quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ik zweer heilig bij de vader, de zoon en de heilige Q....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:43 schreef Quatertemper het volgende:
Mijn Koninkrijk zal kome, bij heilige tetten toe ... amen.
Hertog Janquote:
* PrintScreen HJ aanneemtquote:
En SchültenBrau.quote:
Kokosnootquote:
Eilandquote:
das een stukje verderopquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eiland
Oh.. geen woordassociatietopic?
Das geslotenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eiland
Oh.. geen woordassociatietopic?
zolang dat geen alcoholvrij bier is heb je mijn zegequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb nog Gulpener staan, maar ik heb er nou 3 op en moet nog een paperopzet schrijven, dus ik ga maar even over op de non-alcoholica.
Pff. Absoluut niet. Al heeft het wel eenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
zolang dat geen alcoholvrij bier is heb je mijn zege
Wat, het associatietopic of eiland?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das gesloten
Nope, avond Janetje
Het enige nadeel van bier, dat wordt overspiegeld door de vele voordelen 14.gifquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:53 schreef Quatertemper het volgende:
Van bier moet men urineren, damnage nog an toe!
alsof het daar drinkbaarder van wordquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pff. Absoluut niet. Al heeft het wel eeneko-keur
.
Damn, wat ben jij wakker...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat, het associatietopic of eiland?
'n oav'nd PS![]()
Precies! Maar ja, dat wist ik niet toen ik het kocht. En het was precies in de aanbieding met m'n verjaardag terwijl het normaal heel duur was. Dus tsja, dan moet je wel, en dan zit je thuis opeens met verantwoord bier.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
alsof het daar drinkbaarder van word
Bier.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het enige nadeel van bier, dat wordt overspiegeld door de vele voordelen 14.gif
stel je voor dat mensen denken dat je verantwoord bezig bentquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Precies! Maar ja, dat wist ik niet toen ik het kocht. En het was precies in de aanbieding met m'n verjaardag terwijl het normaal heel duur was. Dus tsja, dan moet je wel, en dan zit je thuis opeens met verantwoord bier.
En jij noemt jezelf Demoon.quote:
Zo noem jij me.quote:
en alle BeFfers* mogen komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*die wij lief vinden
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en alle BeFfers* mogen komen
een BeF bruiloftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*die wij lief vinden![]()
Ja, precies. Dan schep je allemaal verwachtingen die je toch niet waar kan maken. Vreselijk lijkt me dat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
stel je voor dat mensen denken dat je verantwoord bezig bent
laat staan dat je dat uberhoubt zou willen, moet je je voorstellen, nooit meer een eitje uit de legbatterij, nooit meer een lekkere ganzeleverpate van een met een trechter vol graan geramde gansquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, precies. Dan schep je allemaal verwachtingen die je toch niet waar kan maken. Vreselijk lijkt me dat.
Daar heb je een punt mayo.quote:
Is dit [centraal] noem dingen op die IR niet heeft?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:19 schreef killswitch het volgende:
bier, bolognese chips, peuken en the ramones
Heb je geen bier of tenminste een peuk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Is dit [centraal] noem dingen op die IR niet heeft?
heb je niet eens the ramonesquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Is dit [centraal] noem dingen op die IR niet heeft?
Wel bier, maar daar kan ik studietechnisch niet aan zitten, en ik ben een naar mens dat alleen rookt op feestjes (en ook dat maar zeldzaam).quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Heb je geen bier of tenminste een peuk?
gezelligheidsrokers....quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel bier, maar daar kan ik studietechnisch niet aan zitten, en ik ben een naar mens dat alleen rookt op feestjes (en ook dat maar zeldzaam).
Oftewel een nachtamateur...quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel bier, maar daar kan ik studietechnisch niet aan zitten, en ik ben een naar mens dat alleen rookt op feestjes (en ook dat maar zeldzaam).
Hallo.quote:
Waarom denk je dat Semi-bikkeltijd naar mij is vernoemd?quote:
Fuck ja, excuseer mijn baldadige reactie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Semi-bikkeltijd naar mij is vernoemd?
Taksi is wel heel goed trouwens. Toch wel die originele?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:29 schreef Bizznitch het volgende:
Taksi,
duhhhquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Taksi is wel heel goed trouwens. Toch wel die originele?
Is er weer eenen wacker.quote:
De laatste keer dat ik bij fokradio was kreeg ik anders die rode. Nou, dat was me wat hoor!quote:
smerigquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij fokradio was kreeg ik anders die rode. Nou, dat was me wat hoor!
Ik houd niet alles bij deerne!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja pfft was ik almoet je betersch opletten ende!
och mijn excuses ridderquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:36 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik houd niet alles bij deerne!
Uit uwe mond klinkt zulcks alsch eenen lofzang.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:39 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Uit uwe mond klinkt zulcks alsch eenen lofzang.
Morgen maar eensch in dat pub chanel kijken op ircquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:39 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Uit uwe mond klinkt zulcks alsch eenen lofzang.
Hoeren, die lijst stond verkeerdquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Morgen maar eensch in dat pub chanel kijken op ircnu is er niemand en dus dicht ofzo....
Kijk eensch in mijn sig!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeg bizz maar dan word jij mijn jonkvrouwe in Quatertemper's koninkrijk he
mits gij mijn vader om mijnen hand vraagt oh edele heerquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeg bizz maar dan word jij mijn jonkvrouwe in Quatertemper's koninkrijk he
vertel mij waar ik hem kan vinden en ik zal hem vragen om uw hand o schone damequote:Op dinsdag 20 december 2005 01:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
mits gij mijn vader om mijnen hand vraagt oh edele heer
als jij het zegt.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
van de hoeren ja en aangezien bizz geen hoer is
met uw welnemen uiteraard, maar aangezien de shone janet al uw muze is zag ik geen probleemquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:48 schreef Quatertemper het volgende:
Zozo, minstrelen worden zomaar vergaart achter mijn rug om?
gij loopt rechtdoor... en bij den derden kasteel na den kruising rechtsaf en dan den tweeden kasteel aan uwen linkerzijde...quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
vertel mij waar ik hem kan vinden en ik zal hem vragen om uw hand o schone dame
Hoeveel janets lopen hier rond joh?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
met uw welnemen uiteraard, maar aangezien de shone janet al uw muze is zag ik geen probleem
ik heb uw vader om uw hand gevraagd en mits ik u behandel met het respect dat u verdient en hem een sterk nageslacht bezorg heeft hij toesteming gegevenquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
gij loopt rechtdoor... en bij den derden kasteel na den kruising rechtsaf en dan den tweeden kasteel aan uwen linkerzijde...
P.S...
gij moet wel kloppen want den bel doet het niet
Er is maar 1 schone janet though....quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoeveel janets lopen hier rond joh?
Dat isch waar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
met uw welnemen uiteraard, maar aangezien de shone janet al uw muze is zag ik geen probleem
1quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoeveel janets lopen hier rond joh?
De rest moet nog gewassen worden?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er is maar 1 schone janet though....
Ik weet wel een manier om je schoon te krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
De rest moet nog gewassen worden?
[/flauw]
Oh ja? Ik dacht dat je daar alleen maar vuiler van werd?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:58 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om je schoon te krijgen.
Ik zeg al niets meer ende.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja? Ik dacht dat je daar alleen maar vuiler van werd?
I don't know.. but I think that would be wise..quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:05 schreef killswitch het volgende:
ik ben slapen menschen
Goed punt. Ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:05 schreef killswitch het volgende:
ik ben slapen menschen
Jij niet toch?quote:
Tofheid alom.quote:
jaah ik slaap toch niet voorlopigquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:14 schreef Quatertemper het volgende:
[afbeelding]
Ben ik niet fantastisch knap?
k vind je met bril leukerquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:14 schreef Quatertemper het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik niet!quote:
Ik ben Quatertemper, geen bebrilde heaumeau!quote:
Jij welquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:14 schreef Quatertemper het volgende:
[afbeelding]
Jij wel.. die foto wat minder..quote:
Ach, ik lachte misschien teveel... met harnas ben ik onweerstaanbaar.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:18 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik ben Quatertemper, geen bebrilde heaumeau!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:20 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ach, ik lachte misschien teveel... met harnas ben ik onweerstaanbaar.
Met bril en zonder lach knapt het al heel wat opquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:20 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ach, ik lachte misschien teveel... met harnas ben ik onweerstaanbaar.
Das Roel op zijn bestquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05512/65837_puppyoogjes.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
EN wat isch dit dan he
Een bebrilde heaumeau,.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05512/65837_puppyoogjes.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
EN wat isch dit dan he
quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Een bebrilde heaumeau,.
Scheer eens weg met die heidense kutkop!
Ach mij meent het zo kwaad..quote:
Absoluutquote:
Wat het zegt!quote:
Ik wilde er ergens 'niet' tussen plakken.. maar dat was vast niet waar geweest..quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ben ik scheel of klopt je zin niet
en mij is hij?quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wilde er ergens 'niet' tussen plakken.. maar dat was vast niet waar geweest..
quote:
wat jij wilquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:30 schreef Quatertemper het volgende:
Ik ben tof, die bebrilde gozer niet, zo!
Tof.quote:
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*laat hier ook even wat tekst zien...
geen leuke of zinnige tekst maargoed.... hoi VM..quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*laat hier ook even wat tekst zien...
Dan ben je Janetje of KSquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:32 schreef Quatertemper het volgende:
En nogmaals: Ik ben Cerror niet!
moest het dan zinnig zijn hier???quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
geen leuke of zinnige tekst maargoed.... hoi VM..
quote:
Trusten dan maar PSquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Anyhoe
Ik ben slapen
Laters BeFfertjes
Hoezo, is het gevaarlijk nu dan?quote:
Met al die nachtdieren.. ahuh..quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:45 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Hoezo, is het gevaarlijk nu dan?
Zoals?quote:
Hitler is okay.quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:16 schreef the900 het volgende:
mm'kaay.
Hoi!.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:37 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Hmm, hm, hm.
Ook al net wakker?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:39 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
'n Ochtend, krullende poppedein.
Net wakker, maar ik blijf denk ik thuis want ik ben ziek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:42 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Nee, om half zes al, maar ik had me vergist in de dag. Et tu?
hey Bquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
Voel me echt weer welkom, met zo'n mooie banner boven in de OP
Goed duidelijk gesprek was dat gisteren zeg.![]()
Verder goedemorgen,
Kop thee? Uitgeperste grapefruit? Muziek nét iets te zacht en de hele dag in bed.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:44 schreef moomphs het volgende:
[..]
Net wakker, maar ik blijf denk ik thuis want ik ben ziek.
Klinkt aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:45 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Kop thee? Uitgeperste grapefruit? Muziek nét iets te zacht en de hele dag in bed.
Kom dan eens vlug op MSN.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik heb mooie muziek voor je.
MSN heb ik niet, dame. Vanavond stuur ik je al het moois.quote:
Straks word ik nog nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:51 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
MSN heb ik niet, dame. Vanavond stuur ik je al het moois.
Mooi zoals: "Once in a while the cars wake me up, the windows they shut and the air is blown though the house and the walls cool down."
Bijvoorbeeld.
Hm. Daag.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Mooi. Nu moet ik vliegen, dag.
quote:
Smileys op je voorhoofd tekenen is tofquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:00 schreef moomphs het volgende:
[..]
Da's weer eens wat anders dan camsex..
Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Smileys op je voorhoofd tekenen is tof.. En ik had nog niet eens gedronken..
*mental note..quote:
[Ding] [Dong]quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:20 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
[Ding] [Dong]
De trein rijdt niet, CTS heeft zojuist een opengereten lichaam op de rails zien liggen van iemand die onder de zware metalen wielen van een trein is vermalen.
[/Ding] [/Dong]
Dan kun je in die tijd mij de muziek wel sturen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:24 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
De volgende reed weer om 12 uur, op z'n vroegst. Ja, hállo.
Ik ga niet meer weg, heur.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan kun je in die tijd mij de muziek wel sturen.
Fijn, toch, ergens.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:29 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik ga niet meer weg, heur.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
*mental note..
*do not cam with anyone when drunk....
Oh ja..
*vooral niet met cerror
Lees anders even wat ervoor staat.quote:
Ik zie je sowieso weinig meer op Fok!.quote:
Nog even doorzetten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Het klopt wel trouwens, ben er heel weinig nog.
Sterf, newbie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:50 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Nog even doorzetten.
Whehehe, hij noemde je een newbie.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehehe, hij noemde je een newbie.![]()
![]()
.
Achja, hij weet niet beter. Laat dat negerkindje maar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehehe, hij noemde je een newbie.![]()
![]()
.
achquote:
ik was er zelf niet bij toen hij werd geslotenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
ik heb er al genoeg in GCFB over gezegd he
ik ga er niet verder op in.
en vroeger kwam ik hier wel vaker hoor
"Wauw."quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
ik heb een van de eerste topics hier meegemaakt.
Ja, hihi. Ik was je voor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
ik was er zelf niet bij toen hij werd gesloten
mjah het zal wel dat er mensen zwart gemaakt werden![]()
Gefrituurde CTS-ballen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik raak geen negers aan, ik frituur nog liever mijn eigen ballen. Maar toch bedankt hè.
Waar je maar trots op mag zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij bent echt voorspelbaar weet je, gewoon voorspelbaar. Gewoon.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik raak geen negers aan, ik frituur nog liever mijn eigen ballen. Maar toch bedankt hè.
I was therequote:Op dinsdag 20 december 2005 11:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[Bef] Nieuwe reeks!!
[Bef] Bier alhier. Deeltje 2
Nostalgie.
Je kent mij niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:49 schreef the900 het volgende:
Maar stellen jullie je nog even voor aan de BeFfers of verhuist de halve kliek gewoon hierheen inclusief incrowd geneuzel?
Voorspelbaar als in neukbaar? Je zou graag voorspel met CTS plegen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij bent echt voorspelbaar weet je, gewoon voorspelbaar. Gewoon.
Was je ook bij de vierdelige Offtopic reeks?quote:
Jou wel, maar CTS en Chowi niet bevobbeld.quote:
Nee, ik ben tof.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij bent echt voorspelbaar weet je, gewoon voorspelbaar. Gewoon.
De hoewat? De waarwaar?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was je ook bij de vierdelige Offtopic reeks?
Doe niet zo betutteld, Zixs.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:50 schreef the900 het volgende:
[..]
Jou wel, maar CTS en Chowi niet bevobbeld.
Alles is mogelijk met een mooi muziekje op de achtergrond.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:50 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Met een mooi muziekje op de achtergrond kan het bést de inwendige mens versterken.
Laten we het dan maar doen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles is mogelijk met een mooi muziekje op de achtergrond.
Whehe. n00b.quote:
Ik stel me graag aan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:51 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Doe niet zo betutteld, Zixs.
Die CTS kent niemand.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:50 schreef the900 het volgende:
[..]
Jou wel, maar CTS en Chowi niet bevobbeld.
Hét?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Laten we het dan maar doen.
Als je die rare hoofdletter weg haalt vind ik het best.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik stel me graag aan.
En ik dacht en nog steeds dat jij BiosLock bent, am I right?
Breezah.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:53 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Als je die rare hoofdletter weg haalt vind ik het best.
Wow. Ik ben beter in raden dan ik dachtquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:53 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Als je die rare hoofdletter weg haalt vind ik het best.
(ik gokte namelijk dat het fout was)quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Wow. Ik ben beter in raden dan ik dacht
Nou mij nog.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Wow. Ik ben beter in raden dan ik dacht
Lidwoorden zijn voor paupers, me dunkt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:55 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Behoeft het geen lidwoord?
Ik zie je vandaag voor het eerst posten dus daar kan ik het niet op baseren. Toch niet de lang-verloren SU uit de befaamde bier-TT's?quote:
En mijn lid in het gat van jouw woord?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lidwoorden zijn voor paupers, me dunkt.
Ma-xi-maal fout.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik zie je vandaag voor het eerst posten dus daar kan ik het niet op baseren. Toch niet de lang-verloren SU uit de befaamde bier-TT's?
Doe nou even leuk mee.quote:
De messias in burger, ach ik heb ook mijn bést gedaan niet ontdekt te worden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef the900 het volgende:
[..]
(ik gokte namelijk dat het fout was)
Dat is de vraag die eenieder van ons bezig houdt in het leven, is het niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:57 schreef the900 het volgende:
hmm userid en postaantal gecombineerd maakt eigenlijk al dat je tegenwoordig geen newbie meer bent in mijn ogen.
Maar wie ben ik?
Oké. Even aan mijn moeder vragen, hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
En mijn lid in het gat van jouw woord?
Nee, het is een neger, daarom.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:58 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Waarom denkt dat domme negertje dat hij overal op moet reageren? Is het een homo ofzo?
"Okidokie. Ik wacht hier wel even."quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oké. Even aan mijn moeder vragen, hoor.
Ze wil eerst met je praten zegt ze.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
"Okidokie. Ik wacht hier wel even."
Waarover?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze wil eerst met je praten zegt ze.
Over bloemen en bijen.quote:
Dat schijnt. Maar voor sommigen ben ik Zixs (met variabele hoofdletter x en s)quote:
Dat is ook goed zegt ze.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar muziek.
Ik had ooit een emailadres bij je.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat schijnt. Maar voor sommigen ben ik Zixs (met variabele hoofdletter x en s)
Je bent gewoon punk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat schijnt. Maar voor sommigen ben ik Zixs (met variabele hoofdletter x en s)
Ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:03 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Okay. En daarna mag het?
Volgens mij bestaat die zelfs nogquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:03 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Ik had ooit een emailadres bij je.
geil_webcamsletje@ZiXs.comquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:06 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Wat was het ook al weer?
Dag, krullevaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:09 schreef the900 het volgende:
Ja dusch ende nu eerst naer school.
Een beetje maar.quote:
wat inhoud dat ze dus ook geen recht hebben op hun maandelijkse rantsoen hollandia en shag maargoed je kunt niet alles hebben he.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:01 schreef DeLeider het volgende:
Ik, DL, prince of pussy and lord of booze! Groet jullie ridders van het Koninkrijk Hollandia, en de onbekende boeren betalen vandaag geen belasting.
Het isch nog vroeg! Tied veur een pafke, en zometeen stronghold 2 spelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat ik daar zelf niet op gekomen ben
Hoewel, de install van het spel was engels en daarna patchte ik hem en werd het spaans ofzo.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:38 schreef DeLeider het volgende:
Kanker! ik heb stronghold 2 in het fucking spaans gedownload ofzo
Whehehehe, download dan een goede crack.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:38 schreef DeLeider het volgende:
Kanker! ik heb stronghold 2 in het fucking spaans gedownload ofzo
Nee ik denk dat het een taalpatch was, het was overigens italiaans, er stond ITA in.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehehe, download dan een goede crack..
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:14 schreef dolle_hond het volgende:
what the hellefuck is stronghold 2?
bronquote:The castle-sim and siege-warfare RTS sequel Stronghold 2 at last brings the series to life in full 3D. The King, having fled after the defeat of his armies, now attempts to rule his country from a secret location. It is not known if he is even in the country anymore. Now, powerful barons jostle for what is fast becoming a disintegrating kingdom. It is up to you to stem the tides of their ambition and unite the land under the King once again. Expand your lands while you build and fortify your citadel. Entertain with jousts, lavish feasts and tournaments or rule with an iron fist and dispense medieval justice to your overworked and slovely peasants. Strong hold 2 is billed as the most accurate, amazing and dynamic depiction of siege-warfare and castle-life every portrayed. The game offers players a "castle-life" campaign, enhanced multiplayer capability and a new, innovative redesign of the single player campaign.
"Hey!!! Jij bent Janetje!!!!"quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef Janetje het volgende:
Waarom zit er een Fok!ker achter mij? Die mij overigens herkend heeft..
Neuh, berichtje in mn fotoboek, "ja.. herkend"quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
"Hey!!! Jij bent Janetje!!!!"![]()
!!!11!!!!!!111:D
School zekerquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, berichtje in mn fotoboek, "ja.. herkend"
"waar dan?"
"schuin achter je"
Overigens zit er 2 plaatsen naast mij ook een fokker..
Die ken ik dan weer niet..
Natuurlijkquote:
omg, zit heel fok bij jou op school ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Janetje het volgende:
*zwaait naar haar buurman, die toevallig blijkbaar ook in dit topic zit..
behalve als het leuke dames zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef dolle_hond het volgende:
als ik zwaai, zwaai ik niet naar een fokker
Ehmmm.. ik ben bang van wel..quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
omg, zit heel fok bij jou op school ofzo?![]()
Behalve ik, ik ben dus uniekquote:
Ik dacht dat daar eerder de term "speciaal" voor was...quote:
Mag ook. Mits tof.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar eerder de term "speciaal" voor was...
Natuurlijk..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |