Joost in met de stemmers/kijkers bezig hij blijft altijd politiek correct in discussie's.quote:Op zondag 18 december 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou die indruk heb ik juist niet, Ingrid is volgens mij meest bezig hoe alles overkomt bij haar familie, Roel is bezig met de stemmers/kijkers, Lieske is alleen maar bezig met zichzelf en Joost met Brenda en missBB![]()
Het is gewoon veeeel te overdreven. Als ze verder vraagt blijven zeggen dat je er niet over wil praten. Simpelquote:Op zondag 18 december 2005 18:52 schreef Bartoli het volgende:
Lieske snapt het woord "niet gepast" niet volgens mij. Zei negeert dat en vraagt gewoon verder. En zich erna afvragen waarom dat iedereen haar uitkotst
Dat bedoel ik. Ze zeggen het ook. Ze zeggen het alleen tegen Lieske en die gaat dus zwaar in verzet. En dan heb je dus deze discussie.quote:Op zondag 18 december 2005 18:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, ze hoeven haar dat niet duidelijk te maken. Roel en Ingrid moeten gewoon zeggen dat ze daar niet over willen praten. Nee nu maken ze er een heel punt van. Een punt wat nergens over gaat
Plus dat er nu echt aandachtig naar hun geluisterd word.Hadden ze hun mond gehouden,dan was je het nu alweer vergeten.quote:Op zondag 18 december 2005 18:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, ze hoeven haar dat niet duidelijk te maken. Roel en Ingrid moeten gewoon zeggen dat ze daar niet over willen praten. Nee nu maken ze er een heel punt van. Een punt wat nergens over gaat
Ach ja, je hebt maanden niets van thuis gehoord en opeens hoor je een stem van een van je geliefde en dan denk je hee wacht ik ga nep huilen voor de stemmers.. Tuuuuurlijk! Kom op zeg, ik zou dan ook moeten huilenquote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef ART het volgende:
[..]
Come on. Come on! Die hele huil-telefoonact?
My god, what a charade.
Erg vertederend waarschijnlijk voor het stemvee thuis, maar ik zat er met kromme tenen naar te kijken.
Meningen verschillen je kon gewoon merken dat ze heimwee naar huis had.quote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef ART het volgende:
[..]
Come on. Come on! Die hele huil-telefoonact?
My god, what a charade.
Erg vertederend waarschijnlijk voor het stemvee thuis, maar ik zat er met kromme tenen naar te kijken.
Precies.quote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef ART het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze zeggen het ook. Ze zeggen het alleen tegen Lieske en die gaat dus zwaar in verzet. En dan heb je dus deze discussie.
omdat hij zich persoonlijk aangevallen voelt neem ik aanquote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
Waarom doet Roel nou toch zo heftig, waarom staat hij hier niet boven![]()
Omdat Roel helemaal niet zo cool is als hij zelf zegt/denktquote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
Een les voor BB je moet je groep het werk laten doen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef ART het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze zeggen het ook. Ze zeggen het alleen tegen Lieske en die gaat dus zwaar in verzet. En dan heb je dus deze discussie.
Het ligt niet alleen aan Lieske. Ze doen allemaal idioot op dit moment. Roel en Ingrid doen lastig, Lieske blijft door gaan en Joost doet net alsof er 'n feest is met zijn frituurpanquote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef ART het volgende:
[..]
Die act begon al in de huiskamer hoor, met haar huilerige opmerkingen of haar ouders haar niet stom vonden.quote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt maanden niets van thuis gehoord en opeens hoor je een stem van een van je geliefde en dan denk je hee wacht ik ga nep huilen voor de stemmers.. Tuuuuurlijk! Kom op zeg, ik zou dan ook moeten huilen
Omdat het een nepert psycholoog isquote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
Jawel, Roel en Ing gebruiken drugsquote:
Van Roel wisten we het al lang maar van Ingrid nietquote:
Ing wil er liever niet over pratenquote:Op zondag 18 december 2005 19:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Van Roel wisten we het al lang maar van Ingrid niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |