Ik zit gewoon lekker te lurken, en ik zie jou zo'n 8 keer langs komen met je anti-drugs berichten.quote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef robster16 het volgende:
[..]
knap geknipt en geplakt, maar ik heb roel NIET beoordeeld of veroordeeld vanwege zijn wel of niet drugsgebruik. Die andere statements hadden met dat drugsgebruik niks te maken, maar de manier waarop die met deze discussie net omging...
nou jij weer...
dan moet je eens beter lezen, het gaat me niet om wat ie zei, het gaat me erom dat hij zich aangevallen voelde toen iemand anders iets zei over hem en dat ie niet wilde dat dat gezegd werd terwijl hij het er in t huis constant over gehad heeft... DAT was mijn probleemquote:Op zondag 18 december 2005 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lekker te lurken, en ik zie jou zo'n 8 keer langs komen met je anti-drugs berichten.
En uit die berichten haal ik dat je Roel een loser vind omdat die "drugs" gebruikt.
Dat vind ik vrij kortzichtig.
ach, als je maar plezier heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 18:17 schreef ART het volgende:
Ja Lieske!
Lieske is het protoype brallend corpstutje.![]()
![]()
Ik ben er in mijn studententijd (Utrecht) behoorlijk allergisch voor geworden.quote:
stereotypering is iets wat je door anderen wordt opgelegd. Een beeld wat niet meteen bij jou hoeft te horen, maar wat andere mensen aan iemand koppelen omdat je bij een bepaalde groep hoort. Daar hebben Joost en Lieske weinig mee te maken. Ook Roel niet trouwens...quote:Op zondag 18 december 2005 18:12 schreef ART het volgende:
Ik denk dat Roel gewoon geen zin heeft in negative stereotyping. Waar zowel Joost en Lieske last van hebben.
Roel zei het net gewoon heel mooi.quote:Op zondag 18 december 2005 18:22 schreef robster16 het volgende:
[..]
stereotypering is iets wat je door anderen wordt opgelegd. Een beeld wat niet meteen bij jou hoeft te horen, maar wat andere mensen aan iemand koppelen omdat je bij een bepaalde groep hoort. Daar hebben Joost en Lieske weinig mee te maken. Ook Roel niet trouwens...
Bizarre opmerking.quote:Op zondag 18 december 2005 18:24 schreef robster16 het volgende:
je bent gewoon fan van Roel en zo te horen niet in staat een situatie objectief te bekijken. De situatie sloeg nergens op en die kwam voort uit de houding van Roel en Ingrid naar aanleiding van een volkomen onschuldige opmerking van Lieske...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |