Dude, dankzij mij ben je hierquote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Kliekjesgedrag.
Of vind je het oprecht tof?
Aah. En jullie kinderen lijken allemaal zeker ook ontzettend op elkaar.quote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
Dit is één grote incestueuze kliek, and we love it.
Van die Volendamse incestkoppiesquote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aah. En jullie kinderen lijken allemaal zeker ook ontzettend op elkaar.
Heeey, jij bent toch de lover van Duderinnetje?quote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Kliekjesgedrag.
Of vind je het oprecht tof?
quote:
Nee joh, zij is míjn chick. M'n eigenste bitchie. Ik ben niks niet van niemand. Ha!quote:Op maandag 19 december 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
Heeey, jij bent toch de lover van Duderinnetje?
Ik heb je volgens mij gezien op het kliekjes-feestje van Brighteyes en Stinkie
Een Fok! stelletje is natuurlijk het ultieme kliekjesgedragquote:Op maandag 19 december 2005 23:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee joh, zij is míjn chick. M'n eigenste bitchie. Ik ben niks niet van niemand. Ha!
En ik heb nog zó m'n best gedaan me afzijdig te houden van Fok! kliekjes gedrag.Maar inderdaad, ik was daar ook even.
Ja. Nou. Ik bedoel... daar ontkom ik nu niet meer aan.quote:Op maandag 19 december 2005 23:23 schreef MissBliss het volgende:
Een Fok! stelletje is natuurlijk het ultieme kliekjesgedrag![]()
Bij ons ook nietquote:Op maandag 19 december 2005 23:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ik bedoel... daar ontkom ik nu niet meer aan.Ik ga me pas echt zorgen maken als mensen die ons op straat zien lopen ons gaan beschuldigen van kliekjesgedrag.
En hee, het was nooit vooropgezet dat het wat zou worden tussen ons.
Tenminste, niet van mijn kant.
quote:Enneh, ben jij HeetWijfs verovering, of juist andersom?
Laten we het maar houden op dat we elkaar hebben veroverdquote:[23:29] Leonie zegt:
ShowChat #570 - Groot dictee :D wie heeft wie veroverd?
[23:29] HeatWave zegt:
geen idee
[23:29] Leonie zegt:
ik ook niet
quote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond Svensational altijd een leuke user.. na dit gesprek niet meerwat ontzettend geforceerde pogingen grappig te doen
Dag eeeeeeeeeuuuuhhh.............quote:
Idd!quote:
Zhenarquote:Op maandag 19 december 2005 23:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!![]()
![]()
![]()
Alsof je op Fok! niet geforceerd grappig bent!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 23:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!![]()
![]()
![]()
Alsof je op Fok! niet geforceerd grappig bent!!!!
![]()
![]()
![]()
GRAPJE!!!!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |