Ik snap nu wat bedoeld APK heeft, al dan niet ( lijkt me leuker van nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef luciano het volgende:
Heeft niemand het telefoonnummer van APK , die zou direct het vliegtuig terug pakken![]()
![]()
Ik pieker me al lange tijd suf inderdaad wie de user SMSFRAUDE gewest zou kunnen zijn ( 1 enkele post ... !!! ) , en ook mijn gedachte ging direct uit naar GJ ... En user haloll valt idd ook wel op een speciale manier op ...quote:Op woensdag 21 december 2005 04:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap nu wat bedoeld APK heeft, al dan niet ( lijkt me leuker van niet) met zijn medeweten samengespannen met GJ
![]()
Die GJ heeft het zo te zien wel goed voorbereid en doelbewust een moment zo vlak voor de finale gekozen, als het hem echt om zijn rechtsvaardigheidsgevoel zou gaan, zou ik zeggen waarom doe je het dan niet eerder
Ook heeft hij kennelijk onder diverse klonen verschillende internetfora gebruikt bij zijn voorbereiding van dit alles, wel grappig om te zien hoe hij zelf tegenstrijdige berichten verspreid en ook vaak expres slecht nederlands schrijft![]()
Volgens mij is ook de kloon smsfraude van hem, en gaat hij net alsof zijn neus bloed met een andere kloon reageren zijn op eigen verhalen![]()
Ook heeft hij verschillende users van fora per email benaderd om zo steun te winnen![]()
Nou ben ik wel een beetje paranoia, maar het lijkt er iig wel op.quote:Op woensdag 21 december 2005 06:17 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik pieker me al lange tijd suf inderdaad wie de user SMSFRAUDE gewest zou kunnen zijn ( 1 enkele post ... !!! ) , en ook mijn gedachte ging direct uit naar GJ ... En user haloll valt idd ook wel op een speciale manier op ...
( is voor een FA makkelijk te checken aan de hand van het IP adres , maar das dan weer niet toegestaan om op het forum te vertellen aan ons )
Maar jij bent het dus wel?quote:Op woensdag 21 december 2005 07:55 schreef haloII het volgende:
Misschien is het goed dat inderdaad forumbeheer ipadres of wie dan ook checked en kenbaar maakt. Ik ken hem of haar niet.
De afgelopen jaren wordt veelvuldig smsfraude gesuggereerd en al dan niet harde bewoordingen. Dit is hopelijk de kans dat eea aan de kaak wordt gesteld.
He GJ! Ik sta achter je hoor! Meld je het ons wanneer de rechter uitspraak doet en vooral wàt voor uitspraak?quote:Op woensdag 21 december 2005 07:55 schreef haloII het volgende:
Misschien is het goed dat inderdaad forumbeheer ipadres of wie dan ook checked en kenbaar maakt. Ik ken hem of haar niet.
De afgelopen jaren wordt veelvuldig smsfraude gesuggereerd en al dan niet harde bewoordingen. Dit is hopelijk de kans dat eea aan de kaak wordt gesteld.
-Edit- Nog niet wakker.quote:Op woensdag 21 december 2005 07:55 schreef haloII het volgende:
Is het niet makkelijker om 1 draaiboek te schrijven met een "Sjakie" (een naam die nog niet is voorgekomen in de BB-deelnemers-lijst) als winnaar en een "Carola" als winnaarquote:Op woensdag 21 december 2005 09:33 schreef Gia het volgende:
Ach, wat een onzin. Hij heeft een draaiboek waarin staat dat Pietje het huis gaat verlaten en dan blijkt Jantje het te worden. Nou, geloof maar dat er ook een draaiboek is waarin Jantje het huis moet verlaten en ook dat was al vantevoren klaar.
Lijkt me niet meer dan normaal dat je als televisiemaker overal op voorbereid bent. Dus is er een draaiboek voor elke mogelijke exit. Logisch, toch?
Zie Gertje's fotoboek.quote:
Jeemig de peemig hey yo..dat willen we helemaal niet weten joh...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:14 schreef JohnDope het volgende:
Hallo???![]()
Zal ik het dan ook maar even zeggen voor de mensen hier. De aarde is ROND en niet plat dus niet schrikken.
er wordt al sinds ver in de vorige eeuw gefraudeerd met belspelletjes (call TV).
Het meest mooie vind ik nog dat ze zo'n oude stoffige notaris de stemming willen laten controleren, terwijl je als ict-er zijnde gewoon een mooi schaduwsysteempje kan laten lopen![]()
En Gert is gewoon bezig met een comeback. Eerst had hij een webdesignbedrijfen nu is meneer ook weer telecomexpert?
Het gaat er niet om wat technisch mogelijk is, maar dat je iemand hebt met de plicht om erop toe te zien dat de stemming correct verloopt.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:14 schreef JohnDope het volgende:
Hallo???![]()
Zal ik het dan ook maar even zeggen voor de mensen hier. De aarde is ROND en niet plat dus niet schrikken.
er wordt al sinds ver in de vorige eeuw gefraudeerd met belspelletjes (call TV).
Het meest mooie vind ik nog dat ze zo'n oude stoffige notaris de stemming willen laten controleren, terwijl je als ict-er zijnde gewoon een mooi schaduwsysteempje kan laten lopen![]()
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: De stoffige notaris komt binnen die wordt achter een computerscherm gezet en moet vervolgens kijken naar de cijfertjes op het scherm.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat technisch mogelijk is, maar dat je iemand hebt met de plicht om erop toe te zien dat de stemming correct verloopt.
Maar dat toezicht is dus waardeloos als daar een suffe notaris zit die niet weet naar welke gegevens hij zit te kijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Het gaat er niet om wat technisch mogelijk is, maar dat je iemand hebt met de plicht om erop toe te zien dat de stemming correct verloopt.
Ja, hij heeft een zaak als hij dat kan staven met bewijs en hij zegt dat te hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:45 schreef bb-millie het volgende:
Maar er was toch ook sprake van cd-roms met belgegevens waaruit bleek dat GJ de winnaar was? Zover ik begrepen heb is het GJ niet om het geld te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |