Ik ben wel erg benieuwd.quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Ik heb het boek uit, zal een andere keer iets recenseerderigs schrijven.
Welke grootste problemen komen er nog meer aan bodquote:Bos vindt de tweedeling in de Nederlandse samenleving het grootste probleem van deze tijd.
...
Het grootste probleem van ons land is dat er een permanente, overwegend gekleurde, onderklasse dreigt te ontstaan.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef Esc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kort gezegd komt het idd daar op neer, tis en blijft een PvdA'erquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:39 schreef Shakes het volgende:
Hij is tegen eigen verantwoordelijkheid?
Ik voel me beledigd, impliciet zegt hij dat ik te dom ben om zelf veel dingen te regelen. De overheid weet natuurlijk veel beter wat het beste voor me is!
Wie denk hij wel niet dat hij is? Ik regel veel liever alles zelf dan dat de staat iets voor me regelt.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef Esc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat is niet waar maar ik heb geen zin om in 4 regeltjes iets te melden en daar mee de lading niet te dekken.Ik moet het ook nog even laten bezinken. Maar waarom zou ik het aan iemand anders over laten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:34 schreef IntroV het volgende:
En ik heb ook 't gevoel dat SCH de beurt aan een ander overlaat om met de eerste recensie te komen.
Het zijn twee dezelfde problemen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Welke grootste problemen komen er nog meer aan bod![]()
Jammer dat je zelf geen kritiek in de OP hebt, op zo'n rechts Shell-mannetje.quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Loopt geweldig dit topic
Ik heb het boek uit, zal een andere keer iets recenseerderigs schrijven.
ik heb het nu ook doorquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het zijn twee dezelfde problemen...
wow jij bent domquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Welke grootste problemen komen er nog meer aan bod![]()
Mooi kaftje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef Toad het volgende:
Is dit een Wouter Bos bash thread of gaan we het hebben over het boek?
Wat Wouter Bos moet doen is morgenochtend een paar telefoontjes plegen om de PvdA leden te mobiliseren om sociaal te investeren, is het niet financieel dan toch wel fysiek. Sociaaldemocraten hebben het mijnsinziens afgeleerd om in het hier en nu te leven, liever verwijzen ze naar een utopia dat nooit zal worden, en op weg er naar toe houden ze de handen stevig in de zak.quote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef SCH het volgende:
-Boekbespreking Bos-
Waar zegt hij dat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:39 schreef Shakes het volgende:
Hij is tegen eigen verantwoordelijkheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |