tis toch heel makkelijk om dat na te gaan (kost wel een hoop werk, maar goed...)quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Heel goed maar dat gaat in het geval van GJ niet op. Want GJ heeft gegevens dat er voor hem meer is gebeld en gesmst. Dus dan heeft BB geen stemcomputers gebruikt om de stemming te bepalen.
Maar anders is dat een perfecte manier om legaal de stemming te bepalen.Jij moet bij John gaan solliciteren
![]()
Wellicht was dat de cd-rom van halverwege de belweek....quote:Op woensdag 21 december 2005 09:45 schreef bb-millie het volgende:
Maar er was toch ook sprake van cd-roms met belgegevens waaruit bleek dat GJ de winnaar was? Zover ik begrepen heb is het GJ niet om het geld te doen...
Nee, want de vragen die je aan Sjakie stelt, stel je niet aan Carola.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om 1 draaiboek te schrijven met een "Sjakie" (een naam die nog niet is voorgekomen in de BB-deelnemers-lijst) als winnaar en een "Carola" als winnaar
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Wellicht was dat de cd-rom van halverwege de belweek....
Schikking!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef Arliator het volgende:
Op Mediawatchers is trouwens te lezen dat het kort geding van Endemol tegen GJ en de telegraaf is afgeblazen.
Nu er toch niks gebeurt, kan dit er ook wel even in.
Dit even ter info en vermaak
Even in het goede topic geplaatst, stond ook in het SC![]()
Haha! Een BB-sticker op een nep-laptop bedoel je!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: De stoffige notaris komt binnen die wordt achter een computerscherm gezet en moet vervolgens kijken naar de cijfertjes op het scherm.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Simba het volgende:
Haha! Een BB-sticker op een nep-laptop bedoel je!
(echt waar, gezien tijdens een finale-uitzending)
Hummie heeft dit vast niet zelf in scene gezet, maar ik betwijfel of ze schade lijden door dit gedoe. Wie tot nu toe dom genoeg was om te bellen of te SMS-en is dat morgenavond ook vast nog wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat stelt hummie zich aan, iedereen weet dat het nep is ... trouwens volgens mij is dit gewoon een truck van hummie! reclamestunt zodat donderdag extra veel mensen kjken naar de finale !
jaaaaaaaaaaaaaaaaaadamn
My thoughts exactly. Die lui die sms'en of bellen zijn toch wel stom genoeg om weer overstag te gaan. En ik heb er echt geen medelijden mee. Ik heb namelijk geen hoge pet op van mensen die geld uitgeven aan smsjes voor dat soort onzin. Big brother kan best vermakelijk zijn om naar te kijken maar sms'en of bellen, kansloosquote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
Wie tot nu toe dom genoeg was om te bellen of te SMS-en is dat morgenavond ook vast nog wel.
Behalve deze keer... http://www.worldwidebookers.com/bb/bb_start.phpquote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef Halfgedraaide het volgende:
...Big brother kan best vermakelijk zijn om naar te kijken maar sms'en of bellen, kansloos![]()
Op elke zender tegenwoordig. Radio & TV.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef Sonique het volgende:
Talpa draaid op SMS spelletjes, kijk alleen al naar dat call tv gedoe...
En luister anders eens naar Radio 538, daar wordt elk half uur ook geroepen om vooral te bellen en te SMSen naar 538 als je wat wilt winnen of mededelen.
"Wil je kans maken op deze hitzone CD, sms dan naar hitzone aan naar 0900538."
Of
"Wil je kans maken op een reis naar Ibiza, bel dan naar 0900538, ben je 8ste beller, dan heb je gewonnen!"
Weet je hoeveel dommelui er dan meteen bellen?
Maar daar hebben ze wel meer reclameblokken.quote:In Amrica hoef je daar echt niet mee aan te komen, want niemand belt omdat ze weten dat het bullshit is...
Tochwel ietwat vreemd dat je zo stellig beweerd dat je hem of haar niet kent, want diegene komt met gedetaileerde info die hij zegt van jou te hebben?quote:Op woensdag 21 december 2005 07:55 schreef haloII het volgende:
Misschien is het goed dat inderdaad forumbeheer ipadres of wie dan ook checked en kenbaar maakt. Ik ken hem of haar niet.
De afgelopen jaren wordt veelvuldig smsfraude gesuggereerd en al dan niet harde bewoordingen. Dit is hopelijk de kans dat eea aan de kaak wordt gesteld.
Uit hierboven geschetst verhaal, mag geconcludeerd worden dat je nog nooit bij een tv productie betrokken ben geweest.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef tanjalies het volgende:
Misschien is het goed om voor die gene die niet weten hoe een opnamedraaiboek er uit ziet, dat hier even in het kort te schetsen. Los van de basisinfo, zoals wie is wie en wie doet er wat bij productie maar vooral ook bij de opnameploeg(deze laatste bestaat vaak uit een wisselend aantal personen) bestaat een draaiboek vooral uit regieaanwijzingen. Iedere cameraman/vrouw noteert naast de basis camera-instellingen tijdens de repetitie(die er s’middags altijd is) de specifieke voor de desbetreffende opname bedoelde aanwijzingen. Dit doet een cameraman dus zelf en gebeurt met potlood of pen. Waar vinden we nu de namen terug in zo’n draaiboek. Dat is niet in de eerste plaats de naam van een kandidaat maar vooral ook bij BB de ouders en/of vrienden. Voor die gene die de laatste weken hebben opgelet was aan de camera voorkeuze vaak al te zien wie er werkelijk het huis moest verlaten. Het gaat dus niet zozeer om de naam van Gert-Jan die zou voorkomen, maar vooral ook de rest van de aanwijzingen die daar in zijn bijgeschreven. Ik kan niet bepalen wat hij(G-J) heeft maar het kan goed mogelijk zijn dat er inderdaad veel uit blijkt. Een nieuw leeg draaiboek zegt niet veel maar een gebruikte des te meer. Overigens staat er natuurlijk nog veel meer in een TVdraaiboek maar dat laat ik maar achterwege.
Wie ikquote:Op donderdag 22 december 2005 07:43 schreef Cynix ® het volgende:
Verklaar je nader s.v.p.
Dan heb jij dus duidelijk nog nooit gekeken, want op Talpa draaien geen call-TV programma's.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef Sonique het volgende:
Talpa draaid op SMS spelletjes, kijk alleen al naar dat call tv gedoe...
Ik doel op dl3b die stelt dat tanjalies liegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |