Kusje op je frêle, in elkaar geflanste tweezitscrapaudtje.quote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach flikker toch op jij![]()
dit soort fouten heb ik in 't dictee niet gemaakt hoor, die bewaar ik voor hier.....
mijn steling: zolang ik niet weet wat een woord betekent, hoef ik ook niet te weten hoe ik het schrijfquote:tweezitscrapaudtje
Tweezitskuipstoel.quote:Op maandag 19 december 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn steling: zolang ik niet weet wat een woord betekent, hoef ik ook niet te weten hoe ik het schrijf
kijk, dat woord had ik zo foutloos geschreven....quote:Op maandag 19 december 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Tweezitskuipstoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.da's wel een maximale foutscore op 1 woord ja!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
dat verklaard de 47 meteen 'n beetje hequote:Op maandag 19 december 2005 22:15 schreef Zhenar het volgende:da's wel een maximale foutscore op 1 woord ja!
![]()
Ze heeft net toegezegd in het programma.quote:
Jouw naam kwam zo ineens in me opquote:Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mij wel en MB niet.![]()
Straks een keer terugluisteren.![]()
Ik heb gezegd dat omdat jij niet wilde komen, ik ook nietquote:
Jepquote:
hm, ik vrees ineens 'n beetje voor de gevolgen over 'n toekomstige subtitle:quote:
Ik was ook zenuwachtigquote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In het begin klonk je zenuwachtig, maar daarna ging het al snel beter
Wishful thinking van jou of van ons?quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm, ik vrees ineens 'n beetje voor de gevolgen over 'n toekomstige subtitle:
winnaar van de Bridget Maasland Award*
* wishfull thinking, uiteraard
Waar kan ik het nou beluisteren?!quote:
Ja, maar mij heeft hij daarna wel genoemdquote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
MissBliss zullen we een anti-Svennie groepje oprichten... hij heeft onze namen niet eens opgenoemd... en hij maar lopen te roepen dat wij zijn favo users zijn![]()
Omdat er 20.000 berichten waren op FOK!sport en AR dat nadat ik ze dat meerdere malen had verteld op IRC dat nog niet hadden gemeldquote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
waarom was je op AR Sven?! en heb je ons genoemd in je speech enzo?!?? hebben we je eeuwige dank gekregen, voor levenslange support en dat soort shit???
da's helemaal niet slecht hoor.... je moet je niet laten imponeren door de shownerdsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |