gelijk hebt
Je taalvaardigheid is werkelijk om te janken
En je schopt enkel tegen van alles en nog wat aan, maar hoe zou jij het oplossen? De koopkracht gaat inderdaad achteruit in 2006, omdat het slechter gaat met de economie. Hoe zou dat op willen lossen dan? De staatschuld verhogen?
Dat zalle we allemoal nog wel es zien dan, ik guloof geen fuck meer van al die gaste in de haag met hun proatjes!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Koopkracht gaat niet achteruit. Sterker nog, hij gaat nog meer vooruit dan met Prinsjesdag verwacht.
A: De meeste pubers en tiener op dit forum hebben nog geen stemrechtquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe staan PUB-ers,
en dan met namende de PUB-ers die zich ook daadwerkelijk pubers mogen noemen, eigenlijk tegenover de essentiele vragen in deze maatschappij? Hoe zien jullie de polarisatie in ons land, veroorzaakt door brallende politici die met elk dagelijks zuchtje opwinding meeblazen tot er een grote storm is veroorzaakt? Wat voor gevolgen denken jullie hieruit voort te zien komen, en zijn dit in jullie goede of foute gevolgen?
Hoe zien jullie het huidige beleid? Faalt het, zijn ze goed bezig, komen ze er wel of moet men juist heel snel weg? Zien jullie de huidige samenleving als een samenleving waar je oud in wilt worden, waar je kindertjes in wilt maken (okee, stomme vraag in PUB) en ze ook wil opvoeden? Of wil jij later niet verantwoordelijk worden voor de troep van anderen nu![]()
Of komt het hier niet boven zuipen, neuken en schreewen uit
Just a thought![]()
Mag ik je een kneus noemen? Ahhh toe? Kneusquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:42 schreef thomzor het volgende:
[..]
A: De meeste pubers en tiener op dit forum hebben nog geen stemrecht
B: De meeste scholieren doen VMBO, met andere woorden houden zich alleen bezig met scooters, roken, alcohol en meisjes
C: Je komt nogal over alsof je jezelf beter vindt dan de pubers en tieners
Dus ik denk niet dat je veel antwoorden zult krijgen afgezien van "PIMMETJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" en dergelijke.
Uit jouw profiel:quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Of komt het hier niet boven zuipen, neuken en schreewen uit
Ik vind het prima hoor, het is jouw mening.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik je een kneus noemen? Ahhh toe? Kneus.
Jij bent een klootzak, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:52 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik ben 21, ben ik ook nog een puber dan?
Laat me raden, je doet vmbo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan?quote:
Uit de 'Pubers & Tieners - FAQ - Kijken AUB ;-)'quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:58 schreef thomzor het volgende:
[..]
Uit de 'Pubers & Tieners - FAQ - Kijken AUB ;-)'
Wat zijn de regels van Puber & Tieners?
- Blijf ontopic
- Niet slowchatten (dat doe je maar via MSN of ICQ)
- Heb respect voor anderen (andere laag maken heeft ook geen zin)- En aub geen BrEeZaH praten, na een aantal waarschuwingen zullen je berichten dan worden verwijderd.
- Zoals in de Fok! Faq ook staat, je mag zonder toestemming geen foto’s of andere gegevens van users posten.
- Slowchatten kan in het slowchtattopic, post in de andere topics gewoon ontopic mee.
- Post normaal gezellig mee in het slowchattopic. Ga niet zitten spammen of postkrikken.
- Houd het gezellig, misschien wordt PUB dan een permanent forum
Dat zelfs moderators zich hier niet aan houden, schandalig![]()
Waaruit maak je op dat pubers hierover nooit nadenken? Een beetje weldenkend iemand leest de krant op zijn zes/zeventiende en is ervan op de hoogte van wat er in de wereld gebeurt, tevens wordt er op de meeste scholen het vak Maatschappijleer gegeven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat pubers zich hier dagenlang mee bezig moeten houden, maar dat ze er helemaal nooit over hebben nagedacht, dat is weer het andere uiterste
'Mama hij begon!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Begon jij niet?
Nou hup, ontopic of scheer je weg.
Een krant doorbladeren en op een stoel naar een maatschappijleerdocent luisteren is wat anders dan een eigen mening hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:01 schreef thomzor het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat pubers hierover nooit nadenken? Een beetje weldenkend iemand leest de krant op zijn zes/zeventiende en is ervan op de hoogte van wat er in de wereld gebeurt, tevens wordt er op de meeste scholen het vak Maatschappijleer gegeven.
Geintesseerd in de politiek word je pas echt op het moment dat je er mee te maken krijgt.
Dat is inderdaad wat anders dan een krant lezen en les krijgen waarmee je een eigen mening kan vormen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een krant doorbladeren en op een stoel naar een maatschappijleerdocent luisteren is wat anders dan een eigen mening hebben
Doe je wel goed dan hey, jij bent nu 21 of niet? En je hobbies zijn pingelen op de gitaar, films en bier drinken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:06 schreef King_of_Kool het volgende:
Maar kan je dat soort dingen ook verwachten van pubers? Is het niet zo dat Pubers alleen maar uit hun neus vreten, vervelend zijn en achter hun playstation zitten?
Geen wonder dat je moeder je een puber vindquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:06 schreef King_of_Kool het volgende:
Maar kan je dat soort dingen ook verwachten van pubers? Is het niet zo dat Pubers alleen maar uit hun neus vreten, vervelend zijn en achter hun playstation zitten?
Waarom zouden dat in hemelsnaam geen pubers zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Tuurlijk zijn er ook kinderen van 15 -16 die de krant lezen en die een eigen mening hebben. Maar zijn dat dan ook pubers?
afwezigheid van hormonenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zouden dat in hemelsnaam geen pubers zijn?
Maar ik zit in het 2e jaar HBO en het gaat goed... Dus wie zegt me dat ik niet soms even de puber mag uithangen maar tegelijkertijd ook een eigen mening mag hebben?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef thomzor het volgende:
[..]
Doe je wel goed dan hey, jij bent nu 21 of niet? En je hobbies zijn pingelen op de gitaar, films en bier drinken.
Zo, das een vooruitgang![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |