Ik zit gewoon lekker te lurken, en ik zie jou zo'n 8 keer langs komen met je anti-drugs berichten.quote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef robster16 het volgende:
[..]
knap geknipt en geplakt, maar ik heb roel NIET beoordeeld of veroordeeld vanwege zijn wel of niet drugsgebruik. Die andere statements hadden met dat drugsgebruik niks te maken, maar de manier waarop die met deze discussie net omging...
nou jij weer...
dan moet je eens beter lezen, het gaat me niet om wat ie zei, het gaat me erom dat hij zich aangevallen voelde toen iemand anders iets zei over hem en dat ie niet wilde dat dat gezegd werd terwijl hij het er in t huis constant over gehad heeft... DAT was mijn probleemquote:Op zondag 18 december 2005 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lekker te lurken, en ik zie jou zo'n 8 keer langs komen met je anti-drugs berichten.
En uit die berichten haal ik dat je Roel een loser vind omdat die "drugs" gebruikt.
Dat vind ik vrij kortzichtig.
ach, als je maar plezier heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 18:17 schreef ART het volgende:
Ja Lieske!
Lieske is het protoype brallend corpstutje.![]()
![]()
Ik ben er in mijn studententijd (Utrecht) behoorlijk allergisch voor geworden.quote:
stereotypering is iets wat je door anderen wordt opgelegd. Een beeld wat niet meteen bij jou hoeft te horen, maar wat andere mensen aan iemand koppelen omdat je bij een bepaalde groep hoort. Daar hebben Joost en Lieske weinig mee te maken. Ook Roel niet trouwens...quote:Op zondag 18 december 2005 18:12 schreef ART het volgende:
Ik denk dat Roel gewoon geen zin heeft in negative stereotyping. Waar zowel Joost en Lieske last van hebben.
Roel zei het net gewoon heel mooi.quote:Op zondag 18 december 2005 18:22 schreef robster16 het volgende:
[..]
stereotypering is iets wat je door anderen wordt opgelegd. Een beeld wat niet meteen bij jou hoeft te horen, maar wat andere mensen aan iemand koppelen omdat je bij een bepaalde groep hoort. Daar hebben Joost en Lieske weinig mee te maken. Ook Roel niet trouwens...
Bizarre opmerking.quote:Op zondag 18 december 2005 18:24 schreef robster16 het volgende:
je bent gewoon fan van Roel en zo te horen niet in staat een situatie objectief te bekijken. De situatie sloeg nergens op en die kwam voort uit de houding van Roel en Ingrid naar aanleiding van een volkomen onschuldige opmerking van Lieske...
nou dan zien wij de situatie compleet verschillend, want in mijn optiek staan lieske en joost volledig in hun gelijk en gedroegen roel en ingrid zich belachelijk onredelijkquote:Op zondag 18 december 2005 18:25 schreef ART het volgende:
[..]
Bizarre opmerking.
Roel en Ingrid staan volledig gelijk in deze.
Fan-zijn heeft hier niets mee te maken. Helemaal niets.
En jij bent dat niet met haar eens?quote:Op zondag 18 december 2005 18:24 schreef ART het volgende:
[..]
En Lieske doet wel degelijk aan negative stereotyping! Zo is ze ook opgevoed. Drugs is integraal negatief. En zo brengt ze het ook. En daarmee 'valt' ze dan dus indirect ook Roel & Ingrid aan.
Precies. Neemt niet weg dat Lieske behoorlijk irritant is. Ing weet trouwens ook van geen ophouden. Stelletje doordravers daar.quote:Op zondag 18 december 2005 18:24 schreef robster16 het volgende:
De situatie sloeg nergens op en die kwam voort uit de houding van Roel en Ingrid naar aanleiding van een volkomen onschuldige opmerking van Lieske...
Idd zo was het!quote:Op zondag 18 december 2005 18:26 schreef robster16 het volgende:
maar zo kwam de discussie niet op gang, Roel en Ingrid gingen uit hun plaat omdat lieske zei: "Ik heb nog nooit gebruikt".... THAT's IT! En dat is raar en had niks met oordelen of beoordeeld worden te maken in eerste instantie...
Ze voelen zich blijkbaar erg onzeker mbt het drugsgebruik.quote:Op zondag 18 december 2005 18:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Idd zo was het!
Roel en Ing zijn in dit geval hypocriet wat drugs betreft...
Niet op de manier waarop Lieske daar over praat.quote:
Ja, Lies heeft laten vallen dat ze nooit drugs gebruikt...quote:Op zondag 18 december 2005 18:29 schreef cuall het volgende:
Ik kom net weer binnenvallen, hebben ze ruzie![]()
![]()
Ik denk eerder dat ze weten dat er zwart/wit-denkers bestaan.quote:Op zondag 18 december 2005 18:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ze voelen zich blijkbaar erg onzeker mbt het drugsgebruik.
Ingrid is toch geen echte gebruikerquote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef ART het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze weten dat er zwart/wit-denkers bestaan.![]()
Ja, dat begin wordt steeds aangehaald.quote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, Lies heeft laten vallen dat ze nooit drugs gebruikt...
Roel en Ing voelen zich aangevallen door Lies...
Ze gebruiken durgs maar nederland mag het niet weten... ouders/oma's etc... kijken ook mee!
Nee. Maar ze laat zich er liever niet over uit. En ze begrijpt Roel in zijn redenen om er niet zo expliciet over te zijn.quote:
Ing vertelde over een vriendin die drugs gebruikte en Lies reageerde daarop met: nou IK heb nog nooit drugs gebruikt. Waarop Ing zich in het nauw gedreven voelde, alsof ZIJ wel drugs had gebruikt. Daar is een discussie van ruim een uur over ontstaan, want Lieske zei dat Ing het toch weleens over een pil heeft gehad. Zo ging het van kwaad naar erger. Roel maakte duidelijk dat hij dan wel zegt dat hij blowt, maar wat hij op een housefeest neemt wil hij verder niet specificeren. Waarop Joost zei dat het wel wat duidelijker mocht en Lieske vond ook dat je alles bij de naam moest noemen. Dat ging Roel en Ing net ff te ver. Daar gaat het al ruim een uur over.quote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef cuall het volgende:
Waar ging het over??
quote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, Lies heeft laten vallen dat ze nooit drugs gebruikt...
Roel en Ing voelen zich aangevallen door Lies...
Ze gebruiken durgs maar nederland mag het niet weten... ouders/oma's etc... kijken ook mee!
Daarin staan Roel en Ingrid toch volledig in hun recht?quote:Op zondag 18 december 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ing vertelde over een vriendin die drugs gebruikte en Lies reageerde daarop met: nou IK heb nog nooit drugs gebruikt. Waarop Ing zich in het nauw gedreven voelde, alsof ZIJ wel drugs had gebruikt. Daar is een discussie van ruim een uur over ontstaan, want Lieske zei dat Ing het toch weleens over een pil heeft gehad. Zo ging het van kwaad naar erger. Roel maakte duidelijk dat hij dan wel zegt dat hij blowt, maar wat hij op een housefeest neemt wil hij verder niet specificeren. Waarop Joost zei dat het wel wat duidelijker mocht en Lieske vond ook dat je alles bij de naam moest noemen. Dat ging Roel en Ing net ff te ver. Daar gaat het al ruim een uur over.
Zijn de daar bang voor ? In de zin van stemmers in de finale of in de zin van mogelijke toekomstige werkgevers? Lekker schijnheilig als je al een dikke 3 maanden loopt te brallen over jequote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef ART het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze weten dat er zwart/wit-denkers bestaan.![]()
Beetje overdreven he. Zoals ik het heb mee gekregen werd er van een mug een olifant gemaaktquote:Op zondag 18 december 2005 18:36 schreef ART het volgende:
[..]
Daarin staan Roel en Ingrid toch volledig in hun recht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |