Joost in met de stemmers/kijkers bezig hij blijft altijd politiek correct in discussie's.quote:Op zondag 18 december 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou die indruk heb ik juist niet, Ingrid is volgens mij meest bezig hoe alles overkomt bij haar familie, Roel is bezig met de stemmers/kijkers, Lieske is alleen maar bezig met zichzelf en Joost met Brenda en missBB![]()
Het is gewoon veeeel te overdreven. Als ze verder vraagt blijven zeggen dat je er niet over wil praten. Simpelquote:Op zondag 18 december 2005 18:52 schreef Bartoli het volgende:
Lieske snapt het woord "niet gepast" niet volgens mij. Zei negeert dat en vraagt gewoon verder. En zich erna afvragen waarom dat iedereen haar uitkotst
Dat bedoel ik. Ze zeggen het ook. Ze zeggen het alleen tegen Lieske en die gaat dus zwaar in verzet. En dan heb je dus deze discussie.quote:Op zondag 18 december 2005 18:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, ze hoeven haar dat niet duidelijk te maken. Roel en Ingrid moeten gewoon zeggen dat ze daar niet over willen praten. Nee nu maken ze er een heel punt van. Een punt wat nergens over gaat
Plus dat er nu echt aandachtig naar hun geluisterd word.Hadden ze hun mond gehouden,dan was je het nu alweer vergeten.quote:Op zondag 18 december 2005 18:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, ze hoeven haar dat niet duidelijk te maken. Roel en Ingrid moeten gewoon zeggen dat ze daar niet over willen praten. Nee nu maken ze er een heel punt van. Een punt wat nergens over gaat
Ach ja, je hebt maanden niets van thuis gehoord en opeens hoor je een stem van een van je geliefde en dan denk je hee wacht ik ga nep huilen voor de stemmers.. Tuuuuurlijk! Kom op zeg, ik zou dan ook moeten huilenquote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef ART het volgende:
[..]
Come on. Come on! Die hele huil-telefoonact?
My god, what a charade.
Erg vertederend waarschijnlijk voor het stemvee thuis, maar ik zat er met kromme tenen naar te kijken.
Meningen verschillen je kon gewoon merken dat ze heimwee naar huis had.quote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef ART het volgende:
[..]
Come on. Come on! Die hele huil-telefoonact?
My god, what a charade.
Erg vertederend waarschijnlijk voor het stemvee thuis, maar ik zat er met kromme tenen naar te kijken.
Precies.quote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef ART het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze zeggen het ook. Ze zeggen het alleen tegen Lieske en die gaat dus zwaar in verzet. En dan heb je dus deze discussie.
omdat hij zich persoonlijk aangevallen voelt neem ik aanquote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
Waarom doet Roel nou toch zo heftig, waarom staat hij hier niet boven![]()
Omdat Roel helemaal niet zo cool is als hij zelf zegt/denktquote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
Een les voor BB je moet je groep het werk laten doen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef ART het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze zeggen het ook. Ze zeggen het alleen tegen Lieske en die gaat dus zwaar in verzet. En dan heb je dus deze discussie.
Het ligt niet alleen aan Lieske. Ze doen allemaal idioot op dit moment. Roel en Ingrid doen lastig, Lieske blijft door gaan en Joost doet net alsof er 'n feest is met zijn frituurpanquote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef ART het volgende:
[..]
Die act begon al in de huiskamer hoor, met haar huilerige opmerkingen of haar ouders haar niet stom vonden.quote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt maanden niets van thuis gehoord en opeens hoor je een stem van een van je geliefde en dan denk je hee wacht ik ga nep huilen voor de stemmers.. Tuuuuurlijk! Kom op zeg, ik zou dan ook moeten huilen
Omdat het een nepert psycholoog isquote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
Jawel, Roel en Ing gebruiken drugsquote:
Van Roel wisten we het al lang maar van Ingrid nietquote:
Ing wil er liever niet over pratenquote:Op zondag 18 december 2005 19:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Van Roel wisten we het al lang maar van Ingrid niet
De Bewoners hebben het over het gebruik van drugs. Roel en Ingrid, die beide in een partycircuit zitten, hebben beide weleens drugs gebruikt. Er zijn mensen in hun omgeving die dat niet van ze weten, en ze discussiëren over de camera's en wat kijkers allemaal niet te weten kunnen komen over hen. Lieske geeft aan dat zij geen drugs gebruikt. Maar haar toon valt bij de twee oudsten verkeerd. Zij denken nu dat Lieske hun leefstijl afkeurt, maar Lieske maakt duidelijk dat dat niet het geval is. Ze vertelt dat vrienden van haar weleens drugs gebruiken. Ook dat kunnen de anderen niet goedkeuren; nu vinden ze weer dat Lieske haar vrienden verraadt. Roel wil daarna graag ophouden met de discussie, maar Lieske weet nog niet van ophouden.quote:Op zondag 18 december 2005 19:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Van Roel wisten we het al lang maar van Ingrid niet
Ben benieuwd hoe dit verhaal op de BB site wordt neergezet.
Daarom is die vele reactie tegenover Lieske, dit gaat haar stemmen kosten.quote:
jij vertelt het nu in het nadeel van lieske, en dat is onjuist. Als je het puur bekijkt op hoe het ECHT ging dan maakte Lieske die opmerking nadat ingrid zei dat ze iemand kende die wel eens GHB heeft gebruikt. Toen maakte lieske COMPLEET ONSCHULDIG BEDOELD de opmerking dat zij inderdaad nog nooit gebruikt had. En TOEN ging het van kwaad tot erger. Het was nooit de intentie om iemand in een hoek te drijven. Ingrid en Roel voelden zich aangesproken en op hun pik getrapt en gingen toen onredelijk in de verdediging, terwijl dat nergens voor nodig was...quote:Op zondag 18 december 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ing vertelde over een vriendin die drugs gebruikte en Lies reageerde daarop met: nou IK heb nog nooit drugs gebruikt. Waarop Ing zich in het nauw gedreven voelde, alsof ZIJ wel drugs had gebruikt. Daar is een discussie van ruim een uur over ontstaan, want Lieske zei dat Ing het toch weleens over een pil heeft gehad. Zo ging het van kwaad naar erger. Roel maakte duidelijk dat hij dan wel zegt dat hij blowt, maar wat hij op een housefeest neemt wil hij verder niet specificeren. Waarop Joost zei dat het wel wat duidelijker mocht en Lieske vond ook dat je alles bij de naam moest noemen. Dat ging Roel en Ing net ff te ver. Daar gaat het al ruim een uur over.
Als Dido er nog was geweest was hij nu met haar naar bed gegaan en had hij daar over Joost en Lieske verder geroddeld en gezegd dat hij ze wel onder de tafel had geluld.quote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
Nou ik vind Lieske soms echt een heel onzeker meisje, achter alles wat ze zegt, vraagt ze "..Toch?", ze wil steeds bevestiging.quote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef ART het volgende:
[..]
Die act begon al in de huiskamer hoor, met haar huilerige opmerkingen of haar ouders haar niet stom vonden.
Jullie nemen die opmerking serieus. Ik niet.
Vond het ook een raar telefoongesprek. Kwa emotionaliteit.
(en nu moet Roel kappen op de streams...)
wat een ONZIN. en dan zeggen dat je objectief naar mensen kan kijken, LOLquote:Op zondag 18 december 2005 18:48 schreef ART het volgende:
[..]
Ik betwijfel erg of het Roel & Ingrid om de populariteit van de kijker gaat. En als er iemand met die kijker bezig is, is het Lieske wel (oke, net iets minder dan Joost.) met haar kijk-mij-het-onzekere-underdog-meisje-zijn bij de liveshows.
quote:Op zondag 18 december 2005 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kom binnen en gelijk: ,iep miep... wapper wapper
[afbeelding]
Hallo trouwens allemaal BEW
Lies gebuikt nooit drugs.... Ing en Roel voelen zich aangevallen omdat ze 'gebruiken' ...quote:Op zondag 18 december 2005 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kom binnen en gelijk: miep miep... wapper wapper
[afbeelding]
Ik ving zoiets op ja... en Lieske gelijk... sorry sorryquote:Op zondag 18 december 2005 19:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lies gebuikt nooit drugs.... Ing en Roel voelen zich aangevallen omdat ze 'gebruiken' ...
quote:Op zondag 18 december 2005 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kom binnen en gelijk: miep miep... wapper wapper
[afbeelding]
Jij draait echt alles om zodat het negatief wordt voor lieske of niet? Echt TE obvious gewoon...quote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef ART het volgende:
[..]
als zij vroeger toen ze klein was een snoepje uit de snoepwinkel heeft 'gestolen' zou ik haar niet meteen een dief noemen. als iemand zegt dat hij een dief als vriend heeft ga je automatisch meteen uit van het dagelijks jatten van geld etc.quote:Op zondag 18 december 2005 19:07 schreef Bocaj het volgende:
Ing heeft een keer gestolen maar is geen dief......
Een negatieve kant van Lieske kunnen zien is op dit forum al objectief kunnen kijken hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 19:08 schreef robster16 het volgende:
[..]
wat een ONZIN. en dan zeggen dat je objectief naar mensen kan kijken, LOL![]()
Ik ben niet boos op Lies en Regenworm ook niet!quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef robster16 het volgende:
ik wordt een beetje ziek hier, alles wordt op lieske afgeschoven. Echt wat een gelul....
kword er n beetje misselijk van. En dan klagen anderen van Roel-bashing? Laat me niet lachen zeg...
Ze weten allemaal van geen ophouden en Lieske heeft het er ook niet veel beter op gemaakt met haar geweldige opmerkingen.quote:Op zondag 18 december 2005 19:12 schreef robster16 het volgende:
[..]
Jij draait echt alles om zodat het negatief wordt voor lieske of niet? Echt TE obvious gewoon...
als Roel en Ingrid zich niet aangepsproken hadden gevoeld na die compleet onschuldige, tussen-neus-en-lippen-door opmerking van Lieske dan zat nu iedereen rond de frituurpan bitterballen te happen. Het geheel kwam op gang nadat Ing en Roel zich op hun pik getrapt voelden, over niets! DAT is het punt, en dat hoef je niet nu ineens in lieske d'r schoenen te schuiven....
quote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef robster16 het volgende:
ja, maar dan ook dingen die eigenlijk weinig met lieske te maken hebben en meer met andere bewoners, zoals die hele drugs discussie, vind ik kinderachtig.....
ja, lieske is soms langdradig, maar ze was niet verantwoordelijk voor deze discussie, en als lieske schuldig is aan het voortslepen van deze discussie dan zijn roel, joost en ing dat net zoveel, aangezien ze alle 4 even koppig waren in deze...
Zoals ik eerder in dit SC al schreef: er is een begin van een discussie en een vervolg.quote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef robster16 het volgende:
ja, maar dan ook dingen die eigenlijk weinig met lieske te maken hebben en meer met andere bewoners, zoals die hele drugs discussie, vind ik kinderachtig.....
ja, lieske is soms langdradig, maar ze was niet verantwoordelijk voor deze discussie, en als lieske schuldig is aan het voortslepen van deze discussie dan zijn roel, joost en ing dat net zoveel, aangezien ze alle 4 even koppig waren in deze...
Ehhh...even wat anders. Je hebt een geweldig mooie site robster, complimenten!quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef robster16 het volgende:
ik wordt een beetje ziek hier, alles wordt op lieske afgeschoven. Echt wat een gelul....
kword er n beetje misselijk van. En dan klagen anderen van Roel-bashing? Laat me niet lachen zeg...
mooi, blij dat iemand dat ook eens zegt. Ze hebben de gehele discussie met zijn 4-en draaiende gehouden en het is echt niet alleen Lieske die doordraafde! De rest was zeeeeker zo erg, koppig zoals ze alle 4 zijn...quote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze weten allemaal van geen ophouden en Lieske heeft het er ook niet veel beter op gemaakt met haar geweldige opmerkingen.
Ik heb niet alles kunnen volgen, maar ik ben het wel met je eens hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef robster16 het volgende:
klopt en aan dat vervolg deed niet alleen lieske mee, dus hoeft zij niet alleen de schuld te krijgen van dit geheel, alsof alles wat er mis gaat haar schuld is. DAT wilde ik even kwijtquote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef ART het volgende:
[..]
Zoals ik eerder in dit SC al schreef: er is een begin van een discussie en een vervolg.
Lieske zegt gewoon wat ze denkt.quote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op Lies en Regenworm ook niet!
Ik vind ook dat Lies (Joost) gelijk hebben en dat Roel & Ing zich kinderachtig gedragen...
Ze gebruiken! Sowhat!
oh, thanx hehehe, ik ben op het moment bezig met een update, die hoop ik begin 2006 online te gooien, rond de jaarwisseling, met wat werk van nieuwe projecten zoals die leuke maoam reclame die ik geanimeerd hebquote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhh...even wat anders. Je hebt een geweldig mooie site robster, complimenten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |