quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
(hij stond al klaar, ik vond de TT zo leuk)quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Misstique het volgende:
Idd snel!
Puike TT. Hoewel ik zelf voor 'integrafriet' was gegaan.quote:Op zondag 18 december 2005 16:49 schreef the900 het volgende:
Whehe. Ik ben snel.
Jij bent de mod hier dus go aheadquote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Puike TT. Hoewel ik zelf voor 'integrafriet' was gegaan.![]()
Je kan hem nog veranderen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Puike TT. Hoewel ik zelf voor 'integrafriet' was gegaan.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef DeLeider het volgende:
Maar! eigenlijk zouden we voor de verandering iedereen eens een eerlijke kans moeten geven
Uiteraard, zolang ze zich aan de BeF regels houdenquote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef DeLeider het volgende:
Maar! eigenlijk zouden we voor de verandering iedereen eens een eerlijke kans moeten geven
Jawel! mits ze [v] enquote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ze mogen nog niet op de meeting komen hoor!
Blijf nou eens van de mescaline afquote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef NJ het volgende:
Ik krijg bij deze TT het beeld van een extreem-rechtse lonsdale drager die met z'n kaalgeschoren kop, bomberjack en kisten bij de frietcaravan van een vrome moslima met hoofddoek en gewaad een paar biertjes besteld om 'in de stemming te komen'.
Die meeting is toch allang van de baan?quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ze mogen nog niet op de meeting komen hoor!
Eerst tieten posten dan, voorzorgsmaatregelen enzo.quote:
Doe eens niet zo negatief, het komt vast wel! We zijn gewoon voorzichtig met plannen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die meeting is toch allang van de baan?
zoals jij met die leelijke wijven.quote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef DeLeider het volgende:
Eind januari organiseer ik een meeting in Arnhem en iedereen komt.quote:Op zondag 18 december 2005 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die meeting is toch allang van de baan?
Shakespear zat waarschijnlijk ook zwaar aan de coke.quote:
Voorzichtig? Nou dan stel ik maart 2007 voorquote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief, het komt vast wel! We zijn gewoon voorzichtig met plannen.
Al 4 jaar en nog steeds geen modquote:Op zondag 18 december 2005 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker bruine armen he.![]()
Ik heb geen uitnodiging ontvangenquote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Eind januari organiseer ik een meeting in Arnhem en iedereen komt.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Je moet gewoon vaker in bef lezen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging ontvangen![]()
En C.S. Lewis aan de LSD, Marilyn Manson aan de alles maar vooral Absinthe, Einstein aan de wiet, en zo zijn er meer genieën die hun inspiratie uit de genotsmiddelen halen/haalden.quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Shakespear zat waarschijnlijk ook zwaar aan de coke.
Ben nog bezig met kijken wat we het best kunnen doen en of ik een vriendenprijsje kan regelen bij de cafe/diner waar ik werk.quote:Op zondag 18 december 2005 16:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging ontvangen![]()
Which is?quote:Op zondag 18 december 2005 16:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. Hopelijk niet op de dag dat ik m'n verjaardag zou vieren.
Hmm dan is mijn agenda ook al vrij vol.quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef the900 het volgende:
[..]
25-01 ben ik jarig. Weet nog niet hoe m'n ma dat plant, ik ben toch zelf niet zo van de op stap gaan met iedereen, ik nodig op de dag dat ik het vier voor familie gewoon een paar vrienden uit.quote:
Je was ook nog niet uitgenodigd.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm dan is mijn agenda ook al vrij vol.![]()
Whehehe.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je was ook nog niet uitgenodigd..
Je moeder past zich maar aan aan BeF.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
25-01 ben ik jarig. Weet nog niet hoe m'n ma dat plant, ik ben toch zelf niet zo van de op stap gaan met iedereen, ik nodig op de dag dat ik het vier voor familie gewoon een paar vrienden uit.
Nee dat gaat te verquote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
zoals jij met die leelijke wijven.![]()
Ja, ik meld het ook wel van te voren.quote:Op zondag 18 december 2005 17:03 schreef the900 het volgende:
[..]
Je moeder past zich maar aan aan BeF.
We zouden Zwolle doen, toch?quote:Op zondag 18 december 2005 17:06 schreef the900 het volgende:
Anders zetten we gewoon als datum de laatste zaterdag van Januari. Namelijk zaterdag de 28e.
Als iedereen vast even zorgt dat ie dan kan regel ik verder wel waar we heen gaan
Mensen nog ideeën? Ik denk dat zelf frituren wat lastig gaat want ik ga het iig niet in mijn eigen huis doen, gewoon lekker de stad in enzo.
Poolen/bowlen leuk? Gewoon wat rondstruinen op de korenmarkt (uitgaanscentrum), spui je ideeën.
En waar is zulks?quote:Op zondag 18 december 2005 17:06 schreef the900 het volgende:
Anders zetten we gewoon als datum de laatste zaterdag van Januari. Namelijk zaterdag de 28e.
Als iedereen vast even zorgt dat ie dan kan regel ik verder wel waar we heen gaan
Mensen nog ideeën? Ik denk dat zelf frituren wat lastig gaat want ik ga het iig niet in mijn eigen huis doen, gewoon lekker de stad in enzo.
Poolen/bowlen leuk? Gewoon wat rondstruinen op de korenmarkt (uitgaanscentrum), spui je ideeën.
Profiel [m]quote:Op zondag 18 december 2005 17:11 schreef D.Rose het volgende:
oeh, een meeting, ik ben dol op meetings
Arnhem vind ik ook wel best, maar dan zit ik met die treinen en ik heb geen OV enzo.quote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef the900 het volgende:
Ow sorry, voorgenoemde Arnhem wilde ik het organiseren.
Ik vind Zwolle best maar daar ken ik niks. Arnhem woon ik al 20 jaar dus daar weet ik wat meer leuke plaatsen enzo.
Als jullie Zwolle willen dan moeten jullie het maar doen
Zo ver is dat toch niet?quote:Op zondag 18 december 2005 17:13 schreef moomphs het volgende:
[..]
Arnhem vind ik ook wel best, maar dan zit ik met die treinen en ik heb geen OV enzo.
Ik heb wel OV, maar ik heb geen zin om op een bankje te slapen op arnhem centraal.quote:Op zondag 18 december 2005 17:13 schreef moomphs het volgende:
[..]
Arnhem vind ik ook wel best, maar dan zit ik met die treinen en ik heb geen OV enzo.
That's fine with me.quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef DeLeider het volgende:
Mij maakt het geen reet uit waar, als we maar of zolang door gaan dat de treinen weer rijden of ik ergens kan slapen
Ik zal even overleggen met mijn huisgenote of desnoods mijn ouders (die wonen zeer dicht bij de binnenstad) of er voor een keertje wat mensen kunnen crashenquote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef DeLeider het volgende:
Mij maakt het geen reet uit waar, als we maar of zolang door gaan dat de treinen weer rijden of ik ergens kan slapen
Gaan we met z'n allen bier zuipen @ Clitseau's.quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb wel OV, maar ik heb geen zin om op een bankje te slapen op arnhem centraal.
quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb wel OV, maar ik heb geen zin om op een bankje te slapen op arnhem centraal.
quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef DeLeider het volgende:
Ja dat wordt dus lastigquote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef moomphs het volgende:
[..]
Gaan we met z'n allen bier zuipen @ Clitseau's..
Jawel, bef en vrouwelijk gcsc (mits leuk) mochten komenquote:
28e moet te doen zijn hier, mits slaapplek of doorgaan tot 's morgens vroeg.quote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef the900 het volgende:
Maar zaterdag de 28e is voor iedereen te doen?
quote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef moomphs het volgende:
[..]
28e moet te doen zijn hier, mits slaapplek of doorgaan tot 's morgens vroeg.
Doorgaan ben ik eigenlijk ook wel voor, maar ik zal voor de zekerheid wat proberen te organiserenquote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef moomphs het volgende:
[..]
28e moet te doen zijn hier, mits slaapplek of doorgaan tot 's morgens vroeg.
Uhuquote:Op zondag 18 december 2005 17:17 schreef cerror het volgende:
Ik zet alvast wat geld opzij voordat ik m'n stufie alweer heb opgezopen by then.
Hij wil niet dat je meegaat omdat hij dan helemaal geen kans meer maakt bij de vrouwtjes.quote:
Ja óf hij wil gewoon dat het gezellig wordt.quote:Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij wil niet dat je meegaat omdat hij dan helemaal geen kans meer maakt bij de vrouwtjes.
zelfs niet bij die leelijke.![]()
Eens even in je fotoboek lurken, of jij er zo leuk uitziet.quote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jawel, bef en vrouwelijk gcsc (mits leuk) mochten komen
Ik zit al vanaf het begin in BeFquote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jawel, bef en vrouwelijk gcsc (mits leuk) mochten komen
puick planquote:Op zondag 18 december 2005 17:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uhuik wou ook al wat op m'n spaarrekening gaan zetten
Oja tuurlijk dat kan je beoordelen zonder dat je iemand kent.quote:Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja óf hij wil gewoon dat het gezellig wordt.
Nu al?quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eens even in je fotoboek lurken, of jij er zo leuk uitziet.
Nou ik vind het sowieso niet erg gezellig om die tijd door te brengen met mensen die ik nauwelijks ken.quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja tuurlijk dat kan je beoordelen zonder dat je iemand kent.
14.gifquote:Op zondag 18 december 2005 17:20 schreef moomphs het volgende:
[..]
Nou ik vind het sowieso niet erg gezellig om die tijd door te brengen met mensen die ik nauwelijks ken.
story of my lifequote:Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij wil niet dat je meegaat omdat hij dan helemaal geen kans meer maakt bij de vrouwtjes.
zelfs niet bij die leelijke.![]()
Is denk ik wel te doen, moet ik alleen wel tegen m'n ma zeggen mijn verjaardag het weekend ervoor te doen dus.quote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef the900 het volgende:
Geen grote spikes meer?quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nu al?btw dat zijn ietwat oude foto's, m'n haar is nu korter.
Tuurlijk nu al. leuke plaatjes.quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nu al?btw dat zijn ietwat oude foto's, m'n haar is nu korter.
Ik ga het ws niet redden.quote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef the900 het volgende:
Nee męn, zijn haar is kei fatsoenlijk nu.quote:Op zondag 18 december 2005 17:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen grote spikes meer?
Je was zooo punk
Wat zal jij het moeilijk hebben , als je ergens komt waar je nog nooit bent geweest.quote:Op zondag 18 december 2005 17:20 schreef moomphs het volgende:
[..]
Nou ik vind het sowieso niet erg gezellig om die tijd door te brengen met mensen die ik nauwelijks ken.
Hoe weet jij nou waar ik allemaal ben geweest of niet?quote:Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zal jij het moeilijk hebben , als je ergens komt waar je nog nooit bent geweest.
Hé gadver, hij zit nu in het keurslijf van de massa?quote:Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef moomphs het volgende:
[..]
Nee męn, zijn haar is kei fatsoenlijk nu.
op de cam dat hij net bij de kapper vandaan kwam zag hij er anders aardig stekelig uitquote:Op zondag 18 december 2005 17:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen grote spikes meer?
Je was zooo punk
Metal en bier.quote:Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef the900 het volgende:
Zie OP.
Kom met ideeën! Poolen leuk? Bowlen? Restaurantje of gewoon snackbar? Gewoon zitten en zuipen of naar een danscafe/disco? wat voor muziek?
Iedereen wordt er vroeg of laat in mee gesleurd.quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Hé gadver, hij zit nu in het keurslijf van de massa?
Ik ga voor de snackbar en gewoon zitten en zuipen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef the900 het volgende:
Zie OP.
Kom met ideeën! Poolen leuk? Bowlen? Restaurantje of gewoon snackbar? Gewoon zitten en zuipen of naar een danscafe/disco? wat voor muziek?
Cafe de Störtebeker it is!quote:
Ik heb maar 2 beffers ontmoet.quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie heeft ze toch ook eens voor het eerst gezien.
Of was het eerst een cam-orgie?
Waar staat dat ik dat weet?quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef moomphs het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar ik allemaal ben geweest of niet?
Dat niet hoor, maar m'n haar was gewoon te lang om nog normaal op m'n werk te kunnen verschijnenquote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Hé gadver, hij zit nu in het keurslijf van de massa?
En als we dronken zijn tot 5 uur in The Level dansen. Okee!quote:Op zondag 18 december 2005 17:24 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ik ga voor de snackbar en gewoon zitten en zuipen..
Krieg!quote:
I agree!quote:Op zondag 18 december 2005 17:25 schreef the900 het volgende:
[..]
En als we dronken zijn tot 5 uur in The Level dansen. Okee!
Asfalt.quote:Op zondag 18 december 2005 17:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Krieg!
Nu is het tijd voor asfalt op mijn longen.
Mij heeft ze niet gezien, maar anderen wel, net zoals ik anderen heb gezien.... En op msn en elke nacht tot een uur of 3 a 4 begin je elkaar toch beter te leren kennen dan je denkt....quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie heeft ze toch ook eens voor het eerst gezien.
Of was het eerst een cam-orgie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |