Waar? In Eindhoven is het super vochtig en bewolktquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:07 schreef Tique het volgende:
Daar is het wel het weer voor he, relaxt temperatuurtje, paar wolkjes, zonnetje, fluitende vogeltjes
Gehoord, we gaan ff achter de schermen het een en ander ff bespreken en uiterlijk morgenavond hoor je watquote:
Prima.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gehoord, we gaan ff achter de schermen het een en ander ff bespreken en uiterlijk morgenavond hoor je wat.
Bier en Frituur.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Een HETERO reeks of BIER reeks is veel leuker.
Maar dit ligt lekkerder in de mond. De Bef-reeks.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Een HETERO reeks of BIER reeks is veel leuker.
Dat is waar, want homo's drinken alleen roséquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef SG1 het volgende:
[..]
Bier en Frituur.
Meer hetero dan dat wordt het niet en Bier zit zelfs in de titel..
Geen slecht woord over toastjes!quote:
achjaquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar dit ligt lekkerder in de mond. De Bef-reeks..
Buitenland en Fruit!quote:
Een vat bier of frituurvet?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dalijk naar de bios en dan smokkel ik wat bier naar binnen.
Morgen ga ik trouwens een vat halen
FOTO'S!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb zin in een broodje kroket![]()
Maar ik kan het niet eten dankzij mn tongpiercing![]()
Dat wordt dan de [BIF] reeks.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:43 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jij maakt er binnen de kortste keren zeker een Bifi en Fuck reeks van.
Volgens mij IS dat z'n oude icoon.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:18 schreef iamredleader het volgende:
Dark, waar is je oude Avatar? 'Kvind deze wat minder...
Biertje d'r bij?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:38 schreef Havoc het volgende:
OMGWTFLOL nieuwe reeks?
Jup speciaal voor de bier en frituur mensen de [BeF] Reeks.
Nou zit ik op mijn werk dus geen lekker witbiertje. Maar wel een frikandelletje bij de lunch.
Doe 's normaal.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Aaaaargh, it's the big "No-Smile"-smiley! He is going to suck our brains out!!!!.
Ik weet wel een mooie avatar voor je:quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja, da's m'n oude.
Maar die nieuwe is saai.
Dus als iemand een avatar weet.
Graag
Dark
Ik zie nog wel wat andere op google met zoekopdracht BeF Whoopsquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:27 schreef whoops het volgende:
Het wordt de hoogste tijd voor een logo denk ik, voordat deeltje twee er is...
Welke wordt het,
1:
[afbeelding]
of 2 (alleen wat kleinder dan...):
[afbeelding]
Ook een tof logo toch.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie nog wel wat andere op google met zoekopdracht BeF Whoops![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |