nou dan zien wij de situatie compleet verschillend, want in mijn optiek staan lieske en joost volledig in hun gelijk en gedroegen roel en ingrid zich belachelijk onredelijkquote:Op zondag 18 december 2005 18:25 schreef ART het volgende:
[..]
Bizarre opmerking.
Roel en Ingrid staan volledig gelijk in deze.
Fan-zijn heeft hier niets mee te maken. Helemaal niets.
En jij bent dat niet met haar eens?quote:Op zondag 18 december 2005 18:24 schreef ART het volgende:
[..]
En Lieske doet wel degelijk aan negative stereotyping! Zo is ze ook opgevoed. Drugs is integraal negatief. En zo brengt ze het ook. En daarmee 'valt' ze dan dus indirect ook Roel & Ingrid aan.
Precies. Neemt niet weg dat Lieske behoorlijk irritant is. Ing weet trouwens ook van geen ophouden. Stelletje doordravers daar.quote:Op zondag 18 december 2005 18:24 schreef robster16 het volgende:
De situatie sloeg nergens op en die kwam voort uit de houding van Roel en Ingrid naar aanleiding van een volkomen onschuldige opmerking van Lieske...
Idd zo was het!quote:Op zondag 18 december 2005 18:26 schreef robster16 het volgende:
maar zo kwam de discussie niet op gang, Roel en Ingrid gingen uit hun plaat omdat lieske zei: "Ik heb nog nooit gebruikt".... THAT's IT! En dat is raar en had niks met oordelen of beoordeeld worden te maken in eerste instantie...
Ze voelen zich blijkbaar erg onzeker mbt het drugsgebruik.quote:Op zondag 18 december 2005 18:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Idd zo was het!
Roel en Ing zijn in dit geval hypocriet wat drugs betreft...
Niet op de manier waarop Lieske daar over praat.quote:
Ja, Lies heeft laten vallen dat ze nooit drugs gebruikt...quote:Op zondag 18 december 2005 18:29 schreef cuall het volgende:
Ik kom net weer binnenvallen, hebben ze ruzie![]()
![]()
Ik denk eerder dat ze weten dat er zwart/wit-denkers bestaan.quote:Op zondag 18 december 2005 18:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ze voelen zich blijkbaar erg onzeker mbt het drugsgebruik.
Ingrid is toch geen echte gebruikerquote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef ART het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze weten dat er zwart/wit-denkers bestaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |