Ik geloof het welquote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tjonge, je bent niet als een roel uit de test gekomen begrijp ik?![]()
nou dan heb je veel geleerd de laatste tijd, dat je je door mij laat vertellen dat je niet meer objectief bent en dat je het nog toegeeft ook??quote:
helemaal zelf bedachtquote:Op zondag 18 december 2005 17:21 schreef Mabelle het volgende:
Wat zie ik nu? .... is de buurvrouw nu al kerstkribbig.... (haha wat een woord)
Goedenmiddag ... ja er is weer leven!quote:
He, wereldreizigerquote:
Nou ja de reis heb ik idd overleefd maar wel met een aantal hordesquote:Op zondag 18 december 2005 17:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, wereldreiziger![]()
Heb je het leuk gehad gisteren? De reis heb je in ieder geval overleefd![]()
Een hele hoop mensen vinden een joint geen drugs.......heb ik ook nog nooit begrepen eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2005 17:30 schreef Bocaj het volgende:
Dus Roel & Ing hebben nog nooit drugs gebruikt...
ik zuip én blow erg graag, maar ik voel me niet aangevallen...Gaat dus niet aaaaaltijd op...quote:Op zondag 18 december 2005 17:32 schreef robster16 het volgende:
echt t is ON-GE-LO-FE-LIJK, en zo is t aaaaaltijd, mensen die NIET meegaan in drugs of pillen of zuipen worden met de nek aangekeken en mensen die wel iets gebruiken of een borrel drinken voelen zich aaaaaltijd aangevallen als je alleen maar zegt dat je zelf niet drinkt of gebruikt, om wat voor reden dan ook. ONTZETTEND bekrompen!
Roel is bang dat hij als junk gezien wordt!quote:Op zondag 18 december 2005 17:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een hele hoop mensen vinden een joint geen drugs.......heb ik ook nog nooit begrepen eigenlijkOk, het zijn softdrugs, maar het blijven drugs
![]()
Het waaide, heh, daar kunnen ze niet tegenquote:
ja, en dat is nou mijn punt. Hij heeft het de godsganselijke dag over drugs, pillen, drank etc etc, en als er dan gezinspeeld wordt op zijn drugsgebruik dan is meneer niet thuis en blaft ie mensen af en wordt ie oververhit. Hij zit vol tegenstrijdigheden en is NIET te volgen...quote:Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Roel is bang dat hij als junk gezien wordt!![]()
![]()
Ik vind het een halve Junk!
quote:Op zondag 18 december 2005 17:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het waaide, heh, daar kunnen ze niet tegenDie treinen dan, wij hebben best wel gevoelige treintjes hoor
![]()
Wat mij betreft doen ze niks vreemds en hebben ze dat ook nooit gedaan. Ik vind deze 4 mensen redelijk saai en braaf eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 17:38 schreef Bocaj het volgende:
Roel & Ing vallen nu wel door de mand hoooooor!![]()
Ze zitten volgens mij in de stress over hoe nederland naar hun kijkt!
Ik snap niet waar je je zo druk over maakt.quote:Op zondag 18 december 2005 17:41 schreef robster16 het volgende:
oh, riiiight roel, als hij op een feest los gaat is dat iets heeeel anders dan mensen die op straat hangen en drugs gebruiken. WIE heeft t daarover??? Duf konijn
Robster is op een haatmissie mazaru, lekker laten gaan.quote:Op zondag 18 december 2005 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je je zo druk over maakt.
Laat die jongen lekker, zolang als dat die alles zelf bekostigd, heb ik er geen last van.
Ja maar hij gebuikt wel drugs.... alleen wil hij het niet toegeven...quote:Op zondag 18 december 2005 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker, zolang als dat die alles zelf bekostigd, heb ik er geen last van.
t gaat me niet om wat ie zegt, maar alles erom heen. Hij heeft het constaaaant over uit zijn plaat gaan op parties en allerlei soorten drugs en blowen etc etc, maar als iemand anders dan praat over zijn drugsgebruik dan voelt ie zich aangevallen. Hij heeft het er verdomme de godsganselijke dag over.quote:Op zondag 18 december 2005 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
oké, vertel, ben jij antidrugs of antiroel?quote:Op zondag 18 december 2005 17:44 schreef robster16 het volgende:
drugsgebruik in t partycicuit is recreatief los gaan...
volgens roel
![]()
![]()
Ik vond die solotoer eigenlijk een beetje zielig voor hemquote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef ART het volgende:
[..]
Robster is op een haatmissie mazaru, lekker laten gaan.
valt nogal mee, maar je moet toch toegeven dat t op zijn minst een beeeeeetje vreemd is, die reactie van hem op dit gesprek... of ben ik nou gek?quote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef ART het volgende:
[..]
Robster is op een haatmissie mazaru, lekker laten gaan.
quote:Op zondag 18 december 2005 17:46 schreef robster16 het volgende:
[..]
t gaat me niet om wat ie zegt, maar alles erom heen. Hij heeft het constaaaant over uit zijn plaat gaan op parties en allerlei soorten drugs en blowen etc etc, maar als iemand anders dan praat over zijn drugsgebruik dan voelt ie zich aangevallen. Hij heeft het er verdomme de godsganselijke dag over.
T is net alsof je een grote roze olifant in de kamer zet en de een wil niet dat er over gepraat wordt terwijl iedereen hem ziet. T slaat gewoon nergens op
Ik kan 'm wel een beetje volgen hoor. Je merkt het hier ook op de fora. Dingen worden meteen opgeblazen, uit hun verband gerukt en haatdragend eindeloos nagedragen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja maar hij gebuikt wel drug.... alleen wil hij het niet toegeven...![]()
Come on, je bent in andere topics ook bezig.quote:Op zondag 18 december 2005 17:47 schreef robster16 het volgende:
[..]
valt nogal mee, maar je moet toch toegeven dat t op zijn minst een beeeeeetje vreemd is, die reactie van hem op dit gesprek... of ben ik nou gek?
ja hallo...quote:Op zondag 18 december 2005 17:49 schreef ART het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel een beetje volgen hoor. Je merkt het hier ook op de fora. Dingen worden meteen opgeblazen, uit hun verband gerukt en haatdragend eindeloos nagedragen.
Roel snapt gewoon dat niet iedereen (en zeker niet brallers op het i-net) nuances wil horen.
Darnaast weten zijn ouders het, maar hoeft van hem zijn oma er niet frontaal mee geconfronteerd te worden.
Het is ook niet zo raar, robster. Ik kan op mijn werk rustig vertellen dat ik in het weekend een krat bier heb gedronken, maar als ik vertel dat ik het hele weekend heb zitten blowen is dat taboe...dat maakt dat je snel op je hoede bent als mensen het over drugsgebruik hebben...quote:Op zondag 18 december 2005 17:47 schreef robster16 het volgende:
[..]
valt nogal mee, maar je moet toch toegeven dat t op zijn minst een beeeeeetje vreemd is, die reactie van hem op dit gesprek... of ben ik nou gek?
Zoals velen die op parties hebben staan springen met pilletjes op.quote:
Niet doen want ik begrijp het ook niet!quote:Op zondag 18 december 2005 17:50 schreef robster16 het volgende:
k, ik laat t rusten, kheb mijn punt wel gemaakt.
Sorry voor de overlast dan, khou mijn mond wel even.
Als morgen alle drugs van de wereld op miraculeuze wijze zouden verdwijnen, dan zouden de mensen rondjes draaien op hun grasveld tot ze duizelig omvallen en God zien.quote:Op zondag 18 december 2005 17:50 schreef robster16 het volgende:
ik ben niet antidrugs, maar ik gebruik zelf niet en zou ook nooit gebruiken
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 18 december 2005 17:52 schreef ART het volgende:
[..]
Zoals velen die op parties hebben staan springen met pilletjes op.![]()
(en ik denk dat die dat ook niet graag op nationale tv breed uitgemeten willen hebben)
Vind het ook niet goed dat Joost dramt dat Roel en Ing alles 'moeten' vertellen.
Dat Joost op zijn persoonlijke 'coming out'-missie zit, wil nog niet zeggen dat de anderen dat ook moeten doen.
Ja een joint is softdrugs in die mate is het een drugsgebruiker. Maar hij is geen extreem zware drugsgebruiker (of je moet het roken meetellen) want hij is geen junky zoals je die in de steden tegenkomt. Dus what's je point eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2005 17:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Niet doen want ik begrijp het ook niet!
Roel is gewoon een drugsgebruiker .
die snap ik niet... wat bedoel je?quote:Op zondag 18 december 2005 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als morgen alle drugs van de wereld op miraculeuze wijze zouden verdwijnen, dan zouden de mensen rondjes draaien op hun grasveld tot ze duizelig omvallen en God zien.
Lies zei alleen dat ze geen drugs gebruikt!quote:
even correctie, er was een discussie over drugs in het algemeen, en niet over roels gebruik of ing's gebruik, toen maakte iemand een opmerking over roel's gebruik (volkoooomen tussen neus en lippen door) en toen begon de stront...quote:
Het is gewoon een gebruiker. Klaar!quote:Op zondag 18 december 2005 17:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja een joint is softdrugs in die mate is het een drugsgebruiker. Maar hij is geen extreem zware drugsgebruiker (of je moet het roken meetellen) want hij is geen junky zoals je die in de steden tegenkomt. Dus what's je point eigenlijk![]()
dat is niet waar, de discussie kwam op gang omdat roel en ing zich aangevallen voelden toen de anderen zeiden dat ze nooit gebuikt hadden.... en niet eens oordeelden of praatten over anderen... En dat duurt nu al zo'n beetje 2 uur...quote:Op zondag 18 december 2005 17:54 schreef ART het volgende:
Joost draaft echt gigantisch door!
Volkomen geschift.
Doet nu echt aan een grove vorm van typecasting!
Ik heb het eerste deel van de discussie gemist (helaasquote:Op zondag 18 december 2005 17:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lies zei alleen dat ze geen drugs gebruikt!
Meteen voelden Roel & Ing zich aangevallen... Is toch op zijn minst vreemd of niet?
Joost gaat er gewoon op in zoals een goed d66'er betaamd
Was voor Artquote:Op zondag 18 december 2005 17:56 schreef robster16 het volgende:
[..]
even correctie, er was een discussie over drugs in het algemeen, en niet over roels gebruik of ing's gebruik, toen maakte iemand een opmerking over roel's gebruik (volkoooomen tussen neus en lippen door) en toen begon de stront...
Dat of je er nou voor of tegen bent, drugs zullen altijd deel uitmaken van onze maatschappij.quote:Op zondag 18 december 2005 17:54 schreef robster16 het volgende:
[..]
die snap ik niet... wat bedoel je?
Ja ok, so what ?quote:
Maar een junk kan geen dag zonder, Roel welquote:Op zondag 18 december 2005 17:56 schreef Mabelle het volgende:
Als je dagelijks blowt ... ben je in mijn ogen gewoon een junk hoor![]()
(iets wat hij duidelijk verkondigt iedere dag te doen)
Whatever... Hij gebruikt gewoon! Punt! Klaar!quote:Op zondag 18 december 2005 17:57 schreef ART het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel van de discussie gemist (helaas).
Die 'we-moeten-allemaal-open-zijn'-missie van Joost zou ik in ieder geval niet opgelegd willen krijgen.
En dat Roel niet even offhand als 'drugsgebruiker' wil worden weggezet. Vind ik ook terecht.
Mee eensquote:Op zondag 18 december 2005 17:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar een junk kan geen dag zonder, Roel welHij is een gebruiker, meer niet. Hij is wel rookverslaafd, want zonder peuk wordt ie redelijk vervelend
![]()
Nou echt niet dat je dan een junk bent. Een junk doet harder spul. Da's dus precies de ongenuanceerde toestand waar Roel het over heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 17:56 schreef Mabelle het volgende:
Als je dagelijks blowt ... ben je in mijn ogen gewoon een junk hoor![]()
(iets wat hij duidelijk verkondigt iedere dag te doen)
DAT bedoel ik nou! Ik heb helemaal niet gezegd of ik voor of tegen drugs was. Ik zei alleen dat ik zelf niet gebruik of zal gebruiken... En zo is die discussie in t huis ook op gang gekomen... Ik heb over niieeeeemand geoordeeld. ik had het over mezelf, net als lieske en joost het over zichzelf hadden en toen ging t mis... wat ik vreemd vondquote:Op zondag 18 december 2005 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat of je er nou voor of tegen bent, drugs zullen altijd deel uitmaken van onze maatschappij.
En misschien is Roel in de letterlijke zin een drugsgebruiker, maar hij is in mijn ogen absoluut geen junk.
Als ik aan een junk denk, dan denk ik aan die jongens en meisjes die bij het centraal station met ingevallen bekkies, en verschrompelde beentjes om geld staan te bedelen, of je autoruit inknalllen voor je radio.
Dus laat Roel lekker zijn blowtje roken als hij dat fijn vind.
Ik zit liever in 1 kamer met iemand die zo stoned als een kanarie is van de wiet, dan iemand die strontlazerus loopt te lallen.
Mijn neefje krijgt af en toe een beetje bier in zijn 7-up, is die nou een alcoholist?quote:Op zondag 18 december 2005 17:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Whatever... Hij gebruikt gewoon! Punt! Klaar!
quote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn neefje krijgt af en toe een beetje bier in zijn 7-up, is die nou een alcoholist?![]()
nee volgens mij snap jij het niet echt, maar goedquote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef Bocaj het volgende:
Lies en Joost hebben gewoon gelijk
Alle mensen die vinden dat Roel & Ing gelijk hebben, hebben zelf een pilletje gehad....
Dan zit je hier goed nu, het gaat over verslavingenquote:Op zondag 18 december 2005 17:59 schreef Anitra het volgende:
Ik heb de streams weer aan
Ik kon echt niet meer zonder.
Flauw...quote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn neefje krijgt af en toe een beetje bier in zijn 7-up, is die nou een alcoholist?![]()
Helaas... nooit drugs gebruikt, in welke vorm dan ook. Of wacht, twintig jaar geleden een hijs van een joint. Deed me niks. Rook ook niet.quote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef Bocaj het volgende:
Lies en Joost hebben gewoon gelijk
Alle mensen die vinden dat Roel & Ing gelijk hebben, hebben zelf een pilletje gehad....
Ik merk hetquote:Op zondag 18 december 2005 18:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed nu, het gaat over verslavingen![]()
ey bocaj jij slikt ook wel eens pillen die de doktoren je voorschrijven. In feite zijn dat ook drugs als je van sommige teveel neemt. Dus in feite zijn we het allemaal dan in jou opiniequote:Op zondag 18 december 2005 18:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Flauw...
Je kunt gewoon zeggen dat hij Alcohol nuttigt...
Roel gebruikt een pilletje... (drugs dus...)
nou gaan we eeeeecht overdrijven.quote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ik heb over niieeeeemand geoordeeld
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 17:41 schreef robster16 het volgende:
Duf konijn
quote:Op zondag 18 december 2005 17:32 schreef robster16 het volgende:
ONTZETTEND bekrompen!
quote:Op zondag 18 december 2005 18:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ey bocaj jij slikt ook wel eens pillen die de doktoren je voorschrijven. In feite zijn dat ook drugs als je van sommige teveel neemt. Dus in feite zijn we het allemaal dan in jou opinie![]()
Het zijn meer degene die er niets van moeten hebben die het fanatiekst zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 18:05 schreef robster16 het volgende:
als t over drugs gaat zijn mensen gewoon te snel op hun pik getrapt, gebruiker of niet... DAT is jammer
tsja zo kom je nu wel over; "Ja hij neemt elke dag een joint dus gebruikt die drugs". Ja er zijn ook mensen die elke dag pillen moeten slikken omdat ze iets mankeren (die ook op de drugslijst voorkomen)quote:
knap geknipt en geplakt, maar ik heb roel NIET beoordeeld of veroordeeld vanwege zijn wel of niet drugsgebruik. Die andere statements hadden met dat drugsgebruik niks te maken, maar de manier waarop die met deze discussie net omging...quote:
Ik ga zo maar eens toegeven aan mijn fondue-verslaving met een goede Côtes du Ventouxquote:Op zondag 18 december 2005 18:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
Ik heb net mijn pilletje gehad en mijn biertje staat naast me![]()
Mensen die ziek zijn is wat anders...quote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja zo kom je nu wel over; "Ja hij neemt elke dag een joint dus gebruikt die drugs". Ja er zijn ook mensen die elke dag pillen moeten slikken voor hun gezondheid (die ook op de drugslijst voorkomen). Zijn het dan ook gebruikers in jouw visie
![]()
Ik ben de eerste om toe te geven dat je van medicijnen een junk kan worden/bent!!quote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja zo kom je nu wel over; "Ja hij neemt elke dag een joint dus gebruikt die drugs". Ja er zijn ook mensen die elke dag pillen moeten slikken omdat ze iets mankeren (die ook op de drugslijst voorkomen). Zijn het dan ook gebruikers in jouw visie
![]()
on-objectief als dat je commentaar is op deze discussie. Ik ben ontzettend fan van Ingrid en die mag van mijn echt winnen, maar hoe ze reageerde in deze situatie, ja net als roel, is gewoon dom...quote:
Ik zit gewoon lekker te lurken, en ik zie jou zo'n 8 keer langs komen met je anti-drugs berichten.quote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef robster16 het volgende:
[..]
knap geknipt en geplakt, maar ik heb roel NIET beoordeeld of veroordeeld vanwege zijn wel of niet drugsgebruik. Die andere statements hadden met dat drugsgebruik niks te maken, maar de manier waarop die met deze discussie net omging...
nou jij weer...
dan moet je eens beter lezen, het gaat me niet om wat ie zei, het gaat me erom dat hij zich aangevallen voelde toen iemand anders iets zei over hem en dat ie niet wilde dat dat gezegd werd terwijl hij het er in t huis constant over gehad heeft... DAT was mijn probleemquote:Op zondag 18 december 2005 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lekker te lurken, en ik zie jou zo'n 8 keer langs komen met je anti-drugs berichten.
En uit die berichten haal ik dat je Roel een loser vind omdat die "drugs" gebruikt.
Dat vind ik vrij kortzichtig.
ach, als je maar plezier heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 18:17 schreef ART het volgende:
Ja Lieske!
Lieske is het protoype brallend corpstutje.![]()
![]()
Ik ben er in mijn studententijd (Utrecht) behoorlijk allergisch voor geworden.quote:
stereotypering is iets wat je door anderen wordt opgelegd. Een beeld wat niet meteen bij jou hoeft te horen, maar wat andere mensen aan iemand koppelen omdat je bij een bepaalde groep hoort. Daar hebben Joost en Lieske weinig mee te maken. Ook Roel niet trouwens...quote:Op zondag 18 december 2005 18:12 schreef ART het volgende:
Ik denk dat Roel gewoon geen zin heeft in negative stereotyping. Waar zowel Joost en Lieske last van hebben.
Roel zei het net gewoon heel mooi.quote:Op zondag 18 december 2005 18:22 schreef robster16 het volgende:
[..]
stereotypering is iets wat je door anderen wordt opgelegd. Een beeld wat niet meteen bij jou hoeft te horen, maar wat andere mensen aan iemand koppelen omdat je bij een bepaalde groep hoort. Daar hebben Joost en Lieske weinig mee te maken. Ook Roel niet trouwens...
Bizarre opmerking.quote:Op zondag 18 december 2005 18:24 schreef robster16 het volgende:
je bent gewoon fan van Roel en zo te horen niet in staat een situatie objectief te bekijken. De situatie sloeg nergens op en die kwam voort uit de houding van Roel en Ingrid naar aanleiding van een volkomen onschuldige opmerking van Lieske...
nou dan zien wij de situatie compleet verschillend, want in mijn optiek staan lieske en joost volledig in hun gelijk en gedroegen roel en ingrid zich belachelijk onredelijkquote:Op zondag 18 december 2005 18:25 schreef ART het volgende:
[..]
Bizarre opmerking.
Roel en Ingrid staan volledig gelijk in deze.
Fan-zijn heeft hier niets mee te maken. Helemaal niets.
En jij bent dat niet met haar eens?quote:Op zondag 18 december 2005 18:24 schreef ART het volgende:
[..]
En Lieske doet wel degelijk aan negative stereotyping! Zo is ze ook opgevoed. Drugs is integraal negatief. En zo brengt ze het ook. En daarmee 'valt' ze dan dus indirect ook Roel & Ingrid aan.
Precies. Neemt niet weg dat Lieske behoorlijk irritant is. Ing weet trouwens ook van geen ophouden. Stelletje doordravers daar.quote:Op zondag 18 december 2005 18:24 schreef robster16 het volgende:
De situatie sloeg nergens op en die kwam voort uit de houding van Roel en Ingrid naar aanleiding van een volkomen onschuldige opmerking van Lieske...
Idd zo was het!quote:Op zondag 18 december 2005 18:26 schreef robster16 het volgende:
maar zo kwam de discussie niet op gang, Roel en Ingrid gingen uit hun plaat omdat lieske zei: "Ik heb nog nooit gebruikt".... THAT's IT! En dat is raar en had niks met oordelen of beoordeeld worden te maken in eerste instantie...
Ze voelen zich blijkbaar erg onzeker mbt het drugsgebruik.quote:Op zondag 18 december 2005 18:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Idd zo was het!
Roel en Ing zijn in dit geval hypocriet wat drugs betreft...
Niet op de manier waarop Lieske daar over praat.quote:
Ja, Lies heeft laten vallen dat ze nooit drugs gebruikt...quote:Op zondag 18 december 2005 18:29 schreef cuall het volgende:
Ik kom net weer binnenvallen, hebben ze ruzie![]()
![]()
Ik denk eerder dat ze weten dat er zwart/wit-denkers bestaan.quote:Op zondag 18 december 2005 18:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ze voelen zich blijkbaar erg onzeker mbt het drugsgebruik.
Ingrid is toch geen echte gebruikerquote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef ART het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze weten dat er zwart/wit-denkers bestaan.![]()
Ja, dat begin wordt steeds aangehaald.quote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, Lies heeft laten vallen dat ze nooit drugs gebruikt...
Roel en Ing voelen zich aangevallen door Lies...
Ze gebruiken durgs maar nederland mag het niet weten... ouders/oma's etc... kijken ook mee!
Nee. Maar ze laat zich er liever niet over uit. En ze begrijpt Roel in zijn redenen om er niet zo expliciet over te zijn.quote:
Ing vertelde over een vriendin die drugs gebruikte en Lies reageerde daarop met: nou IK heb nog nooit drugs gebruikt. Waarop Ing zich in het nauw gedreven voelde, alsof ZIJ wel drugs had gebruikt. Daar is een discussie van ruim een uur over ontstaan, want Lieske zei dat Ing het toch weleens over een pil heeft gehad. Zo ging het van kwaad naar erger. Roel maakte duidelijk dat hij dan wel zegt dat hij blowt, maar wat hij op een housefeest neemt wil hij verder niet specificeren. Waarop Joost zei dat het wel wat duidelijker mocht en Lieske vond ook dat je alles bij de naam moest noemen. Dat ging Roel en Ing net ff te ver. Daar gaat het al ruim een uur over.quote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef cuall het volgende:
Waar ging het over??
quote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, Lies heeft laten vallen dat ze nooit drugs gebruikt...
Roel en Ing voelen zich aangevallen door Lies...
Ze gebruiken durgs maar nederland mag het niet weten... ouders/oma's etc... kijken ook mee!
Daarin staan Roel en Ingrid toch volledig in hun recht?quote:Op zondag 18 december 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ing vertelde over een vriendin die drugs gebruikte en Lies reageerde daarop met: nou IK heb nog nooit drugs gebruikt. Waarop Ing zich in het nauw gedreven voelde, alsof ZIJ wel drugs had gebruikt. Daar is een discussie van ruim een uur over ontstaan, want Lieske zei dat Ing het toch weleens over een pil heeft gehad. Zo ging het van kwaad naar erger. Roel maakte duidelijk dat hij dan wel zegt dat hij blowt, maar wat hij op een housefeest neemt wil hij verder niet specificeren. Waarop Joost zei dat het wel wat duidelijker mocht en Lieske vond ook dat je alles bij de naam moest noemen. Dat ging Roel en Ing net ff te ver. Daar gaat het al ruim een uur over.
Zijn de daar bang voor ? In de zin van stemmers in de finale of in de zin van mogelijke toekomstige werkgevers? Lekker schijnheilig als je al een dikke 3 maanden loopt te brallen over jequote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef ART het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze weten dat er zwart/wit-denkers bestaan.![]()
Beetje overdreven he. Zoals ik het heb mee gekregen werd er van een mug een olifant gemaaktquote:Op zondag 18 december 2005 18:36 schreef ART het volgende:
[..]
Daarin staan Roel en Ingrid toch volledig in hun recht?
Jawel hoor. Alleen begingen ze de fout om haar dat duidelijk te willen maken.quote:Op zondag 18 december 2005 18:37 schreef melke het volgende:
Liekse is zo naief als wat, snap niet dat ze dat nog steeds niet weten na ruim 100 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |