Lies zei alleen dat ze geen drugs gebruikt!quote:
even correctie, er was een discussie over drugs in het algemeen, en niet over roels gebruik of ing's gebruik, toen maakte iemand een opmerking over roel's gebruik (volkoooomen tussen neus en lippen door) en toen begon de stront...quote:
Het is gewoon een gebruiker. Klaar!quote:Op zondag 18 december 2005 17:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja een joint is softdrugs in die mate is het een drugsgebruiker. Maar hij is geen extreem zware drugsgebruiker (of je moet het roken meetellen) want hij is geen junky zoals je die in de steden tegenkomt. Dus what's je point eigenlijk![]()
dat is niet waar, de discussie kwam op gang omdat roel en ing zich aangevallen voelden toen de anderen zeiden dat ze nooit gebuikt hadden.... en niet eens oordeelden of praatten over anderen... En dat duurt nu al zo'n beetje 2 uur...quote:Op zondag 18 december 2005 17:54 schreef ART het volgende:
Joost draaft echt gigantisch door!
Volkomen geschift.
Doet nu echt aan een grove vorm van typecasting!
Ik heb het eerste deel van de discussie gemist (helaasquote:Op zondag 18 december 2005 17:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lies zei alleen dat ze geen drugs gebruikt!
Meteen voelden Roel & Ing zich aangevallen... Is toch op zijn minst vreemd of niet?
Joost gaat er gewoon op in zoals een goed d66'er betaamd
Was voor Artquote:Op zondag 18 december 2005 17:56 schreef robster16 het volgende:
[..]
even correctie, er was een discussie over drugs in het algemeen, en niet over roels gebruik of ing's gebruik, toen maakte iemand een opmerking over roel's gebruik (volkoooomen tussen neus en lippen door) en toen begon de stront...
Dat of je er nou voor of tegen bent, drugs zullen altijd deel uitmaken van onze maatschappij.quote:Op zondag 18 december 2005 17:54 schreef robster16 het volgende:
[..]
die snap ik niet... wat bedoel je?
Ja ok, so what ?quote:
Maar een junk kan geen dag zonder, Roel welquote:Op zondag 18 december 2005 17:56 schreef Mabelle het volgende:
Als je dagelijks blowt ... ben je in mijn ogen gewoon een junk hoor![]()
(iets wat hij duidelijk verkondigt iedere dag te doen)
Whatever... Hij gebruikt gewoon! Punt! Klaar!quote:Op zondag 18 december 2005 17:57 schreef ART het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel van de discussie gemist (helaas).
Die 'we-moeten-allemaal-open-zijn'-missie van Joost zou ik in ieder geval niet opgelegd willen krijgen.
En dat Roel niet even offhand als 'drugsgebruiker' wil worden weggezet. Vind ik ook terecht.
Mee eensquote:Op zondag 18 december 2005 17:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar een junk kan geen dag zonder, Roel welHij is een gebruiker, meer niet. Hij is wel rookverslaafd, want zonder peuk wordt ie redelijk vervelend
![]()
Nou echt niet dat je dan een junk bent. Een junk doet harder spul. Da's dus precies de ongenuanceerde toestand waar Roel het over heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 17:56 schreef Mabelle het volgende:
Als je dagelijks blowt ... ben je in mijn ogen gewoon een junk hoor![]()
(iets wat hij duidelijk verkondigt iedere dag te doen)
DAT bedoel ik nou! Ik heb helemaal niet gezegd of ik voor of tegen drugs was. Ik zei alleen dat ik zelf niet gebruik of zal gebruiken... En zo is die discussie in t huis ook op gang gekomen... Ik heb over niieeeeemand geoordeeld. ik had het over mezelf, net als lieske en joost het over zichzelf hadden en toen ging t mis... wat ik vreemd vondquote:Op zondag 18 december 2005 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat of je er nou voor of tegen bent, drugs zullen altijd deel uitmaken van onze maatschappij.
En misschien is Roel in de letterlijke zin een drugsgebruiker, maar hij is in mijn ogen absoluut geen junk.
Als ik aan een junk denk, dan denk ik aan die jongens en meisjes die bij het centraal station met ingevallen bekkies, en verschrompelde beentjes om geld staan te bedelen, of je autoruit inknalllen voor je radio.
Dus laat Roel lekker zijn blowtje roken als hij dat fijn vind.
Ik zit liever in 1 kamer met iemand die zo stoned als een kanarie is van de wiet, dan iemand die strontlazerus loopt te lallen.
Mijn neefje krijgt af en toe een beetje bier in zijn 7-up, is die nou een alcoholist?quote:Op zondag 18 december 2005 17:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Whatever... Hij gebruikt gewoon! Punt! Klaar!
quote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn neefje krijgt af en toe een beetje bier in zijn 7-up, is die nou een alcoholist?![]()
nee volgens mij snap jij het niet echt, maar goedquote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef Bocaj het volgende:
Lies en Joost hebben gewoon gelijk
Alle mensen die vinden dat Roel & Ing gelijk hebben, hebben zelf een pilletje gehad....
Dan zit je hier goed nu, het gaat over verslavingenquote:Op zondag 18 december 2005 17:59 schreef Anitra het volgende:
Ik heb de streams weer aan
Ik kon echt niet meer zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |