wat?? zat je over me te roddelenquote:Op maandag 19 december 2005 20:22 schreef Airelle het volgende:
Haha, ik zei net nog dat je beter mee kon doen met het kinderdictee, aangezien je niet eens weet dat je Hoofdletters moet gebruiken.
Als ik een slecht resultaat haal, gooi ik mijn account door de shredder en ik kom ik nooit meer terug op Fok!.quote:Op maandag 19 december 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
en straks níet liegen over de uitslag he
jij doet voor 't eerst mee, da's vrij safe...quote:Op maandag 19 december 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Als ik een slecht resultaat haal, gooi ik mijn account door de shredder en ik kom ik nooit meer terug op Fok!..
quote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jah HALLO! Als Christine dat edit, ga ik het niet vertellen natuurlijk!
Maar het was ONWIJS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
Ik durf niet, Babet.quote:Op maandag 19 december 2005 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij doet voor 't eerst mee, da's vrij safe...
ik had twee jaar terug iets van 57 fout, vorig jaar 32....
de verwachtingen liggen dus hoger dan ik waar kan maken
kom op, samen staan we sterk...quote:
ik heb hetzelfde... 't lullige met onbekende woorden is dat je ook snel meer fouten per woord maakt, en die tellen dan ook allemaalquote:Ik ben dan ook niet goed in onbekende woorden..
Ik ben gewoon van schrik mijn PI vergetenquote:Op maandag 19 december 2005 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders niet klagen zonet. [ruk]
quote:
Tuurlijk, we zitten wel in SHO he?quote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat?? zat je over me te roddelen
Oh, nou succes he!quote:ik heb dit jaar al m'n hoofdletters opgespaard voor het ND van 2005
Fok-radio?quote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
En mij niet eens noemen als vaste ShowChatter
Hier staat het allemaalquote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Fok-radio?. Waar kan ik dat beluisteren?
Juistquote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Airelle het volgende:
Ik heb het al gevonden. Via Action-Radio
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik het zo goed geschreven heb...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Luuuuv you.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen beter weten in geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar volgens mij moet dat stiekem wel...[/indekken]
Zoek de fout.quote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik begreep het ook al niet.Bedoelde ze nou accesoire?
quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen beter weten in geschrevenOf het is heulemaaaaal fout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar volgens mij moet dat stiekem wel...[/indekken]
quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen beter weten in geschrevenVolgens mij ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar volgens mij moet dat stiekem wel...[/indekken]
.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Al die Franse woorden.![]()
[..]
Zoek de fout.![]()
![]()
![]()
Ja, Nolius zei het alquote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
En mij niet eens noemen als vaste ShowChatter
Je stem klinkt anders dan ik dachtquote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Nolius zei het al. Sorry
.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef Zhenar het volgende:
WTF is eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik het zo goed geschreven heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Maar die zijn zo kut om te schrijven.quote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef Airelle het volgende:
Franse woorden zijn juist hardstikke mooi. Dat geeft de taal een beetje flair.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_de_Nederlandse_taal.
Wat dan?quote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
Ik had trouwens een vette discussie over jou met Nolius Bupatih!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |