Jawel hoor. Alleen begingen ze de fout om haar dat duidelijk te willen maken.quote:Op zondag 18 december 2005 18:37 schreef melke het volgende:
Liekse is zo naief als wat, snap niet dat ze dat nog steeds niet weten na ruim 100 dagen
quote:Op zondag 18 december 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ing vertelde over een vriendin die drugs gebruikte en Lies reageerde daarop met: nou IK heb nog nooit drugs gebruikt. Waarop Ing zich in het nauw gedreven voelde, alsof ZIJ wel drugs had gebruikt. Daar is een discussie van ruim een uur over ontstaan, want Lieske zei dat Ing het toch weleens over een pil heeft gehad. Zo ging het van kwaad naar erger. Roel maakte duidelijk dat hij dan wel zegt dat hij blowt, maar wat hij op een housefeest neemt wil hij verder niet specificeren. Waarop Joost zei dat het wel wat duidelijker mocht en Lieske vond ook dat je alles bij de naam moest noemen. Dat ging Roel en Ing net ff te ver. Daar gaat het al ruim een uur over.
Er was eerder sprake van actie-reactie met Lies.quote:Op zondag 18 december 2005 18:38 schreef melke het volgende:
[..]
Beetje overdreven he. Zoals ik het heb mee gekregen werd er van een mug een olifant gemaakt
Het is in ieder geval wel duidelijk wie er op z'n woorden let en wie niet. Lieske is dus inderdaad de puurste persoon in het huisquote:Op zondag 18 december 2005 18:38 schreef ART het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen begingen ze de fout om haar dat duidelijk te willen maken.![]()
Ik heb geprobeerd mijn waardeoordeel ff niet mee te nemenquote:Op zondag 18 december 2005 18:36 schreef ART het volgende:
[..]
Daarin staan Roel en Ingrid toch volledig in hun recht?
quote:Op zondag 18 december 2005 18:38 schreef ART het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen begingen ze de fout om haar dat duidelijk te willen maken.![]()
Stond Joost tegen de spiegel te pratenquote:Op zondag 18 december 2005 18:41 schreef ART het volgende:
Ha! Joost laat even merken dat hij erg met de 'winst' bezig is. Hij verdenkt Roel ervan dat hij niet fout over wil komen bij de kijkers, om zijn winst niet in gevaar te brengen.
Zo denkt hij dus zelf!
Lieske heeft in haar onschuld eens gevraagd aan Roel: "Is het goede drugs die je teelt?". Roel en Ingrid vinden het heel erg dat ze zoiets vraagt. In plaats van rustig uit te leggen dat "telen" een beetje te groot woord is voor de praktijken van Roel gaan ze volledig in de aanval door te zeggen dat Lieske tactloos is en zoiets niet mag vragen omdat het verkeerd kan overkomen bij de kijkers thuis.quote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef cuall het volgende:
Waar ging het over??
Nou kijk, als iemand tegen mij zou zeggen dat ze voor mensen zou dansen zou ik ook vragen of ze stripper was. Waarom zou ik dat niet mogen vragen? Schaam je je er dan voor? Het heeft niets met geen tact te maken. Het heeft met directheid te maken. Je kunt het mooi inpakken of direct zeggen. Ieder zijn eigen manierquote:Op zondag 18 december 2005 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd mijn waardeoordeel ff niet mee te nemenIk moest wel lachen om Roel: als iemand zegt ik dans voor mensen, dan is het niet de bedoeling dat een ander zegt: oooh, je bent stripper!!! je werkt in de seksindustrie!!! Daar ben ik het wel mee eens, om bepaalde dingen subtiel te brengen dat je wel een punt maakt maar dat het niet open en bloot ligt. Joost kan zich daar (mede door zijn eigen referentiekader?) weinig bij voorstellen - zolang het voor jezelf gaat.
dat noem ik geen junk maar noodzaak voor de gezondheidquote:Op zondag 18 december 2005 18:09 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om toe te geven dat je van medicijnen een junk kan worden/bent!!
Ik heb mijn medicijnen nodig anders kan ik niks, maar ben wel de hele dag stoned en het helpt niet meer dus neem je meer en dat helpt ook snel niet meer en dan komt het afkicken, ja dan weet je dat je een junk ben geworden door iets wat gezondheidszorg heet.
Jij bent echt niet objectief !quote:Op zondag 18 december 2005 18:41 schreef ART het volgende:
Ha! Joost laat even merken dat hij erg met de 'winst' bezig is. Hij verdenkt Roel ervan dat hij niet fout over wil komen bij de kijkers, om zijn winst niet in gevaar te brengen.
Zo denkt hij dus zelf!
Dank je welquote:Op zondag 18 december 2005 18:42 schreef Rams3s het volgende:
[..]
Lieske heeft in haar onschuld eens gevraagd aan Roel: "Is het goede drugs die je teelt?". Roel en Ingrid vinden het heel erg dat ze zoiets vraagt. In plaats van rustig uit te leggen dat "telen" een beetje te groot woord is voor de praktijken van Roel gaan ze volledig in de aanval door te zeggen dat Lieske tactloos is en zoiets niet mag vragen omdat het verkeerd kan overkomen bij de kijkers thuis.
Ingrid valt Lieske aan dat je niets mag zeggen wat een medebewoner thuis doet omdat die ander daar niet om gevraagd heeft. Ze vergeet echter dat er niks gezegd kan worden wat niet eerder gezegd is omdat niemand elkaar kent van voor het huis.
Maar wel op de Dido-manier.quote:Op zondag 18 december 2005 18:44 schreef Marrije het volgende:
Nou, anderhalf uur verder, ze zijn er klaaaar mee![]()
Iedereen is met de finale bezig behalve lieske die blijft haar zelf.quote:Op zondag 18 december 2005 18:42 schreef Rams3s het volgende:
[..]
Lieske heeft in haar onschuld eens gevraagd aan Roel: "Is het goede drugs die je teelt?". Roel en Ingrid vinden het heel erg dat ze zoiets vraagt. In plaats van rustig uit te leggen dat "telen" een beetje te groot woord is voor de praktijken van Roel gaan ze volledig in de aanval door te zeggen dat Lieske tactloos is en zoiets niet mag vragen omdat het verkeerd kan overkomen bij de kijkers thuis.
Ingrid valt Lieske aan dat je niets mag zeggen wat een medebewoner thuis doet omdat die ander daar niet om gevraagd heeft. Ze vergeet echter dat er niks gezegd kan worden wat niet eerder gezegd is omdat niemand elkaar kent van voor het huis.
Heb het geluid al uitgezet.quote:Op zondag 18 december 2005 18:44 schreef melke het volgende:
Wat een doelloze discussie zeg.....
blijkbaar niet we wachten egl nog op de eerste klappenquote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef melke het volgende:
Deze mensen kunnen duidelijk niet een discussie voeren
Lieske en Roel willen allebei het laatste woord hebben, daarom komt er geen eind aanquote:Op zondag 18 december 2005 18:45 schreef Bartoli het volgende:
Lieske moet niet zo doordraven man
Lies trekt toch aan het kortste eind dat ze dat niet inzietquote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske en Roel willen allebei het laatste woord hebben, daarom komt er geen eind aan![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Iedereen is met de finale bezig behalve lieske die blijft haar zelf.
Roel en |ngrid willen door deze discussie niet de stempel drugsgebruikers krijgen.
Erg leuk allemaal geeft ze nog maar wat drank dan wordt het nog veel leuker.
Wat ik wel begrijp is dat je in het dagelijks leven dat wel kunt zeggen, maar inderdaad op de streams van BB. Bewoners willen wel hun ei kwijt, maar soms niet al te duidelijk, ik begrijp dat denk ik wel. Lieske heeft dan 'de voelsprieten van een baksteen', ik zou dat ook knap irritant vinden.quote:Op zondag 18 december 2005 18:43 schreef melke het volgende:
[..]
Nou kijk, als iemand tegen mij zou zeggen dat ze voor mensen zou dansen zou ik ook vragen of ze stripper was. Waarom zou ik dat niet mogen vragen? Schaam je je er dan voor? Het heeft niets met geen tact te maken. Het heeft met directheid te maken. Je kunt het mooi inpakken of direct zeggen. Ieder zijn eigen manier
Ik betwijfel erg of het Roel & Ingrid om de populariteit van de kijker gaat. En als er iemand met die kijker bezig is, is het Lieske wel (oke, net iets minder dan Joost.quote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Iedereen is met de finale bezig behalve lieske die blijft haar zelf.
Roel en |ngrid willen door deze discussie niet de stempel drugsgebruikers krijgen.
Erg leuk allemaal geeft ze nog maar wat drank dan wordt het nog veel leuker.
Nee, joh, juist leuk, laat het maar lekker knallen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:47 schreef melke het volgende:
Willen de bewoners hun bek houden, bewoners bek houden
Eenschquote:Op zondag 18 december 2005 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik wel begrijp is dat je in het dagelijks leven dat wel kunt zeggen, maar inderdaad op de streams van BB. Bewoners willen wel hun ei kwijt, maar soms niet al te duidelijk, ik begrijp dat denk ik wel. Lieske heeft dan 'de voelsprieten van een baksteen', ik zou dat ook knap irritant vinden.
De anderen ook niet.quote:Op zondag 18 december 2005 18:45 schreef Bartoli het volgende:
Lieske moet niet zo doordraven man
Juist, komen wij nog aan de 1000 SC's.quote:Op zondag 18 december 2005 18:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, joh, juist leuk, laat het maar lekker knallen.![]()
Ik niet. Ik zou gewoon zeggen dat ik het niet gepast vind om over te praten. Klaar einde verhaal. Maar nee, ze maken er 'n heel punt van. Net zoals een andere keer. Lieske vroeg Roel vanalles over Linda. 2 dagen later gaf Roel haar het verwijt dat hij dat niet leuk vond en niet gepast. Ja mens, zeg dan op het moment dat je er niet over wil praten!quote:Op zondag 18 december 2005 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik wel begrijp is dat je in het dagelijks leven dat wel kunt zeggen, maar inderdaad op de streams van BB. Bewoners willen wel hun ei kwijt, maar soms niet al te duidelijk, ik begrijp dat denk ik wel. Lieske heeft dan 'de voelsprieten van een baksteen', ik zou dat ook knap irritant vinden.
Nou die indruk heb ik juist niet, Ingrid is volgens mij meest bezig hoe alles overkomt bij haar familie, Roel is bezig met de stemmers/kijkers, Lieske is alleen maar bezig met zichzelf en Joost met Brenda en missBBquote:Op zondag 18 december 2005 18:48 schreef ART het volgende:
[..]
Ik betwijfel erg of het Roel & Ingrid om de populariteit van de kijker gaat. En als er iemand met die kijker bezig is, is het Lieske wel (oke, net iets minder dan Joost.) met haar kijk-mij-het-onzekere-underdog-meisje-zijn bij de liveshows.
Psst. Melke. Dat is precies wat ze duidelijk probeerden te maken. Maar ja, wel bij Lieske...quote:Op zondag 18 december 2005 18:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou gewoon zeggen dat ik het niet gepast vind om over te praten. Klaar einde verhaal. Maar nee, ze maken er 'n heel punt van. Net zoals een andere keer. Lieske vroeg Roel vanalles over Linda. 2 dagen later gaf Roel haar het verwijt dat hij dat niet leuk vond en niet gepast. Ja mens, zeg dan op het moment dat je er niet over wil praten!
De onzekere lieske is echt niet gespeeld zo is ze eenmaal.quote:Op zondag 18 december 2005 18:48 schreef ART het volgende:
[..]
Ik betwijfel erg of het Roel & Ingrid om de populariteit van de kijker gaat. En als er iemand met die kijker bezig is, is het Lieske wel (oke, net iets minder dan Joost.) met haar kijk-mij-het-onzekere-underdog-meisje-zijn bij de liveshows.
Klopt, want Ing vind het nogal moeilijk om expliciet te zeggen dat ze iets niet zo duidelijk wil zeggen, ze ziet graag dat een ander dat aanvoelt. Anders ligt het er helemaal dik bovenop dat er iets is waar ze niet over wil praten, dan denkt 'heel nederland' dat ze een groot geheim heeft...quote:Op zondag 18 december 2005 18:50 schreef bunnyma het volgende:
Als ik het nu een beetje begrijp (kwam er pas later in) gaat de discussie voornamenlijk over het niet open op TV zeggen.
Roel en Ingrid proberen Lieske duidelijk te maken dat zij niet alles duidelijk bij naam moet noemen en zeker niet als het over drugs gaat, nog erger vindt Roel als het over wietteelt gaat.
Daarover hebben ze al eerder woorden gehad.
De boodschap is dus: Let op wat je zegt want er luisteren heel wat mensen mee.
( Komt helaas niet zo heel goed over)
Ja, ze hoeven haar dat niet duidelijk te maken. Roel en Ingrid moeten gewoon zeggen dat ze daar niet over willen praten. Nee nu maken ze er een heel punt van. Een punt wat nergens over gaatquote:Op zondag 18 december 2005 18:51 schreef ART het volgende:
[..]
Psst. Melke. Dat is precies wat ze duidelijk probeerden te maken. Maar ja, wel bij Lieske...
quote:Op zondag 18 december 2005 18:52 schreef Bartoli het volgende:
Lieske snapt het woord "niet gepast" niet volgens mij. Zei negeert dat en vraagt gewoon verder. En zich erna afvragen waarom dat iedereen haar uitkotst
Come on. Come on! Die hele huil-telefoonact?quote:Op zondag 18 december 2005 18:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
De onzekere lieske is echt niet gespeeld zo is ze eenmaal.
Vond haar de laatste live erg onzeker en dat had haar bijna de finale gekost.
Dus het heeft niet zoveel effect om de onzekere te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |