quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
(hij stond al klaar, ik vond de TT zo leuk)quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Misstique het volgende:
Idd snel!
Puike TT. Hoewel ik zelf voor 'integrafriet' was gegaan.quote:Op zondag 18 december 2005 16:49 schreef the900 het volgende:
Whehe. Ik ben snel.
Jij bent de mod hier dus go aheadquote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Puike TT. Hoewel ik zelf voor 'integrafriet' was gegaan.![]()
Je kan hem nog veranderen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Puike TT. Hoewel ik zelf voor 'integrafriet' was gegaan.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef DeLeider het volgende:
Maar! eigenlijk zouden we voor de verandering iedereen eens een eerlijke kans moeten geven
Uiteraard, zolang ze zich aan de BeF regels houdenquote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef DeLeider het volgende:
Maar! eigenlijk zouden we voor de verandering iedereen eens een eerlijke kans moeten geven
Jawel! mits ze [v] enquote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ze mogen nog niet op de meeting komen hoor!
Blijf nou eens van de mescaline afquote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef NJ het volgende:
Ik krijg bij deze TT het beeld van een extreem-rechtse lonsdale drager die met z'n kaalgeschoren kop, bomberjack en kisten bij de frietcaravan van een vrome moslima met hoofddoek en gewaad een paar biertjes besteld om 'in de stemming te komen'.
Die meeting is toch allang van de baan?quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ze mogen nog niet op de meeting komen hoor!
Eerst tieten posten dan, voorzorgsmaatregelen enzo.quote:
Doe eens niet zo negatief, het komt vast wel! We zijn gewoon voorzichtig met plannen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die meeting is toch allang van de baan?
zoals jij met die leelijke wijven.quote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef DeLeider het volgende:
Eind januari organiseer ik een meeting in Arnhem en iedereen komt.quote:Op zondag 18 december 2005 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die meeting is toch allang van de baan?
Shakespear zat waarschijnlijk ook zwaar aan de coke.quote:
Voorzichtig? Nou dan stel ik maart 2007 voorquote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief, het komt vast wel! We zijn gewoon voorzichtig met plannen.
Al 4 jaar en nog steeds geen modquote:Op zondag 18 december 2005 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker bruine armen he.![]()
Ik heb geen uitnodiging ontvangenquote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Eind januari organiseer ik een meeting in Arnhem en iedereen komt.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Je moet gewoon vaker in bef lezen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging ontvangen![]()
En C.S. Lewis aan de LSD, Marilyn Manson aan de alles maar vooral Absinthe, Einstein aan de wiet, en zo zijn er meer genieën die hun inspiratie uit de genotsmiddelen halen/haalden.quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Shakespear zat waarschijnlijk ook zwaar aan de coke.
Ben nog bezig met kijken wat we het best kunnen doen en of ik een vriendenprijsje kan regelen bij de cafe/diner waar ik werk.quote:Op zondag 18 december 2005 16:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging ontvangen![]()
Which is?quote:Op zondag 18 december 2005 16:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. Hopelijk niet op de dag dat ik m'n verjaardag zou vieren.
Hmm dan is mijn agenda ook al vrij vol.quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef the900 het volgende:
[..]
25-01 ben ik jarig. Weet nog niet hoe m'n ma dat plant, ik ben toch zelf niet zo van de op stap gaan met iedereen, ik nodig op de dag dat ik het vier voor familie gewoon een paar vrienden uit.quote:
Je was ook nog niet uitgenodigd.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm dan is mijn agenda ook al vrij vol.![]()
Whehehe.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je was ook nog niet uitgenodigd..
Je moeder past zich maar aan aan BeF.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
25-01 ben ik jarig. Weet nog niet hoe m'n ma dat plant, ik ben toch zelf niet zo van de op stap gaan met iedereen, ik nodig op de dag dat ik het vier voor familie gewoon een paar vrienden uit.
Nee dat gaat te verquote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
zoals jij met die leelijke wijven.![]()
Ja, ik meld het ook wel van te voren.quote:Op zondag 18 december 2005 17:03 schreef the900 het volgende:
[..]
Je moeder past zich maar aan aan BeF.
We zouden Zwolle doen, toch?quote:Op zondag 18 december 2005 17:06 schreef the900 het volgende:
Anders zetten we gewoon als datum de laatste zaterdag van Januari. Namelijk zaterdag de 28e.
Als iedereen vast even zorgt dat ie dan kan regel ik verder wel waar we heen gaan
Mensen nog ideeën? Ik denk dat zelf frituren wat lastig gaat want ik ga het iig niet in mijn eigen huis doen, gewoon lekker de stad in enzo.
Poolen/bowlen leuk? Gewoon wat rondstruinen op de korenmarkt (uitgaanscentrum), spui je ideeën.
En waar is zulks?quote:Op zondag 18 december 2005 17:06 schreef the900 het volgende:
Anders zetten we gewoon als datum de laatste zaterdag van Januari. Namelijk zaterdag de 28e.
Als iedereen vast even zorgt dat ie dan kan regel ik verder wel waar we heen gaan
Mensen nog ideeën? Ik denk dat zelf frituren wat lastig gaat want ik ga het iig niet in mijn eigen huis doen, gewoon lekker de stad in enzo.
Poolen/bowlen leuk? Gewoon wat rondstruinen op de korenmarkt (uitgaanscentrum), spui je ideeën.
Profiel [m]quote:Op zondag 18 december 2005 17:11 schreef D.Rose het volgende:
oeh, een meeting, ik ben dol op meetings
Arnhem vind ik ook wel best, maar dan zit ik met die treinen en ik heb geen OV enzo.quote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef the900 het volgende:
Ow sorry, voorgenoemde Arnhem wilde ik het organiseren.
Ik vind Zwolle best maar daar ken ik niks. Arnhem woon ik al 20 jaar dus daar weet ik wat meer leuke plaatsen enzo.
Als jullie Zwolle willen dan moeten jullie het maar doen
Zo ver is dat toch niet?quote:Op zondag 18 december 2005 17:13 schreef moomphs het volgende:
[..]
Arnhem vind ik ook wel best, maar dan zit ik met die treinen en ik heb geen OV enzo.
Ik heb wel OV, maar ik heb geen zin om op een bankje te slapen op arnhem centraal.quote:Op zondag 18 december 2005 17:13 schreef moomphs het volgende:
[..]
Arnhem vind ik ook wel best, maar dan zit ik met die treinen en ik heb geen OV enzo.
That's fine with me.quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef DeLeider het volgende:
Mij maakt het geen reet uit waar, als we maar of zolang door gaan dat de treinen weer rijden of ik ergens kan slapen
Ik zal even overleggen met mijn huisgenote of desnoods mijn ouders (die wonen zeer dicht bij de binnenstad) of er voor een keertje wat mensen kunnen crashenquote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef DeLeider het volgende:
Mij maakt het geen reet uit waar, als we maar of zolang door gaan dat de treinen weer rijden of ik ergens kan slapen
Gaan we met z'n allen bier zuipen @ Clitseau's.quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb wel OV, maar ik heb geen zin om op een bankje te slapen op arnhem centraal.
quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb wel OV, maar ik heb geen zin om op een bankje te slapen op arnhem centraal.
quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef DeLeider het volgende:
Ja dat wordt dus lastigquote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef moomphs het volgende:
[..]
Gaan we met z'n allen bier zuipen @ Clitseau's..
Jawel, bef en vrouwelijk gcsc (mits leuk) mochten komenquote:
28e moet te doen zijn hier, mits slaapplek of doorgaan tot 's morgens vroeg.quote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef the900 het volgende:
Maar zaterdag de 28e is voor iedereen te doen?
quote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef moomphs het volgende:
[..]
28e moet te doen zijn hier, mits slaapplek of doorgaan tot 's morgens vroeg.
Doorgaan ben ik eigenlijk ook wel voor, maar ik zal voor de zekerheid wat proberen te organiserenquote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef moomphs het volgende:
[..]
28e moet te doen zijn hier, mits slaapplek of doorgaan tot 's morgens vroeg.
Uhuquote:Op zondag 18 december 2005 17:17 schreef cerror het volgende:
Ik zet alvast wat geld opzij voordat ik m'n stufie alweer heb opgezopen by then.
Hij wil niet dat je meegaat omdat hij dan helemaal geen kans meer maakt bij de vrouwtjes.quote:
Ja óf hij wil gewoon dat het gezellig wordt.quote:Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij wil niet dat je meegaat omdat hij dan helemaal geen kans meer maakt bij de vrouwtjes.
zelfs niet bij die leelijke.![]()
Eens even in je fotoboek lurken, of jij er zo leuk uitziet.quote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jawel, bef en vrouwelijk gcsc (mits leuk) mochten komen
Ik zit al vanaf het begin in BeFquote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jawel, bef en vrouwelijk gcsc (mits leuk) mochten komen
puick planquote:Op zondag 18 december 2005 17:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uhuik wou ook al wat op m'n spaarrekening gaan zetten
Oja tuurlijk dat kan je beoordelen zonder dat je iemand kent.quote:Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja óf hij wil gewoon dat het gezellig wordt.
Nu al?quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eens even in je fotoboek lurken, of jij er zo leuk uitziet.
Nou ik vind het sowieso niet erg gezellig om die tijd door te brengen met mensen die ik nauwelijks ken.quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja tuurlijk dat kan je beoordelen zonder dat je iemand kent.
14.gifquote:Op zondag 18 december 2005 17:20 schreef moomphs het volgende:
[..]
Nou ik vind het sowieso niet erg gezellig om die tijd door te brengen met mensen die ik nauwelijks ken.
story of my lifequote:Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij wil niet dat je meegaat omdat hij dan helemaal geen kans meer maakt bij de vrouwtjes.
zelfs niet bij die leelijke.![]()
Is denk ik wel te doen, moet ik alleen wel tegen m'n ma zeggen mijn verjaardag het weekend ervoor te doen dus.quote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef the900 het volgende:
Geen grote spikes meer?quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nu al?btw dat zijn ietwat oude foto's, m'n haar is nu korter.
Tuurlijk nu al. leuke plaatjes.quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nu al?btw dat zijn ietwat oude foto's, m'n haar is nu korter.
Ik ga het ws niet redden.quote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef the900 het volgende:
Nee mên, zijn haar is kei fatsoenlijk nu.quote:Op zondag 18 december 2005 17:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen grote spikes meer?
Je was zooo punk
Wat zal jij het moeilijk hebben , als je ergens komt waar je nog nooit bent geweest.quote:Op zondag 18 december 2005 17:20 schreef moomphs het volgende:
[..]
Nou ik vind het sowieso niet erg gezellig om die tijd door te brengen met mensen die ik nauwelijks ken.
Hoe weet jij nou waar ik allemaal ben geweest of niet?quote:Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zal jij het moeilijk hebben , als je ergens komt waar je nog nooit bent geweest.
Hé gadver, hij zit nu in het keurslijf van de massa?quote:Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef moomphs het volgende:
[..]
Nee mên, zijn haar is kei fatsoenlijk nu.
op de cam dat hij net bij de kapper vandaan kwam zag hij er anders aardig stekelig uitquote:Op zondag 18 december 2005 17:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen grote spikes meer?
Je was zooo punk
Metal en bier.quote:Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef the900 het volgende:
Zie OP.
Kom met ideeën! Poolen leuk? Bowlen? Restaurantje of gewoon snackbar? Gewoon zitten en zuipen of naar een danscafe/disco? wat voor muziek?
Iedereen wordt er vroeg of laat in mee gesleurd.quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Hé gadver, hij zit nu in het keurslijf van de massa?
Ik ga voor de snackbar en gewoon zitten en zuipen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef the900 het volgende:
Zie OP.
Kom met ideeën! Poolen leuk? Bowlen? Restaurantje of gewoon snackbar? Gewoon zitten en zuipen of naar een danscafe/disco? wat voor muziek?
Cafe de Störtebeker it is!quote:
Ik heb maar 2 beffers ontmoet.quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie heeft ze toch ook eens voor het eerst gezien.
Of was het eerst een cam-orgie?
Waar staat dat ik dat weet?quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef moomphs het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar ik allemaal ben geweest of niet?
Dat niet hoor, maar m'n haar was gewoon te lang om nog normaal op m'n werk te kunnen verschijnenquote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Hé gadver, hij zit nu in het keurslijf van de massa?
En als we dronken zijn tot 5 uur in The Level dansen. Okee!quote:Op zondag 18 december 2005 17:24 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ik ga voor de snackbar en gewoon zitten en zuipen..
Krieg!quote:
I agree!quote:Op zondag 18 december 2005 17:25 schreef the900 het volgende:
[..]
En als we dronken zijn tot 5 uur in The Level dansen. Okee!
Asfalt.quote:Op zondag 18 december 2005 17:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Krieg!
Nu is het tijd voor asfalt op mijn longen.
Mij heeft ze niet gezien, maar anderen wel, net zoals ik anderen heb gezien.... En op msn en elke nacht tot een uur of 3 a 4 begin je elkaar toch beter te leren kennen dan je denkt....quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie heeft ze toch ook eens voor het eerst gezien.
Of was het eerst een cam-orgie?
je hebt me geblockt hequote:Op zondag 18 december 2005 17:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat niet hoor, maar m'n haar was gewoon te lang om nog normaal op m'n werk te kunnen verschijnen
Ach ja, ik doe dan gewoon een muts op.quote:Op zondag 18 december 2005 17:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat niet hoor, maar m'n haar was gewoon te lang om nog normaal op m'n werk te kunnen verschijnen
I'd say!quote:Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef cerror het volgende:
En ik weiger biergeld te gebruiken voor de kapster.
dan is hij vast offlinequote:Op zondag 18 december 2005 17:28 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja óf hij is offline of hij heeft tevens mij geblockt..
Ik normaal ook, mjah het schijnt niet te kunnen dat je in de horeca een mutsch draagtquote:Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ja, ik doe dan gewoon een muts op.
Mijn haar is ook te lang voor mijn maatstaven maar ik ben te gierig (lees arm) om naar de kapper te gaan.
Verloren op de vorige pagina of neemt niemand de moeite hier op te reageren?quote:Op zondag 18 december 2005 17:26 schreef the900 het volgende:
Ik ga eerst wel even in de Störtebeker informeren.
Daar hebben ze bier, rock/metal en weinig zitplaatsen. Wel genoeg voor een meeting maar dan moeten we vroeg komen... ik hoop dat ze aan reserveren doen.
Vorige meeting hadden we een totaalrekening van 230 euro daar, dus ze waren wel blij met onsMoet nog een keer te doen zijn dus/
Ik doe geen muts op en m'n haar is ook lang.quote:Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ja, ik doe dan gewoon een muts op.
Mijn haar is ook te lang voor mijn maatstaven maar ik ben te gierig (lees arm) om naar de kapper te gaan.
Ach, ik ga overal mee akkoord zolang het geen orgie wordt.quote:Op zondag 18 december 2005 17:32 schreef the900 het volgende:
[..]
Verloren op de vorige pagina of neemt niemand de moeite hier op te reageren?
*meeting afgelast*quote:Op zondag 18 december 2005 17:33 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ach, ik ga overal mee akkoord zolang het geen orgie wordt..
ik kan wel een tondeuse meenemen?quote:Op zondag 18 december 2005 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik doe geen muts op en m'n haar is ook lang.. Ik ben ook gewoon te lui om naar de kapster te gaan.
Ik was al op zoek naar de post van Poolquote:Op zondag 18 december 2005 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
pas op hoor, je hebt hier zo een ban te pakken
Doen ze daaraan, in onzin?quote:Op zondag 18 december 2005 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik niet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ala Jackassquote:Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik kan wel een tondeuse meenemen?
mja ik ben dan ook populair hequote:Op zondag 18 december 2005 17:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfde als jij, alleen tegen jou doen ze hier lief.![]()
Komt door je hete dans actie.quote:Op zondag 18 december 2005 17:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja ik ben dan ook populair he
wat behulpzaamquote:Op zondag 18 december 2005 17:37 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar de post van Pool
Ik krijg voor kerst zo'n phillips scheerapparaat met tondeuse functie, ik neem um wel mee... 14.gifquote:
Ik ben wel voorspel waardig?quote:
nee ik laat me dan best gaan idd, en jij kan het wetenquote:Op zondag 18 december 2005 17:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig ben jij niet zo bang aangelegd bij meetings.
Ik en een ban, laat me niet lachen. ik vroeg daar zelf om.quote:Op zondag 18 december 2005 17:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar heb jij toch ook al een ban gehad, met de NB?
quote:Op zondag 18 december 2005 17:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee ik laat me dan best gaan idd, en jij kan het weten
Inderdaad. Heb jij nog goede ideeën?quote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Bizznitch het volgende:
meeeting meeeeeeeeeeeeting meeeheeeetinnngggg
bij een ban vraag je er altijd zelf omquote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik en een ban, laat me niet lachen. ik vroeg daar zelf om.
Das geen ban, das pauze nemen.
meet in enschede?quote:Op zondag 18 december 2005 17:46 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb jij nog goede ideeën?
Onzin. Hier zijn meerdere regels, die wat je kan lezen en die ze je niet vertellen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij een ban vraag je er altijd zelf om
complete willekeur dusquote:Op zondag 18 december 2005 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Onzin. Hier zijn meerdere regels, die wat je kan lezen en die ze je niet vertellen.
nuchtere dames kunnen daar anders over denkenquote:Op zondag 18 december 2005 17:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
niets mis met stomdronken meebleren op skihut muziek toch![]()
Dudes. Lees het topic, of tenminste de OP.quote:
Dat klopt wel grotendeels, maar na een tijdje hier doorbrengen heb je snel genoeg door wat je wel en niet kan maken op Fokquote:Op zondag 18 december 2005 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Onzin. Hier zijn meerdere regels, die wat je kan lezen en die ze je niet vertellen.
En mekkeren mag niet.
ow maar arnhem is ook tofquote:Op zondag 18 december 2005 17:50 schreef the900 het volgende:
[..]
Dudes. Lees het topic, of tenminste de OP.
Ik ben al druk aant plannen voor een meet in Arnhem, op zaterdag 28 januari
Zolang iedereen het zelfde doet , no prob.quote:Op zondag 18 december 2005 17:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
niets mis met stomdronken meebleren op skihut muziek toch![]()
Je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 18 december 2005 17:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow maar arnhem is ook tof
maar anderhalf uur reizen voor mij dus
Daarom netjes langs de grens lopen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:51 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat klopt wel grotendeels, maar na een tijdje hier doorbrengen heb je snel genoeg door wat je wel en niet kan maken op Fok
Je mag hem van mij meenemen, gebruiken op mij niet.quote:Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik kan wel een tondeuse meenemen?
Inderdaadquote:Op zondag 18 december 2005 17:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom netjes langs de grens lopen.
dat was idd het probleem nietquote:Op zondag 18 december 2005 17:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang iedereen het zelfde doet , no prob.
ow maar ben best bereid een stukje te reizen hoor maar niet te ver en arnhem is goed te doen dusquote:
Ah ok. Dan is het goedquote:Op zondag 18 december 2005 17:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow maar ben best bereid een stukje te reizen hoor maar niet te ver en arnhem is goed te doen dus
ik ga ook maar eens de boel bereiden, en het daarna nuttigenquote:Op zondag 18 december 2005 17:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Ik ga eten.
Mekkeren doen we later misschien weer..ooit eens.
Iedereen houdt zaterdag de 28 vrij en komt gewoon.quote:Op zondag 18 december 2005 18:02 schreef killswitch het volgende:
ook maar ff wat te eten maken dan
en ben benieuwd hoe dat nu verder met die meet gaat
Daar zijn het ouders voor. Ja knikken, lekker op hun kosten vreten en weer wegwezen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:08 schreef moomphs het volgende:
Salut. J'ai mangé et mes parents, ils se pense que ils sont juste toujours..
Ja maar ik heb vooralsnog het geld niet bij elkaar gebracht een eigen computer te kunnen veroorloven dus ik zit, toujours, beneden, met hen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:10 schreef the900 het volgende:
[..]
Daar zijn het ouders voor. Ja knikken, lekker op hun kosten vreten en weer wegwezen.
good luck!quote:Op zondag 18 december 2005 18:09 schreef cerror het volgende:
Zo nu ga ik naar mijn opa in het ziekenhuis en daarna weer naar zwolle.
Tabee.
Ach zo. Dat is minder fijn idd...quote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja maar ik heb vooralsnog het geld niet bij elkaar gebracht een eigen computer te kunnen veroorloven dus ik zit, toujours, beneden, met hen.
Ja, maar sparen is niet echt mijn ding, weet je.quote:Op zondag 18 december 2005 18:13 schreef the900 het volgende:
[..]
Ach zo. Dat is minder fijn idd...
Even flink sparen en een twedehandsje kopen waar je gewoon mee kan internetten. Meer heb je niet nodig.
Ik ken hetquote:Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, maar sparen is niet echt mijn ding, weet je..
herkenbaarquote:Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, maar sparen is niet echt mijn ding, weet je..
Ik wel, op het hoogtepunt stond er 300 euro op m'n rekening, maar in de tijd dat ik dat gespaart had was er 900 door heen gegaanquote:
Bij mij zou het vast zo zijn van, dan staat er fucking veel op mijn rekening en dan zie ik dat en dan heb ik zoiets van, wow, da's veel. En als ik dan eens geld tekort kom heb ik zoiets van, ach, één keer kan toch wel?quote:Op zondag 18 december 2005 18:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik wel, op het hoogtepunt stond er 300 euro op m'n rekening, maar in de tijd dat ik dat gespaart had was er 900 door heen gegaandus echt economisch was dat niet
Ja, da's ook handig...quote:Op zondag 18 december 2005 18:19 schreef the900 het volgende:
Ik wel, maar met moeite...
op dit moment moet ik weer helemaal opnieuw beginnen omdat ik mijn spaargeld langzaam op heb gemaakt om de eindjes aan elkaar te knopen in het huishouden...
Ik ga nu sparen voor m'n rijbewijs en die wil ik graag en moet ik ook gewoon hebben, dus dan lukt het me welquote:Op zondag 18 december 2005 18:22 schreef moomphs het volgende:
[..]
Bij mij zou het vast zo zijn van, dan staat er fucking veel op mijn rekening en dan zie ik dat en dan heb ik zoiets van, wow, da's veel. En als ik dan eens geld tekort kom heb ik zoiets van, ach, één keer kan toch wel?. En dat gaat dan zo door, zeg maar.
[..]
Ja, da's ook handig....
*klik*quote:Op zondag 18 december 2005 18:43 schreef moomphs het volgende:
Even een semi-leuk stukje geschreven in mijn fotoboek. Leesch..
Andijvie is dé hype van 2006.quote:Op zondag 18 december 2005 18:45 schreef the900 het volgende:
[..]
*klik*
Vooral dat andijvie doet het hem.
Ik zal het onthouden. En meehelpen, uiteraard.quote:
Ik zweer het je, aan het eind van 2006 kom je de deur niet meer uit zonder andijvie achter je oren.quote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden. En meehelpen, uiteraard.
Ik denk dat ik maar vast een andijvieruller aan ga schaffen. Want om het zelf de hele dag rul te maken kost me teveel tijd. Vooral bij de voorgenoemde hoeveelheid.quote:Op zondag 18 december 2005 18:47 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ik zweer het je, aan het eind van 2006 kom je de deur niet meer uit zonder andijvie achter je oren.
Het liefst gekookt, maar bij gebrek aan tijd is rauw ook acceptabel. Als het maar andijvie is.quote:
Die heb ik op mijn verlanglijstje voor kerst gezet.quote:Op zondag 18 december 2005 18:48 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar vast een andijvieruller aan ga schaffen. Want om het zelf de hele dag rul te maken kost me teveel tijd. Vooral bij de voorgenoemde hoeveelheid.
Welk model? Ik ga denk ik voor de zilvere lepelvormige AR-X2000. Wel duur trouwens.quote:Op zondag 18 december 2005 18:50 schreef moomphs het volgende:
[..]
Het liefst gekookt, maar bij gebrek aan tijd is rauw ook acceptabel. Als het maar andijvie is.
[..]
Die heb ik op mijn verlanglijstje voor kerst gezet.
is dat de opvolger van de FW-1800?quote:Op zondag 18 december 2005 18:51 schreef the900 het volgende:
[..]
Welk model? Ik ga denk ik voor de zilvere lepelvormige AR-X2000. Wel duur trouwens.
en stamppot. vergeet de stamppot niet.quote:Op zondag 18 december 2005 18:52 schreef dolle_hond het volgende:
gekookt is andijvie ok
rauw alleen voor cavia's
De deluxe versie van de opvolger, kan je beter zeggen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is dat de opvolger van de FW-1800?
Omdat ik dan bijna op stage ga en al het geld wat ik mogelijk bij elkaar moet schrapen om überhaubt rond te kunnen komen daar..quote:
Wie geeft er dan ook zoveel uitquote:Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat ik dan bijna op stage ga en al het geld wat ik mogelijk bij elkaar moet schrapen om überhaubt rond te kunnen komen daar..
Kan ik geen 80 euro uitgeven voor een avondje zuipen..
Ja ik zeg ook zomaar wat...quote:
Jep, vind ik ook.quote:Op zondag 18 december 2005 19:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
eurotje of 30 moet te doen zijn
excl reis dan he
quote:
je hebt weekend OV dus das ook het probleem nietquote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, met uitgaan geef ik nooit veel uit... Goed.. ik zie wel of het gaat lukken..
En een van de weinige meiden natuurlijk...quote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef the900 het volgende:
Wel. Je bent een BeFfer van de harde kern. Zonder jou is het minder BeF
truequote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef the900 het volgende:
Wel. Je bent een BeFfer van de harde kern. Zonder jou is het minder BeF
jij moomphs en tallie gok ik zoquote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
En een van de weinige meiden natuurlijk....
Ze heeft me door.quote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
En een van de weinige meiden natuurlijk....
Ik heb liever DD erbij..quote:Op zondag 18 december 2005 19:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij moomphs en tallie gok ik zo
En VM.quote:Op zondag 18 december 2005 19:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij moomphs en tallie gok ik zo
Zometeen zijn er meer meiden dan jongens joh..quote:
C, KS, ik, RPP, DL, pc-n3rd, misschien dat we Zebbie kunnen strikken?quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zometeen zijn er meer meiden dan jongens joh..
Wauw, daar heb ik er al 4 van gemeet..quote:Op zondag 18 december 2005 19:30 schreef the900 het volgende:
[..]
C, KS, ik, RPP, DL, pc-n3rd, misschien dat we Zebbie kunnen strikken?
Ik niemand!quote:Op zondag 18 december 2005 19:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wauw, daar heb ik er al 4 van gemeet..
c, ks, rpp en DLquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 19:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
toch iemand die aan mij denkt![]()
das vroeg... half elf was het hierquote:Op zondag 18 december 2005 19:34 schreef Janetje het volgende:
[..]Sliep vanochtend verdorie pas om 9 uur...
Hahaha.. ja viel inderdaad nog wel mee dan..quote:Op zondag 18 december 2005 19:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
das vroeg... half elf was het hierben dus vanmiddag maar naar mijn ouders gegaan
en wat zei ze toen?quote:Op zondag 18 december 2005 19:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ja viel inderdaad nog wel mee dan..
Mjah.. om half 12 stond mijn moeder voor de deur met een ontbijtje.. goh, lig je er nog in?
Ja ma.. ik ben 3 uur geleden pas naar bed gegaan..
Dat ze voortaan de pc af zou koppelen als ik er was..quote:
stel je voor straks trekt ze de stekker uit het stopcontact, dan krijg je hem echt niet meer aan hoorquote:Op zondag 18 december 2005 19:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat ze voortaan de pc af zou koppelen als ik er was..
Alsof ik die niet zelf weer in elkaar zou kunnen zetten..
quote:Op zondag 18 december 2005 20:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
stel je voor straks trekt ze de stekker uit het stopcontact, dan krijg je hem echt niet meer aan hoor
n00bquote:Op zondag 18 december 2005 20:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als ze niet bang is een verkeerde stekker eruit te trekken...
voetbalquote:Op zondag 18 december 2005 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Godver, kut ado.. Hadden we toch geen 3 punten aan kunnen verspillen.
.
Ehhh.. ja.. so.. fucking.. ehhh.. what?quote:Op zondag 18 december 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg net even door dat Mariah Carey schijnt op te treden op Times Square op 31 december!
en wat is daar positief aanquote:Op zondag 18 december 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg net even door dat Mariah Carey schijnt op te treden op Times Square op 31 december!
Juist!quote:
Jij gaat echt iedereen af he.quote:
* wijst en heeeeel hard lachtquote:Op zondag 18 december 2005 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Juist!. Alleen wat het vandaag meer
.
Ik hoef niet alle mannen af hoor.quote:
quote:
enkele wel dan??quote:Op zondag 18 december 2005 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hoef niet alle mannen af hoor.
Ook niet.quote:
Ik stress nooit, sorryquote:Op zondag 18 december 2005 20:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
je raakt al een beetje in de stress van me![]()
quote:
wat is het al donker buitenquote:Op zondag 18 december 2005 20:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik stress nooit, sorry
Hoe is het met al je solli's gegaan?
quote:Op zondag 18 december 2005 20:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik stress nooit, sorry
Hoe is het met al je solli's gegaan?
[..]
Ajax
dank jequote:Op zondag 18 december 2005 20:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik zal niet verder vragen![]()
Feyenoord 35 puntenquote:
En ik mag jou meer.quote:
Ajax... slimmiequote:Op zondag 18 december 2005 20:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
1. Jij mag mij sowieso niet slaan;
2. Wat kan ik er nou aan doen dat ik (bijna) nooit stress?
Het grappigste is dat de huidige plaatsen aan het eind van de competitie hetzelfde resultaat hebbenquote:Op zondag 18 december 2005 20:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Feyenoord 35 punten
Ajax 27 punten
* pc-fr34k in lachen uitbarst.
Zo'n tijdje in het buitenland doet je Nederlands geen goed he?quote:Op zondag 18 december 2005 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Duh/PI en wat niet meer zijns, Einstein
Ja hoor, verberg je eigen stupiditeit maar achter een tikfoutje van een anderquote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo'n tijdje in het buitenland doet je Nederlands geen goed he?
Ach, kniesoor die daarop let..quote:Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja hoor, verberg je eigen stupiditeit maar achter een tikfoutje van een ander [afbeelding]
"Rompompom: Echt heerlijk om vloeibaar Engels te spreken"quote:Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja hoor, verberg je eigen stupiditeit maar achter een tikfoutje van een ander [afbeelding]
Ja, ik blíjf uitleggen dat dat een bewussie wasquote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
"Rompompom: Echt heerlijk om vloeibaar Engels te spreken"
Naja die gaat voor me zingen dus.quote:Op zondag 18 december 2005 20:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehhh.. ja.. so.. fucking.. ehhh.. what?
Ze heeft best grote tieten.quote:
surequote:Op zondag 18 december 2005 21:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik blíjf uitleggen dat dat een bewussie was
en een kop waar je spontaan van gaat kotsen jaquote:Op zondag 18 december 2005 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Naja die gaat voor me zingen dus.![]()
[..]
Ze heeft best grote tieten.![]()
Speciaal voor jou?quote:Op zondag 18 december 2005 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Naja die gaat voor me zingen dus.![]()
Dat valt ook wel mee.quote:[..]
Ze heeft best grote tieten.![]()
Ach ja, ik weet hoe het echt isquote:
En voor die andere 249.999 mensen op Times Square.quote:Op zondag 18 december 2005 21:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Speciaal voor jou?.
[..]
Dat valt ook wel mee..
Daar kan een zak overheen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
en een kop waar je spontaan van gaat kotsen ja
Dat houdt dan ook meteen dat gejank tegen, 2 in 1.quote:
Stop meteen een prop in d'r smoel. Dan heb je meteen een goede daad voor het nieuwe jaar alvast gedaan!quote:Op zondag 18 december 2005 21:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En voor die andere 249.999 mensen op Times Square.![]()
[..]
Daar kan een zak overheen.![]()
Puik.quote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat houdt dan ook meteen dat gejank tegen, 2 in 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |