wat?? zat je over me te roddelenquote:Op maandag 19 december 2005 20:22 schreef Airelle het volgende:
Haha, ik zei net nog dat je beter mee kon doen met het kinderdictee, aangezien je niet eens weet dat je Hoofdletters moet gebruiken.
Als ik een slecht resultaat haal, gooi ik mijn account door de shredder en ik kom ik nooit meer terug op Fok!.quote:Op maandag 19 december 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
en straks níet liegen over de uitslag he
jij doet voor 't eerst mee, da's vrij safe...quote:Op maandag 19 december 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Als ik een slecht resultaat haal, gooi ik mijn account door de shredder en ik kom ik nooit meer terug op Fok!..
quote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jah HALLO! Als Christine dat edit, ga ik het niet vertellen natuurlijk!
Maar het was ONWIJS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
Ik durf niet, Babet.quote:Op maandag 19 december 2005 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij doet voor 't eerst mee, da's vrij safe...
ik had twee jaar terug iets van 57 fout, vorig jaar 32....
de verwachtingen liggen dus hoger dan ik waar kan maken
kom op, samen staan we sterk...quote:
ik heb hetzelfde... 't lullige met onbekende woorden is dat je ook snel meer fouten per woord maakt, en die tellen dan ook allemaalquote:Ik ben dan ook niet goed in onbekende woorden..
Ik ben gewoon van schrik mijn PI vergetenquote:Op maandag 19 december 2005 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders niet klagen zonet. [ruk]
quote:
Tuurlijk, we zitten wel in SHO he?quote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat?? zat je over me te roddelen
Oh, nou succes he!quote:ik heb dit jaar al m'n hoofdletters opgespaard voor het ND van 2005
Fok-radio?quote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
En mij niet eens noemen als vaste ShowChatter
Hier staat het allemaalquote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Fok-radio?. Waar kan ik dat beluisteren?
Juistquote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Airelle het volgende:
Ik heb het al gevonden. Via Action-Radio
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik het zo goed geschreven heb...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Luuuuv you.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen beter weten in geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar volgens mij moet dat stiekem wel...[/indekken]
Zoek de fout.quote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik begreep het ook al niet.Bedoelde ze nou accesoire?
quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen beter weten in geschrevenOf het is heulemaaaaal fout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar volgens mij moet dat stiekem wel...[/indekken]
quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen beter weten in geschrevenVolgens mij ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar volgens mij moet dat stiekem wel...[/indekken]
.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Al die Franse woorden.![]()
[..]
Zoek de fout.![]()
![]()
![]()
Ja, Nolius zei het alquote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
En mij niet eens noemen als vaste ShowChatter
Je stem klinkt anders dan ik dachtquote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Nolius zei het al. Sorry
.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef Zhenar het volgende:
WTF is eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik het zo goed geschreven heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Maar die zijn zo kut om te schrijven.quote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef Airelle het volgende:
Franse woorden zijn juist hardstikke mooi. Dat geeft de taal een beetje flair.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_de_Nederlandse_taal.
Wat dan?quote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
Ik had trouwens een vette discussie over jou met Nolius Bupatih!
quote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die schrijfwijze is zo debiel, dat het juist moet zijn.
!
Ik heb bijna alle namen met een hoofdletter, behalve eh... jan-boerenfluitjes.quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
ik heb standaard alle namen met een hoofdletter... dan moeten er wel 'n paar goed zijn
oh en ik heb spring-in-'t-veld [gokje...]
nou frans, engels, nederlands [jaja mét hoofdletters natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Airelle het volgende:
Zo klonk het wel ja. Maar met die franse woorden moet jij een hoop compenseren
.
Zo heb ik het ook. En zo moet het ook.quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
oh en ik heb spring-in-'t-veld [gokje...]
ik heb Jan-boerenfluitjes [bijna hetzelfde!]quote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb bijna alle namen met een hoofdletter, behalve eh... jan-boerenfluitjes.
Over hoe je jou naam uitspreektquote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dan?
Die kerel wilde elke keer dat ik naar de studio kwam.En Blinky (vaste gast per Skype daar) vroeg het me ook al een paar keer.
.
Ze sprak ook onduidelijk.quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou frans, engels, nederlands [jaja mét hoofdletters natuurlijk], alles ging door elkaar
ik bedenk me nu dat ik bijv. Bohemiën op z'n engels heb: Bohemian....
dat Belgische wijf ging véél te snel, normaal heb je tijd zat
Haha, ik gok ook dat het goed is (quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die schrijfwijze is zo debiel, dat het juist moet zijn.
!
Dat zal wel kloppen dan.quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook. En zo moet het ook.![]()
Volgens de van Dale i.i.g.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Over hoe je jou naam uitspreekt! Boepáááátie of Boepàtie. Ik zei het laatste, Nolius zal wel gelijk hebben
.
Ik denk nog altijd Bupaaaatih. En blijf dat doen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]Vroeger zei hij het juist altijd fout (Boepátie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
en eh, is het tête-à-tête of tete-â-tete?? [ik heb 't eerste]
ik zeg: zónder streepjequote:Op maandag 19 december 2005 21:18 schreef Zhenar het volgende:
WTF croque-monsieur met een liggend fucking poep streepje?! Die doos moet het mis hebben...
wat hij zegtquote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk nog altijd Bupaaaatih. En blijf dat doen.![]()
tête-à-têtequote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat het was.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Uuhm ik doe niet aan drugs. Nooit gedaan en zal dat ook nooit doen..quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:23 schreef classpc het volgende:
Goeienavond iedereen, ik kom eens even kijken in dit gezellige forum.
Jou ken ik...quote:Op maandag 19 december 2005 21:23 schreef classpc het volgende:
Goeienavond iedereen, ik kom eens even kijken in dit gezellige forum.
Ja, dat zei jequote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef Svensational het volgende:
[20:54:01] <MissBliss> natuurlijk ben ik jou vergeten
Zei ik dat?
Oja? Waarvan ken je me dan?quote:
Ik kwam in een andere SC, en ik kom in DIG ja.quote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij komt ook in een andere SC... SC DIG?
Dat kan ook jaquote:Op maandag 19 december 2005 21:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kwam in een andere SC, en ik kom in DIG ja.
Ik heb je volgens mij al eens gezien in het "Post hier je desktop" topic.
Quequote:Op maandag 19 december 2005 21:28 schreef Zhenar het volgende:
z'n ipv zijn!![]()
Maar wel jan-boerenfluitjes zonder hoofdletter. Daar ben ik wel trots op.![]()
Ah, dan had ik 't dus goedquote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]Vroeger zei hij het juist altijd fout (Boepátie)
Ik bedoelde "Natuurlijk" als in: KUT KLOTE KUT, HOE KON IK! Maar misschien kwam het niet zo overquote:Op maandag 19 december 2005 21:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat zei je
Nolius/whoever: Ja Sven, MissBliss is boos op irc omdat je haar niet genoemd hebt...
Jij: Wie?
Nolius/whoever: MissBliss
Jij: Oh, ja natuurlijk ben ik MissBliss vergeten.![]()
NDquote:
Jouw avatar.... doet pijn aan mijn ogenquote:Op maandag 19 december 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
Of z'n frans zou het tête-à-tête zijn. Dus ik denk zo.
Ben je mij ook vergeten?quote:Op maandag 19 december 2005 21:32 schreef Svensational het volgende:
Volgende keer neem ik de OP erbij, dan vergeet ik niemand.
Dankjequote:
Nee, ik geloof het nietquote:
quote:
Ja in principe wel ja. Maar omdat het nu als algemeen ingeburgerd begrip wordt gebruikt is het zonder hoofdletter. dacht ikquote:
Grmbl.quote:Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja in principe wel ja. Maar omdat het nu als algemeen ingeburgerd begrip wordt gebruikt is het zonder hoofdletter. dacht ik![]()
quote:Ja. Tenminste betekent 'althans, in ieder geval'. Bijvoorbeeld: 'Ik ben misschien niet slim, maar ik kan tenminste hoofdrekenen'. In de betekenis 'op z'n minst, minstens, minimaal' wordt ten minste als twee woorden geschreven: 'Je moet voor deze functie ten minste een mavo-diploma hebben.'
quote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
93.
ik twee keer zoveel als Zhenar, jij twee keer zoveel als ikquote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
93.
Ja!quote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt? echt echt echt waar?????
ik 47
Dat was een grapje, schat.quote:Op maandag 19 december 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik twee keer zoveel als Zhenar, jij twee keer zoveel als ik
oh vandaar, ik doe pas mee sinds 2003quote:Op maandag 19 december 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Ja!~
Maar ik doe mee sinds mijn tiende en ze gebruiken vaak dezelfde trucjes. Net als bij een IQ-test.![]()
Hallo...als ik het met mijn oren dicht doe, haal ik nog minder fouten dan 93.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
93.
Oooooh, phieuw!quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oooooh, phieuw!![]()
Kon het me al niet voorstellen...
ik kan me niet voorstellen dat iedereen hier onder de 30 zit...........quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
Kon het me al niet voorstellen...
Welk gedeelte van ons taalpurisme en onze woordkunsten is niet tot je doorgedrongen?quote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat iedereen hier onder de 30 zit...........
Jaquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welk gedeelte van ons taalpurisme en onze woordkunsten is niet tot je doorgedrongen?
Het kwam over als: Ja duh, die muts vergeet ik natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde "Natuurlijk" als in: KUT KLOTE KUT, HOE KON IK! Maar misschien kwam het niet zo over
Wie heeft ie allemaal dan wel opgenoemd?quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het kwam over als: Ja duh, die muts vergeet ik natuurlijk! Maar ik geloof je hoor
![]()
jouw verklaring [meedoen vanaf je 10de verklaard wel íets] maar dat jullie alle 3 zó hoog scoren vind ik op z'n minst opvallend... taalpuristen of niet.... we hebben 't over 'n extreem lastig dictee [met véél vage, niet-Nederlandse begrippen e.d.] met 'n Vlaamse die te snel leest.... zelfs mijn toch redelijk briljante vader zit dit jaar niet onder de 30quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef Zhenar het volgende:
Welk gedeelte van ons taalpurisme en onze woordkunsten is niet tot je doorgedrongen?
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het kwam over als: Ja duh, die muts vergeet ik natuurlijk! Maar ik geloof je hoor
![]()
sowieso Zhenar, BVO, Bupatih, Tommerd en alwaysthebestquote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie heeft ie allemaal dan wel opgenoemd?
In het begin klonk je zenuwachtig, maar daarna ging het al snel beterquote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet.. Maar er kwam zoveel over me heen in ene
. Ik wist het allemaal niet meer.
.
Mij wel en MB niet.quote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
sowieso Zhenar, BVO, Bupatih, Tommerd en alwaysthebest.
Misschien dat de verklaring "we zijn gewoon dikke nerds" beter te behappen is.quote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
jouw verklaring [meedoen vanaf je 10de verklaard wel íets] maar dat jullie alle 3 zó hoog scoren vind ik op z'n minst opvallend... taalpuristen of niet.... we hebben 't over 'n extreem lastig dictee [met véél vage, niet-Nederlandse begrippen e.d.] met 'n Vlaamse die te snel leest.... zelfs mijn toch redelijk briljante vader zit dit jaar niet onder de 30
maar ben niet jaloers hoor, enkel verwonderd![]()
ach flikker toch op jijquote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
verklaard???
mja daar kan ik dan wel weer mee leven....quote:Op maandag 19 december 2005 22:06 schreef Zhenar het volgende:
Misschien dat de verklaring "we zijn gewoon dikke nerds" beter de behappen is.![]()
Kusje op je frêle, in elkaar geflanste tweezitscrapaudtje.quote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach flikker toch op jij![]()
dit soort fouten heb ik in 't dictee niet gemaakt hoor, die bewaar ik voor hier.....
mijn steling: zolang ik niet weet wat een woord betekent, hoef ik ook niet te weten hoe ik het schrijfquote:tweezitscrapaudtje
Tweezitskuipstoel.quote:Op maandag 19 december 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn steling: zolang ik niet weet wat een woord betekent, hoef ik ook niet te weten hoe ik het schrijf
kijk, dat woord had ik zo foutloos geschreven....quote:Op maandag 19 december 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Tweezitskuipstoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.da's wel een maximale foutscore op 1 woord ja!
dat verklaard de 47 meteen 'n beetje hequote:Op maandag 19 december 2005 22:15 schreef Zhenar het volgende:da's wel een maximale foutscore op 1 woord ja!
![]()
Ze heeft net toegezegd in het programma.quote:
Jouw naam kwam zo ineens in me opquote:Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mij wel en MB niet.![]()
Straks een keer terugluisteren.![]()
Ik heb gezegd dat omdat jij niet wilde komen, ik ook nietquote:
Jepquote:
hm, ik vrees ineens 'n beetje voor de gevolgen over 'n toekomstige subtitle:quote:
Ik was ook zenuwachtigquote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In het begin klonk je zenuwachtig, maar daarna ging het al snel beter
Wishful thinking van jou of van ons?quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm, ik vrees ineens 'n beetje voor de gevolgen over 'n toekomstige subtitle:
winnaar van de Bridget Maasland Award*
* wishfull thinking, uiteraard
Waar kan ik het nou beluisteren?!quote:
Ja, maar mij heeft hij daarna wel genoemdquote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
MissBliss zullen we een anti-Svennie groepje oprichten... hij heeft onze namen niet eens opgenoemd... en hij maar lopen te roepen dat wij zijn favo users zijn![]()
Omdat er 20.000 berichten waren op FOK!sport en AR dat nadat ik ze dat meerdere malen had verteld op IRC dat nog niet hadden gemeldquote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
waarom was je op AR Sven?! en heb je ons genoemd in je speech enzo?!?? hebben we je eeuwige dank gekregen, voor levenslange support en dat soort shit???
da's helemaal niet slecht hoor.... je moet je niet laten imponeren door de shownerdsquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gezegd dat omdat jij niet wilde komen, ik ook niet
Over een paar dagen via radio.fok.nlquote:
Nolius begon er trouwens over dat jij niet wilde komenquote:
tsssssssss zoiets totaal onboeiends??!quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
Omdat er 20.000 berichten waren op FOK!sport en AR dat nadat ik ze dat meerdere malen had verteld op IRC dat nog niet hadden gemeld!
Het is goddomme ShowChat ja, geen SCquote:Op maandag 19 december 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
hé?!??! what the fuck??!??!??![]()
![]()
wie heeft er godverdomme aan m'n TT gezeten?!?!?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het uiteraard ook over Idols gehadquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsssssssss zoiets totaal onboeiends??!
ik dacht dat je officieel bekroond tot mod ging worden ofzo![]()
bepaal jij dat??????????quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
Het is goddomme ShowChat ja, geen SC.
Het zit hem écht dwars.quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nolius begon er trouwens over dat jij niet wilde komen.
Je zat ook al aan MIJN Marescha-TTquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is goddomme ShowChat ja, geen SC.
Maar mij heeft ie niet genoemd.... ook niet daarna.. toch?quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar mij heeft hij daarna wel genoemdmet een positieve 'natuurlijk' erbij
![]()
![]()
En aan mijn eigen Charissa-TTquote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zat ook al aan MIJN Marescha-TT!!!!!!!!
Ik wist van niks, en genoemd worden terwijl je het niet weet is niet leukquote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
En aan mijn eigen Charissa-TT
Maar waarom maak jij je zo druk, ik heb jou wel genoemd op de radio.
Hoi Skaaiquote:
ook stom natuurlijk, maar da's iig in IDO.... hier is SHO moet ie zich lekker inhoudenquote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
Je zat ook al aan MIJN Marescha-TT!!!!!!!!
Jawel, dat is juist vet tof!quote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wist van niks, en genoemd worden terwijl je het niet weet is niet leuk.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef MissBliss het volgende:
F&F Huisdier van het jaar stemtopic
Stem op Lucky
banaanvraag, banquote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook stom natuurlijk, maar da's iig in IDO.... hier is SHO moet ie zich lekker inhouden![]()
die stomme Sven loopt mij iets teveel te pimpen met z'n blauwe lettertjes
steeds nog ff die 301ste post erin knallen, ongevraagd TT's veranderen![]()
een schorsing, dát zouden ze je moeten gevenbeetje je rechten misbruiken
![]()
Laat me het dan op z'n minst terugluisterenquote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, dat is juist vet tof!
ik zou kunnen zeggen dat ik herstellende ben van de griep, maar 4,5 uur geslapen heb en op werk 'n crisis in m'n maag gesplitst kreeg [wat allemaal waar is!] maar zelfs dan: het was gewoon moeilijk....quote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef Airelle het volgende:
Ik had het niet beter kunnen doen denk ik.
quote:
Wat eerlijk van jequote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou kunnen zeggen dat ik herstellende ben van de griep, maar 4,5 uur geslapen heb en op werk 'n crisis in m'n maag gesplitst kreeg [wat allemaal waar is!] maar zelfs dan: het was gewoon moeilijk....
[oké het had me misschien wat foutjes gescheeld, maar beter dan vorig jaar zat er niet in]
Ik burqaquote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
btw: hadden jullie "bourka" goed????? ik had uiteraard, net als al die prominenten - damned, ze hadden me wéér niet gevraagd - "burka" geschreven
Haha, lijkt me beter ja.quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef babette21 het volgende:
ja boerka ja [god, ik zit echt te slapen... wist ik natuurlijk best [nu wel!!]]
ik ga maar 's op huis aan geloof ik
Welk plaatje zit er nou achter die geblokte vlag in ja avatar?quote:
Dat ben ik!quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Welk plaatje zit er nou achter die geblokte vlag in ja avatar?
Whehehe, huiliequote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
denk maar niet dat je onschendbaar bent![]()
Toffe ava! Daar zouden Buup en ik wel eenquote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef Skaai het volgende:
Ja pas als ik ga huillie-en reageren he!
Welterusten
quote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
Zeg Zhenar, tof he, al die nieuwe mensen in SC!
Kliekjesgedrag.quote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
Zeg Zhenar, tof he, al die nieuwe mensen in SC!
Dit is één grote incestueuze kliek, and we love itquote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Kliekjesgedrag.
Of vind je het oprecht tof?
Dude, dankzij mij ben je hierquote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Kliekjesgedrag.
Aah. En jullie kinderen lijken allemaal zeker ook ontzettend op elkaar.quote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
Dit is één grote incestueuze kliek, and we love it.
Van die Volendamse incestkoppiesquote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aah. En jullie kinderen lijken allemaal zeker ook ontzettend op elkaar.
Heeey, jij bent toch de lover van Duderinnetje?quote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Kliekjesgedrag.
quote:
Nee joh, zij is míjn chick. M'n eigenste bitchie. Ik ben niks niet van niemand. Ha!quote:Op maandag 19 december 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
Heeey, jij bent toch de lover van Duderinnetje?
Ik heb je volgens mij gezien op het kliekjes-feestje van Brighteyes en Stinkie
Een Fok! stelletje is natuurlijk het ultieme kliekjesgedragquote:Op maandag 19 december 2005 23:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee joh, zij is míjn chick. M'n eigenste bitchie. Ik ben niks niet van niemand. Ha!
En ik heb nog zó m'n best gedaan me afzijdig te houden van Fok! kliekjes gedrag.Maar inderdaad, ik was daar ook even.
Ja. Nou. Ik bedoel... daar ontkom ik nu niet meer aan.quote:Op maandag 19 december 2005 23:23 schreef MissBliss het volgende:
Een Fok! stelletje is natuurlijk het ultieme kliekjesgedrag![]()
Bij ons ook nietquote:Op maandag 19 december 2005 23:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ik bedoel... daar ontkom ik nu niet meer aan.Ik ga me pas echt zorgen maken als mensen die ons op straat zien lopen ons gaan beschuldigen van kliekjesgedrag.
En hee, het was nooit vooropgezet dat het wat zou worden tussen ons.
Tenminste, niet van mijn kant.
quote:Enneh, ben jij HeetWijfs verovering, of juist andersom?
Laten we het maar houden op dat we elkaar hebben veroverdquote:[23:29] Leonie zegt:
ShowChat #570 - Groot dictee :D wie heeft wie veroverd?
[23:29] HeatWave zegt:
geen idee
[23:29] Leonie zegt:
ik ook niet
quote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond Svensational altijd een leuke user.. na dit gesprek niet meerwat ontzettend geforceerde pogingen grappig te doen
Dag eeeeeeeeeuuuuhhh.............quote:
Idd!quote:
Zhenarquote:Op maandag 19 december 2005 23:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!![]()
![]()
![]()
Alsof je op Fok! niet geforceerd grappig bent!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 23:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!![]()
![]()
![]()
Alsof je op Fok! niet geforceerd grappig bent!!!!
![]()
![]()
![]()
GRAPJE!!!!!quote:
quote:
Ah beterschap en slaap zequote:Op maandag 19 december 2005 23:54 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ziek, koorts, misselijk en ik had colleges tot half11, het was echt een hel. Nee het gaat niet goed.
Ik ga slapen, hopelijk tot morgenmiddag ofzo.
quote:
Ik ook. Maar ik vind eigenlijk dat het "burka" is.quote:
Ik noem het voortaan gewoon een 'viltwollen kozakkenmantel'. Weet meteen iedereen wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik vind eigenlijk dat het "burka" is.![]()
WTF?! Het is elf uur?!quote:
NOU ENquote:
Shut your mouth, ho!quote:
WhatEVAH!quote:
Ik was ook moe om 11 uur.quote:
ZIE JE ZHENAR???quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was ook moe om 11 uur.
En ook net wakker.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was ook moe om 11 uur.
En ook net wakker.
Ik moet nog een presentatie maken voor Staatsinrichtingquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Nu aan het leren voor m'n laatste (her)tentamen, morgenmiddag.
OH,quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OH,LeBeau
doet het ook, dus is het in orde!
![]()
![]()
! Jullie zijn allemaal luie donders! Grmbl.
Nee, mijn telefoon is vier jaar oud en aan vernieuwing toe. En ik heb geen zin om geld uit te geven aan een dure simlock-vrije telefoon. En abonnement sowieso van Hi/KPN. Ik denk voor rond de 20 a 25 euro per maandquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef PeRi het volgende:
Welk abbo wil je nemen, hoeveel minuten? Als je een goed werkende simlock vrije telefoon hebt, zou ik een sim only abbonnement nemen bij Tmobile of Telfort.
1 jarig of 2 jarig abbonnement? En Hi is best duur hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, mijn telefoon is vier jaar oud en aan vernieuwing toe. En ik heb geen zin om geld uit te geven aan een dure simlock-vrije telefoon. En abonnement sowieso van Hi/KPN. Ik denk voor rond de 20 a 25 euro per maand.
Ja maar ik moet het KPN netwerk hebben. Anders heb ik geen bereik hierzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
1 jarig of 2 jarig abbonnement? En Hi is best duur hoor.
Hmm okay. Ja ik zelf hou niet zo van 2jarige abbonnementen. En ik dacht dat Telfort op het KPN netwerk zou gaan lopen.. Maar ik zou trouwens voor de W8001 gaan van SonyEriccson.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar ik moet het KPN netwerk hebben. Anders heb ik geen bereik hierzo. En dan heb je niet zoveel aan een telefoon...
Twee-jarig en dan is je telefoon 'gratis'.
Ik heb nog nooit een abo gehad. Dus vertel...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hmm okay. Ja ik zelf hou niet zo van 2jarige abbonnementen. En ik dacht dat Telfort op het KPN netwerk zou gaan lopen.. Maar ik zou trouwens voor de W8001 gaan van SonyEriccson.
* Airelle gaat even googl'n hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef PeRi het volgende:
De Motorola V3 Razr is trouwens ook een gaaf ding.
ja ik vind het zelf niet zo fijn om zo lang aan een abbo vast te zitten. En stel je voor dat je telefoon kapot gaat of iets dergelijks, dan krijg je pas na 2 jaar een nieuwe als je 'm verlengt. Ik weet niet, ik vind het gewoon niet fijn. Je kan ook niet overstappen als je ergens anders een aanbieding ziet. En stel dat je een goede telefoon hebt, kan je na een jaar stoppen en een sim only nemen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een abo gehad. Dus vertel.... Is het vanwege het feit dat je er dan zo lang aan vast zit? Dankje voor je info trouwens.
Ja, volgens mij zijn het beide wel mooie/goede telefoons.
Ja dat is wel waar. Maar ik zie niet zo op tegen die twee jaar... en het is ook relatief voor goedkoper om voor twee jaar een abo te nemen ipv één jaar. Voor zowel de telefoon als de kosten/maand.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja ik vind het zelf niet zo fijn om zo lang aan een abbo vast te zitten. En stel je voor dat je telefoon kapot gaat of iets dergelijks, dan krijg je pas na 2 jaar een nieuwe als je 'm verlengt. Ik weet niet, ik vind het gewoon niet fijn. Je kan ook niet overstappen als je ergens anders een aanbieding ziet. En stel dat je een goede telefoon hebt, kan je na een jaar stoppen en een sim only nemen.
Ik ken iemand die 'm heeft en het is echt een fijn dingetje. Handig, mooi, en er zitten best veel opties op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
* Airelle gaat even googl'n hoor.
Tofquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 'm heeft en het is echt een fijn dingetje. Handig, mooi, en er zitten best veel opties op.
ja alleen halen zij er meer uit, omdat jij in je abbonement betaalt voor je telefoonquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Maar ik zie niet zo op tegen die twee jaar... en het is ook relatief voor goedkoper om voor twee jaar een abo te nemen ipv één jaar. Voor zowel de telefoon als de kosten/maand.
Ja dat snap ik. Vandaar ook gratis tussen aanhalingstekensquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja alleen halen zij er meer uit, omdat jij in je abbonement betaalt voor je telefoon. Dus betaal je twee jaar je telefoon af zeg maar. Maar als je het niet erg vindt, zou ik het zeker doen.
Wat voor een shop?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef PeRi het volgende:
Je kan trouwens ook een prepaid toestel kopen, en die simlockvrij laten maken in een shop. En dan een sim only abbonnement afsluiten. Heb ik ook gedaan. Moet je wel ff gaan neuzen naar leuke telefoons.
Ik zou toch ff extra controleren of je geen dekking hebt met Telfort. Die is goedkoper qua minuten namelijkquote:Netwerk
Het netwerk van Telfort behoort tot de beste van Nederland. Telfort heeft landelijke dekking voor GSM
Een vaak dubieus uitziende gsmhop, waar de meest curieuze mensen naar binnen lopen altijdquote:
Vast niet hierquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een vaak dubieus uitziende gsmhop, waar de meest curieuze mensen naar binnen lopen altijd. Doen ze het voor een tientje meestal. Die zitten wel in bijna alle steden.
Ja, zie het ook in ja. De belkosten zijn ook veel lager p/minuut. Maar kun je dan je nummer behouden? Ik heb nu Hi/KPN PrePaid.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:01 schreef PeRi het volgende:
Als jij aan 100 minuten genoeg hebt, zou ik toch ergens een simlock vrije proberen vandaan te vissen en een sim only afsluiten. Is echt veel goedkoper.
Ik bedoel maar.quote:Hi ¤ 10 (120 belminuten of sms'jes voor ¤ 10 per maand)
yep kan altijd, zeker als je prepaid heb, is het zo gebeurd. Moet je een formulier invullen bij je abbo aanvraag.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, zie het ook in ja. De belkosten zijn ook veel lager p/minuut. Maar kun je dan je nummer behouden? Ik heb nu Hi/KPN PrePaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |