Flauw...quote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn neefje krijgt af en toe een beetje bier in zijn 7-up, is die nou een alcoholist?![]()
Helaas... nooit drugs gebruikt, in welke vorm dan ook. Of wacht, twintig jaar geleden een hijs van een joint. Deed me niks. Rook ook niet.quote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef Bocaj het volgende:
Lies en Joost hebben gewoon gelijk
Alle mensen die vinden dat Roel & Ing gelijk hebben, hebben zelf een pilletje gehad....
Ik merk hetquote:Op zondag 18 december 2005 18:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed nu, het gaat over verslavingen![]()
ey bocaj jij slikt ook wel eens pillen die de doktoren je voorschrijven. In feite zijn dat ook drugs als je van sommige teveel neemt. Dus in feite zijn we het allemaal dan in jou opiniequote:Op zondag 18 december 2005 18:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Flauw...
Je kunt gewoon zeggen dat hij Alcohol nuttigt...
Roel gebruikt een pilletje... (drugs dus...)
nou gaan we eeeeecht overdrijven.quote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn neefje krijgt af en toe een beetje bier in zijn 7-up, is die nou een alcoholist?![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ik heb over niieeeeemand geoordeeld
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 17:41 schreef robster16 het volgende:
Duf konijn
quote:Op zondag 18 december 2005 17:32 schreef robster16 het volgende:
ONTZETTEND bekrompen!
quote:Op zondag 18 december 2005 18:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ey bocaj jij slikt ook wel eens pillen die de doktoren je voorschrijven. In feite zijn dat ook drugs als je van sommige teveel neemt. Dus in feite zijn we het allemaal dan in jou opinie![]()
Het zijn meer degene die er niets van moeten hebben die het fanatiekst zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 18:05 schreef robster16 het volgende:
als t over drugs gaat zijn mensen gewoon te snel op hun pik getrapt, gebruiker of niet... DAT is jammer
tsja zo kom je nu wel over; "Ja hij neemt elke dag een joint dus gebruikt die drugs". Ja er zijn ook mensen die elke dag pillen moeten slikken omdat ze iets mankeren (die ook op de drugslijst voorkomen)quote:
knap geknipt en geplakt, maar ik heb roel NIET beoordeeld of veroordeeld vanwege zijn wel of niet drugsgebruik. Die andere statements hadden met dat drugsgebruik niks te maken, maar de manier waarop die met deze discussie net omging...quote:
Ik ga zo maar eens toegeven aan mijn fondue-verslaving met een goede Côtes du Ventouxquote:Op zondag 18 december 2005 18:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
Ik heb net mijn pilletje gehad en mijn biertje staat naast me![]()
Mensen die ziek zijn is wat anders...quote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja zo kom je nu wel over; "Ja hij neemt elke dag een joint dus gebruikt die drugs". Ja er zijn ook mensen die elke dag pillen moeten slikken voor hun gezondheid (die ook op de drugslijst voorkomen). Zijn het dan ook gebruikers in jouw visie
![]()
Ik ben de eerste om toe te geven dat je van medicijnen een junk kan worden/bent!!quote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja zo kom je nu wel over; "Ja hij neemt elke dag een joint dus gebruikt die drugs". Ja er zijn ook mensen die elke dag pillen moeten slikken omdat ze iets mankeren (die ook op de drugslijst voorkomen). Zijn het dan ook gebruikers in jouw visie
![]()
on-objectief als dat je commentaar is op deze discussie. Ik ben ontzettend fan van Ingrid en die mag van mijn echt winnen, maar hoe ze reageerde in deze situatie, ja net als roel, is gewoon dom...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |