Ze weten allemaal van geen ophouden en Lieske heeft het er ook niet veel beter op gemaakt met haar geweldige opmerkingen.quote:Op zondag 18 december 2005 19:12 schreef robster16 het volgende:
[..]
Jij draait echt alles om zodat het negatief wordt voor lieske of niet? Echt TE obvious gewoon...
als Roel en Ingrid zich niet aangepsproken hadden gevoeld na die compleet onschuldige, tussen-neus-en-lippen-door opmerking van Lieske dan zat nu iedereen rond de frituurpan bitterballen te happen. Het geheel kwam op gang nadat Ing en Roel zich op hun pik getrapt voelden, over niets! DAT is het punt, en dat hoef je niet nu ineens in lieske d'r schoenen te schuiven....
quote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef robster16 het volgende:
ja, maar dan ook dingen die eigenlijk weinig met lieske te maken hebben en meer met andere bewoners, zoals die hele drugs discussie, vind ik kinderachtig.....
ja, lieske is soms langdradig, maar ze was niet verantwoordelijk voor deze discussie, en als lieske schuldig is aan het voortslepen van deze discussie dan zijn roel, joost en ing dat net zoveel, aangezien ze alle 4 even koppig waren in deze...
Zoals ik eerder in dit SC al schreef: er is een begin van een discussie en een vervolg.quote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef robster16 het volgende:
ja, maar dan ook dingen die eigenlijk weinig met lieske te maken hebben en meer met andere bewoners, zoals die hele drugs discussie, vind ik kinderachtig.....
ja, lieske is soms langdradig, maar ze was niet verantwoordelijk voor deze discussie, en als lieske schuldig is aan het voortslepen van deze discussie dan zijn roel, joost en ing dat net zoveel, aangezien ze alle 4 even koppig waren in deze...
Ehhh...even wat anders. Je hebt een geweldig mooie site robster, complimenten!quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef robster16 het volgende:
ik wordt een beetje ziek hier, alles wordt op lieske afgeschoven. Echt wat een gelul....
kword er n beetje misselijk van. En dan klagen anderen van Roel-bashing? Laat me niet lachen zeg...
mooi, blij dat iemand dat ook eens zegt. Ze hebben de gehele discussie met zijn 4-en draaiende gehouden en het is echt niet alleen Lieske die doordraafde! De rest was zeeeeker zo erg, koppig zoals ze alle 4 zijn...quote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze weten allemaal van geen ophouden en Lieske heeft het er ook niet veel beter op gemaakt met haar geweldige opmerkingen.
Ik heb niet alles kunnen volgen, maar ik ben het wel met je eens hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef robster16 het volgende:
ik wordt een beetje ziek hier, alles wordt op lieske afgeschoven. Echt wat een gelul....
kword er n beetje misselijk van. En dan klagen anderen van Roel-bashing? Laat me niet lachen zeg...
klopt en aan dat vervolg deed niet alleen lieske mee, dus hoeft zij niet alleen de schuld te krijgen van dit geheel, alsof alles wat er mis gaat haar schuld is. DAT wilde ik even kwijtquote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef ART het volgende:
[..]
Zoals ik eerder in dit SC al schreef: er is een begin van een discussie en een vervolg.
Lieske zegt gewoon wat ze denkt.quote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op Lies en Regenworm ook niet!
Ik vind ook dat Lies (Joost) gelijk hebben en dat Roel & Ing zich kinderachtig gedragen...
Ze gebruiken! Sowhat!
oh, thanx hehehe, ik ben op het moment bezig met een update, die hoop ik begin 2006 online te gooien, rond de jaarwisseling, met wat werk van nieuwe projecten zoals die leuke maoam reclame die ik geanimeerd hebquote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhh...even wat anders. Je hebt een geweldig mooie site robster, complimenten!
Wat deze discussie zo heftig maakt is niet meer het onderwerp,quote:Op zondag 18 december 2005 19:12 schreef robster16 het volgende:
[..]
Jij draait echt alles om zodat het negatief wordt voor lieske of niet? Echt TE obvious gewoon...
als Roel en Ingrid zich niet aangepsproken hadden gevoeld na die compleet onschuldige, tussen-neus-en-lippen-door opmerking van Lieske dan zat nu iedereen rond de frituurpan bitterballen te happen. Het geheel kwam op gang nadat Ing en Roel zich op hun pik getrapt voelden, over niets! DAT is het punt, en dat hoef je niet nu ineens in lieske d'r schoenen te schuiven....
quote:Op zondag 18 december 2005 19:16 schreef ART het volgende:
[..]
Een negatieve kant van Lieske kunnen zien is op dit forum al objectief kunnen kijken hoor.![]()
En er ligt ruimte tussen volledig objectief zijn (wat mij in het geval van Lieske steeds moeiljker lukt heb ik al eens eerder toegegeven) en als 'fan' alles goedpraten, waar je me van betichtte.
Ik heb gewoon een mening. En die beweegt meestal heen en weer tussen positief en negatief. Alleen bij Lieske blijft ie steeds vaker aan de negatieve kant hangen.
domme reactie misschien wel maar Lies moet niet alles eruit flappen wat ze denkt. Ze moet het ook een beetje kunnen nuanceren maar dat gebeurd ook niet. Omdat ze zo recht toe recht aan is heeft ze ook niet veel vrienden in huis. Dus vandaar ook mijn eerdere reactie "en zich dan afvragen waarom dat niemand haar moet"quote:Op zondag 18 december 2005 19:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zegt gewoon wat ze denkt.
Als roel en ingrid niet hadden gereageerd op Lieske dan was er niks aan de hand geweest.
Dus was het een domme reactie van Roel en Ingrid.
Het begin was een onschuldige opmerkingen van Lies.quote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef ART het volgende:
[..]
Zoals ik eerder in dit SC al schreef: er is een begin van een discussie en een vervolg.
Ja die Madonna tekeningen (foto's) zijn cool!quote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhh...even wat anders. Je hebt een geweldig mooie site robster, complimenten!
19 jaar moet nog een hoop leren komt vanzelf wel goed.quote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
domme reactie misschien wel maar Lies moet niet alles eruit flappen wat ze denkt. Ze moet het ook een beetje kunnen nuanceren maar dat gebeurd ook niet. Omdat ze zo recht toe recht aan is heeft ze ook niet veel vrienden in huis. Dus vandaar ook mijn eerdere reactie "en zich dan afvragen waarom dat niemand haar moet"
dat is waar, maar aan de andere kant, Roel en Ingrid bleven net zo veel tegengas geven gedurende de hele discussie en weigerden ook de kant eens via lieske's standpunt te bekijken, En op den duur was het eerder Joost die de discussie verder deed oplaaien dan Lieske. Dus vandaar dat ik het vreemd vond dat iedereen ineens allemaal gaat roepen dat aaaaaalles weer aan lieske ligt...quote:Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Wat deze discussie zo heftig maakt is niet meer het onderwerp,
maar de manier van communiceren.![]()
En dat is een kwaliteit die Lieske mist.
Ze zeggen wel eens dat als je ergens niet goed in bent,
Dat je dat dan niet moet doen.
Maar ja, dat is bij BB een beetje moeilijk.
Je kan moeilijk haar lippen op elkaar nieten, toch?![]()
Zie je, je classificeert nu weer Roel en Ingrid als dom. Genoeg reden om andere mensen nu weer iets negatiefs over Liesje te laten posten.quote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het begin was een onschuldige opmerkingen van Lies.
Gevolgd door een domme discussie door Roel en Ingrid.
thanxquote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja die Madonna tekeningen (foto's) zijn cool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |